NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

eiiii¡¡¡¡¡

EntradaAutor: torsaeann » dj. nov. 13, 2008 8:15 am

Benvinguda espluguina¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Nata|ia » dj. nov. 13, 2008 7:35 pm

Nenessss demà també esta oberta la fira ja no? posa del 14 al 16...viam si vaig fins Reus i encara no s'hi pot entrar... es que al cap de setmana no hi podre anar grrr!!
Imatge
Imatge
Nata|ia

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 13, 2008 7:55 pm

Divendres per la tarda ja estarà oberta la fira de 17 a 21 h.
Dissabte i diumenge d'11 a 21 h
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. nov. 13, 2008 9:07 pm

Tarragoninesssss, reusenques..etc etc (jejej)
holaaaaaaaaaaaaaa
ja estic aquíiiiiiii

BENVINGUDA espluguina!!!!!!!!!!

nenesssssss ara que heu dit que también obre en divendres(no m'havia enterat) potser vaig...mmmm

dema us ho dic segur!!!
com que anireu d'incognit????
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Arian1682 » dj. nov. 13, 2008 10:37 pm

Wapiiiisssiiimmeeesss!!!!! aix quins nervis que hi ha per aqui per anar a la firaaaaaaaa!!!!!!!! jejejjeje*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Papi!!! de incognito pk imagina que ens veu algu....anda que no canta anar a la fira!!!s´ enterarien del nostre secret!!!jejejejejej ::-) ::-) jo de incognito jijijijiijiji
::-)
nenis jo suposo que anire el diumenge!!!les que aneu demà o passat explikeu cosetes eh!!!!!!! :-)) :-))

buenu wapis...me´ n vaig a veure al Duque :-)) :-))

petons!!!
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 13, 2008 10:48 pm

A mi aquesta setmana se m'està fent bastant llarga!

Tinc moltes ganes que arribi el dissabte per poder anar a la fira per mirar mil coses, i els dies em passen a poc a poc!

Les que aneu divendres ja ens explicareu que tal!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: JUDITH REUS » dv. nov. 14, 2008 12:52 pm

Hola wapetes!!!!

Aquesta tarda vaig a la fira !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En tenim moltes ganes, volem acabar de mirar quatre coses per decidir-nos a concretar *.-o-o.*
Gaudiu força i el dilluns ens expliquem!!!!!!
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

BODA 26/06/2010

EntradaAutor: Nafejo » dv. nov. 14, 2008 4:48 pm

Bones a totes!!!!
Nosaltres també tenim data segura!!! El 26/06/2010 a l´Esglèsia de Sant Pere (reus) i la celebració al Castell de Tamarit!!! Una setmana abans que tu Papallona!!!
També tinc fotògraf... Ara nomès ens toca esperar per tal de començar a mirar tot, ja que el que em d´agafar amb antelació ja ho tenim!!!
Espero comentaris vostres.
Que vagi bé!!!!
Imatge
Nafejo

Entrades: 9
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 3:46 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. nov. 14, 2008 11:40 pm

Nenesssssssssss
que avui he estat a la fira i bastant bé lo que pasa que hi havia molt de restaurant.. (i jo ja l'he triattttttttttttt)

también m'han donat entrades per dema al desfile. pero li donaré a mun germana (bueno m'han donat 6...) que vaig a lo de Halloween de port aventura

Nafejooooooo que gui tot neniiiiiiiiiii!!!! que data més bonica!!! jejej

he estat a l'stand (no se si se diu aixi) de guia nupcial i m'han donat un cor taronja d'iman...ja el tinc a la neveraaaaaaaa... aixxxxxxxxxx bueno jo he aconseguit molts bolis i molts caramels jejej ah! i revistes de bodes..(ei que cada una val 5€!!) gratis!!!

i también m'han agradat trajes de novio... el de novia no molt...
no se... hi havia més cosa a la que vaig anar de Tarragona... o avui estava molt buidet potser....

bueno un petonas a totes!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Nafejo » ds. nov. 15, 2008 1:09 pm

Perdoneu, però la celebració és al Castell de Vilafortuny!!!! El de Tamarit el vam mirar, però ens queda bastant lluny, i ve molta gent de fora...!!!
Jo vaig aquesta tarda a la desfilada i la fira... Ja os diré!!!!!
Petonets...............
Imatge
Nafejo

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dg. nov. 16, 2008 2:10 pm

Bones!!

Arian, jo tambè vaig anar ahir a la Fira. A mi em va agradar molt perquè com que ja tenim restaurant (Castell del Rourell, que m' ho has preguntat i pensava que ja t' ho havia dit) no ens vam parar a veure restaurants i vam passar per tots els altres stands. En dues hores ja ens ho haviem patejat tot però ens vam passar una hora parlant amb els del nostre restaurant que son un encant! A mi no em van atabalar gaire amb la propaganda però el meu xicot diu que sí.... potser té raó i anaven bastant a captar clients (es nota la crisi, eh??). Has vist quines pedazo revistes i catàlegs, arian?? Jo no m' els he mirat encara però estic desitjant fer-ho!
Vaig trobar a faltar stands de detallets per als invitats, peluqueries, decoració floral, .... tot era restaurants, fotogràfs, trajes de nuvi o núvia i agències de viatges. :(

En un meset, baixem a un any i mig!!! Ja era hora!! Ptns!
Imatge
ELENA_I_OSCAR

Entrades: 250
Membre des de: dl. juny 02, 2008 7:28 pm

EntradaAutor: Nafejo » dg. nov. 16, 2008 3:01 pm

Bones!!!
Ahir vaig anar a la Fira!! Vam estar a la desfilada!!! Algú hi va anar??? Al meu parer, els vestits que van sortir no eren massa bonics (els de núvia) i el que realment va valdre la pena va ser la parella que sortia ballant balls de saló!!
Respecte a la resta, si que atabalaven una mica!!! Nosaltres tenim el restaurant agafat i havien alguns, que es comprometien a pagar l´import donat si ho feies al seu lloc!!!!!!
Com porteu vosaltres els preparatius??? Cal fer alguna cosa més...

Petons...
Imatge
Nafejo

EntradaAutor: Arian1682 » dg. nov. 16, 2008 11:12 pm

Nenis nenis nenis!!!!!!!!tik atavalada de tanta bodaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!jajajajajaja

jo he anat aquesta tarda!!! la veritat que ha estat super divertit!!!hem anat a veure la desfilada también i a mi tampok m´ han encantat gaire els vestits...(massa pedreria d´ aquesta al meu gust) pero m´ ho he passat...com diuen...teta!!!!!!ajjajajajajjajaja

jo he anat a sako mirant fotògrafs i la veritat que crec que ja ens hem decidit pels de divisorn o algo així crec que és....ta molt bé de preu, ens han convençut!!!jejejejeje

jo también penso que faltaven més stands de detallets i aquestes coses...massa restaurant i massa ganes de vendreeee!!!!!al final el meu futur s´ ha agobiat una mica...jo también...i em marxat cap a llà les 20:00...que per cert ara m´ he enrecorda´ t de que no he vist l´ stand del nuvis.org!!!!!!!!! nenis aniré al infern!!!mira que no enrecordar-me´ n!!!!!! :o-o: jejejejeje

petons wapis!!!vaig a xafardejar la bossa sencera que hem anat omplint de catàlegs!!!!!!!!aixxx quina feinadaaaaaa!!!jajajajjaja
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dg. nov. 16, 2008 11:13 pm

Nafejo ha escrit:Perdoneu, però la celebració és al Castell de Vilafortuny!!!! El de Tamarit el vam mirar, però ens queda bastant lluny, i ve molta gent de fora...!!!
Jo vaig aquesta tarda a la desfilada i la fira... Ja os diré!!!!!
Petonets...............

Nafejo tiaaaaaaaa!!!!!!compartim restaurant!!!!!!aix quina iluuuuuuuuu *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Nafejo » dl. nov. 17, 2008 9:18 am

Hola Arian!!!!!!
Qué día te casas???? Yo el 26/06/2010. Tú sabes el nombre de la primera canción de la desfilada??? Es que fui con mi cuñada (futura), y no sabemos el nombre!!!!!
Imatge
Nafejo

EntradaAutor: Papallona* » dl. nov. 17, 2008 7:25 pm

Uola wapis!

jo no vaig anar a la desfilada... pero els de núvia que havien per alli no em van agradar gens.. el que si que vaig veure monus van se els d'home...

Ei división mr son molt guais el vaig tafanejar...

nosaltres al final deiem que no ens casavem de tant d'atavalamemnt avui han dit que han passat 20.000 persones per la fira ... madre mía!!!

ARian com va anar l'aniversari????

bueno jo ara vaig a penjar cartells que dijous fem festa a la flash...

molts petonets wapiiiissssss

kines ganes de que baixi el marcador per fer cosetes!!

x cert quan farem una kedada!!!!????

b7s!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. nov. 18, 2008 9:58 pm

_eLi_ ha escrit:Hola nenes!!!

Como estais por aki??

Veo que nos hemos puesto las pilas todas con la feria de Tot Nuvis, que si fotografo que si restaurante, madre mia que ESTRES!!!

Queria deciros que ya tengo restaurante!!!!!! Por fin he reservado!!!!!!
Esta mañana mismo hemos reservado l'Encanteri.
Lo malo ha sido que he tenido que cambiar la fecha de boda queriamos el 10-07-2010 pero estaba reservada (y en casi todos los restaurantes que hemos preguntado tambien estaba reservada) y hemos decidido el 03-07-2010.

Asi que nada ya me quito un peso enormeeeeeeeeeee de encima, me relajare un poco y empiezo con el fotografo.
Bsitos wapis

(por fin podré colocarme mi ticker!! hasta ahora no podia ponerlo porque no sabia que dia me casaria!!)

Eliiiiiiii
qué pasada ya restaurante.. y la fecha también es julianeraaaaaa!!!

aixxxx que wapis estaremos todas!!!!

l'encanteri.. mu chuli... yl comi un monton jejej
Papallona*

Nenes¡¡¡¡

EntradaAutor: torsaeann » dc. nov. 19, 2008 8:27 am

Nenes¡¡¡¡¡
QUina passada de fira¡¡¡¡¡¡¡
Jo vaig anar el dis.matí amb el Javi i vam preguntar preus de fotògrafs....i ara tinc un embolic..... jajajajjaja
El diumenge per la tarde vaig anar a la desfilada amb la mami, solsament em va agradar un vestit de la desfilada...però va ser divertit¡¡¡¡¡¡
Quins nervis nenes¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Quan farem una kedada? podria estar bé oi?
Molts petonets per totes¡¡¡¡¡ papallona, Adrian, Eli TOTES¡¡¡¡¡¡¡¡¡

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Arian1682 » dc. nov. 19, 2008 8:50 pm

Nafejo ha escrit:Hola Arian!!!!!!
Qué día te casas???? Yo el 26/06/2010. Tú sabes el nombre de la primera canción de la desfilada??? Es que fui con mi cuñada (futura), y no sabemos el nombre!!!!!

Buenas wapi!!!!!!

yo el 10/07/2010!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* nena tu irás antessssss!!!!!!!aix que ilu!!!!!!!!!

neni pues no me acuerdo de las canciones!!!pero de la que salian los bailarines o cuando empezaron los modelos???? creo que la primera era una lenta no??????? vaya memoria pez tengo........jejejejej
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dc. nov. 19, 2008 8:53 pm

Papallona* ha escrit:Uola wapis!

jo no vaig anar a la desfilada... pero els de núvia que havien per alli no em van agradar gens.. el que si que vaig veure monus van se els d'home...

Ei división mr son molt guais el vaig tafanejar...

nosaltres al final deiem que no ens casavem de tant d'atavalamemnt avui han dit que han passat 20.000 persones per la fira ... madre mía!!!

ARian com va anar l'aniversari????

bueno jo ara vaig a penjar cartells que dijous fem festa a la flash...

molts petonets wapiiiissssss

kines ganes de que baixi el marcador per fer cosetes!!

x cert quan farem una kedada!!!!????

b7s!!

PAPIIIIIIII!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* pues demà tinc que trucar al fotograf a veure si ja ho reservem i ens oblidem d´ aquest tema!!!ja us explikare nenis!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

alaaaaaaaa quina enveja........anda que no recordo les festetes universitaries!!!jejejejejejjeje a més les de enfermería taven molt guais!!! :-))

NENIS!!!!HEU PRONUNCIAT LA PARAULAAAA!!!!!!KDADA PERO JAAAAAAAAA!!!!!!jajajajajjaa

tinc moltes ganes de coneixaer-vos totes i petar la xerrada cara a cara...que ja va sent hora eh!!! :-)) com ho teniu per quedar?????? el que passa que ara entre que vindran sopars d´empresa i aquestes coses...com ho teniu valtrus wapis????tema horaris i tal????

PETONSSSSSSS!!!!!!
Imatge
Arian1682

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant