NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Laura31 » dv. nov. 28, 2008 11:10 am

Bones a totes,

Encara que soc del 2009 sembla que el vostre post està bastant més animat que el nostre.... :-/
així que us llegeixo sovint.
Ise, a quin fotògraf has anat? em sembla que deies que havies anat al Pou o al Ariño? com van de preu son molt cars?

Nosaltres vam anar diumenge passat al Condes, vam quedar amb els nois d'Ekip, sembla que tu també hi havies parlat, la veritat és que ens van agradar força i segurament ho farem amb ells.
El Jordi es molt majo, barats tampoc son però bueno, hem dit que el caràcter conta molt en un fotògraf i aquest noi és molt simpàtic.

Ja parlarem

Laura
Laura31

Entrades: 34
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 4:54 pm

EntradaAutor: ise » dv. nov. 28, 2008 11:42 am

Laura31 ha escrit:Bones a totes,

Encara que soc del 2009 sembla que el vostre post està bastant més animat que el nostre.... :-/
Ise, a quin fotògraf has anat? em sembla que deies que havies anat al Pou o al Ariño? com van de preu son molt cars?

Nosaltres vam anar diumenge passat al Condes, vam quedar amb els nois d'Ekip, sembla que tu també hi havies parlat, la veritat és que ens van agradar força i segurament ho farem amb ells.
El Jordi es molt majo, barats tampoc son però bueno, hem dit que el caràcter conta molt en un fotògraf i aquest noi és molt simpàtic.

Ja parlarem

Laura

Hola guapa! :-))

Doncs si al 2009 està paradet vine a xarrar aquí!!! i ens expliques tot el que tens preparat!

Tema fotografs, si que hi haviem d'anar a veure aquests de l'ekip però ens van trucar que hi anessim el proxim cap de setmana i el diumenge el tenim ocupat. Que us van explicar??? a nosaltres les fotos ens van agradar bastant i el tio es veia molt caxondo. quins preus tenen? pq a la fira ens van dir 1750€ l'album.
La Cuca és qui ha contractat l'Ariño i nosaltres agafarem el Pou. Si vols a la tarda t'escanejo el full que ens va donar on estan tots els preus i el que inclou cada un.
i el que comentes del caràcter, jo crec que és escencial!!! Hi ha d'haver feeling, confiança, bon rotllo,...el que vulguis però hi has d'estar a gust pq el tindràs tot el dia voltant per allà!

petons guapa i espero veure't més per aquí, eh!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. nov. 28, 2008 2:51 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:bon dia boniques!!! :-)) :-))

On us vau posar ahir que no es va conectar ningú???

nosaltres vam arribar a les 10 de la nit a casa...quina xarrera que te aquest fotògraf!!!! :o-o: peeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrroooooo....JA TENIM FOTOGRAF!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:[/quote

Moltes felicitats, wuapa!!! Explica què tal els preus?? Te volia trucar per lo dels balnearis però vaig pensar que davant l'Enric no podries parlar. També em podries haver trucat tu!!!!!!!!!!! Marrana! :-( :-(

Osti!!! Que way!!!! ja m'informaras pq nosaltres encara no ens hem decidit!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. nov. 28, 2008 2:53 pm

Laura31 ha escrit:Bones a totes,

Ja parlarem

Laura

Hola guapa!!!! Com més serem més riurem i així ens contes les teves coses, que ja en deus tenir un munt!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: ise » dv. nov. 28, 2008 3:20 pm

hola nuvia!!!!

Com estas guapa??? jo aquesta tarda m'he quedat a caseta pq no em trobava bé... :-(

despres escanejo el full i el penjo :-)ok: :-)ok:
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: Laura31 » dv. nov. 28, 2008 4:08 pm

Bones a totes de nou!!!

Ise.- Els d'Ekip ens van ensenyar un altra vegada una mica per sobre l'àlbum i el tipus de fotos que feinen, ens van agradar bastant. Ofereixen packs, per exemple nosaltres elegirem segurament el pack que inclou l'àlbum + 2 ampliacions 40*50 + cd amb fotos a baixa ressolució + 2 àlbums per pares i et surt per 2.350, apart hi podies afegir la preboda 280 ó 360, les fotos que es donen al restaurant de parella, cd amb fotos a alta ressolució, video etc... de vídeo no et puc dir perque nosaltres no en fem. Ells diuen que ells no son els més barats però tampoc els més cars i que saben que fan bones fotos.

Apart nosaltres som els 2 bastant tímids i l´únic que ens va oferir aquest "punt" de simpatia i informal i cachondo com dius tú és aquest noi d'Ekip.

Del pou també ens n'han parlat molt bé però deien que s'escapava de preu, si no et sap greu passa'm el full, si vols jo et passo el d'Ekip dilluns.

Nuvia 2010.- Bones, i gràcies per la benvinguda, si t'he de dir la veritat em poso les mans al cap de veure com ho teniu d'avançat totes les que us caseu al 2010.

Nosaltres lúnic que tenm és el restaurant i l'esglèsia!!!! encara no hem confirmat ni les invitacions.
Com us llegeixo l'altre dia li vau dir a una de vosaltres que li començava el compte enrere... ostiiiiiiiiii llavors estic casi a la víspera yo, m'estic començant a acollonir...

Vaya parrafada...

Bueno us vaig llegint
Laura31

Entrades: 34
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 4:54 pm

EntradaAutor: Pacresol » dv. nov. 28, 2008 8:42 pm

bueno bueno en resumen como fue ekipp???
ya me contareis en resumen que precios dieron el domingo
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: miriameta » dv. nov. 28, 2008 9:30 pm

ise ha escrit:que dius miri????? i t'has fet un esguinç????? pobreta!!! :-( :-( :-( nena, portes una ratxa... però ja veuràs que l'any 2009 anirà perfecte!!! :-)ok: :-)ok:

petonets guapíssima!!! :-()-) :-()-)

Si chiqueta...

espero que el 2009 sigui bo perque... vaig començar fatal l´any i estic acabantlo... que SC
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dv. nov. 28, 2008 9:31 pm

FELICITATSSS ISETA WAPA!! JA TENS FOTÒGRAF!! :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dv. nov. 28, 2008 9:33 pm

hola Laura31 benvinguda!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. nov. 29, 2008 4:08 pm

Miriameta!!! I estàs de baixa o que??? ara has de deixar que et facin molts mimitos :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. nov. 29, 2008 4:10 pm

ise ha escrit:hola nuvia!!!!

Com estas guapa??? jo aquesta tarda m'he quedat a caseta pq no em trobava bé... :-(

despres escanejo el full i el penjo :-)ok: :-)ok:

MUAAAAAAAAAAAAAKAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Gràcies!!!! A veure si ja et trobes més bé :)

Guapa!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. nov. 29, 2008 4:19 pm

Nenes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heu vist quin bolis més monos tenen les nenes del 2009???

viewtopic.php?t=14029&postdays=0&postorder=asc&start=0

Seria genial per donar-li als que t'agradaria que fossin els teus testimonis amb un paquetet i quan l'obrin dir... res... per si t'agradaria ser el testimoni de la nostra boda :) jo em ficaria a plorar si mho digues alguna amiga meva :)

Que waaaaaaay!!!!

Demà vaig a dinar al Palau de Margalef!!! yupi!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » ds. nov. 29, 2008 8:43 pm

nuvia2010 ha escrit:Miriameta!!! I estàs de baixa o que??? ara has de deixar que et facin molts mimitos :)

el metge me la volie donar i li vaig dir que no. Necessito els diners....
m´ha fet mal, pero bueno. Un dia mes treballat.

Chi el meu nene men fa :-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » ds. nov. 29, 2008 10:26 pm

hola princeses!!!!
Miriameta!!! posa't bona i cuida't. Si el metge te volia donar la baixa l'hauries de fer cas....t'has de cuidar princesa...
ISEEE també estas malaltona... :-( cuida't tambe moltissim! i que vagi molt bé l'aniversari.
NUVIA ! quins bolis més xulos, no???? m'agraden moltissim. I la idea tambe es molt bona. Com es que vas al Palau?? conta conta...jejeje
LLUENTA!! com estas d'anims?
LAURA benvinguda :-()-) :-()-)
GEMMA com estas?? on et fiques?? deus estar estudiant un munt

AHHHH PER CERT ISEEEEEEEE
MOLTES FELICITATS PEL FOTOGRAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 30, 2008 10:45 am

cuca lleida ha escrit:hola princeses!!!!
Miriameta!!! posa't bona i cuida't. Si el metge te volia donar la baixa l'hauries de fer cas....t'has de cuidar princesa...
ISEEE també estas malaltona... :-( cuida't tambe moltissim! i que vagi molt bé l'aniversari.
NUVIA ! quins bolis més xulos, no???? m'agraden moltissim. I la idea tambe es molt bona. Com es que vas al Palau?? conta conta...jejeje
LLUENTA!! com estas d'anims?
LAURA benvinguda :-()-) :-()-)
GEMMA com estas?? on et fiques?? deus estar estudiant un munt

AHHHH PER CERT ISEEEEEEEE
MOLTES FELICITATS PEL FOTOGRAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Doncs mira!!!! Anem a dinar pq el divendres el meu cosi va organitzar una festa al Palau i jo i la meva mare vam anar a treballar al guardaroba i no vam voler cobrar res i ara conviden a dinar :)

Ja tinc anell de compromís... :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: cuca lleida » dg. nov. 30, 2008 1:39 pm

MOLTES FELICITATSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
QUE BE!!!! EL VOLEM VEURE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: POSA FOTO, X FA :-(
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dg. nov. 30, 2008 1:46 pm

hola princeses!!1
fa dies que em ronda pel cap una pregunta una mica absurda....i he pensat que us la fare a veure que em dieu, penseu que es una cosa molt tonta...pero es que d'on no hi ha no pot rajar...jejejeje
A quin dit es posa l'anell de compromis????? (a la ma dreta segur, oi?)
[b]

ja ma contareu.....
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dg. nov. 30, 2008 1:54 pm

Felicitats nuvia!!! M'alegro molt per tu! Volem foto? I explicació de com va ser. Laura benvinguda!
Miriameta cuida't molt que ja comença el 2009 i serà el millor any de la teva vida!
Gemma, on et fiques?? Jo no estudio gens, sort x tu!!! Quina me...
Cuca, ja tenim un 5 al marcador!!!! Què bé!!! Això va vent en popa :-)) El ànims van, quan no penso en res, van molt bé quan em ratllo van fatal i em fico a plorar què hi farem!
Ise wuapa!!!! Cuida't molt!!!! Divendres ens veurem... tinc el divendres una mika saturadet però bno... només em falta que vingui gent a sopar per completar el dia. No és pot tenir festa ja ho veig.
X cert noies, us he d'explicar una cosa q em va passar divendres: les de la meva antiga feina em van preparar un sopar q en teoria era el de nadal, per despedir-me com déu mana i em van regalar una pulsera de la tous, una postal mega gran am tot de coses bones de mi i em van pagar el sopar! Genial! Millor impossible!!! Lo milloret d'aquests darrers dies, la veritat és que em va animar una miketa. >.-<: >.-<: Un 10 per totes elles! Algunes les anyoraré molt i molt. >.-<: >.-<: >.-<: bno i jasta, vaig a dinar que hi ha gana! Petonets!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dg. nov. 30, 2008 2:15 pm

lluneta29 ha escrit:Felicitats nuvia!!! M'alegro molt per tu! Volem foto? I explicació de com va ser. Laura benvinguda!
Miriameta cuida't molt que ja comença el 2009 i serà el millor any de la teva vida!
Gemma, on et fiques?? Jo no estudio gens, sort x tu!!! Quina me...
Cuca, ja tenim un 5 al marcador!!!! Què bé!!! Això va vent en popa :-)) El ànims van, quan no penso en res, van molt bé quan em ratllo van fatal i em fico a plorar què hi farem!
Ise wuapa!!!! Cuida't molt!!!! Divendres ens veurem... tinc el divendres una mika saturadet però bno... només em falta que vingui gent a sopar per completar el dia. No és pot tenir festa ja ho veig.
X cert noies, us he d'explicar una cosa q em va passar divendres: les de la meva antiga feina em van preparar un sopar q en teoria era el de nadal, per despedir-me com déu mana i em van regalar una pulsera de la tous, una postal mega gran am tot de coses bones de mi i em van pagar el sopar! Genial! Millor impossible!!! Lo milloret d'aquests darrers dies, la veritat és que em va animar una miketa. >.-<: >.-<: Un 10 per totes elles! Algunes les anyoraré molt i molt. >.-<: >.-<: >.-<: bno i jasta, vaig a dinar que hi ha gana! Petonets!

que be!!! quina ilu lo del sopar no??? Veus com sempre hi ha cosetes bones!!!jejejej AMUNT ELS ANIMS
VISCA! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA TENIM EL 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: SISISISISIS aixo va passant...jejeje
X cert bonica moltes gracies pel comentari a la pagina, tu tambe ets genial!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
cuca lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants