Doncs, va començar tot a les 11.00 del matí, nosaltres vam arribar a ,les 14.00 i algo i van dir que havien fet una mica de performance de cerimònia civil amb uns actors i un Groucho Marx de jutge... diuen que va estar molt bé, tot així ambientat... llavors va començar l'aperitiu allà fora... jo tot el que vaig menjar boníssim, però....... molt lleig l'haver d'anar persegguint els cambrers... bueno ja sabem el que es...
després vam entrar a dins i feien una mica d'animació per aprendre a ballar... les parelles que volien sortien a ballar, dir que es van animar la majoria menys el Paco.la Mot, el Sergi i jo...jejejejeje i no será perquè el Bernat no ens va insistir...jejejeje
després d'això sorteig d'un vol en globus o una nit al Montanyà resort, que evidentment no ens va tocar , però almenys vaig sortir a treure la papereta com a mà inocent... jejeje inocent...
i bé, brindis amb copes lluminoses d'aquelles q volten pel foro i cap a casa...
després vaig arribar al Mas dels Vivens (también era portes obertes) i estava molt xulu.
aps, a Can Macià.... necessiten un restiling els lavabos... per favor...
diuen que de cara l'any vinent hi haurà reformes i coses noves a Ca n'Alzina-.... a veure, espero que serveixi per millorar...