NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Arian1682 » dc. nov. 19, 2008 8:56 pm

_eLi_ ha escrit:Hola nenes!!!

Como estais por aki??

Veo que nos hemos puesto las pilas todas con la feria de Tot Nuvis, que si fotografo que si restaurante, madre mia que ESTRES!!!

Queria deciros que ya tengo restaurante!!!!!! Por fin he reservado!!!!!!
Esta mañana mismo hemos reservado l'Encanteri.
Lo malo ha sido que he tenido que cambiar la fecha de boda queriamos el 10-07-2010 pero estaba reservada (y en casi todos los restaurantes que hemos preguntado tambien estaba reservada) y hemos decidido el 03-07-2010.

Asi que nada ya me quito un peso enormeeeeeeeeeee de encima, me relajare un poco y empiezo con el fotografo.
Bsitos wapis

(por fin podré colocarme mi ticker!! hasta ahora no podia ponerlo porque no sabia que dia me casaria!!)

eLI WAPIII!!!!!ENHORABUENAAAAAA!!!!!! oeoeoeoeoeeo ya tienes restaurante!!! :-)) :-)) :-)) a mi el Encanteri me gustó mucho también, buena elección si señora!!!!!!

parece mentira con el tiempo que queda y que todos vamos ya a saco reservando!!!la del Castell también me dijo que para Julio ya lo tenia todo llenooo!!!!que fuerte no???? :-))
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

Re: Nenes¡¡¡¡

EntradaAutor: Arian1682 » dc. nov. 19, 2008 8:58 pm

torsaeann ha escrit:Nenes¡¡¡¡¡
QUina passada de fira¡¡¡¡¡¡¡
Jo vaig anar el dis.matí amb el Javi i vam preguntar preus de fotògrafs....i ara tinc un embolic..... jajajajjaja
El diumenge per la tarde vaig anar a la desfilada amb la mami, solsament em va agradar un vestit de la desfilada...però va ser divertit¡¡¡¡¡¡
Quins nervis nenes¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Quan farem una kedada? podria estar bé oi?
Molts petonets per totes¡¡¡¡¡ papallona, Adrian, Eli TOTES¡¡¡¡¡¡¡¡¡

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Torsi Wapi!!!!!!!

que guai!!!ja tinc ganes que arribi l´ any que ´bé per tornar a la fira!!!!!jejejejejejjejejejejejeje

hi tant que podria estar de p m la quedada!!!!!!!!siiiiii voto per la quedadaaaaaaaa!!!!!!!vull veure-us!!!!!! :-)) :-)) :-))
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dc. nov. 19, 2008 8:59 pm

AHHHH!!!!nenis nenis!!!!!! pel meu cumple el meu Alex m´ ha regalat una camara digital!!!així que prepareu-vos pk a partir d´ ara ho penso fotografiar tot i tot!!!!! voy a ser la reportera dicharacheraaaaa!!!!!! per cert!!vaig estrenar-la a la fira!!!jejejejejejeje :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

molts petonets!!!!!! :-()-)
Imatge
Arian1682

Ueeeee¡¡¡¡

EntradaAutor: torsaeann » dv. nov. 21, 2008 8:11 am

Que tal nenes¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Eli merci per pensar amb mi quan estabes al Regina¡¡¡¡¡¡ quina ilu¡¡¡¡¡
SObre el tema de la quedada jo plego cada dia a les 17.00 hores, o sigui que a mi quan vulgueu quedar més igual a mi perfecte¡¡¡¡

Adrian m'en alegro que tinguis decidit el fotògraf¡¡¡¡¡¡¡
JO tinc una empanada per el tema del fotògraf que no en tinc ni idea.....
Agafareu video? tampoc se que fer....es que tot son tans calers.....
Bueno petites¡¡¡¡¡
Molts petonets¡¡¡
Mua
<*.*> <*.*> <*.*> <*.*> <*.*> <*.*> <*.*> <*.*>
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dv. nov. 21, 2008 8:55 pm

Hola a totes!!

Sort que les que vau anar als desfiles dieu que els vestits no van agradar gaire en general perquè jo tenia entrades per diferents dies i no hi vaig anar .... A més, casant-nos al 2010 el desfile bo será l' any que vé. Ara, jo amb el cataleg de Rosa Clarà em vaig quedar més contenta que unas castañuelas!!! Quins vestits, déu meu!! Donen ganes de casar-te cada any!!

Eli, has escollit molt bon restaurant. L' Argi es una persona encantadora i estarà pendents de vosaltres en tot moment. A nosaltres ens va donar confiança als 5 minuts d' estar amb ell.... Es increible!! Pots estar ben tranquila....

