gemma84 ha escrit:hola boniquessssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que tal el cap de setmana llarg???? fins avui no he pogut conectar-me, porto un parell de setmanes força mogudes, una companya de la feina es va posar malalta, la seva nena també hi he tingut que donar-li un cop de ma, i clar, m'ha estat impossible obrir el foro! ara sembla que la cosa ja va be, encara que pel que fa a l'escola, ara venen dues setmanes de feina feina, però bueno, tot es supera!!! jejejjejeje
Pel que fa al meu cap de setmana res d'especial, l'Enric ha marxat dos dies a la muntanya ( sortida d'homes....jejeje), m'imagino que deu estar per arribar, i jo res, per aqui, vaig aprofitar per anar amb els meus pares a veure la meva avia que feia temps que no hi anava i poca cosa mes,
que tal vosaltres???? tenim alguna novetat??? data pel sopar??? la veritat es que com que feia dies que no em conectava, abans de llegir-vos he preferit donar senyals de vida, ara poc a poc anire llegint i veuré les novetats!!!
PETONETS A TOTES WAPEEEESSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola cariñeteeeee!!!
Ja te trobavem molt a faltar chiqueta!!! vas molt enfeinada tu sempre... jejeje deus estar rebentada.
divendres et vaig enviar un misatge per a dirte que quedavem a Molle, no mel vas contestar, aixi que no se si el vas rebre be, o no tenies el movil, no se chiqueta, te vam trobar a faltar.
A vere si et veiem mes el pel eh wapetona!!!