MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: FRACRIS » dt. des. 02, 2008 5:41 pm

HOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ON SOUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, AL CARRER FA FRED PERÓ AL GUIA NUPCIAL NO!!! xx0.0x>

Per cert, MERCÈ per cap d any vaig al teu restaurant, Can Tarranc, a fer la revetlla.

Sopar, raïm, barra lliure i DJ en directe. I el menú te molt bona pinta. La música fins las 4 de la matinada. Está molt bé, aquella hora ja estic cansada de :ball:ball:
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: masa » dt. des. 02, 2008 7:41 pm

HOLA!!!!

Carai, si que estem enfeinades no???

Cris molt bé lo del sopar de cap d'any! nosaltres ens reunim els cosins (tots tenim la mateixa edat 1 més un menys, pero tenim mota relació) i cada any li posar la casa a un. Així ens surt molt econòmic i ens fem la festa entre nosaltres.

El Nadal ja el tenim aquí!!!!
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: merce i albert » dc. des. 03, 2008 6:07 pm

Bones!!!

A nosaltres l'any passat ens van enviar informacio sobre el cap d'any de Can Tarranc, pero aquest any de moment no, i tal i com estan les coses, pues ni reis, ni festa, ni res de res. Perque tot i que jo tinc fein i sou nou, el meu home segueix sense poder obrir i ves a saber si podem... no ho tenim gaire clar. :--( :--( :--( :--( :--(
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: masa » dc. des. 03, 2008 6:13 pm

Joer .... quin mal rollo no??
Pq us posen tantes traves??
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dc. des. 03, 2008 6:59 pm

merce i albert ha escrit:Bones!!!

A nosaltres l'any passat ens van enviar informacio sobre el cap d'any de Can Tarranc, pero aquest any de moment no, i tal i com estan les coses, pues ni reis, ni festa, ni res de res. Perque tot i que jo tinc fein i sou nou, el meu home segueix sense poder obrir i ves a saber si podem... no ho tenim gaire clar. :--( :--( :--( :--( :--(

QUINA M.E.R.D.A :-( :-(
Imatge

Imatge
FRACRIS

...

EntradaAutor: iraiosc » dc. des. 03, 2008 10:12 pm

moltes felicitats amb retràs merce!! >.-<: >.-<: :-()-) >.-<: >.-<: i anims pel negoci!! cada cop falta menys, cada cop es un pas endavant!! i a casa nostra ara començarem també a tirar d'un sou... ay ay ay...

per cert he rebut una postal... xuliiiiisima... jejejeje, el maridet deia... quina barra!! hi hem d'anar! jejejejje, ens ha encantat! i a l'eric només li he deixat veure perque es devia pensar que era un "pan de gamba" i se la volia menjar! jejeje QUINA ILUSIO!! MOLTES GRACIES!! ;.:love_:

En quant al nadal ... nosaltres aquest any ens escaquejem... dinars tots els que vulguin... sopars... cap ni un...!
Nosaltres 3, i quan el peque dormi... en plan romàntic! :-)(-: que mai haviem estat tots 2 sols pel cap d'any... i penso que ens ho mereixem molt aquest any, i així ens anirà millor pel descans del petitet...
Tot i aixi... la crisi apreta... o sigui que regalets imprescindibles... :( amb el que m'agrada fer detalls... aix...tot per l'Eric! :: orrr:: :-eh_:: *.-o-o.*

la resta com aneu? que fareu?
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: FRACRIS » dj. des. 04, 2008 9:59 am

Iraida, així que us a agradat la postaleta!!

Doncs per nadal, com sempre, la veritat es que ho tenim bastant be montat, nosaltres contents i las respectives families també.

Aquest any, la nit de nadal, ho farem a casa nostres, ja que ens juntem amb la familia de la meva mare i som molts, i els hi he dit de fer-ho casa ja que en el menjador hi cavem bé, som cap a 30 persones. Cada familia s'encarrega de fer alguna cosa de menjar, després ho juntem i fem un pica pica gros.

Aquest pont, no m'en vaig, m'haig de quedar castigada a casa, je je, portava uns anyets que sortia per aquest pont, peró acabo d'arribar de China i m'haig de portar bé.
Aprofitarem per guarnir la casa, i posar las llums al jardí, que el meu home ja anat a comprar-las. xx;-.)
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: oshia » dj. des. 04, 2008 1:41 pm

hola chicas yo me caso en MAYO de 2010 aun me queda un pelin pero os ire pidiendo consejosssssss pleaseeeeeee jejeje.

ENCANTADA DE CONOCER A NENIS DE MAYOOOOO.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: FRACRIS » dj. des. 04, 2008 3:12 pm

oshia ha escrit:hola chicas yo me caso en MAYO de 2010 aun me queda un pelin pero os ire pidiendo consejosssssss pleaseeeeeee jejeje.

ENCANTADA DE CONOCER A NENIS DE MAYOOOOO.

Aqui estamos!! parece que queda muchoooo, pero no te darás cuenta y ya estarás en tu año y en tu mes!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: oshia » dj. des. 04, 2008 3:15 pm

Dios que nervios ,

Por cierto ,yo ya tengo restaurante, catering, fotografo...¿Siguiente paso cual es?...

GRACIAS NENIS!!!!.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

...

EntradaAutor: iraiosc » dv. des. 05, 2008 11:33 am

oshia!! homeee, ya tienes cositas, creo que el siguiente paso es tomartelo con calma, ir mirando, comparando detalles, invitaciones... poquito a poco! ya verás que bien!! que envidia, yo, la verdad, es que me volvería a casar de lo chulo que fue!!! o no pensamos igual todas por aki???

fracris! que bien! yo ya estoy pensando poner los adornos tambien para que Eric ponga ojitos brillantes con las lucecitas, etc... aunque arbol me da miedo ahora que se pone de pie... pondremos uno chikitin que tenemos con luces, encima de alguna estanteria para que no lo alcance, sino ya me dirás!! jajajaja Ahora... 30 personas... ya os traeran sillas, no??? >.-<: xDDD
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: FRACRIS » dv. des. 05, 2008 12:27 pm

Las sillas, ya iremos recopilando ja ja ja

Bueno noies. BON CAP DE SETMANA, FINS DIMARTS FESTA!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Imatge
FRACRIS

Re: ...

EntradaAutor: oshia » dv. des. 05, 2008 1:23 pm

iraiosc ha escrit:oshia!! homeee, ya tienes cositas, creo que el siguiente paso es tomartelo con calma, ir mirando, comparando detalles, invitaciones... poquito a poco! ya verás que bien!! que envidia, yo, la verdad, es que me volvería a casar de lo chulo que fue!!! o no pensamos igual todas por aki???

fracris! que bien! yo ya estoy pensando poner los adornos tambien para que Eric ponga ojitos brillantes con las lucecitas, etc... aunque arbol me da miedo ahora que se pone de pie... pondremos uno chikitin que tenemos con luces, encima de alguna estanteria para que no lo alcance, sino ya me dirás!! jajajaja Ahora... 30 personas... ya os traeran sillas, no??? >.-<: xDDD

siiii me lo tomo con calma , anda que no , ya voy por la segunda libreta y bueno con muchas ideas de cosillas.Los centros de mesa quiza los hagamos nosotros porque nos salen carisimos en floristeria.
Asi que os ire comentando.

FINS DIMARTS FRACRIS
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: masa » ds. des. 06, 2008 10:50 am

MOLT BON DIA A TOTES!!!

Sento no haver aparegut abans, pero es que he estat una mica lidad (sembla mentida, tot i tenint festa a la feina no? ... jajaja).

Primer de tot oshia Enhorabona per la teva futura Boda, ja veuràs com en un tres i no res ja et veiem vestida de núvia!. Aprofita i disfruta de tot el temps de preparatius. El gran dia esmàgic i passa volant!!!.

Iraida, es molt bona opció que per estes ho feu més intima les nits ... :-)---(-: jejeje es que tants sopars i dinars ... un n'acaba ben fart!!. jo només de pensar-ho ja m'atipo!! jajajaja.
Respecta a lo que comentaves de tornar-nos a casar ... I TANT QUE HO REPETIRIA ... amb els ulls tancats!!! aix ... com passa el temps de ràpid.

Cris, ei que no passa res que aquest pont no marxis .... PEAZO VIATJE que us heu muntat!! -|-) -|-) -|-) (QUE TE QUITEN LO BAILAO) ; p
I per nadal que ... 30 persones a casa!!!! : O jorrrr jo com a màxim el dia 24 per sopar serem 6!! JAJAJAJA la resta de dies vaig de convidada

Bueno reines, avui m'animaré a montar l'arbre. Haig d'aprofitar ja que no surto, menttres el meu marit estudia ho faré!! no us penseu que estaré fent de maruja .-*.:-).*.* c[]c .::s--:... JO PASSO!!!

Un petó molt fort a totes i que paseeu un Bon Cap de Setmana
masa

EntradaAutor: oshia » dt. des. 09, 2008 12:35 pm

Masa gracias wapi, ya os ire comentando cosillas y pidiendo consejo. :-))
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: merce i albert » dt. des. 09, 2008 6:20 pm

Bones!!!

Com ha anat el pont???

BENVINGUDA OSHIA!!!! Ja ens explicaras com ho portes!!

Per nosaltres ha estat un pont molt tranquilet, de relax a caseta.
Imatge
Imatge
merce i albert

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: FRACRIS » dc. des. 10, 2008 9:25 am

OOOOHHH!! Ja arribat el nadal al guia nupcial!!

El pont també de relax, el dilluns vam anar a la fira medieval de Vic, i ens va agradar, molt grossa!!

Bueno noies, aixó ja ho tenim aqui wikiwiki::-)

Masa, guapa! ahir hem vaig tornar a conectar a casa, per veure si he rebut correu que estic esperant, i vaig veure que hem vas escriure, a veure si coincidim, jo també tinc ganas de parlar amb tu xx:-D

Iraida, explican's alguna coseta d'aquest bitxo tan macu que tens a casa.

Mercè, lo del teu home com va?? i tu la feina nova??
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: oshia » dc. des. 10, 2008 9:47 am

merce i albert ha escrit:Bones!!!

Com ha anat el pont???

BENVINGUDA OSHIA!!!! Ja ens explicaras com ho portes!!

Per nosaltres ha estat un pont molt tranquilet, de relax a caseta.

Gracias wapi!!!! y BBBnadal:-)
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: oshia » dj. des. 11, 2008 4:59 pm

Buenas tardes nenis!!!.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any