Autor: oshia » dl. des. 01, 2008 4:42 pm

Autor: xurdit » dl. des. 01, 2008 5:00 pm
gina_christian ha escrit:Hola guapas!!
aunque no soy novia oficial... mi cumpleaños es el 27 de agosto, y el año que viene ya me tocan los 27. Jolin que rápido se dice esto... cada vez queda menos para los 30.

Autor: vanesaHG » dl. des. 01, 2008 5:18 pm

Autor: xurdit » dl. des. 01, 2008 5:23 pm
vanesaHG ha escrit:Yo el 18 DICIEMBRE, estreno el mes, jiji
Cumplire 24 años

Autor: gina_christian » dl. des. 01, 2008 6:09 pm

Autor: montseijordi » dl. des. 01, 2008 11:05 pm
berry ha escrit:Wenas xikas!!
No montse no em dic com tu...pero la meva mare si que es diu montse...
Quants en fas tu??
Quines ganes noies aixo baixa ràpid

Autor: montseijordi » dl. des. 01, 2008 11:06 pm
xurdit ha escrit:montseijordi ha escrit:nena, quina ilu no??? mig anyet just, oleeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Passa molt molt ràpid, i encara que sigui un tòpic a mi em sembla que faci res que em vaig registrar al foro, que vaig començar a mirar restaurants,...
I ara ja porto més d'un any voltant pel foro, ho tenim casi tot decidit, i ja només ens queden 5 mesets!!! És impressionant lo ràpid que passa tot plegat, i DISFRUTEU moltíssim de tots els preparatius, que també formen part del casament!!!

Autor: montseijordi » dl. des. 01, 2008 11:07 pm
berry ha escrit:Xurdit nena!!!
Quina ilu et falta molt poquet!!!
Jo estic començant a fer proves de les invitacions i estic super ilusionada i ja hem triat que els hi donarem de record als convidats...
Ens ha costa posant-se d'acord pero ho hem aconseguit![]()
![]()
![]()

Autor: montseijordi » dl. des. 01, 2008 11:08 pm
vanesaHG ha escrit:Yo el 18 DICIEMBRE, estreno el mes, jiji
Cumplire 24 años

Autor: montseijordi » dl. des. 01, 2008 11:09 pm

Autor: xurdit » dt. des. 02, 2008 9:49 am
gina_christian ha escrit:Hola xurdit
a ver... mi novio y yo decidimos en casarnos, más cosa mía que suya, por eso me metí en este foro. Por un tema personal (hay un post sobre el tema por aqui abierto por mi) mi novio ha decidido en que de momento no nos casamos. Así que de momento estoy aqui para coger ideias y para hablar con las foreras (a las que he cogido mucho cariño) y por eso de momento no soy una novia. Pero las cosas con mi novio van muy bien y él me ha dicho que cuando esté preparado para casarse ya me lo hará saber.
asi estan las cosas en mi vida... pero muy contenta y pa lante, que ahora mi relación va mejor que antes, aunque no veo a mi novio cada día, poquito a poquito.
un beso

Autor: xurdit » dt. des. 02, 2008 9:55 am
montseijordi ha escrit:xurdit ha escrit:montseijordi ha escrit:nena, quina ilu no??? mig anyet just, oleeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Passa molt molt ràpid, i encara que sigui un tòpic a mi em sembla que faci res que em vaig registrar al foro, que vaig començar a mirar restaurants,...
I ara ja porto més d'un any voltant pel foro, ho tenim casi tot decidit, i ja només ens queden 5 mesets!!! És impressionant lo ràpid que passa tot plegat, i DISFRUTEU moltíssim de tots els preparatius, que també formen part del casament!!!
si si si si siiiiiiiiiiii, ho estic fent! el Jordi em diu q estic tot el dia aqui enganxada, jajajja. Jo m'ho vaig llegint tot, es com el conte q mai s'acaba, i sempre trobo coses, jeje.
Que et falta x fer guapa?

Autor: Papallona* » dt. des. 02, 2008 9:58 am
gina_christian ha escrit:Hola guapas!!
aunque no soy novia oficial... mi cumpleaños es el 27 de agosto, y el año que viene ya me tocan los 27. Jolin que rápido se dice esto... cada vez queda menos para los 30.

Autor: berry » dt. des. 02, 2008 10:36 am

Autor: oshia » dt. des. 02, 2008 11:05 am

Autor: oshia » dt. des. 02, 2008 12:10 pm