Arian, viste el estand del Castillo de Vilafortuny?? Cuando yo fui no estaba la Trini....

Un peto a totes i bon cap de setmana!
Imatge
ELENA_I_OSCAR
:: núvia experimentada

Entrades: 250
Membre des de: dl. juny 02, 2008 7:28 pm

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dg. nov. 23, 2008 2:26 pm

Hola Eli,

Si el que siempre hace los tratos es Argi lo que pasa es que lo debistes pillar de baja paternal (ha tenido una niña hace poco) y se incorporó dias antes de la Fira de Reus. Nacho se encarga siempre que Argi no esta pero tambien es encantador. Has echo una buena elección pero que te voy a decir yo... si es la misma que he echo yo!!

Además, he estado en bodas y bautizos en el encanteri i todo genial. De donde eres, Eli??
Imatge
ELENA_I_OSCAR

Entrades: 250
Membre des de: dl. juny 02, 2008 7:28 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. nov. 23, 2008 6:32 pm

Hola noies, veig que parleu molt bé de l'Encanteri, i aìxò em posa contenta! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Jo també faré el banquet aquí!

Hem reservat aquesta mateixa setmana. Fa dies que hi donavem voltes i en la fira vam estar parlant amb l'Argi i ens vam acabar de decidir, i aquesta setmana ho hem enllestit.

Nosaltres tenim data pel 26 de juny del 2010! :-))

Ja puc cridar: TINC RESTAURAAAAAANT!!!!!!!!!! :-///: :-///:
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. nov. 23, 2008 6:52 pm

Pel que veig som unes quantes del Grup Encanteri! :mu::

Elena i Eli estarem en contacte, ok? Tenim molt a compartir!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Nata|ia » dg. nov. 23, 2008 6:57 pm

Enhorabona wapa, fa molta il.lusió quan tens el restaurant reservat! és molt bonic! a croniques 2008, hi ha una noia Eva25 que ho va fer allí, si voleu veure algunes fotos del vostre restaurant!
Imatge
Imatge
Nata|ia

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: nur_jor » dg. nov. 23, 2008 7:24 pm

Hola Natalia, aquesta noia eva25 ha penjat fotos al foro? Es q no trobo la seva cronica.
Gracies!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Nata|ia » dg. nov. 23, 2008 7:37 pm

Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: Nata|ia » dg. nov. 23, 2008 7:39 pm

Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: nur_jor » dg. nov. 23, 2008 8:10 pm

Ei! Moltes gràcies guapa!! *.-o-o.*

Ja he pogut veure les fotos. Fins ara només havia vist les fotos de l'Encanteri que hi ha penjades en la seva web amb la sala i els jardins buits, i ara és la primera vegada que veig fotos del lloc amb gent, i m'he fet una lleugera idea de com serà el nostre dia... i la veritat és que m'agrada molt!!!

Gràcies de nou Natalia!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Nata|ia » dg. nov. 23, 2008 9:17 pm

Jeje me n'alegro!! pero igualment si tens qualsevol dubte envia-li un privat aquesta noia, jo li vaig preguntar sobre l'ermita on es va casar, i és molt simpatica... fa il.lusió quan veus el teu lloc arreglat per un banquet *.-o-o.*
Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: Papallona* » dg. nov. 23, 2008 9:26 pm

_eLi_ ha escrit:SI!!! per fi puc afirmar que soc julianera!! ara dire al post del 2010 que hem fiquin a la llista ja amb el meu dia confirmat!!

Papallona vas estar a l'Encanteri??

Jo es que no he anat mai ni de boda ni de comunió, m'han parlat bé només.
Vas estar a una boda? Es veia bonic aixi arregladet de boda? explica'm explica'm lo que sapiguisssssss!! jejejeje

Per cert Papallona, saps que fan portes obertes aquest cap de setmana a l'Orangerie? t'han enviat el mail? Jo l'he rebut avui.

Torsaeannnn!!! wapi que no parlavem feia dies, vaig veure el teu hotel a la fira hem van donar informació dels menús i tot i m'en vaig enrecordar de tú, jejeje.

Ei si feu kedada aviseu-me jo vull anar-hi aixi ens coneixem!
Ptons nenes!!!

Eli wapi doncs, si la meva cosina es va casar a l'Encanteri i va fer alli boda civil... va ser al julio.. tot tan verd!!! tan romantic... i el menjar superbé... jej vamos que me puse las botas!!! i el ball.. i els cambrers supermacos!!!!

Lo de l'Orangerie.. bueno nenes la veritat es que com a mi m'ho porta tot una agència de Reus no rebo informació directament del restaurant... pero ho vaig comentar i si al final han enviat un mail... estic una mica... desilusionada.. pq el tracte desde l'orangerie.. no es tot lo que desitjaría !!! i amb la pasta que em deixaré... pero bueno falta molt i potser la cosa canvia!!!! pq sino...mmmm

bueno ja us he donat el toston

parlem wapetes!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dg. nov. 23, 2008 9:29 pm

Arian1682 ha escrit:PAPIIIIIIII!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* pues demà tinc que trucar al fotograf a veure si ja ho reservem i ens oblidem d´ aquest tema!!!ja us explikare nenis!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

alaaaaaaaa quina enveja........anda que no recordo les festetes universitaries!!!jejejejejejjeje a més les de enfermería taven molt guais!!! :-))

NENIS!!!!HEU PRONUNCIAT LA PARAULAAAA!!!!!!KDADA PERO JAAAAAAAAA!!!!!!jajajajajjaa

tinc moltes ganes de coneixaer-vos totes i petar la xerrada cara a cara...que ja va sent hora eh!!! :-)) com ho teniu per quedar?????? el que passa que ara entre que vindran sopars d´empresa i aquestes coses...com ho teniu valtrus wapis????tema horaris i tal????

PETONSSSSSSS!!!!!!

Ariannnnnnnnnnnnnnnnn

os sigui ja tens fotograf no???????????

sisi.. he dit lo de la quedada ja sé que es aviat... pero bueno amb temps!! jejejej.. auix que ganes que arribi 2009 i dir que em caso l'any que bé!!!!!!!!!!!!!!! ueeeeeeeeeeee

x cert que feu per cap d'any???
Papallona*

Re: Nenes¡¡¡¡

EntradaAutor: Papallona* » dg. nov. 23, 2008 9:32 pm

torsaeann ha escrit:Nenes¡¡¡¡¡
QUina passada de fira¡¡¡¡¡¡¡
Jo vaig anar el dis.matí amb el Javi i vam preguntar preus de fotògrafs....i ara tinc un embolic..... jajajajjaja
El diumenge per la tarde vaig anar a la desfilada amb la mami, solsament em va agradar un vestit de la desfilada...però va ser divertit¡¡¡¡¡¡
Quins nervis nenes¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Quan farem una kedada? podria estar bé oi?
Molts petonets per totes¡¡¡¡¡ papallona, Adrian, Eli TOTES¡¡¡¡¡¡¡¡¡

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

jo vaig anar divendres a la fira i una mica de desordre pq estaven montant tot jejejej pero vaig xalar!!!! i em vaig fer fotitos al stand de guia nupcial quina ilu jejejej!!

x cert no ho he dit pero he triat la "floristeria" jijijji

molt petonets maca... que bé que estiguis tan ilusionada jijijij

kin bon rotllo!!!!!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. nov. 23, 2008 9:38 pm

ELENA_I_OSCAR ha escrit:Hola a totes!!

Sort que les que vau anar als desfiles dieu que els vestits no van agradar gaire en general perquè jo tenia entrades per diferents dies i no hi vaig anar .... A més, casant-nos al 2010 el desfile bo será l' any que vé. Ara, jo amb el cataleg de Rosa Clarà em vaig quedar més contenta que unas castañuelas!!! Quins vestits, déu meu!! Donen ganes de casar-te cada any!!

Eli, has escollit molt bon restaurant. L' Argi es una persona encantadora i estarà pendents de vosaltres en tot moment. A nosaltres ens va donar confiança als 5 minuts d' estar amb ell.... Es increible!! Pots estar ben tranquila....

Arian, viste el estand del Castillo de Vilafortuny?? Cuando yo fui no estaba la Trini....

Un peto a totes i bon cap de setmana!

Elena wapi
que tal to???

a mi tampoc em van agrada els vestits,, nenes no els vau veure .. no se.. molt tiesos.. aix.. no em va agradar... jejej

x cert em van agradar molt de fotografs.. composit i joan duch....
el meu también estava... alcolor.. el vau tafanejar???

besis!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. nov. 23, 2008 9:40 pm

Nenesssssss esppluguina, natalia... es superbonica l'ermita de barà he tafanejat las fotos jiji que xuliiiiiiiiiiiiii aniré a veure-la!!!

besis!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Papallona*

EntradaAutor: EVA25 » dl. nov. 24, 2008 10:24 am

Hola noies com ho porteu??

M'he decidit passar doncs m'ha fet gracia rebre privis per el tema del Encanteri.
Natalia guapa, com ho portes??
Be ... expliqueu ... com esteu??? :-)ok:
Imatge
EVA25
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7775
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:42 am
Ubicació: Provincia Tarragona ....

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat