Autor: iraiosc » dt. nov. 18, 2008 7:35 pm
masa ha escrit:Bones!
Doncs res, mn'ha receptat unes pastilles que no etren per el seguro (ja veurem si me les prenc) i m'haig de fer 2 cultius, un d'orina i un altre vaginal.
Ara em demanen proves, quan aquest mes no tinc res de res ... anda que no!! quina me**a!
Autor: FRACRIS » dc. nov. 19, 2008 10:20 am
iraiosc ha escrit:masa ha escrit:Bones!
Doncs res, mn'ha receptat unes pastilles que no etren per el seguro (ja veurem si me les prenc) i m'haig de fer 2 cultius, un d'orina i un altre vaginal.
Ara em demanen proves, quan aquest mes no tinc res de res ... anda que no!! quina me**a!
hola wapis!!
Merce, molts ànims per lo de la teva iaia, sap molt greu de debó!Anims familiars wapa!![]()
Masa, això de les infeccions és molt habitual, totes les meves amigues, familiars... n'han patit algun cop, i jo... jejejeje. Jo amb un antibiotic em va pasar en una setmana, a viam que et diuen! Tu et trobes bé?![]()
Fracris... no vegis, esteu maquissims a les 2 fotos, deu ser impressionant la muralla, no? i tots els gratacels... deu fer sentir petitet, no?? I a sobre us ha sortit tot rodó... això es el que compta!!![]()
La Miriam deu estar ja cansadeta... quan portes d'embaraç? Algu sap si hi és al SocPetit? Ho dic per visitar-la! Hem penso que ja l'he vist algun cop però ara no sé trobar-la, soc un desastre!! Deus estar a punt de petar!! no??? quines ganes de veure la teva petiteta!!! de sentir-la com xerra, de veure com dorm... ay...
Va va animeu-vos!! A veure qui fa la propera sorpresa! que fins i tot jo m'ho estic replantejant amb tots els problemes que hem pasat!! es una experiencia maquiiiiisima! encara que el papi té una por...
I la quedada que? ja per despres de nadal? o per nadal i veure botiguetes algun dia? gran via 2, illa, etc... podria estar be!!!

Autor: iraiosc » dc. nov. 19, 2008 10:55 am
Autor: merce i albert » dc. nov. 19, 2008 2:15 pm

Autor: FRACRIS » dv. nov. 21, 2008 3:48 pm
tants de dies fora amb els
Autor: iraiosc » dv. nov. 21, 2008 3:55 pm
FRACRIS ha escrit:BON CAP DE SETMANA!!! Jo tinc feina a casa de maruja,![]()
![]()
![]()
tants de dies fora amb els
![]()
![]()
je je... petons
no t'ajuden gaire?? jejeje...
Autor: masa » dv. nov. 21, 2008 6:05 pm

Autor: merce i albert » ds. nov. 22, 2008 9:49 am

Autor: masa » dg. nov. 23, 2008 9:30 pm

Autor: FRACRIS » dl. nov. 24, 2008 10:37 am
Autor: FRACRIS » dc. nov. 26, 2008 4:23 pm

Autor: masa » dc. nov. 26, 2008 6:22 pm

Autor: merce i albert » dj. nov. 27, 2008 1:33 pm

Autor: FRACRIS » dj. nov. 27, 2008 3:09 pm
merce i albert ha escrit:OSTRES Cris tens tota la roá, no hi vaig ni pensar, es que tinc el cap en que demà es el meu aniversari i tinc tota la familia a dinar diumenge... A mes dema es l'ultim dia complet a l'escola, i dilluns ja començo a l'ajuntament!!!! S'ha ajuntat tot.
Felicitats pel l'any i mig!!!!!
Autor: merce i albert » dv. nov. 28, 2008 1:11 pm