Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 04, 2008 7:06 pm

NyiNyi ha escrit:
((!*Miriam!*)) ha escrit:BOn dia noies!!

Ostres ahir ens vàren tirar el pal del telèfon a terra i he estat desapareguda!!

M'alegra veure que començeu a anirmar-vos eh!!!
El que comenteu dels casaments, jo ho vaig fer i la veritat que és moooolt maco! Cais vaig assistir a tots els casaments de les gironines 2008 i el dia del meu casament quant em vàren venir a veure em va fer moltíssima ilusió!!
Nosaltres anavem o bé a l'esglèsia o a casa la núvia i portàvem un petit detall per recordar aquell dia tan especial...a mi em vàren regalar una pulsera de pandora, de fet, casi que va ser el regal per a totes...o tous...però penso que és un record que em qeudarà de per vida!

Tema sopars i demès...el mateix us dic...molt bé reinas!! Ja veureu que bé us ho passareu!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Per cert.. Eva reina, et cases el mateix dia que jo compleixo aniversari!!! el 06/06/08!!!! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:

El meu pare també fa anys el 6/6!! jejej

Uuouuuuaaaaalllla, no si es que ja deia jo que aquesta data era especial!! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: I a veure si també serà l'anviersari del meu futur peke!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: soniah86 » dj. des. 04, 2008 7:27 pm

jo el meu pare el seu cumple es el dia que em caso *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: shiruby » dv. des. 05, 2008 7:54 am

El 16 de Gener la meva filla fará un anyet :D

Ja us confirmaré si puc!!! m'ho apuntooooooo
Imatge
shiruby
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 157
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 4:45 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: soniah86 » dv. des. 05, 2008 9:26 am

ok shiruby a veure si pots venir de moment ets la primera visita que haurem de fer *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Imatge
soniah86

llista quedada gironines gener

EntradaAutor: soniah86 » ds. des. 06, 2008 10:09 pm

hola noies obro una llista per tal de poder apuntar-nos totes les gironines que anirem al sopar del 16 de gener del 2009 "el nostre any ja" per tal de poder coneixens i clarament xerrar, xerrar i xerrar

les que estem confirmades de moment som:

SONIAH86
NYINYI
EVA GI
EHIDALGOL
FLIT
S&M2009
JOMI
FERZAY

La shiruby té el cumpleanys del seu nen fará un anyet que maco poder compartir el dia del casament amb el teu fill. si no pots venir tranquila ja t' enviarem fotitos del sopar i ja ens coneixerem al casament

i a les gironines que falten a apuntar-se que el sopar promet molt.

ara si no es abusar les que sou de girona capital podeu mirar a veure un lloc que estigui bé i que es pugui aparcar amb facilitat per tal de poder fixar el lloc.
soniah86 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 10, 2008 9:44 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Imatge
soniah86

EntradaAutor: jomi » ds. des. 06, 2008 11:28 pm

Hola noies!!! Jo en principi si que vindré!!! Si no em surt feina... perquè ja sabeu lo que té un restaurant... o sigui que, Sònia, apunta'm.
I Això de amb nois o sense, què?
Imatge
jomi
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: soniah86 » ds. des. 06, 2008 11:44 pm

hola jomi ja t'he afegit el tema de nois no sé com ho feien l' any pasat a les croniques que he vist eren nomes noies no se com vulgueu aixo si de cas decidiuho vosaltres jo el meu novio no crec que pugui venir ja que treballa.

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ehidalgol » dt. des. 09, 2008 10:27 am

Jo estic amb l'Irene!!!!!
crec q al menys la 1a vegada ben soletes, pq si parlarem de casament.... uffffffffffffffffff potser s'agobiaran ells no????

per kina zona voleu el restaurant???
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: S&M2009 » dt. des. 09, 2008 10:36 am

Hola noies!!!

Bon dia!!!

Per mi perfecte sense nois!!!

A l´hora d´escollir el restaurant penseu que sóc de fora .... i Girona me la coneixco peró no massa :-/ .

La Miriam també podria venir, no???
Es com la nostra madrina ... jajajaja *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Una abraçada!!!
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: soniah86 » dt. des. 09, 2008 11:11 am

bon dia noies hem estat ben desconectades, jo tambe crec que hauria de ser sense els nois en realitat som nosaltres les que parlem ells almenys el meu cas nomes xafardeja alguna vegada que esta al costat, jo tambe crec que hauria de venir la miriam ja que participa en el nostre foro molt i ens ha ajudat molt, el tema del restaurant jo es que com que soc de fora poca cosa puc proposar per aixo deia que ho decidisin les de la ciutat aixo si parquing i si es molt complicat paseunos direccio exacte pel gps perque jo tambe emb conec girona pero no allò exacte.

per cert a veure que penseu nosaltres com a detalls pels convidats els hi regalem una foto amb amb nosaltres en paspatus que les revelen mentre estem menjant per donarla despres, el meu dubte es creieu que amb aixo es suficient o s' hauria de fer una altre detall?

