NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dj. des. 04, 2008 11:01 pm

cuca lleida ha escrit:ok!!! pos kedem a barris nord a les 17.30! miriameta que te va be venir alli quan pleguis! aixi si vols deixes lo cotxe aparcat. La lluneta i jo te podem esperar fent una cocacola o algo per ali a propet. QUE US SEMBLA???

A mi em va perfecte... noies marxo kp a dormir, no stik massa fina i tinc molt fred, però demà vinc eh! Un dia de festa que tinc espero trobar-me bé i valtres m'animareu pq ara mateix voldria no existir. :-( :-( :-( :-( :-( demà ens veiem! Gràcies per tot wuapes!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dj. des. 04, 2008 11:03 pm

OK!!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
DEMA ENS VEIEM!!!!!!!!!
MOLTS BEXITOS JO TAMBE MARXO A MOMIR....
BONA NIT I QUE TINGUEU DOLÇOS SOMNIS :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: miriameta » dj. des. 04, 2008 11:09 pm

besitos wapes!!!

I a la gemma qui li diu? voleu que li faci un misatge?
jo quan acabi anire al pavellò barris nord nenes!! Muacs!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dv. des. 05, 2008 8:24 am

Bon dia noies!!!

un dia que tinc festa i a aquestes hores ja estic desperta...

Aquesta tarda ens veurem nenes!!!! :-)) :-)) :-))

Per fi tinc confirmada la reserva per aquest cap de setmana :-) :-) tres dies en un hotel i ens passarem el diumenge pel mati a caldea. Espero que l'hi agradi. :o-o: :o-o:
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: Pacresol » dv. des. 05, 2008 5:00 pm

hola chicassssssssssssss!!!!
ya teneis preparado el puente???
jejej yo curro todos los dias asi que... ya veis, esta mañana me llamaron que cerrabamos y esta tarde me han dicho quita carteles que abris todos los dias , con lo que no podemos hacer plan alguno, lo unico que a lo mejor mañana si el tiempo acompaña cuando plegue nos largamos a ikea que esta abierto jejeje y nos vamos a comprar la vitrina de la cocina que mira no sera igual que la cocina pero sera parecida porque la verdad no me apetece gastarme 400 euros por la patilla con lo que... eso hare intentaremos acertar en el color y ya esta.
Nenassssssssssss no escribais tantoooooooooooo que me vuelvo loca por dios!!! no me puedo poner al dia ni jarta de sopas!!!
Miriameta cuidate mucho !!!
Lluneta vigila la carretera !!!
Y a todas que podais y disponeis del find!!! Que lo paseis muy bien este puente!!! y vigilar con los traslados por carretera!!!!
Quedara alguien por el foro???
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. des. 06, 2008 8:56 pm

Hola wapisisisisimes!!!

Quines ganes de que arribin les vacances i acabar amb el Nadal i les cantades de nadal i les tapes dels albums i els albums i les bosses per ficar els albums i les avaluacions i les notes i les mandangues aquestes!!!!

Com va anar el divendres xicotetes??? Segur que genial!!! Un besito boniques!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: gemma84 » dg. des. 07, 2008 1:02 pm

hola boniquessssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que tal el cap de setmana llarg???? fins avui no he pogut conectar-me, porto un parell de setmanes força mogudes, una companya de la feina es va posar malalta, la seva nena també hi he tingut que donar-li un cop de ma, i clar, m'ha estat impossible obrir el foro! ara sembla que la cosa ja va be, encara que pel que fa a l'escola, ara venen dues setmanes de feina feina, però bueno, tot es supera!!! jejejjejeje
Pel que fa al meu cap de setmana res d'especial, l'Enric ha marxat dos dies a la muntanya ( sortida d'homes....jejeje), m'imagino que deu estar per arribar, i jo res, per aqui, vaig aprofitar per anar amb els meus pares a veure la meva avia que feia temps que no hi anava i poca cosa mes,
que tal vosaltres???? tenim alguna novetat??? data pel sopar??? la veritat es que com que feia dies que no em conectava, abans de llegir-vos he preferit donar senyals de vida, ara poc a poc anire llegint i veuré les novetats!!!

PETONETS A TOTES WAPEEEESSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: Pacresol » dg. des. 07, 2008 1:33 pm

hola chicas!!!
como va por ahi???
bueno yo currando jejeje, por la tarde a dar una vuelta por Lleida, haberen los tenderetes de la rambla jejeje,
Bueno por lo demas el tiempo acompaña que guay.
Ayer estube por zaragoza ikea y algunos centros mas ....
en cuanto plegue me largue para alli, a ver a mas gente de mi rango currante ...
Pues no hay ninguna novedad,lo que son las vitrinas que queria para la cocina pues... al final al carpintero porque esas que te tienes que montar tu y demas a mi chico no le mola y de verdad que salen mas o menos al mismo precio y encima lo tienes que contar tu los acabados y montarlo y es un coñazo, con lo que... al carpintero a gastarnos la pasta al carpintero..., por lo menos pasamos la tarde por ahi jejejeje
Pacresol

EntradaAutor: miriameta » dg. des. 07, 2008 9:36 pm

gemma84 ha escrit:hola boniquessssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que tal el cap de setmana llarg???? fins avui no he pogut conectar-me, porto un parell de setmanes força mogudes, una companya de la feina es va posar malalta, la seva nena també hi he tingut que donar-li un cop de ma, i clar, m'ha estat impossible obrir el foro! ara sembla que la cosa ja va be, encara que pel que fa a l'escola, ara venen dues setmanes de feina feina, però bueno, tot es supera!!! jejejjejeje
Pel que fa al meu cap de setmana res d'especial, l'Enric ha marxat dos dies a la muntanya ( sortida d'homes....jejeje), m'imagino que deu estar per arribar, i jo res, per aqui, vaig aprofitar per anar amb els meus pares a veure la meva avia que feia temps que no hi anava i poca cosa mes,
que tal vosaltres???? tenim alguna novetat??? data pel sopar??? la veritat es que com que feia dies que no em conectava, abans de llegir-vos he preferit donar senyals de vida, ara poc a poc anire llegint i veuré les novetats!!!

PETONETS A TOTES WAPEEEESSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hola cariñeteeeee!!!

Ja te trobavem molt a faltar chiqueta!!! vas molt enfeinada tu sempre... jejeje deus estar rebentada. :-()-)
divendres et vaig enviar un misatge per a dirte que quedavem a Molle, no mel vas contestar, aixi que no se si el vas rebre be, o no tenies el movil, no se chiqueta, te vam trobar a faltar.

A vere si et veiem mes el pel eh wapetona!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dg. des. 07, 2008 9:39 pm

nuvia2010 ha escrit:Hola wapisisisisimes!!!

Quines ganes de que arribin les vacances i acabar amb el Nadal i les cantades de nadal i les tapes dels albums i els albums i les bosses per ficar els albums i les avaluacions i les notes i les mandangues aquestes!!!!

Com va anar el divendres xicotetes??? Segur que genial!!! Un besito boniques!!!!

Hola wapetona!!!!

Jo tambe tinc moltes ganes de que arribin les vacances, pero que no acabi el nadal!!! m´encante aquesta època de l´any.
Quan estiguin els albums dels nenes acabats i cadascun el porti a casa seva estaras contenta i orgullosa ja veuras.

El divendres super be, m´ho vaig pasar molt be. Faltaven nenetes per cert ¬¬
Bueno vaig a dormir que dema treballo... i matino... i tothom amb festa :( :-(

besitos!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dg. des. 07, 2008 9:40 pm

Pacresol ha escrit:hola chicas!!!
como va por ahi???
bueno yo currando jejeje, por la tarde a dar una vuelta por Lleida, haberen los tenderetes de la rambla jejeje,
Bueno por lo demas el tiempo acompaña que guay.
Ayer estube por zaragoza ikea y algunos centros mas ....
en cuanto plegue me largue para alli, a ver a mas gente de mi rango currante ...
Pues no hay ninguna novedad,lo que son las vitrinas que queria para la cocina pues... al final al carpintero porque esas que te tienes que montar tu y demas a mi chico no le mola y de verdad que salen mas o menos al mismo precio y encima lo tienes que contar tu los acabados y montarlo y es un coñazo, con lo que... al carpintero a gastarnos la pasta al carpintero..., por lo menos pasamos la tarde por ahi jejejeje

currar.... estoy harta de currar...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: Pacresol » dl. des. 08, 2008 11:21 am

hola buenas de nuevo chicasssssssssssssss!!!!
aqui de nuevo currando jeje pasando la mañanita del lunes dia 8 jejjejeje!!!
anoche me comento mi chico de cambiar fecha... , nose que hacer,... me puso medio depre :-(
Es que ademas pa sacar el tema :-):-):-): :-):-):-): ... me es super dificil con el........ porque como segun él, para todo hay tiempo ,pues... vamos dejando pasar el tiempo : muaahhhh : , pero pronto dentro de dos dias haremos 5 años que salimos uff no me lo creo :-///: :-///: :-///:
Pacresol

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. des. 08, 2008 1:46 pm

Y que fecha le gustaría a tu chico??? El 16/10/2010 lo estubimos barajando, pq es el dia del cumple de mi madre y ademas hubiese celebrado el 50 cumpleaños :) pero al final... el 27/03/2010 que sera el mismo dia que se casaron ellos y en el mismo sitio :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: Pacresol » dt. des. 09, 2008 4:18 pm

hola nuvia, pues no dice fecha, tan solo me diijo eso y ya esta, de buscar otra fecha.
Ya cuando buscabamos fecha, enseguida dijo que claro el 11 de septiembre que era fiesta, y yo le dije es fiesta en catalunya pero no en toda españa, y me dijo es que es cuando se casaron mis padres y le dije que yo pasaba de ese tema, con lo que ya no daba mas fechas y yo le comente y en octubre.... pues estaba bien, siempre nos guardamos una semana de vacaciones para esas fechas con lo que hariamos vacaciones luego la boda y luego el viaje de novios y super bien porque ademas la temporada ya no seria en alta, en cuestion de precios de viaje de novios, ya seria en temporada baja y nos ahorrariamos algo en el viaje y bueno estubo de acuerdo asi quedo la cosa y ahora me dice esto... nose que pensar :-/
Pacresol

EntradaAutor: lluneta29 » dt. des. 09, 2008 10:10 pm

Ei noies!! Avui steu desaparegudes, eh!!! Com va tot? Divendres m'ho vaig passar molt bé... s'em passa el temps volant eh!!! Cuca... on t'has ficat?? Què tal el pont?
Miriameta... com portes la mà?? I els ànims?? Tranquil.la jo em començo a sentir com tú aquí a dalt... no sé si he fet bé de deixar l'altra empresa i venir aquí, avui stik una mika així...
Gemma, què fas què no et conectes? No vas venir a la quedada... te vam trobar a faltar.
Ise... holaaaaaaaaaaaaaa wuapi!!!!!!!!!!!!
Nuvia... què tal el pont? Jo stik una mika ja cansada dels nens, no et passa a tu? Ells estàn ja insuportables i jo cansada psíquicament així k ja veus... tinc algún grup q no puc dominar, però en general els domino tots menys un que estik desesperada pq ni expulsió ni negatius funciona i copiar molt menys!!! Bufff!!! Stik agotada... perdoneu el rotllo eh!
Parcesol... en los chicos es normal que no se pueda hablar de boda, a mi me pasa igual... lo de cambiar de fecha no creo q sea muy importante aunque le deberías preguntar el motivo. Es normal que estés triste lo importante és que queraís los dos casaros y pensar una fecha que a los dos os vaya bien. Besos!!! I ànimos!!!!
Imatge
lluneta29

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: Pacresol » dt. des. 09, 2008 10:43 pm

hola lluneta!!!
has venido toda revolucionada jejeje!!!
la fecha de un principio dice que porque yo tendre frio, y yo le he contestado que existen las medias blancas y las toreritas que son monisimas jejejeje con lo que, yo prefiero esas fechas porque asi es temporada baja y nos podremos ahorrar algo en el viaje y demas cosillas, creo yo, pero ya esta ese es el motivo que meda.
A mi lo unico que me fastidia que en el curro estamos dos personas y si no esta una esta la otra, con lo que mi compañera no podra venir a mi boda y eso es lo que me sabe mal del tema, y no lo hago por fastidiarla pero es que cuando coincidimos en fechas que las dos tenemos fiesta, pues... es en temporada alta con lo que a mi no me acaba de convencer esas fechas.
Por lo demas es todo lo que puedo decir de momento.
Pero el otro dia saque el tema y bueno parece que se convencio de la fecha elegida, porque claro hacemos la semanita de vacaciones que coincide con el puente del pilar, y ya no pillamos nada de temporada alta, y luego ya la boda, yo creo que genial!!!
Vosotras que decis???
Pacresol

EntradaAutor: miriameta » dt. des. 09, 2008 11:14 pm

lluneta29 ha escrit:Ei noies!! Avui steu desaparegudes, eh!!! Com va tot? Divendres m'ho vaig passar molt bé... s'em passa el temps volant eh!!! Cuca... on t'has ficat?? Què tal el pont?
Miriameta... com portes la mà?? I els ànims?? Tranquil.la jo em començo a sentir com tú aquí a dalt... no sé si he fet bé de deixar l'altra empresa i venir aquí, avui stik una mika així...
Gemma, què fas què no et conectes? No vas venir a la quedada... te vam trobar a faltar.
Ise... holaaaaaaaaaaaaaa wuapi!!!!!!!!!!!!
Nuvia... què tal el pont? Jo stik una mika ja cansada dels nens, no et passa a tu? Ells estàn ja insuportables i jo cansada psíquicament així k ja veus... tinc algún grup q no puc dominar, però en general els domino tots menys un que estik desesperada pq ni expulsió ni negatius funciona i copiar molt menys!!! Bufff!!! Stik agotada... perdoneu el rotllo eh!
Parcesol... en los chicos es normal que no se pueda hablar de boda, a mi me pasa igual... lo de cambiar de fecha no creo q sea muy importante aunque le deberías preguntar el motivo. Es normal que estés triste lo importante és que queraís los dos casaros y pensar una fecha que a los dos os vaya bien. Besos!!! I ànimos!!!!

Hola wapisima, pensa que arribe el nadal, jo nomes penso en aixo. Nomes vui pensar en nadal.
Avui he tornat a la rutina.. i mes m´hagués valgut quedarme a casa, pero bueno. Dins del meu cap nomes hi ha la paraula nadal nadal nadal!!!

Ja veus que me repeteixo molt pero es el que hi ha... hu sento.

Ja et quede poc per enviarlos a que es portin malament a casa, aguanta que tu pots. Pensa en el que et ve a final de mes i a vere si t´alegres.

Jo mu vaig passar molt be divendres pero sem va fer tan curt.... :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: Pacresol » dt. des. 09, 2008 11:17 pm

hola nena!!!
que tal la mano????
yo ya me tengo que despedir de vosotras que me ire a mimie que toy petaaaaaaaa!!!!
besos pa totas y no escribais muchoooooo que luego me cuesta ponerme al dia.
Pacresol

EntradaAutor: miriameta » dc. des. 10, 2008 12:45 am

holaaa,
la ma va fent, esta molt millor, noto milloria. Ja ere hora.

Escolteu nenetes, lluneta i Iseta, com us ha anat el pont, heu d´explicar cosetes!!! Que segur que us hu heu passat de maravilla. :-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: Pacresol » dc. des. 10, 2008 11:59 am

hola buenos dias a todas!!!! como se nota el ambiente navideño ya por aqui, caen copitos de nieve y los emoticonos han cambiado jejejeje
bueno me alegro miriameta que te vaya a mejor. Bueno pues na a pasar otro dia mas de la semana neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Pacresol

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants