Autor: oshia » dt. des. 02, 2008 1:20 pm

Autor: gina_christian » dt. des. 02, 2008 4:14 pm
Papallona* ha escrit:gina_christian ha escrit:Hola guapas!!
aunque no soy novia oficial... mi cumpleaños es el 27 de agosto, y el año que viene ya me tocan los 27. Jolin que rápido se dice esto... cada vez queda menos para los 30.
neni wapiiiii
yo soy del 28 de agosto y haré 28!!!
eaaaaaaaaaaa 'tamos cerquita ehhhhhhhhhh
y lo de novia oficial... ahí stamos no????

Autor: montseijordi » dt. des. 02, 2008 9:21 pm
oshia ha escrit:jajajaja , es el foro de los gatossssss.

Autor: montseijordi » dt. des. 02, 2008 9:22 pm
xurdit ha escrit:montseijordi ha escrit:xurdit ha escrit:montseijordi ha escrit:nena, quina ilu no??? mig anyet just, oleeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Passa molt molt ràpid, i encara que sigui un tòpic a mi em sembla que faci res que em vaig registrar al foro, que vaig començar a mirar restaurants,...
I ara ja porto més d'un any voltant pel foro, ho tenim casi tot decidit, i ja només ens queden 5 mesets!!! És impressionant lo ràpid que passa tot plegat, i DISFRUTEU moltíssim de tots els preparatius, que també formen part del casament!!!
si si si si siiiiiiiiiiii, ho estic fent! el Jordi em diu q estic tot el dia aqui enganxada, jajajja. Jo m'ho vaig llegint tot, es com el conte q mai s'acaba, i sempre trobo coses, jeje.
Que et falta x fer guapa?
A mi el Jordi després de més d'un any voltant per aquí encara em diu que visc enganxada al foro, però és cert que n'hem tret moltes idees, i també és cert que hem conegut a moltes persones, que algunes d'elles ja s'han convertit en AMICS (si,si amb majúscules) nostres; així que ara ja es queixa per vici jiji
Què ens falta?
Doncs a mi trobar part de la roba (robeta interior i sabates), decidir pentinat i trobar "tocado". Acabar de lligar els detallets i el packaging dels mateixos. Recollir i repartir les invitacions. Decidir músiques i trobar músics, fer la prova de menú. El cotxe per anar cap a l'església; disposicions de taules... i segur que em deixo alguna coseta.
Sii...
Compraaar maleteeeeeeeeeeeeeeeeees per anar de viatge jijiiji!!

Autor: montseijordi » dt. des. 02, 2008 9:23 pm
berry ha escrit:hola nenas!!
Montse yo cumplo 24 años en enero...
Sabes el kiosko de la granvia? Pues justo la calle de abajo. Vivo en el centro del pueblo
Jejeje
Quien es la proxima q cumple??

Autor: berry » dt. des. 02, 2008 9:27 pm

Autor: montseijordi » dt. des. 02, 2008 9:38 pm

Autor: berry » dt. des. 02, 2008 9:48 pm

Autor: montseijordi » dt. des. 02, 2008 9:50 pm

Autor: berry » dt. des. 02, 2008 9:58 pm

Autor: xurdit » dc. des. 03, 2008 9:22 am
montseijordi ha escrit:xurdit ha escrit:montseijordi ha escrit:xurdit ha escrit:montseijordi ha escrit:nena, quina ilu no??? mig anyet just, oleeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Passa molt molt ràpid, i encara que sigui un tòpic a mi em sembla que faci res que em vaig registrar al foro, que vaig començar a mirar restaurants,...
I ara ja porto més d'un any voltant pel foro, ho tenim casi tot decidit, i ja només ens queden 5 mesets!!! És impressionant lo ràpid que passa tot plegat, i DISFRUTEU moltíssim de tots els preparatius, que també formen part del casament!!!
si si si si siiiiiiiiiiii, ho estic fent! el Jordi em diu q estic tot el dia aqui enganxada, jajajja. Jo m'ho vaig llegint tot, es com el conte q mai s'acaba, i sempre trobo coses, jeje.
A mi el Jordi després de més d'un any voltant per aquí encara em diu que visc enganxada al foro, però és cert que n'hem tret moltes idees, i també és cert que hem conegut a moltes persones, que algunes d'elles ja s'han convertit en AMICS (si,si amb majúscules) nostres; així que ara ja es queixa per vici jiji
Què ens falta?
Doncs a mi trobar part de la roba (robeta interior i sabates), decidir pentinat i trobar "tocado". Acabar de lligar els detallets i el packaging dels mateixos. Recollir i repartir les invitacions. Decidir músiques i trobar músics, fer la prova de menú. El cotxe per anar cap a l'església; disposicions de taules... i segur que em deixo alguna coseta.
Sii...
bueno, doncs ja us falten els ultims detalls, les coses d ultima hora q diguem... Q aprop nena! en 5 mesets ja et cases, quina iluuuuuuuuu

Autor: oshia » dc. des. 03, 2008 11:26 am

Autor: Papallona* » dj. des. 04, 2008 8:19 am

Autor: oshia » dj. des. 04, 2008 8:50 am
Papallona* ha escrit:Oshiaaaaaaaaaaaa
a mi también me pasa.. cuando pienso me pongo un pokin nerviosa.. pues cuando llegue el día voy a flipar ejejej
ya está aki ya llega 2009 ... nanannananan anananan ieeeeeeeeee

Autor: montseijordi » ds. des. 06, 2008 1:00 pm
berry ha escrit:Q fuerte!! ya te dije q al final si q nos ibamos a conocer....
Mi horario es de 9 a 2 de la mañana a las 11 normalmente salgo a desayunar

Autor: montseijordi » ds. des. 06, 2008 1:01 pm
xurdit ha escrit:montseijordi ha escrit:xurdit ha escrit:montseijordi ha escrit:xurdit ha escrit:montseijordi ha escrit:nena, quina ilu no??? mig anyet just, oleeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Què ens falta?
Sii...
bueno, doncs ja us falten els ultims detalls, les coses d ultima hora q diguem... Q aprop nena! en 5 mesets ja et cases, quina iluuuuuuuuu
Siiiiiiiii!
ja queda menyys per arribar al 2009!!! el meu any!
i a vosaltres us queda menys per poder dir que us caseu l'any que bé!!

Autor: montseijordi » ds. des. 06, 2008 1:02 pm
oshia ha escrit:Papallona* ha escrit:Oshiaaaaaaaaaaaa
a mi también me pasa.. cuando pienso me pongo un pokin nerviosa.. pues cuando llegue el día voy a flipar ejejej
ya está aki ya llega 2009 ... nanannananan anananan ieeeeeeeeee
jajaja ya ves PAPALLONA, tengo un miedo por si cojo males de panxa que no te cuento jajaja.