CUMPLEAÑOS NOVIAS!!!!

bodes 10!

EntradaAutor: berry » dt. des. 02, 2008 12:42 pm

Bueno pues felicitada queda
Imatge
berry
:: núvia d'or

Entrades: 3533
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 6:23 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: oshia » dt. des. 02, 2008 1:20 pm

pues si , porque a lo mejor con todo lo que tengo que hacer ni me acuerdo y pobreeeeeta , FELICIDADESSSSS VANESAHG jejeje.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: gina_christian » dt. des. 02, 2008 4:14 pm

Papallona* ha escrit:
gina_christian ha escrit:Hola guapas!!

aunque no soy novia oficial... mi cumpleaños es el 27 de agosto, y el año que viene ya me tocan los 27. Jolin que rápido se dice esto... cada vez queda menos para los 30.

neni wapiiiii
yo soy del 28 de agosto y haré 28!!!

eaaaaaaaaaaa 'tamos cerquita ehhhhhhhhhh

y lo de novia oficial... ahí stamos no????

Que chulo lo de la fecha de cumpleaños, nos hemos juntado dos Virgo!

Pues lo de no ser novia oficial, bueno vuelvo a estar por aqui... y me alegro. La relación con Christian va cada día mucho mejor, el fin de semana ya se quedó a dormir a casa, aunque el domingo se volvió a casa su madre. Y este fin de semana larguito me ha dicho que el viernes se vendrá hasta el lunes. Él decidirá cuando se volverá a instalar conmigo y me gusta mucho que tenga ganas de estar conmigo, me encanta como nos va todo ahora!
gina_christian
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6540
Membre des de: dl. oct. 20, 2008 11:17 am

EntradaAutor: montseijordi » dt. des. 02, 2008 9:21 pm

oshia ha escrit:jajajaja , es el foro de los gatossssss.

mientras no se peleen...
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm

EntradaAutor: montseijordi » dt. des. 02, 2008 9:22 pm

xurdit ha escrit:
montseijordi ha escrit:
xurdit ha escrit:
montseijordi ha escrit:nena, quina ilu no??? mig anyet just, oleeeeeeeee :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Passa molt molt ràpid, i encara que sigui un tòpic a mi em sembla que faci res que em vaig registrar al foro, que vaig començar a mirar restaurants,...
I ara ja porto més d'un any voltant pel foro, ho tenim casi tot decidit, i ja només ens queden 5 mesets!!! És impressionant lo ràpid que passa tot plegat, i DISFRUTEU moltíssim de tots els preparatius, que també formen part del casament!!!

si si si si siiiiiiiiiiii, ho estic fent! el Jordi em diu q estic tot el dia aqui enganxada, jajajja. Jo m'ho vaig llegint tot, es com el conte q mai s'acaba, i sempre trobo coses, jeje.

Que et falta x fer guapa?

A mi el Jordi després de més d'un any voltant per aquí encara em diu que visc enganxada al foro, però és cert que n'hem tret moltes idees, i també és cert que hem conegut a moltes persones, que algunes d'elles ja s'han convertit en AMICS (si,si amb majúscules) nostres; així que ara ja es queixa per vici jiji

Què ens falta?
Doncs a mi trobar part de la roba (robeta interior i sabates), decidir pentinat i trobar "tocado". Acabar de lligar els detallets i el packaging dels mateixos. Recollir i repartir les invitacions. Decidir músiques i trobar músics, fer la prova de menú. El cotxe per anar cap a l'església; disposicions de taules... i segur que em deixo alguna coseta.
Sii...
Compraaar maleteeeeeeeeeeeeeeeeees per anar de viatge jijiiji!!

bueno, doncs ja us falten els ultims detalls, les coses d ultima hora q diguem... Q aprop nena! en 5 mesets ja et cases, quina iluuuuuuuuu
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dt. des. 02, 2008 9:23 pm

berry ha escrit:hola nenas!!

Montse yo cumplo 24 años en enero...

Sabes el kiosko de la granvia? Pues justo la calle de abajo. Vivo en el centro del pueblo
Jejeje

Quien es la proxima q cumple??

ok guapa, yo vivo delante d la fabrica del gas, donde la salle
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: berry » dt. des. 02, 2008 9:27 pm

Vale montse me estas asustando... yo trabajo al lado de la fabrica del gas.

Voy a desayunar todos los dias a la panaderia lloveras que hay detras de la fabrica
Imatge
berry

EntradaAutor: montseijordi » dt. des. 02, 2008 9:38 pm

coñe, la dependienta ( la roser ) es prima d mi novio, jajaja. donde trabajas nena?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: berry » dt. des. 02, 2008 9:48 pm

En serio???? trabajo justo en frente de la panaderia el local q hace esquina...
Nodelabs se llama o creatifh es q son dos empresas
Imatge
berry

EntradaAutor: montseijordi » dt. des. 02, 2008 9:50 pm

MECACHIS! si esos son tios d el emjor amigo d mi novio, jajaja. El bar la Aranya es d mi suegro.

Vale, mañana pq no puedo, pero un dia me dices tu horario y paso a verte, jajaja
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: berry » dt. des. 02, 2008 9:58 pm

Q fuerte!! ya te dije q al final si q nos ibamos a conocer....

Mi horario es de 9 a 2 de la mañana a las 11 normalmente salgo a desayunar
Imatge
berry

EntradaAutor: xurdit » dc. des. 03, 2008 9:22 am

montseijordi ha escrit:
xurdit ha escrit:
montseijordi ha escrit:
xurdit ha escrit:
montseijordi ha escrit:nena, quina ilu no??? mig anyet just, oleeeeeeeee :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Passa molt molt ràpid, i encara que sigui un tòpic a mi em sembla que faci res que em vaig registrar al foro, que vaig començar a mirar restaurants,...
I ara ja porto més d'un any voltant pel foro, ho tenim casi tot decidit, i ja només ens queden 5 mesets!!! És impressionant lo ràpid que passa tot plegat, i DISFRUTEU moltíssim de tots els preparatius, que també formen part del casament!!!

si si si si siiiiiiiiiiii, ho estic fent! el Jordi em diu q estic tot el dia aqui enganxada, jajajja. Jo m'ho vaig llegint tot, es com el conte q mai s'acaba, i sempre trobo coses, jeje.

A mi el Jordi després de més d'un any voltant per aquí encara em diu que visc enganxada al foro, però és cert que n'hem tret moltes idees, i també és cert que hem conegut a moltes persones, que algunes d'elles ja s'han convertit en AMICS (si,si amb majúscules) nostres; així que ara ja es queixa per vici jiji

Què ens falta?
Doncs a mi trobar part de la roba (robeta interior i sabates), decidir pentinat i trobar "tocado". Acabar de lligar els detallets i el packaging dels mateixos. Recollir i repartir les invitacions. Decidir músiques i trobar músics, fer la prova de menú. El cotxe per anar cap a l'església; disposicions de taules... i segur que em deixo alguna coseta.
Sii...

bueno, doncs ja us falten els ultims detalls, les coses d ultima hora q diguem... Q aprop nena! en 5 mesets ja et cases, quina iluuuuuuuuu

Siiiiiiiii!
ja queda menyys per arribar al 2009!!! el meu any!
i a vosaltres us queda menys per poder dir que us caseu l'any que bé!!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: oshia » dc. des. 03, 2008 11:26 am

Yo no quiero tomarmelo con prisas contra mas tiempo pasa mas nervis cojo uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiii nenis!!!!!.QUE DIARREAS QUE VOY A COGER jejejeje.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Papallona* » dj. des. 04, 2008 8:19 am

Oshiaaaaaaaaaaaa
a mi también me pasa.. cuando pienso me pongo un pokin nerviosa.. pues cuando llegue el día voy a flipar ejejej

ya está aki ya llega 2009 ... nanannananan anananan ieeeeeeeeee
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: oshia » dj. des. 04, 2008 8:50 am

Papallona* ha escrit:Oshiaaaaaaaaaaaa
a mi también me pasa.. cuando pienso me pongo un pokin nerviosa.. pues cuando llegue el día voy a flipar ejejej

jajaja ya ves PAPALLONA, tengo un miedo por si cojo males de panxa que no te cuento jajaja.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » ds. des. 06, 2008 1:00 pm

berry ha escrit:Q fuerte!! ya te dije q al final si q nos ibamos a conocer....

Mi horario es de 9 a 2 de la mañana a las 11 normalmente salgo a desayunar

perdona nena, q al final el otro dia me fui a cenar y luego no volvi... el dia 17 empiezo vacaciones, un dia d esos podemos quedar y desayunamos juntas, te parece?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » ds. des. 06, 2008 1:01 pm

xurdit ha escrit:
montseijordi ha escrit:
xurdit ha escrit:
montseijordi ha escrit:
xurdit ha escrit:

Què ens falta?
Sii...

Siiiiiiiii!
ja queda menyys per arribar al 2009!!! el meu any!
i a vosaltres us queda menys per poder dir que us caseu l'any que bé!!

ai si si siiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! Quines ganetes dir q l'any q ve em caso... faltara quasi un any i mig pero sonara a un anyet, jeje

I tu, bufff, estaras en el nuvols ja!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » ds. des. 06, 2008 1:02 pm

oshia ha escrit:
Papallona* ha escrit:Oshiaaaaaaaaaaaa

jajaja ya ves PAPALLONA, tengo un miedo por si cojo males de panxa que no te cuento jajaja.

te veo con fortasec los dias previos a la boda nena! tu tranqui, si no a base d tilas...
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Papallona* » dg. des. 07, 2008 12:01 pm

jajajajajaj
xD

viva el fortasec!!!!
Papallona*