Autor: artemis » dl. des. 01, 2008 7:24 pm
HoooolAaaaaaa!!!! Com ha anat el dilluns?? jo ja soc per casa un altre cop, vinc del super de comprar 4 cosetes i després d'estar embadalida davant de l'arbre de Nadal (jejeje no ho puc evitar), ja estic amb el pijama posat i instalada al sofà amb el portàtil disposada a parlar amb vosaltres!!!
Jo avui he tingut el dia molt tranquilet, aquest matí no em trobava gaire bé, no sé que m'ha passat, estic amb la "pepa" i suposo que estava xoff...
Ninou, me n'alegro que avui t'hagis relaxat, lo de la depilació a mi també em fa falta ja, però es que em fa tanta mandra que vaig allargant-ho..... I com que l'Alex que és un solet... em diu que no tinc pèls..(el que té ell es una miopia de cavall!!!! ), doncs vaig allargant els dies, però de la setmana que ve no passa, perquè sino ja se'm faran rastes.. jejejee
Txell guapissima com ha anat el dilluns? molta feina?
Alicia, mira que deixar-te el número ..jejeje dona'ls-hi abans del sorteig ehh!! a veure si tocarà i després tindràs problemes, perquè no el voldras deixar anar jajaja
Petonets a totes guapis!!!
artemis l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 01, 2008 8:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.