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ehidalgol » dt. des. 09, 2008 11:29 am

Bon dia Sonia!!!!
pel restaurant cap problema, ja buscarem un senzillet d'arribar,jajajaja

Les fotos estan mb per detall, nosaltres también les fem, pero a part también he fet un petit detallet amb la tarja d'agraiment, q también sera per la gent k no vingui al casament, pero aixo ha de ser cosa vostra!!!! :-)ok:
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: ehidalgol » dt. des. 09, 2008 11:30 am

ah!!! también k vingui la Miriam :-)ok:
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: soniah86 » dt. des. 09, 2008 3:30 pm

hola noies he vist un detall que m'ha agradat molt per acompanyar la foto pero tinc el següent dilema.les invitacions les hem fet amb un fotomontatge de shrek que per tenir relacio en el casament regalem als peques un peluche bebe shrek, despres tenim el ball que farem una coreografia de grease, i a part els ninos del pastis son en mikie y la minie per ser l'ultim viatje que vam fer de solters a orlando. la cuestio es que lhe vist un detall que es un joc de 2 tazes amb els seus platets pel cafe i esta molt bé perque donant un a cada un queda un joc de 4 tazes per parella el dilema esque son amb estampat de vaques. no creieu que ja seria massa tematica? shrek, grease, mikie i ara vaques!!!!!!! estic feta un lio :-( :-( :-( :-( es el joc que us poso a sota pero amb platets cuadrats, ho veieu massa tematica o soc jo que m' estic liant soleta. tenen més disenys pero els altres no me diuen res...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. des. 09, 2008 3:38 pm

Bona tarda reinas!!

Em sap greu no entrar gaire, però és que he tingut un atac de lombago i casi que em paso tot el dia del sofà al llit...

Estic moooolt contenta que hagiu pensat en mi per la quedada!!! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: De veritat que sou uns soletes totes!!!
Jo encantada de venir, només faltaria! Ara falta que em digueu el dia i la hora! El que si es per la nit, probablement no vingui perquè als vespres estic mooolt cansadeta! Però pensaré amb vosaltres igualement!

Nosaltres les quedades les feiem al Viena, allà al costat de l'espai gironés...bon lloc per aparcar i a més económic, el que clar anavem a esmorzar...i algun cop a sopar però en plan bocata! Està bé perquè les taules son moooolt llargues i clar, hi queviem totes!!

Sonia, el detall de les tasses el trobo guapíssim!!! Ara, thaig de dir que crec que estas gastan-thi massa pasta...més que res perquè la foto ja és tot un detallas i el conjunt de tasses ja et deu costar lo seu...si sou pocs convidats endevant! Però si sou forçes...de veritat que la gent no és que dongui massa importància al que se'ls hi regala... És un consell! Tot i així us quedarà genial!! I tema temàtica, tan se'n dona!! Pensa que la única que hi troba conexió a tot ets tú! :··;..:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ehidalgol » dt. des. 09, 2008 3:39 pm

Ostres Sonia, jo les trobo super originals!!!!!
en quant a la tematica, de les invitacions el dia del casament ja no s'enrecorden al moment, els nuvis mikis mb i tampoc no te res a veure amb el ball de grease
Trobo k son moments diferents del dia i no han d'estar tant conectats.

AH!!!JO VULL VEURE LES INVIS :-.:·::
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: ehidalgol » dt. des. 09, 2008 3:41 pm

MIRIAM guapa, cuida't el lumbago k es força fotudet!!!!!!

Molts petons!!!!!!!! :-()-) :-()-)
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: soniah86 » dt. des. 09, 2008 3:46 pm

ay noies quin lio no se que fer, poder donc les fotos i ja esta en carles diu que ja amb les fotos farem i que si vull comprar les tazes jo mateixa pero que creu que no fa falta sabeu que em comprare un joc de tazes per casa meva perque m'han agradat molt i donare la foto i ja esta suposo que no quedare malament, per cet per qui els hi hagi agradat estan be de preu surten a 1,98€ el joc de 2 tazes

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » dt. des. 09, 2008 3:47 pm

ay percert miriam en principi es sopar el 16 de gener VINNNNEEEE :-( :-( :-( :-( si no pots venir et recordarem molt espero que et vagis recuperant del teu lumbago

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » dt. des. 09, 2008 4:10 pm

si si dos tazes amb els platets i la caixa a mi m' agraden les que porten el plat cuadrat, te poso el link tenen molts detalls molt bé de preu tenen tambe una paprella fantasmes sal i pimienta maquisims.

http://www.grandetalles.com/b2c/index.p ... &ref=80161

jo la veritat no se que fer em fa por no posarlos i arrepentirme pero la veritat ja la foto sola ens ha costat 300€, 100 pax i no se el meu novio diu que si tan m' agraden que les compri per casa i que amb la foto ja fem pero els homes com que volen gastar el minim... no se a veure si em decideixo

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » dt. des. 09, 2008 4:35 pm

altres webs amb detalls bé de preu son:

www.duldi.com
www.solostocks.com , aquesta s' ha de comprar cantitats grans i en el buscador posar detalles boda

jo al final he decidit que les comprare per casa nostre i amb les fotos en paspartús ja farem, la questio es que hi hagi algun detall cosa que ja tenim.

ALGUNA MÉS PER LA QUEDADA DEL 16 DE GENER???? :-///: :-///: :-///: VINGA NOIES

Imatge
soniah86

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat