Per cert, MERCÈ per cap d any vaig al teu restaurant, Can Tarranc, a fer la revetlla.
Sopar, raïm, barra lliure i DJ en directe. I el menú te molt bona pinta. La música fins las 4 de la matinada. Está molt bé, aquella hora ja estic cansada de

Autor: FRACRIS » dt. des. 02, 2008 5:41 pm

Autor: masa » dt. des. 02, 2008 7:41 pm

Autor: merce i albert » dc. des. 03, 2008 6:07 pm

Autor: FRACRIS » dc. des. 03, 2008 6:59 pm
merce i albert ha escrit:Bones!!!
A nosaltres l'any passat ens van enviar informacio sobre el cap d'any de Can Tarranc, pero aquest any de moment no, i tal i com estan les coses, pues ni reis, ni festa, ni res de res. Perque tot i que jo tinc fein i sou nou, el meu home segueix sense poder obrir i ves a saber si podem... no ho tenim gaire clar.![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: iraiosc » dc. des. 03, 2008 10:12 pm
i anims pel negoci!! cada cop falta menys, cada cop es un pas endavant!! i a casa nostra ara començarem també a tirar d'un sou... ay ay ay...
que mai haviem estat tots 2 sols pel cap d'any... i penso que ens ho mereixem molt aquest any, i així ens anirà millor pel descans del petitet...
Autor: FRACRIS » dj. des. 04, 2008 9:59 am

Autor: oshia » dj. des. 04, 2008 1:41 pm

Autor: FRACRIS » dj. des. 04, 2008 3:12 pm
oshia ha escrit:hola chicas yo me caso en MAYO de 2010 aun me queda un pelin pero os ire pidiendo consejosssssss pleaseeeeeee jejeje.
ENCANTADA DE CONOCER A NENIS DE MAYOOOOO.
Autor: oshia » dj. des. 04, 2008 3:15 pm

Autor: iraiosc » dv. des. 05, 2008 11:33 am
xDDD
Autor: FRACRIS » dv. des. 05, 2008 12:27 pm

Autor: oshia » dv. des. 05, 2008 1:23 pm
iraiosc ha escrit:oshia!! homeee, ya tienes cositas, creo que el siguiente paso es tomartelo con calma, ir mirando, comparando detalles, invitaciones... poquito a poco! ya verás que bien!! que envidia, yo, la verdad, es que me volvería a casar de lo chulo que fue!!! o no pensamos igual todas por aki???
fracris! que bien! yo ya estoy pensando poner los adornos tambien para que Eric ponga ojitos brillantes con las lucecitas, etc... aunque arbol me da miedo ahora que se pone de pie... pondremos uno chikitin que tenemos con luces, encima de alguna estanteria para que no lo alcance, sino ya me dirás!! jajajaja Ahora... 30 personas... ya os traeran sillas, no???xDDD

Autor: masa » ds. des. 06, 2008 10:50 am
jejeje es que tants sopars i dinars ... un n'acaba ben fart!!. jo només de pensar-ho ja m'atipo!! jajajaja.
(QUE TE QUITEN LO BAILAO) ; p
JO PASSO!!!

Autor: oshia » dt. des. 09, 2008 12:35 pm

Autor: merce i albert » dt. des. 09, 2008 6:20 pm

Autor: FRACRIS » dc. des. 10, 2008 9:25 am
Autor: oshia » dc. des. 10, 2008 9:47 am
merce i albert ha escrit:Bones!!!
Com ha anat el pont???
BENVINGUDA OSHIA!!!! Ja ens explicaras com ho portes!!
Per nosaltres ha estat un pont molt tranquilet, de relax a caseta.