Autor: erin » dc. des. 03, 2008 8:19 pm
Hola noies!
jo m'acabo de casar, així que us deixo la meva petita aportació de tot el que vam fer per si us pot servir:
Pel que fa a l'arròs vam tenir un dilema, ja que no volíem liar-nos la darrera nit posant pètals a bossetes (s'haguessin fet malbé) així que vam anar a la bolsera vam comprar unes bossetes transparents (taronges) i vam posar-hi l'arròs i pètals de paper en forma de cor. Va quedar de conya i a les fotos queda preciós, ja que al ser de paper 'vola' més que els pètals, a part, no taca!! (q els pètals si). Vam posar una targeta divertida a cada bosseta, a la gent li va encantar!!
Després vam fer els cartells de les taules rollo polaroids de NY (som fans, i era on anàvem de viatge de nuvis) i el plànol de les taules era un mapa de NY amb les polaroids de cada taula i els noms.
Els 'marcasitios' también els vam personalitzar amb l'skyline (som una mica frikis, jeje).
de detallets vam fer dues coses: vaig agafar la idea d'una noia del fòrum, i va triomfar.
Vam deixar a sobre de cada taula una galeta de la sort (tipus les dels xinos) amb una targeta d'agraïment.
I com a 'detallet vam tenir molts dilemes i al final vam fer la planta de la sort (uns potets metàlics amb pastilles de terra deshidratada i una llavor, que quan creix a la fulla diu 'pide un deseo'). No us podeu imaginar la gràcia que li va fer a la gent, ja que tothom t'informa de com està la seva planta... El que vam fer va ser personalitzar les capsetes ja que les enganxines que venien no ens convencien.
I també vam comprar puros de xocolata (eren exactament igual que un montecristo), ja que som antitabac i ens agrada molt la xocolata!
Ah! i una altra idea que pot estar bé (que vam desestimar xq ja teníem altres coses) són les galetes carlotas, això ho deixo pel bateig quan tinguem un txurumbel (jeje).
En resum, una feinada, però va valer la pena.
Finalment, només us dic q si podeu feu fotos de tot el procès, jo m'he fet un àlbum i fa molta gràcia veure'ns a tota la família muntant bossetes, celofan...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url]