Nata|ia ha escrit:Jaja ja se t'ha notat l'emoció!
Jo Eva tinc dubtes

m'encanta l'ermita, però em caso un divendres 30 de Juliol per la tarda.. en plena operacion salida!
Pregunta: ja hi cabran tots els cotxes dels invitats, més la gent que va a la platja?
Segona: celebren casaments en divendres per la tarda?Jaja és q nose si agafar aquesta o la de Vilafranca que tmb és maca, pero ja és una església no ermita
I per cert, jo tmb vull companya de Restaurant!!! no hi ha ningú del Dolce Sitges!!!??
** tema reservar dia a l'església em té estressada (tots comencen a reservar a partir de setembre de 2009, q tard!!)
Hola guapa, bon dia!!
A veure això que em comentes del parquing es el UNIC problema que pots tenir, doncs jo cuan em vaig casar vaig estar una estoneta parada a sota del pont per que no podia arribar a la esplanada dels cotxes que hi havien, així que vaig tenir que esperar. Però bueno es va solucionar ràpid ... si no auges sigut així baixo allí mateix i me'n vaig a peu ... total es molt poquet tros i així llueixo mes el vestit que conyeeeeee!!! jajajajaj
Això dels casaments de divendres a la tarda no ho se ... tindries que trucar e informar-te, tens el telèfon??
També et tinc que dir que si sou molts a la ermita no hi cabreu ... es molt petita, però a mi em va donar igual, si la gent no hi cap que vagi fora, que per això te aquest encant tan bonic. El que si que vaig avisar a la família que hi anés aviat ... jijiji Hi ha molta gent que s’està fora .. amb el rollo dels nens o el fumar.
Si et cases allí PORTA VANO ... fa molta calor!!! Ara que jo em vaig casar el dia mes calorós de tot el 2008!!
Bueno guapi, si necessites algo mes, m’ho dius!!