NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Nata|ia » dl. nov. 24, 2008 6:39 pm

Jaja ja se t'ha notat l'emoció!
Jo Eva tinc dubtes :hmm:: m'encanta l'ermita, però em caso un divendres 30 de Juliol per la tarda.. en plena operacion salida!

Pregunta: ja hi cabran tots els cotxes dels invitats, més la gent que va a la platja?
Segona: celebren casaments en divendres per la tarda?

Jaja és q nose si agafar aquesta o la de Vilafranca que tmb és maca, pero ja és una església no ermita

I per cert, jo tmb vull companya de Restaurant!!! no hi ha ningú del Dolce Sitges!!!??

** tema reservar dia a l'església em té estressada (tots comencen a reservar a partir de setembre de 2009, q tard!!)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: nur_jor » dl. nov. 24, 2008 7:20 pm

_eLi_ ha escrit:
Nata|ia ha escrit:Enhorabona wapa, fa molta il.lusió quan tens el restaurant reservat! és molt bonic! a croniques 2008, hi ha una noia Eva25 que ho va fer allí, si voleu veure algunes fotos del vostre restaurant!

Si jo vaig parlar amb Eva, abans de reservar i hem va tranquilitzat moltisim!!! tenia por pq no tenia gaires referencies del restaurant pero ella hem va dir que sense cap dubte es tornaria a casar alli!! aixo es molt bona senyal.
Vaig entrar en la seva cronica i la vaig llegir de cap a peus!

Jo també he contactat amb l'Eva i també m'ha tranquil·litzat molt!!
Ja que una cosa es sentir que un conegut d'un amic... ha anat a una boda allà i que ha estat bé i tal... però una altra cosa, i molt millor, és que una noia que es va casar allà et dongui tan bones referències del restaurant. I que n'hagi quedat tant contenta és molt bona senyal!! Sens dubte m'ha tret molts dubtes de sobre que podia tenir.

Gràcies Eva!!

Eli, podem estar tranquil·les!!! :mu::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. nov. 24, 2008 9:25 pm

Ei Natalia, que bonica l'ermita! Es veu molt acollidora!

Jo no hi he estat i no sé com és de gran el parking, però si no ho veus clar... has pensat en agafar autocars pels invitats?

Jo crec q ho faré, així m'estalvio mals de caps als invitats pel tema aparcament i a més a més poden beure tranquilament durant el banquet per no haver de conduir.

Jo en una boda hi vaig anar am l'autocar q hi havia llogat i trobo q va ser un encert!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dl. nov. 24, 2008 9:26 pm

espluguina ha escrit:Pel que veig som unes quantes del Grup Encanteri! :mu::

Elena i Eli estarem en contacte, ok? Tenim molt a compartir!

Hola Espluguina!

Jo em caso al Castell del Rourell però es del grup Encanteri i tot ens ho porta l' Argi. Les bodes seràn iguals però en diferent lloc!! Nosaltres vam descartar l' Encanteri perquè m' ha cosí va batejar el nen allí i ja hi em anat varies vegades i fa com una mica de repelús repetir restaurant amb els de la family, oi??

Jo tens fotograf?? I l' esglèsia la tens reservada ja??

Petons.
Imatge
ELENA_I_OSCAR
:: núvia experimentada

Entrades: 250
Membre des de: dl. juny 02, 2008 7:28 pm

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dl. nov. 24, 2008 9:29 pm

Papallona* ha escrit:
_eLi_ ha escrit:SI!!! per fi puc afirmar que soc julianera!! ara dire al post del 2010 que hem fiquin a la llista ja amb el meu dia confirmat!!

Papallona vas estar a l'Encanteri??

Jo es que no he anat mai ni de boda ni de comunió, m'han parlat bé només.
Vas estar a una boda? Es veia bonic aixi arregladet de boda? explica'm explica'm lo que sapiguisssssss!! jejejeje

Per cert Papallona, saps que fan portes obertes aquest cap de setmana a l'Orangerie? t'han enviat el mail? Jo l'he rebut avui.

Torsaeannnn!!! wapi que no parlavem feia dies, vaig veure el teu hotel a la fira hem van donar informació dels menús i tot i m'en vaig enrecordar de tú, jejeje.

Ei si feu kedada aviseu-me jo vull anar-hi aixi ens coneixem!

Ptons nenes!!!

Papallona, em sap greu sentir-te parlar així del restaurant... Ja veuràs com quan falti menys temps la cosa canviarà... Per cert, quien avisa no es traïdor pq jo ja vaig avisar del mal tracte que ens vam donar a nosaltres.... T' enrecordes?? Però que no et desanimi, sents?? El dia de la boda tot sortirà perfecte i el tracte serà inmillorable segur...

Bandarra, quant de temps sense parlar eh?? Ja et val!! Ara que m' he toraat a conectar jo no t' hi conectaves tu!!

Petons i ànims!!

Eli wapi doncs, si la meva cosina es va casar a l'Encanteri i va fer alli boda civil... va ser al julio.. tot tan verd!!! tan romantic... i el menjar superbé... jej vamos que me puse las botas!!! i el ball.. i els cambrers supermacos!!!!

Lo de l'Orangerie.. bueno nenes la veritat es que com a mi m'ho porta tot una agència de Reus no rebo informació directament del restaurant... pero ho vaig comentar i si al final han enviat un mail... estic una mica... desilusionada.. pq el tracte desde l'orangerie.. no es tot lo que desitjaría !!! i amb la pasta que em deixaré... pero bueno falta molt i potser la cosa canvia!!!! pq sino...mmmm

bueno ja us he donat el toston

parlem wapetes!
Imatge
ELENA_I_OSCAR

EntradaAutor: nur_jor » dl. nov. 24, 2008 9:31 pm

Ei Elena!

Ni fotògraf ni esglèsia! Res!! Jejeje

L'esglèsia que vull (la del meu poble) no obre llistes fins a finals del 2009... però com q no em puc esperar tant m'hi aniré passant de tant en tant... jajajaja!!! A veure si m'apunten abans d'hora, jajaja!!

I el tema fotògraf en tenim uns quants de mirats, però no tenim res decidit encara!

Tu tens fotògraf i esglèsia?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. nov. 24, 2008 9:36 pm

Sóc una espluguina de l'Espluga de Francolí, jejeje!! :mu::

Tu d'on ets Eli?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dl. nov. 24, 2008 9:37 pm

espluguina ha escrit:Ei Elena!

Ni fotògraf ni esglèsia! Res!! Jejeje

L'esglèsia que vull (la del meu poble) no obre llistes fins a finals del 2009... però com q no em puc esperar tant m'hi aniré passant de tant en tant... jajajaja!!! A veure si m'apunten abans d'hora, jajaja!!

I el tema fotògraf en tenim uns quants de mirats, però no tenim res decidit encara!

Tu tens fotògraf i esglèsia?

A mi m' ha fet el mateix el capellà: "ui, al 2010 us caseu pues veniu a finals del 2009 amb tranquilitat" Tranquilitat diu??? Perque el dia estigui agafat!!! Desprès diuen que el jovent ja no es casa.... No m' extranya.

Respecte al fotograf ja el tinc es Composit son molt bons i molt cars però jo tenia clar que els volia amb ells però n' hi han de xulos com Joan Duch, Alcolor, Punt de vista... Mira' t les webs i ja veuràs. T' agafen unes ganes bojes de casar-te demà mateix!!!
Imatge
ELENA_I_OSCAR

EntradaAutor: ELENA_I_OSCAR » dl. nov. 24, 2008 9:40 pm

_eLi_ ha escrit:Elena, jo volia el castell del rourell i vaig anar a l'encanteri per demanar informació lo que l'aforament de la sala del castell es fins a 150, i nosaltres som més, llavors ens vans dir que ho descartávem i ens fan oferir l'encanteri.
Però el castell es una pasada no se si has vist les fotos de les bodes de les noies del 2008 els hi han kedat wapisimes! molt molt xulo

Doncs si, a mi tambè em feia por l' aforament perquè en principi haviem de ser molts però al final crec que arribarem als 150 o 160 que es el màxim pel castell. Que ja en son tambè!! M' agrada que siguem tantes que es casen a l' Encanteri així compartirem idees i totes som d' aprop. Ho sigui que ho tenim facil per quedar!!

Petons
Imatge
ELENA_I_OSCAR

EntradaAutor: nur_jor » dl. nov. 24, 2008 9:42 pm

Elena i Eli, d'on sou vosaltres?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Arian1682 » dl. nov. 24, 2008 9:54 pm

Wapisss mevessssss!!!!!!uf uf uf!!! que m´ he hagut de posar al dia nenissssssssssss!!!!!!!això s´ animaaaaaaaa!!!!!ueeeeeeeee *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

veig que ja aneu tenint totes el restaurant!!!que guai compis!!!quina ilu!!!me n´ alegro per totes!!!!!

jo aquesta setmana la tink okupadeta....el dimecres anem a parlar amb un mestre de ceremonia a veure k tal i dijous al fotògraf....en un principi no volia video però al final...como todas...caeré jejjejejejejej jo tenia clar que no em volia gastar més de 2000 euros amb el fotograf i aquest està dins del tope nenis!!!perfecteeeee!!!ja us explikare!!!!!!!

que, com ta el tema quedada???? jo treballo de dilluns a divendres fins les 19:00 h.... :-))
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: EVA25 » dt. nov. 25, 2008 9:39 am

Nata|ia ha escrit:Jaja ja se t'ha notat l'emoció!
Jo Eva tinc dubtes :hmm:: m'encanta l'ermita, però em caso un divendres 30 de Juliol per la tarda.. en plena operacion salida!

Pregunta: ja hi cabran tots els cotxes dels invitats, més la gent que va a la platja?
Segona: celebren casaments en divendres per la tarda?

Jaja és q nose si agafar aquesta o la de Vilafranca que tmb és maca, pero ja és una església no ermita

I per cert, jo tmb vull companya de Restaurant!!! no hi ha ningú del Dolce Sitges!!!??

** tema reservar dia a l'església em té estressada (tots comencen a reservar a partir de setembre de 2009, q tard!!)

Hola guapa, bon dia!!

A veure això que em comentes del parquing es el UNIC problema que pots tenir, doncs jo cuan em vaig casar vaig estar una estoneta parada a sota del pont per que no podia arribar a la esplanada dels cotxes que hi havien, així que vaig tenir que esperar. Però bueno es va solucionar ràpid ... si no auges sigut així baixo allí mateix i me'n vaig a peu ... total es molt poquet tros i així llueixo mes el vestit que conyeeeeee!!! jajajajaj

Això dels casaments de divendres a la tarda no ho se ... tindries que trucar e informar-te, tens el telèfon??

També et tinc que dir que si sou molts a la ermita no hi cabreu ... es molt petita, però a mi em va donar igual, si la gent no hi cap que vagi fora, que per això te aquest encant tan bonic. El que si que vaig avisar a la família que hi anés aviat ... jijiji Hi ha molta gent que s’està fora .. amb el rollo dels nens o el fumar.
Si et cases allí PORTA VANO ... fa molta calor!!! Ara que jo em vaig casar el dia mes calorós de tot el 2008!!

Bueno guapi, si necessites algo mes, m’ho dius!!
Imatge
EVA25
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7775
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:42 am
Ubicació: Provincia Tarragona ....

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 25, 2008 1:46 pm

_eLi_ ha escrit:
espluguina ha escrit:Sóc una espluguina de l'Espluga de Francolí, jejeje!! :mu::

Tu d'on ets Eli?

Jo soc d'Alcover, saps on es ??

Oi tant que ho coneixo, fa poc que vau tenir les festes no? Jejeje...
Coneixo gent de l'Alcover.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dt. nov. 25, 2008 2:09 pm

Nenisssssssss!!

Wapisimas como le dais al teclado!! jejejej

bueno primero saluditos para todas: elena, Arian, -eli-, natalia, espluguina... bueno todas que sino no acabo!!!!!!!!!!!

Tengo ganas de hacer cositas!! creo que empezaré a hacer ensayos con los jabocintos para detalles ya os comentaré o pondre fotitor... x cierto Arian haber cuando estrenas la cámara y nos cuelgas cositas ejejje!!!

aixxxxxxxxxxxxxxxx besiños wapis!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Arian1682 » dt. nov. 25, 2008 9:50 pm

Wapis wapis!!!!!!

ufff jo también tinc moltes ganetes d´ avançar cosetes nenis!!!! no puc penjar fotus pk encara no he fet res!!!jejejejejjejejeje la setmana que ve prepararé la sorpreseta per la famili....ens ho han posat a huevo nenis...aquest any per tema crisis i tal fem amic invisible entre la family...jo deixaré una caixeta amb els sobres i el nom de cadascú i quan hagin obert tots els regals quedará aquell per obrir!!!jejejejjejejeje quines ganes de que s´ enteri tothoooommmmmmmmm!!!!!!!!

buenu i demà passat al fotògraf!!!!aix quines ganes!!!!!! en coneixeu d´ altres que tiguin bé relació qualita-preu?? és per no quedar-me amb el primer que he vist ok...jejejejeje ja em direu!!

petonets!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Arian1682

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dt. nov. 25, 2008 9:53 pm

Ostissssssss.. Arian la teva famili flipara amb lo dels sobres jejejej
que foooooooortttttttttttttt tia kin moment més xuliiiiiiii!!!

Bueno ja keda menos per ficar-nos "manos a la obra" el temps passa!!!!!!!!!

fotograf... joan duch de tarragona !!!

el meu no esta malament si vols et paso preus!!!

bueno ja ens explikes que vaigi molt rebé!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. nov. 26, 2008 10:53 pm

Hola xiketes!!!

que tal avui???

jo he tornat a mirar cançons pel gran diaaaaaaaaaaaaa

aixxxxxxxx

molts petonets!
Papallona*

eLI

EntradaAutor: torsaeann » dc. nov. 26, 2008 11:21 pm

Buenas Eli¡¡¡¡

Jo soc del Morell de tota la vida i visc a Vilallonga¡¡¡¡¡¡¡
Estem a prop nenes¡¡¡¡¡¡
M'he tingut que posar al dia amb això del foro¡¡¡¡¡¡¡
Pero portava una semaneta sense posar-me a l'ordinador i tela¡¡¡¡¡¡

Un petonet ¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

Nenes

EntradaAutor: torsaeann » dc. nov. 26, 2008 11:27 pm

Adrian, Papallona i totes¡¡¡¡¡
Sobre el tema de fotògraf necessito ajuda¡¡¡¡
El meu xicot està convençut que vol el composite però jo el veig una mica car ja que no tindré video......
Adrian quin has trobat per 2000€ amb tot inclòs?

Ajuda¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Un petonet precioses¡¡¡¡

Ahhhhh i la quedada?

Mua mua

:o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :-/ :-/ :-/ :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

Re: Nenes

EntradaAutor: Papallona* » dj. nov. 27, 2008 7:25 am

torsaeann ha escrit:Adrian, Papallona i totes¡¡¡¡¡
Sobre el tema de fotògraf necessito ajuda¡¡¡¡
El meu xicot està convençut que vol el composite però jo el veig una mica car ja que no tindré video......
Adrian quin has trobat per 2000€ amb tot inclòs?

Ajuda¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Un petonet precioses¡¡¡¡

Ahhhhh i la quedada?

Mua mua

:o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :-/ :-/ :-/ :hmm:: :hmm:: :hmm::

Neni quan arribi aquesta tarde te dic per quan me surt pero crec que uns 2600 amb pre boda...
composit ho fan superbé!!!!!!
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants