NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dg. nov. 23, 2008 2:40 am

Pacresol ha escrit:hola chicas,
no me he puesto aun al dia soy muy lenta leyendo. En fin ya me pondre al dia un dia u otro, y ademas vosotras cuando estais inspiradas escribis paginas y paginas y uff no puedo...
bueno no se si lo comente, ya me enviaron la muestra del chupito, de la web www.chupitum.com, es muy chulo pero como le dije a mi chico que lo guardara pues nose donde lo ha metido, porque como en nuestras casas no saben nada y lo llevamos asi en secreto pues...., bueno seria lo del archivo que os adjunto.
Y de precio depende de las cantidades, este me lo enviaron como muestra gratuita de todo hasta de envios, de todas formas te puedes "ahorrar" los gastos de envio si vas a barcelona a por ellos, pero ir de propio o a pasar el dia pues... ya te sale a cuenta los gastos de envio.
Bueno, nose por lo demas seguimos mirando muebles y la vitrina de cocina, que nos estamos volviendo locos!!!! porque nose lo que pasara al final, en fin por lo menos hoy nos traian el cubreradiador de la habitacion de matrimonio, una cosa mas acabada aleluya pero ahora faltaran cortinas....
Pues ayer estubimos por Vitalis, por aguilar y ya no nos dio tiempo a mas.
El sabado pasado fuimos a muebles rey en binefar y a baltasar en almacellas, todo el dia fuera de muebles.... en baltasar muy bien porque estubieron toda la tarde con nosotros desde de las 5 hasta las 8.30 pasadas.

Aprovechas bien el tiempo jejeje, estan chulos los vasos de chupito.
Yo de muebles... nada por ahora... estamos en red numbers... no es buen momento..
Mas adelante quiza... ojala..
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 23, 2008 12:47 pm

Osti, que way, eh??? Quina gràcia poder-te tornar a posar el vestit :)
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 23, 2008 12:48 pm

miriameta ha escrit:
Pacresol ha escrit:hola chicas,
no me he puesto aun al dia soy muy lenta leyendo. En fin ya me pondre al dia un dia u otro, y ademas vosotras cuando estais inspiradas escribis paginas y paginas y uff no puedo...
bueno no se si lo comente, ya me enviaron la muestra del chupito, de la web www.chupitum.com, es muy chulo pero como le dije a mi chico que lo guardara pues nose donde lo ha metido, porque como en nuestras casas no saben nada y lo llevamos asi en secreto pues...., bueno seria lo del archivo que os adjunto.
Y de precio depende de las cantidades, este me lo enviaron como muestra gratuita de todo hasta de envios, de todas formas te puedes "ahorrar" los gastos de envio si vas a barcelona a por ellos, pero ir de propio o a pasar el dia pues... ya te sale a cuenta los gastos de envio.
Bueno, nose por lo demas seguimos mirando muebles y la vitrina de cocina, que nos estamos volviendo locos!!!! porque nose lo que pasara al final, en fin por lo menos hoy nos traian el cubreradiador de la habitacion de matrimonio, una cosa mas acabada aleluya pero ahora faltaran cortinas....
Pues ayer estubimos por Vitalis, por aguilar y ya no nos dio tiempo a mas.
El sabado pasado fuimos a muebles rey en binefar y a baltasar en almacellas, todo el dia fuera de muebles.... en baltasar muy bien porque estubieron toda la tarde con nosotros desde de las 5 hasta las 8.30 pasadas.

Aprovechas bien el tiempo jejeje, estan chulos los vasos de chupito.
Yo de muebles... nada por ahora... estamos en red numbers... no es buen momento..
Mas adelante quiza... ojala..

Son xulis el chupitos, pero se escapan del presupuesto... demasiado pal body xD

Y muebles... muebles??? que son los muebles??? en mi casa no hay de eso xD
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 23, 2008 12:51 pm

miriameta ha escrit:jejeje despres buscare la pagina que no menrecordo on va ser jijjij

a mi mencanten i hi ha mes modelos, ja te pasare el pdf amb totes.

Molt bona nit wapisima :-()-) :-()-) :-()-) fins dema!!

Wpa! A veure si em puguessis enviar el pdf a mi también :) Tinc intenció de ficar càmeres pero les que he vist no estaven decorades. Son una passada aquestes!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: Pacresol » dg. nov. 23, 2008 1:12 pm

pero lo de las camaras que es para dejarlas en las mesas y que la gente haga sus fotos o que??? aun no lo he pillado
pues los muebles vamos haciendo ... ahora tenemos que mirar comedor.... que vale un paston... es que me molan que tengan sitio para colocar cosas no porque me las tenga que comprar sino porque ya las tengo y claro como que necesito donde colocarlas, a cosas me refiero a cuberteria, la vajilla, las matelerias, la cristaleria.... en fin todo eso y luego como no mi chico un sitio para su botellero o mueble bar jejejeje en fin que sitio necesito pero nose que pasara al final, el piset es peque pero... tenemos que aprovechar hasta el mas minimo rincon jejeje quedara un hueco entre la pared, mueble y radiador y alli he pensado poner como un cubo/pilar que a la vez me haga de repisa y entonces encima poner una planta o un jarro decorativo nose es que al final me volvere loca con el puñetero piso y eso que es peque jejejejeje
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 23, 2008 1:33 pm

Lo de las camaras es para ponerlas en las mesas con una nota donde se diga, por ejemplo: Se buscan paparazzis! Haz una foto de la mesa, de los momentos divertidos y guarda una para el baile! Tambien pones que cuando se acabe el carrete dejen la camara en una cesta que hay en la mesa presidencial y que os encargareis vosotros de revelarlas. Con la tonteria te sale un super album divertido de el dia de tu boda :)

Que envidia me das con los muebles!!! Ojala yo tuviese esos dolores de cabeza!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dg. nov. 23, 2008 3:51 pm

nuvia2010 ha escrit:
miriameta ha escrit:jejeje despres buscare la pagina que no menrecordo on va ser jijjij

Wpa! A veure si em puguessis enviar el pdf a mi también :) Tinc intenció de ficar càmeres pero les que he vist no estaven decorades. Son una passada aquestes!

Hola wapa!!

encara no l´he enviat a ningu. El penjo aqui aixi totes us el podeu descarregar si voleu.

Muacs :-()-) :-()-) :-()-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dg. nov. 23, 2008 4:45 pm

Marjo molt xulo lo de les fotos, es molt bona idea i esteu totes wapiximes!!
Pacresol paciencia con tema muebles y lo del xupito es xulo .
Miriameta asies pel pdf!
Nuvia M'ha agradat aquesta frase que has dit per lo de les camares...pero no se aixo de revelarles totes o que cada taula se la quedi per ells... no se les dues coses son bones idees. Jo la idea era que se la quedes cada taula pero aixo de muntar l'album tambe esta molt be, m'ho apunto i ja madurare la idea.Gracies!!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 23, 2008 4:59 pm

El fotograf et fara el super album professional... pero tu amb les cameres pots obtenir un super album divertit amb un munt de moments que no sabras que han passat :) la cosa es ficar una camera per taula... a la dels amics potser un parell. Nosaltres si que ho farem :) :) Sino despres... qui es queda la camera de tots els que hi ha a la taula?
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 23, 2008 5:00 pm

miriameta ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:

Hola wapa!!

encara no l´he enviat a ningu. El penjo aqui aixi totes us el podeu descarregar si voleu.

Muacs :-()-) :-()-) :-()-)

Super Gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dg. nov. 23, 2008 5:10 pm

Nuvia tens rao , si lo de les camares ja ho habiem parlat de ficar una per taula...pero aixo del album pos no ens ho habiem plantejar.
En el cas que decidim que cada taula se quedi la camra, el que podriem fer es demanar les copies que ens agradin i fer akest super album divertit.
Pel tema qui es queda la camra....poden fer un sorteig o quedar am algo...o en ultim cas ens la poden donar a nosaltres..no se
es una idea que hem de madurar a poc a poc...pero lo del album m'ha encantat, moltissimes gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!
:-)ok:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 23, 2008 5:14 pm

cuca lleida ha escrit:Nuvia tens rao , si lo de les camares ja ho habiem parlat de ficar una per taula...pero aixo del album pos no ens ho habiem plantejar.
En el cas que decidim que cada taula se quedi la camra, el que podriem fer es demanar les copies que ens agradin i fer akest super album divertit.
Pel tema qui es queda la camra....poden fer un sorteig o quedar am algo...o en ultim cas ens la poden donar a nosaltres..no se
es una idea que hem de madurar a poc a poc...pero lo del album m'ha encantat, moltissimes gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!

Et vaig dir que vam trucar a Sant Llorenç???
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dg. nov. 23, 2008 5:19 pm

nuvia2010 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:Nuvia tens rao , si lo de les camares ja ho habiem parlat de ficar una per taula...pero aixo del album pos no ens ho habiem plantejar.

Et vaig dir que vam trucar a Sant Llorenç???

no! i com es que et van trucar?? conta contaaaa
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 23, 2008 5:20 pm

No, no, no... nosaltres vam trucar a Sant Llorenç!!!! jejejejejeje... si ens truquessin ens convertiriem en VIPS!!!! jejejejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dg. nov. 23, 2008 5:22 pm

i que us van dir?? que si li trobabeu una agenda del 2010 que us casava gratis????? es que es el que ens van dir a nosaltres
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 23, 2008 5:23 pm

cuca lleida ha escrit:i que us van dir?? que si li trobabeu una agenda del 2010 que us casava gratis????? es que es el que ens van dir a nosaltres

jajajajajajajjajajaja que caxondos!!! a nosaltres ens va dir que la voluntat eren 220euros i que encara no tenia agenda del 2010, que encara no se lhavia comprat!!!

I si li fem nosaltres amb el calendari de lordinador???
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dg. nov. 23, 2008 5:28 pm

nuvia2010 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:i que us van dir?? que si li trobabeu una agenda del 2010 que us casava gratis????? es que es el que ens van dir a nosaltres

jajajajajajajjajajaja que caxondos!!! a nosaltres ens va dir que la voluntat eren 220euros i que encara no tenia agenda del 2010, que encara no se lhavia comprat!!!

I si li fem nosaltres amb el calendari de lordinador???

jejejejeejej
quan vaig trucar i me va dir aixo (es que apart m'ho va dir malament...saps, jo super educada i va i me solta aixo aixi pam! i malament) pos li vaig dir que no tenia cap problema que am l'ordinador li feia una en un momentet....jejejejeeje

Es molt bo! pq aixo del ordena tambe ho vem pensar nosaltres...quina incoherencia eh?? si no te dones pressa el restaurant ocupat a tope i en canvi per l'esglesia et diuen que vas amb massa temps i casi t'envien a pastar fang....
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 23, 2008 5:32 pm

Jo li vaig preguntar a una de les monjes del cole, si hi hauria problema amb la data que hem triat, pq es el dissabte abans del diumenge de rams. Li vaig explicar que ens agradaria que fos a sant llorenç i es va emocionar jejejjee, que ja trucaria ella, que no se que ( aixo un divendres) i el dilluns em va dir que no hi hauria problema pero que no se que duna misa que no es podria fer pero que la ceremonia si. Jo no se de quina misa parla, pero em va dir que no era important, que un altre dia podiem anar nosaltres dos sols a la misa aquesta. Aixi que... a veure... quan creus que hi hauriem de passar per reservar???
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dg. nov. 23, 2008 5:36 pm

no se ...pq nosaltres tambe estem una mika aixi aixi...nosltres haviem pensat de anar-hi a principis del 2009, al gener passat festes o al febrer...a veure que ens diuen..i si fa falta et juro que li faig una super agenda del 2010!!!!!!!!!!!!!jejejejejejeje
Per cert a nosaltres tambe ens van dir que la voluntat son 220....alli a casa aixo cadascu dona el que vol (la voluntat), em va sorprendre qe aki ja estigues com algo estipulat, no se mira... :o-o:
De totes maneres no me sembla gaire car,esta be. (a part tambe te donen l'orga que hi ha alli..es a dir que tens musica en directe...que aixo es una cosa important)
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 23, 2008 5:39 pm

Jo sincerament em pensava que era mes car... esta tan sol·licitada!!!! Saps quan val casar-se a la catedral o ala Seu??? es per curiositat nomes xD
Imatge
Imatge
nuvia2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants