Autor: Nata|ia » dj. nov. 27, 2008 2:07 pm
Autor: Papallona* » dj. nov. 27, 2008 7:55 pm
_eLi_ ha escrit:ola wapis que tal?
Torsaeann, ja veus aki al costadet!! que estas! jeje
Has mirat algun fotograf?
Papallona, que tal va rebre la noticia el teu nuvi sobre el premi?? q sort!
Arian tens de fotograf composit?
Jo també estic buscant fotograf, he visitat 2 només i dissabte hem kedat amb alcolor el teu papallona, a veure que tal.

Autor: Nata|ia » dj. nov. 27, 2008 7:56 pm
Autor: Papallona* » dj. nov. 27, 2008 7:58 pm
Nata|ia ha escrit:Jo us puc fer un master de fotografs i preus xD El de la Raquel sino m'equivoco, treballa molt molt bé pero a mi se m'anava de pressupost, composit de creixell tres cuartos de lo mismo, jo buscava algu q no passes massa de 2000-2200 i vam trobar Doble imatge gràcies al foro, son de Barberà del Vallès us recomano q aneu a veure'ls el preu està bastant b i el treball tmb, té tots els estils q volgueu...
També vaig mirar Plano Medio q pel preu d'aquest q tinc contractat n m'entrava ni el video, Bcn Imatge m'encanta! però ja us dic de 2500 amb lo mínim no baixava... Si voleu info d'algun més... en tinc bastants!
I una cosa, jo al ppi nmes mirava de Tarragona provincia, però val lapena moure's una mica fins a Barcelona q al no cobrar desplçamanet la majoria, podeu trobar bones ofertes... no té pq ser prop d'on sou!

Autor: Arian1682 » dj. nov. 27, 2008 10:17 pm

Autor: Arian1682 » dj. nov. 27, 2008 10:19 pm

Autor: Arian1682 » dj. nov. 27, 2008 10:21 pm
_eLi_ ha escrit:ola wapis que tal?
Jo també estic buscant fotograf, he visitat 2 només i dissabte hem kedat amb alcolor el teu papallona, a veure que tal.

Autor: Arian1682 » dj. nov. 27, 2008 10:28 pm

Autor: torsaeann » dv. nov. 28, 2008 8:22 am

Autor: Papallona* » dv. nov. 28, 2008 8:46 am
Arian1682 ha escrit:Wapisssssssssssssssssss!!!!!!!!
como tan les futures núvies tarragonines??????? yo toy que me salgoooooooooooooooooooo
hem anat a mirar el fotògraf i crec que ja ho tenim decidit!!!!!! són els de Divisorn de Reus, l´ Aliaga que es casa al 2009 els ha contractat i me´ ls va recomanar!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Em surt per 2.100 l´ album, el dvd, dos albums petits per cada papi i dos dvds més totes les fotos en un cd amb alta ressolució!!!!ah!!! i 100 invitacions!!!!!! no se, m´ han semblat xulis els seus treballs!!!!! un mal de cap menys nenisssssss!!!!!!jejejejejeje
oeoeoeoeoe tik tant contenta i amb tantes ganes que arribi el diaaaaaaaaaa!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
petons a totes!!!!!!

Autor: Papallona* » dv. nov. 28, 2008 8:49 am
Arian1682 ha escrit:Papi!!!!!!!! avui he estat a Versatility i m´ han comentat que ho fas amb ells!!!!!quina ilu quan ha dit: si estic organitzant una boda pel 10/07/2010 a l´orangerie...i dic.....uiiii em sembla que se de qui es!!!!la Papallona!!!!!! m´ ha fet ilu neni![]()
![]()
![]()
![]()
petonets!!!!!

Autor: Papallona* » dv. nov. 28, 2008 8:53 am
Arian1682 ha escrit:_eLi_ ha escrit:ola wapis que tal?
Papallona QUIN PREMI?????? que m´ he perdut alguna cosa?????????????????????
No Eli, Composit m´ encanten però el meu pressupost no dona per més!!jejejejejje![]()
![]()
petonsssss!!!!!!!

Autor: Papallona* » dv. nov. 28, 2008 8:56 am
Arian1682 ha escrit:PAPAAAAAAAAA QUE FORT TIA!!!!!!!!!!
ENHORABONA PEL PREMIIIIIIIIIII!!!!!!JA HO HE VIST!!!!!!QUE HA DIT EL RESPECTIU?????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neni ja que tas de sort...amb que acabarà el gordo de Navidad???????JEJEJEJJEJEJE
petons!!

Autor: Papallona* » dv. nov. 28, 2008 9:01 am
torsaeann ha escrit:Buenas nenas¡¡¡¡¡¡¡
Adrian sobre el teu fotògraf també ti entre video amb aquest preu?
Com va tot nenes?
Jo encara no se que fer amb el fotògraf si reservar-ho ho esperam....quan et fan donar per reservar-lo?
Molts petonets nenes¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
JA ÉS DIVENDRES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: Nata|ia » ds. nov. 29, 2008 7:02 pm
Autor: Papallona* » ds. nov. 29, 2008 8:27 pm

Autor: Nata|ia » dg. nov. 30, 2008 6:03 pm
Autor: Nata|ia » dg. nov. 30, 2008 8:02 pm
Autor: Papallona* » dg. nov. 30, 2008 8:06 pm
Nata|ia ha escrit:Uoops raquel, el 18 fem "arkifesta" els de la meva uni per barna, així q no podre!! un altre vegada m'apuntu!
Per cert, quan farem alguna kdada les nenes d tgn??

Autor: Papallona* » dg. nov. 30, 2008 8:09 pm
Nata|ia ha escrit:Jjaja me n'acabo d'adonar, d'aquí un any i 8 mesos justets m'estaré casant!!