Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: ehidalgol » dg. nov. 16, 2008 9:35 pm

Bona nit noies!!!! despres d'un cap de setmana de bojos.....

Primer, Miriam, les sandalies: genials!!, jo estic igual que tu, tambe faig 1,75 i no penso portar 10 cm de taló :--( així que suposo que buscaré alguna baixeta.

Eva gi: felicitats per tenir les sabates!!! esperem les fotos...

Jomi: jo també em faig del club de sabates sense gaire talo

NyiNyi: ummmmmmmmm amb lo que m'agraden els bolets :-(

Hola Simi: benvinguda!!!! per cert ja ens explicaras NY, ja que jo tinc pensat combinar NY amb alguna costa pel viatge. :-///:

Shiruby: que et vagi molt bé la primera proba!!!
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: ehidalgol » dg. nov. 16, 2008 9:42 pm

Continuuuuuuu.....

1r- divendres: em vaig emportar una SUPERDECEPCIOOOOOO
:-( :--( :-( :--( :-( :--( :-( :--( :-( :--( :-( :--(

Pero, m'ha servit per treure'm del cap i tenir mes perspectiva.
Dissabte vaig a Vic a tornar a emprovar-me el que tenia com a 2a opció i com que em vaig quedar amb una sensació genial l'ultim cop........ a veure que passa

2n- Avui el dinar ha estat genial: em vaig passar desde ahir a la tarda cuinant, pero....... ha valgut la pena >.-<: >.-<:
Ja tenim 2 testimonis: el meu germà, mes maco, gairebe plora i a la meva germana també li ha fet il.lusió.
Miriam, vaig fer un escrit inspirant-me en el teu, pero en castella i amb un altre dibuxet... molt bé (veus Miriam com ens fas molta falta....)
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: ehidalgol » dg. nov. 16, 2008 10:44 pm

Per cert, Sima, en quant al maquillatge, a la Fira de mostres d'aquest any em van donar una propaganda d'uns perruquers i esteticiens de Torroella que feien servei a domicili, al tot nuvis tambe estaran... em sembla que tinc encara els papers. Jo pq ja ho tinc amb els q vaig sempre pero a la fira crec que et podran guiar hi haura molts...
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 17, 2008 9:49 am

Bon dia reinas!!

Ehidalgol, malegra que anes tan bé el dinar!!! Veus que bé un pas més....
I per el vestit, doncs és normal...a vegades ens agrada molt una cosa hi quant ens hi veiem :--( Jo em vaig quedar un vestit que no hauria dit mai..me'l vaig provar perquè a la meva cunyada li agradava molt però jo ni l'havia seleccionat...i mira! Va ser el bo! A veure que tal a Vic.

Shiruby reina, primera prova!! A veure si et fas mooooltes fotos!!! Ostres nena, et queda poquíssim!!!

A les altres, molts de petonets nines...

Ara me'n vaig cap al gine que avui tinc ECO! >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ehidalgol » dl. nov. 17, 2008 10:13 am

Miriam, reina, que et vagi molt be l'Eco!!!
Ja saps el que esteu esperant??? ja ens explicaras
Per cert, quant tinguis un moment, t'enrecordaras d'explicar-me per fer els rams :-)ok:
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: eva gi » dl. nov. 17, 2008 12:21 pm

bon dia noies,

Míriam ja ens explicaras què tal la Eco,

Ehidalgol, quin greu això del vestit, però no et desanimis eh? ja trobaras el teu, ja veuras
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: flit » dl. nov. 17, 2008 12:26 pm

hola noies jo m'oneixo al club de les sebates sensa taló, son baixeta però tmbe soc molt patosa amb tacons i encara em cauria de morros devant de tothom. miriam que vagi be la eco.
Imatge
flit
:: núvia experimentada

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 17, 2008 12:33 pm

BOnes reinas!!

La eco ha anta genial i li hem sentit el cor batega a tota llet! També l'hem vist com es movia...era tan petitó!
Ara a la pròxima eco ja ens diran què és!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: flit » dl. nov. 17, 2008 12:45 pm

de cuan estas de 3 mesos? la meva cunyada està de 3 mesos i l'altre dia li van dir que seria un nen. tenim unes ganetes de que neixi, pel casament nom tindrà 1 mes, mes o menys. m'alegro de que tot estigui be. nosaltres despres del casament tambe ens volem posar a la recerca del bebe
Imatge
flit

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 17, 2008 1:33 pm

flit ha escrit:de cuan estas de 3 mesos? la meva cunyada està de 3 mesos i l'altre dia li van dir que seria un nen. tenim unes ganetes de que neixi, pel casament nom tindrà 1 mes, mes o menys. m'alegro de que tot estigui be. nosaltres despres del casament tambe ens volem posar a la recerca del bebe

Si, de 3 mesos!! I de moment no té cua!!!!!!!! Aixx, es que com que ja tinc un nen, doncs m'encantaria que fos nena!!!

Nosaltres també ens hi vàrem posar desprès del casament i mira, va anar rodat!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: S&M2009 » dl. nov. 17, 2008 1:36 pm

Hola noies!!!

Si que heu escrit des de que vaig deixar l´ordinador divendres a la tarda!!! Mare de Déu que s´ha animat aixó!!!

Noies no puc veure les fotos que poseu, ni la de les sabates.... estic intrigada!!!

Alguna em pot explicar con fer-ho??

Moltes gràcies!
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 17, 2008 1:37 pm

S&M2009 ha escrit:Hola noies!!!

Si que heu escrit des de que vaig deixar l´ordinador divendres a la tarda!!! Mare de Déu que s´ha animat aixó!!!

Noies no puc veure les fotos que poseu, ni la de les sabates.... estic intrigada!!!

Alguna em pot explicar con fer-ho??

Moltes gràcies!

Inicia sessió!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: soniah86 » dl. nov. 17, 2008 1:40 pm

hola bones jo em caso el 11 de juliol al palau lo mirador a torroella de montgri quina iluu :-)) no se si algu ha estat en algun casament? pero realment a mi m'ha enamorat alla farem la ceremonia civil i el banquet, jo de moment el que tenim resolt a part del lloc es el meu vestit, el fotograf, el dj i els detalls. la resta acabarem de mirar s ls fira tot nuvis
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 17, 2008 1:42 pm

soniah86 ha escrit:hola bones jo em caso el 11 de juliol al palau lo mirador a torroella de montgri quina iluu :-)) no se si algu ha estat en algun casament? pero realment a mi m'ha enamorat alla farem la ceremonia civil i el banquet, jo de moment el que tenim resolt a part del lloc es el meu vestit, el fotograf, el dj i els detalls. la resta acabarem de mirar s ls fira tot nuvis

Benvinguda!!

La meva cunyada si vol casar..vàrem anar-hi a fer un cop d'ull i és preciós!! Segur que en quedeu ben satisfets!!
Així que ja tens vestit >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: QUin és???
Explicans tot, tot i tot: fotògraf, dj, etc.... :-()-) :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: soniah86 » dl. nov. 17, 2008 2:00 pm

si en m' arriba al març me'l vaig probar a cymbeline pero finalment me l' he demanat a una botiga a palamos perque m' agafa més a prop. us explico la historia es llarga des de que varem començar a parlar del tema de casarnos amb el meu novio que vaig començar a mirar vestits i vaig veure un a pronovias que em vaig enamorar i que clarament ja no el fan :--( era el latina, pero els de san patrick han tret un model amb la mateixa cua que es el que em te enamorada i la noia de la botiga em vadir que no em preocupes per l'escot que ja el cambiariem perque jo el vull amb forma de cor i que a sota del pit hi hagi una tira de tul i que tingui dos tires de tul per donarli joc no el volia lligat al coll perque vull porta el cabell semisuelto. total hem vist que l' escot te posibilitat i ja l'hem demanat es el banzare de san patrick no se si sabeu quin es? pero una vegada li fagi el canvi ahhhhh es el meu vestit. OSTRES QUIN ROTLLO QUE HE FOTUT!!!!! ho sento noies esque no sabia com explicarho. bueno respecte el fotograf hem agafat un de bcn d2fotovideo treballa molt be i a preus correctes la veritat a part dos dies despres del casament baixara per fer reportatge per la platja amb el vestit diu que aixi ens podrem ficar a l' aigua i tot, ell mateix ens esta enviant les propostes per les invitacions li vam portar una foto que ens vam fer a universal orlando de shrek i fiona on hem surtit molt divertits ens hem de decidir encara amb les propostes i els detalls tambe es cosadel fotograf perque regalem una foto amb els convidats en paspartus despres del menjar. el dj hem agafat el que ens han recomanat al palau discomobil tambe molt bona gent i em sembla que aixoes tot de moment *.-o-o.* *.-o-o.* i vosaltres que? dema a la feina si tinc un moment posare fotos del vestit

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 17, 2008 2:07 pm

Ostres Sonia, segur que el vestit quedarà precios!! A mi és que la firma Sant Patrick m'encanta!! Com si no, el meu nera!!

El fotògraf que bé no?? Us treu molta feina de sobre i les invis poden quedar molt i molt xules amb el que dius!!

Ja ens penjaras fotos! :··;..:

Imatge
((!*Miriam!*))

Re: holaaaa

EntradaAutor: soniah86 » dl. nov. 17, 2008 2:19 pm

rusita ha escrit:jejej jo també sóc Gironina i em caso a Torroella el 6 de Juny 2.009 !! i m´ha animat a entrar al foro a Super Winy ( Merçe ) k per cert es va casar el passat dissabte i va ser increibles !! petons xula ! :-)(-:

bones no em coneixes el que pasa he contactat amb tu per dirte que ja som dos les que ens casem al palau lo mirador aixi podrem compartir experiencies, nosaltres ens casem 11 de juliol

Imatge
soniah86

EntradaAutor: jomi » dl. nov. 17, 2008 2:43 pm

Bones noies!! Marrrrrrr de déu, si que heu escrit, jejje.
Eva, felicitats per les sabates, que bé, una cosa menys!
Miriam, felicitats, no sabia que estaves embarassada! ja nirás explicant.
Això de l'enllaç , no se com es posa. Copio la part de dalt de la pag web on hi ha el vestit? provaré...
http://www.sinovias.com/catalan/index.asp
Imatge
jomi
:: núvia d'argent

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: jomi » dl. nov. 17, 2008 2:46 pm

vés a l'apartat on posa cerimonies
Imatge
jomi

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: ehidalgol » dl. nov. 17, 2008 3:02 pm

Miriam, m'alegro que vagi tot molt bé *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Soniah86 benvinguda al post de les gironines!!!, per cert la botiga de Palamos es Special Novias???

Flit: benvinguda al club de "NUVIES SENSE TALO" i m'encanta que ho tinguis tan clar lo de buscar la criatura, jo aqui ja .......:hmm::

NyiNyi: la botiga a Vic si que es Dolors Franquesa.
Imatge
ehidalgol

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants