lluneta29 ha escrit:Felicitats nuvia!!! M'alegro molt per tu! Volem foto? I explicació de com va ser. Laura benvinguda!
Miriameta cuida't molt que ja comença el 2009 i serà el millor any de la teva vida!
Gemma, on et fiques?? Jo no estudio gens, sort x tu!!! Quina me...
Cuca, ja tenim un 5 al marcador!!!! Què bé!!! Això va vent en popaEl ànims van, quan no penso en res, van molt bé quan em ratllo van fatal i em fico a plorar què hi farem!
Ise wuapa!!!! Cuida't molt!!!! Divendres ens veurem... tinc el divendres una mika saturadet però bno... només em falta que vingui gent a sopar per completar el dia. No és pot tenir festa ja ho veig.
X cert noies, us he d'explicar una cosa q em va passar divendres: les de la meva antiga feina em van preparar un sopar q en teoria era el de nadal, per despedir-me com déu mana i em van regalar una pulsera de la tous, una postal mega gran am tot de coses bones de mi i em van pagar el sopar! Genial! Millor impossible!!! Lo milloret d'aquests darrers dies, la veritat és que em va animar una miketa.![]()
Un 10 per totes elles! Algunes les anyoraré molt i molt.
![]()
![]()
bno i jasta, vaig a dinar que hi ha gana! Petonets!
Que way lo de les compis, no??? 10 punts!!!! Aixo es que et fas estimar!!!! :)
El anell el vam anar a comprar junts, fins dissabte no el tindrem pq la mida era petita :( No sabem que gravar-hi... pot ser no hi fiquem res. M'agradaria que fos alguna cosa original, pero no sabem... Marry me? A veure si vosaltres teniu més idea que nosaltres!!!
Acabem d'arribar de Margalef. Era un dinar de fi de temporada amb tota la troupe de la casa, molt way. Hi havia un toro mecanic i ens han donat un tomet amb la limusine!!! Super way.

El ànims van, quan no penso en res, van molt bé quan em ratllo van fatal i em fico a plorar què hi farem!