Autor: miriameta » dj. des. 04, 2008 8:49 pm

Autor: cuca lleida » dj. des. 04, 2008 10:00 pm

Autor: cuca lleida » dj. des. 04, 2008 10:14 pm
pero entre tutories reunions i la sorpreseta del nino....(ha fet que vingui el tete a veurem akests dies...!!!!!
i avui ha marxat cap a barcelona
=) dema ja us contare! 
Autor: miriameta » dj. des. 04, 2008 10:19 pm

Autor: cuca lleida » dj. des. 04, 2008 10:25 pm

Autor: lluneta29 » dj. des. 04, 2008 10:26 pm
cuca lleida ha escrit:wapiximes!!!!!!!!!!!
com quedem per dema????????????????? que no conec Mollerusa!!!!!!!
SOS!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ho sento per no haber aparegut durant la setmana!!pero entre tutories reunions i la sorpreseta del nino....(ha fet que vingui el tete a veurem akests dies...!!!!!
![]()
![]()
i avui ha marxat cap a barcelona
=) dema ja us contare!
![]()
dema farem lo del amic invisible o no?? jo tinc ganes, eh?'
VISCA LES FANTASTIQUES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: lluneta29 » dj. des. 04, 2008 10:29 pm
ise ha escrit:nena relaxat una miqueta...demà et desfogaràs xarrant amb nosaltres, ja veuràs!!!! va que tinc moltes ganes de veure't!!!
El meu dia normal...i demà tinc festa!!!!!![]()
![]()

Autor: miriameta » dj. des. 04, 2008 10:33 pm

Autor: lluneta29 » dj. des. 04, 2008 10:33 pm
cuca lleida ha escrit:quedem com vulgueu, jo arribo a casa sobre les 16:45 mes o menys...i si voleu a mi no me fa res portar el cotxe![]()
Si voleu podem kedar a les piscines de cappont i despres anem cap a mollerusa,no??
Lluneta apuntat si vols tambe i te passem a buscar!!
Pero hauriem de concretar la hora![]()
![]()

Autor: cuca lleida » dj. des. 04, 2008 10:35 pm

Autor: lluneta29 » dj. des. 04, 2008 10:39 pm
cuca lleida ha escrit:lo que se me ocurreix es k si voleu podem kedar:
lluneta i cuca a les 17:30 on diguis i despres anem a buscar a la Miriamta a estudi, k dieu??
i la gemma....que sabeu algo???
a mi em va bé cuca... digue'm on vols q kdem i ja li diré al jordi q em porti. 
Autor: cuca lleida » dj. des. 04, 2008 10:42 pm
lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:lo que se me ocurreix es k si voleu podem kedar:
lluneta i cuca a les 17:30 on diguis i despres anem a buscar a la Miriamta a estudi, k dieu??
De la gemma res de res, deu estar estudiant q és el que hauria de fer joa mi em va bé cuca... digue'm on vols q kdem i ja li diré al jordi q em porti.

Autor: lluneta29 » dj. des. 04, 2008 10:47 pm
cuca lleida ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:lo que se me ocurreix es k si voleu podem kedar:
De la gemma res de res, deu estar estudiant q és el que hauria de fer joa mi em va bé cuca... digue'm on vols q kdem i ja li diré al jordi q em porti.
on tu vulguis carinyet! mentres sapiga arribar....la veritat que tan me fa. disme on t'aniria be....aniras a casa teva o dels pares?? pq si no recordo mal vas dir que els pares eren de pardinyes?? o vaig mal encaminada![]()
![]()

Autor: miriameta » dj. des. 04, 2008 10:49 pm

Autor: cuca lleida » dj. des. 04, 2008 10:50 pm
lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:lo que se me ocurreix es k si voleu podem kedar:
on tu vulguis carinyet! mentres sapiga arribar....la veritat que tan me fa. disme on t'aniria be....aniras a casa teva o dels pares?? pq si no recordo mal vas dir que els pares eren de pardinyes?? o vaig mal encaminada![]()
![]()
Si estaré a casa els pares segurament i són de pardinyes així que km vulguis... o kdem a cap pont o a pardinyes m'és exactament igual... jejeje decidir-m'ho que me'n aniré al llitet q no em trobo massa fina...

Autor: cuca lleida » dj. des. 04, 2008 10:52 pm
lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:lo que se me ocurreix es k si voleu podem kedar:
![]()
Si estaré a casa els pares segurament i són de pardinyes així que km vulguis... o kdem a cap pont o a pardinyes m'és exactament igual... jejeje decidir-m'ho que me'n aniré al llitet q no em trobo massa fina...

Autor: miriameta » dj. des. 04, 2008 10:52 pm

Autor: lluneta29 » dj. des. 04, 2008 10:54 pm
cuca lleida ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:lo que se me ocurreix es k si voleu podem kedar:
![]()
pos quedem a pardinyes, a barris nord???te va be?? dis tu un lloc que me atansare amb el cotxe.
Miriameta on estudies?? te va be que te passem a buscar???

Autor: cuca lleida » dj. des. 04, 2008 10:56 pm

Autor: lluneta29 » dj. des. 04, 2008 10:57 pm
miriameta ha escrit:jo estudio al secà, al torrevicens, si voleu que m´apropi fins on te vagi be. Saps on es?