NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Nata|ia » dj. nov. 27, 2008 2:07 pm

Jo us puc fer un master de fotografs i preus xD El de la Raquel sino m'equivoco, treballa molt molt bé pero a mi se m'anava de pressupost, composit de creixell tres cuartos de lo mismo, jo buscava algu q no passes massa de 2000-2200 i vam trobar Doble imatge gràcies al foro, son de Barberà del Vallès us recomano q aneu a veure'ls el preu està bastant b i el treball tmb, té tots els estils q volgueu...

També vaig mirar Plano Medio q pel preu d'aquest q tinc contractat n m'entrava ni el video, Bcn Imatge m'encanta! però ja us dic de 2500 amb lo mínim no baixava... Si voleu info d'algun més... en tinc bastants!

I una cosa, jo al ppi nmes mirava de Tarragona provincia, però val lapena moure's una mica fins a Barcelona q al no cobrar desplçamanet la majoria, podeu trobar bones ofertes... no té pq ser prop d'on sou!
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: Papallona* » dj. nov. 27, 2008 7:55 pm

_eLi_ ha escrit:ola wapis que tal?

Torsaeann, ja veus aki al costadet!! que estas! jeje
Has mirat algun fotograf?

Papallona, que tal va rebre la noticia el teu nuvi sobre el premi?? q sort!

Arian tens de fotograf composit?

Jo també estic buscant fotograf, he visitat 2 només i dissabte hem kedat amb alcolor el teu papallona, a veure que tal.

Jeje el Raül va flipar jejej no s'ho creia (= que jo) i em va dir que es clar que sogons lo que tries.. no sap si aniriem a joc jejejejje
pero molt be!! segur que l'any que bé us toca a alguna!!!! kina ilu , no??? jijij

besis wapi!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Nata|ia » dj. nov. 27, 2008 7:56 pm

Jjaja el videoclip no hi ha nassos nena quina vergonya... ::-) ::-)
Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: Papallona* » dj. nov. 27, 2008 7:58 pm

Nata|ia ha escrit:Jo us puc fer un master de fotografs i preus xD El de la Raquel sino m'equivoco, treballa molt molt bé pero a mi se m'anava de pressupost, composit de creixell tres cuartos de lo mismo, jo buscava algu q no passes massa de 2000-2200 i vam trobar Doble imatge gràcies al foro, son de Barberà del Vallès us recomano q aneu a veure'ls el preu està bastant b i el treball tmb, té tots els estils q volgueu...

També vaig mirar Plano Medio q pel preu d'aquest q tinc contractat n m'entrava ni el video, Bcn Imatge m'encanta! però ja us dic de 2500 amb lo mínim no baixava... Si voleu info d'algun més... en tinc bastants!

I una cosa, jo al ppi nmes mirava de Tarragona provincia, però val lapena moure's una mica fins a Barcelona q al no cobrar desplçamanet la majoria, podeu trobar bones ofertes... no té pq ser prop d'on sou!

uola.. els meus son Alcolor i son de BCN.. lo que pasa q el comercial es de Salou i vam quedar a un pis que te exposició.. a mi em va agradar!! té unes mides enormes , el nostres es 60x40..o50 vaja.. ENORME!! jejej
i el que m'encanten son composit.. supermodern!!!

i en relació qualitat preu m'han comentat Rmfotografs... crec que es diuen aixi....
Papallona*

EntradaAutor: Arian1682 » dj. nov. 27, 2008 10:17 pm

Wapisssssssssssssssssss!!!!!!!!

como tan les futures núvies tarragonines??????? yo toy que me salgoooooooooooooooooooo

hem anat a mirar el fotògraf i crec que ja ho tenim decidit!!!!!! són els de Divisorn de Reus, l´ Aliaga que es casa al 2009 els ha contractat i me´ ls va recomanar!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Em surt per 2.100 l´ album, el dvd, dos albums petits per cada papi i dos dvds més totes les fotos en un cd amb alta ressolució!!!!ah!!! i 100 invitacions!!!!!! no se, m´ han semblat xulis els seus treballs!!!!! un mal de cap menys nenisssssss!!!!!!jejejejejeje

oeoeoeoeoe tik tant contenta i amb tantes ganes que arribi el diaaaaaaaaaa!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))

petons a totes!!!!!!
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: Arian1682 » dj. nov. 27, 2008 10:19 pm

Papi!!!!!!!! avui he estat a Versatility i m´ han comentat que ho fas amb ells!!!!!quina ilu quan ha dit: si estic organitzant una boda pel 10/07/2010 a l´orangerie...i dic.....uiiii em sembla que se de qui es!!!!la Papallona!!!!!! m´ ha fet ilu neni :-)) :-)) :-)) :-))

petonets!!!!!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dj. nov. 27, 2008 10:21 pm

Jo també estic buscant fotograf, he visitat 2 només i dissabte hem kedat amb alcolor el teu papallona, a veure que tal.

Papallona QUIN PREMI?????? que m´ he perdut alguna cosa?????????????????????

No Eli, Composit m´ encanten però el meu pressupost no dona per més!!jejejejejje *.-o-o.* *.-o-o.*

petonsssss!!!!!!!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dj. nov. 27, 2008 10:28 pm

PAPAAAAAAAAA QUE FORT TIA!!!!!!!!!!

ENHORABONA PEL PREMIIIIIIIIIII!!!!!!JA HO HE VIST!!!!!!QUE HA DIT EL RESPECTIU????????? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Neni ja que tas de sort...amb que acabarà el gordo de Navidad???????JEJEJEJJEJEJE

petons!!
Imatge
Arian1682

Ei¡¡¡

EntradaAutor: torsaeann » dv. nov. 28, 2008 8:22 am

Buenas nenas¡¡¡¡¡¡¡

Adrian sobre el teu fotògraf també ti entre video amb aquest preu?
Com va tot nenes?
Jo encara no se que fer amb el fotògraf si reservar-ho ho esperam....quan et fan donar per reservar-lo?

Molts petonets nenes¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

JA ÉS DIVENDRES :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. nov. 28, 2008 8:46 am

Arian1682 ha escrit:Wapisssssssssssssssssss!!!!!!!!

como tan les futures núvies tarragonines??????? yo toy que me salgoooooooooooooooooooo

hem anat a mirar el fotògraf i crec que ja ho tenim decidit!!!!!! són els de Divisorn de Reus, l´ Aliaga que es casa al 2009 els ha contractat i me´ ls va recomanar!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Em surt per 2.100 l´ album, el dvd, dos albums petits per cada papi i dos dvds més totes les fotos en un cd amb alta ressolució!!!!ah!!! i 100 invitacions!!!!!! no se, m´ han semblat xulis els seus treballs!!!!! un mal de cap menys nenisssssss!!!!!!jejejejejeje

oeoeoeoeoe tik tant contenta i amb tantes ganes que arribi el diaaaaaaaaaa!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))

petons a totes!!!!!!

Eiiiiiiiiiii una cosa menos!!!! i a+ una cosa superimportatn xaq ho recordem!!!!!

eiiiiiiii doncs neniiiiii tot lo que entra es una passada!!!!! 2 dvd.. invitacions molt rebé!!!!! i si a + t'agrada el seu estil superbé!!!!!!!

me n'algro mooooolt!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. nov. 28, 2008 8:49 am

Arian1682 ha escrit:Papi!!!!!!!! avui he estat a Versatility i m´ han comentat que ho fas amb ells!!!!!quina ilu quan ha dit: si estic organitzant una boda pel 10/07/2010 a l´orangerie...i dic.....uiiii em sembla que se de qui es!!!!la Papallona!!!!!! m´ ha fet ilu neni :-)) :-)) :-)) :-))

petonets!!!!!

eiiiiiiiiiii
i com és que has nat a Versatility!!!???? jajajaj crec que som els unics del 2010!!!!! tu ho faràs amb ells??

que guaiiiiiiiii quan parli amb ella!!!! jejejej
i tant que soc jo!!!!!!!!!!!!! jajaja

que fort!!! ;P.. ami tmb em fa iluuuuuuu!!! wapiiiiiiiiii
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. nov. 28, 2008 8:53 am

Arian1682 ha escrit:

Papallona QUIN PREMI?????? que m´ he perdut alguna cosa?????????????????????

No Eli, Composit m´ encanten però el meu pressupost no dona per més!!jejejejejje *.-o-o.* *.-o-o.*

petonsssss!!!!!!!

els de composit son molt cars????

jijij si si un premiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....
el xicot no s'ho creia.. jejej i tmpc.. pero quan ja va trucar la gemma ens ho vam creure.. que fuete.. que fuete...

la veritat que molt agraïda... ja us explicaré.. en prinicipi hem d'anar a la tenda a veure que hi ha!!! està a Reus!

que forttttttttttttt .. que mai m'ha tocat res nenis!!!! i m'agrada tmb pq tinc una foto d'aquell día a l'Stand jejejej

bueno que casi casi haig de marxar
besis!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. nov. 28, 2008 8:56 am

Arian1682 ha escrit:PAPAAAAAAAAA QUE FORT TIA!!!!!!!!!!

ENHORABONA PEL PREMIIIIIIIIIII!!!!!!JA HO HE VIST!!!!!!QUE HA DIT EL RESPECTIU????????? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Neni ja que tas de sort...amb que acabarà el gordo de Navidad???????JEJEJEJJEJEJE

petons!!

GRACIESSSSSSSSSSS!!!!!

jejej el meu xicot m'he diu que com ha d'agafar ja el traje????? si no te ni idea jajajajaaj... no se que farem... hem de parlar amb la tenda!!!!

buahhhhhhh ni m'imagino com és aixo de que "te toque el gordo de Navidad"

jajajaaaaaaaajajjaaaaaaaaaa XD
=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Papallona*

Re: Ei¡¡¡

EntradaAutor: Papallona* » dv. nov. 28, 2008 9:01 am

torsaeann ha escrit:Buenas nenas¡¡¡¡¡¡¡

Adrian sobre el teu fotògraf també ti entre video amb aquest preu?
Com va tot nenes?
Jo encara no se que fer amb el fotògraf si reservar-ho ho esperam....quan et fan donar per reservar-lo?

Molts petonets nenes¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

JA ÉS DIVENDRES :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Hola torsaeann!!!

jo penso que el fotograf s'ha de reservar de lo primer pq ells porten,,, reportatges, que si batejos, que si bodes, que si comunions. i és clar segons com... pues estan ocupadíssims!!!!!

i lo de la reserva doncs segons.. el meu crec que van ser 300..

que faràs????
Papallona*

EntradaAutor: Nata|ia » ds. nov. 29, 2008 7:02 pm

Nosaltres de reserva 200 euros, i crec q el 25% abans de la boda l'altre 25 la setmana del casament i el q quedi es paga al'entrega del material, tmb crec com la papallona millor reservar-ho de lo primer, així dp no vas estressada amb el tema i fins i tot t poden conservar preus de l'any anterior..

Ais com es nota q es cap de setmana esteu totes por ai eh! jo comun pringada porto tot el dia fent "deures" de la uni... m queda tres setmanes per acabar el quadrimestre i estic en plena recta final... quin stress!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: Papallona* » ds. nov. 29, 2008 8:27 pm

ei Natalia jo tmb estic estressada acabant el quatrimestre i en 2 setmanes exams!!

x cert el dijous 18 fem festa a la flashBack.. apunta't!!!!

torsaeann... a mi em van concersar els preus fins 2010!!!!!!! i aixo esta superbé!!!!

va que avui es dissabte i sortimmmmmmmmmmmm!!!
Papallona*

EntradaAutor: Nata|ia » dg. nov. 30, 2008 6:03 pm

Uoops raquel, el 18 fem "arkifesta" els de la meva uni per barna, així q no podre!! un altre vegada m'apuntu!

Per cert, quan farem alguna kdada les nenes d tgn??
Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: Nata|ia » dg. nov. 30, 2008 8:02 pm

Jjaja me n'acabo d'adonar, d'aquí un any i 8 mesos justets m'estaré casant!!
Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: Papallona* » dg. nov. 30, 2008 8:06 pm

Nata|ia ha escrit:Uoops raquel, el 18 fem "arkifesta" els de la meva uni per barna, així q no podre!! un altre vegada m'apuntu!

Per cert, quan farem alguna kdada les nenes d tgn??

Ooooooooooohhhhhhhhhh
arki= Arquitectura?? es que un dels meus millors amics es profe d'arquitectura.. a quina uni estas???

bueno neni a la proxima!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. nov. 30, 2008 8:09 pm

Nata|ia ha escrit:Jjaja me n'acabo d'adonar, d'aquí un any i 8 mesos justets m'estaré casant!!

eiiiiiiiiiiiii es veritat!!! jejej
i jo de lluna de mel espero !!!!!!!!!

lo de la Kdada.. pues quan volgueu!!!!!!!!!!!
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants