NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 30, 2008 10:59 pm

miriameta ha escrit:jo marxo tambe, que estic cansadeta. Ara una dutxa i a momir.

Besitos fantàstiques :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

(no te podras escapar gaire mes eh nuvia!! ja t´has amagat prou fins ara... ¬¬ ejje)

muacs nenes, que tingueu un bon principi de setmana!!

dolços somnis bunica!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 30, 2008 11:01 pm

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:eiii princeses!! jo haig de retirar....que dema a les 6.30 haig d'estar al peu del cañó!!
vaig a sopar i a momir....moltes gracies a totes per tot! sou uns soletes!
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) bona nit princeses que tingueu dolços somnis...

Jo també aniré marxant que demà a les 6h he de marxar kp a la Seu, vaya setmaneta de avaluacions em toca bufff!!! Entre això i la programació didàctica que he començat no vegis, quina feinada!!!

dolços somnis a tu tambe!!!! totes al sobre!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: ise » dl. des. 01, 2008 8:12 am

Bon dia boniques!!! :-))

Ahir us vau conectar totes menys jo... :-( :-( bueno no, que faltava la Gemma...
Miriameta bonica, com va la mà??? i els ànims??? ben amunt aquests eh!!! va que ja estem arribant a Nadal. Jo el divendres ja montaré l'arbre!!! jejeje xx:-D xx:-D Aviat a pensar quin detallet voleu donar i totes les fantàstiques t'ajudarem en el que calgui!!! :-)ok: :-)ok:

Nuvia, si no vens a aquesta quedada de divendres a la pròxima no pots faltar, eh!! i per cert, MOLTES FELICITATS PEL TEU ANELL DE PROMESA!!!!!!

Cuca guapa, com estas???

Gemma preciosa, dona senyals de vida dona!!!! Com va anar ahir amb els d'Ekip???

Lluneta guapíssima meva!!! com estas??? si tens sopar el divendres anul·lal!!!! jejeje

Bueno noies, em fico a fer feina que com que divendres a la tarda no vaig treballar tinc algunes coses pendents... :-( :-(
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. des. 01, 2008 2:01 pm

Hola noies!!! Ara marxo kp a casa però abans us volia saludar a totes. Estik en plena avaluació i tinc molta feina, ara stava acabant de ficar un examen però s'ha akbat la tinta i no el puc imprimir. Ara marxaré kp a casa k stik cansadeta. Dino i em connecto. X cert ise, m'havies d'enviar un mail eh?! Què estik intrigada... jo t'he d'explicar moltes coses x cert. Dsps parlem!!! Pq he d'anul.lar el sopar de divendres? encara no ho sé del cert, mana el jordi q vol convidar a no sé qui...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dl. des. 01, 2008 2:33 pm

Hola lluneta!!! :-)) :-))

no siguis molt dolenta amb l'avaluació, eh! jejeje si puc ara t'envio el mail! :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. des. 01, 2008 3:37 pm

Eiiiiiiiiiii! Ja sóc aquí... ara t'estic contestant. Com va?? ARa he d'acabar un altre examen pq no els vull fer iguals que després s'ho xiven que jo también he sigut estudiant!!! Jajajaa... com va wuapi??
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. des. 01, 2008 3:45 pm

ei guapi!!!

doncs treballant i amb mal de panxa :-( :-( no vull ser dona!!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. des. 01, 2008 3:47 pm

ise ha escrit:ei guapi!!!

doncs treballant i amb mal de panxa :-( :-( no vull ser dona!!!!

Tia jo em smbla ke m'ha sentat alguna cosa malament pq no em trobo bé tmpoc de la panxa!!! :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. des. 01, 2008 3:50 pm

que has menjat???
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. des. 01, 2008 3:56 pm

ise ha escrit:que has menjat???

Doncs, puré de patates i un llom arrebossat del mercadona que no m'ha agradat gaire... potser és això... es que normalment el rebosso jo però stava d'oferta i el vaig agafar per aquí a la Seu i mira... jo crec k deu ser això pq a part n'he deixat una mika. I dsps una mandarina també...
X cert, stà bastant nevat per aki a dalt, m'ha hagut d'acompanyar mon "tiet" fins a la Seu i ha baixat amb el cotxe de línia pq tinc una por terrible a la neu i el gel, ja em kdarà per tota la vida tia...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. des. 01, 2008 4:08 pm

realment la teva por és una jugarreta treballant on treballes :o-o: :o-o: :o-o: el mal de panxa segur que és de la carn... descansa una miqueta i et passarà :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. des. 01, 2008 4:18 pm

ise ha escrit:realment la teva por és una jugarreta treballant on treballes :o-o: :o-o: :o-o: el mal de panxa segur que és de la carn... descansa una miqueta i et passarà :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Pos si i més ara amb aq temps!!! És una merda... passo tan malament la nit del diumenge sobretot quan diuen que plourà o nevarà. De fet, la carretera kp a Solsona estava geladeta amb una pendent... buff!!! No em treuré mai la por de sobre!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. des. 01, 2008 7:27 pm

ise ha escrit:Bon dia boniques!!! :-))

Ahir us vau conectar totes menys jo... :-( :-( bueno no, que faltava la Gemma...
Miriameta bonica, com va la mà??? i els ànims??? ben amunt aquests eh!!! va que ja estem arribant a Nadal. Jo el divendres ja montaré l'arbre!!! jejeje xx:-D xx:-D Aviat a pensar quin detallet voleu donar i totes les fantàstiques t'ajudarem en el que calgui!!! :-)ok: :-)ok:

Nuvia, si no vens a aquesta quedada de divendres a la pròxima no pots faltar, eh!! i per cert, MOLTES FELICITATS PEL TEU ANELL DE PROMESA!!!!!!

Cuca guapa, com estas???

Gemma preciosa, dona senyals de vida dona!!!! Com va anar ahir amb els d'Ekip???

Lluneta guapíssima meva!!! com estas??? si tens sopar el divendres anul·lal!!!! jejeje

Bueno noies, em fico a fer feina que com que divendres a la tarda no vaig treballar tinc algunes coses pendents... :-( :-(

hola wapetonaaa,

la ma va fent, es va curant. El moradot que se veu al dit ja es va tornant de color negre casi groc, aixi que va be la cosa.

D´anims... dema tu dire... dema es l´examen aquell que vaig comentar i al final he parlat amb la profe.....
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dl. des. 01, 2008 7:28 pm

ei bonica que aquesta tarda t'he deixat plantada :o-o: :o-o: pero amb la jefa feiem una cosa a la meva taula i clar...res de foro ni res!!!

que ja t'ha passat el mal de panxa???
ise

EntradaAutor: ise » dl. des. 01, 2008 7:31 pm

ei miri guapi!!!

segur que t'anirà de conya l'examen, ja veuràs! :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. des. 01, 2008 7:50 pm

miriameta ha escrit:
ise ha escrit:Bon dia boniques!!! :-))

Cuca guapa, com estas???

hola wapetonaaa,

la ma va fent, es va curant. El moradot que se veu al dit ja es va tornant de color negre casi groc, aixi que va be la cosa.

D´anims... dema tu dire... dema es l´examen aquell que vaig comentar i al final he parlat amb la profe.....

Hola miriameta... ànims wuapa!!! Si estiguessis com jo, si que estaries desanimada... 72 temes de 20 i pico pàgines cadascún més un treball i sense que se sapigui segur si aq any que ve les convoquen... una merda!!!! Què t'ha dit la profe al final? Què estàs malament a classe? Jo t'entenc... a la feina em passava algo semblant. Ara stik bastant bé, no em puc queixar... la gent aquí és molt maja la veritat. Tot passa miriameta, i dsps d'una època malament, en ve una de millor!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. des. 01, 2008 7:50 pm

ise ha escrit:ei bonica que aquesta tarda t'he deixat plantada :o-o: :o-o: pero amb la jefa feiem una cosa a la meva taula i clar...res de foro ni res!!!

que ja t'ha passat el mal de panxa???

No passa res wuapi... m'ho he pensat... he estat fent el treball de mentres... a veure si va sortint la feina...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. des. 01, 2008 7:51 pm

ise ha escrit:ei miri guapi!!!

segur que t'anirà de conya l'examen, ja veuràs! :-)ok: :-)ok:

jo no el faig... es aquell de recuperació...

la profe ha dit que dema ja veurie el que farie...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dl. des. 01, 2008 7:52 pm

has avançat algo de feina???
ise

EntradaAutor: miriameta » dl. des. 01, 2008 7:54 pm

lluneta29 ha escrit:
Hola miriameta... ànims wuapa!!! Si estiguessis com jo, si que estaries desanimada... 72 temes de 20 i pico pàgines cadascún més un treball i sense que se sapigui segur si aq any que ve les convoquen... una merda!!!! Què t'ha dit la profe al final? Què estàs malament a classe? Jo t'entenc... a la feina em passava algo semblant. Ara stik bastant bé, no em puc queixar... la gent aquí és molt maja la veritat. Tot passa miriameta, i dsps d'una època malament, en ve una de millor!!!

hola wapetonaa,

tens molta feina per fer, has d´estudiar mes, se que es un pal però tot se pot fer.

La profe diu que dema ja veura que fa...

I segons el que digui les de clase me mataran o no. Ja veurem...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

AnteriorSegüent