Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: ehidalgol » dc. des. 10, 2008 1:46 pm

Hola maques!!!!!!!!!!!!!!
jo también us desitjo BBBnadal:-)

a veure si s'apunten!!!!! com + serem+riurem neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: FERZAY » dc. des. 10, 2008 2:58 pm

HOla a totes
jo soc la noia de Tordera que conec la Jomi, i es clar que conteu amb mi per la quedada aquesta.....
petons a totesssssssss
Imatge
FERZAY
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2581
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 1:39 pm

EntradaAutor: ehidalgol » dc. des. 10, 2008 3:25 pm

Hola Ferzay,
k bé q us apunteu a la kdada!!!! neu:-D neu:-D neu:-D

Vinga a veure ki mes s'anima!!!!!!!!!!
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: flit » dc. des. 10, 2008 6:26 pm

BBBnadal:-) ja neva!!!!! ;-)://
Imatge
flit
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: soniah86 » dc. des. 10, 2008 9:43 pm

ay nenes al igual que ahir a aquestes hores donava bots de salts per haver trobat els bebes shrek ara estic super depre perque els tenen agotats i no tenen manera de aconseguir més :-( :-( :-( :-( :-( :-( jope quina rabia bueno tinc 7 mesos per resoldreho.
dema vaig a fiqueres a mirar sabates i dilluns a girona per acabar de decidirme ja us pasare fotos si veig algu.
ferzay perfecte ara mateix t' apunto a la llista :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. des. 10, 2008 10:46 pm

soniah86 ha escrit:ay nenes al igual que ahir a aquestes hores donava bots de salts per haver trobat els bebes shrek ara estic super depre perque els tenen agotats i no tenen manera de aconseguir més :-( :-( :-( :-( :-( :-( jope quina rabia bueno tinc 7 mesos per resoldreho.
dema vaig a fiqueres a mirar sabates i dilluns a girona per acabar de decidirme ja us pasare fotos si veig algu.
ferzay perfecte ara mateix t' apunto a la llista :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Sonia reina, em sap greu...
Per cert, a Figueres no crec que trópigues res...no hi ha na de na... :star::
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ehidalgol » dc. des. 10, 2008 11:15 pm

Apa Sonia, kin greu lo dels ninots xx0.0x> pero ja tens rao, tens temps encara.... :hmm::

Per cert, les sabates he estat mirant per internet i de moment hi ha moltes k m'agradin pero en principi son per Bcn!!!!
Les agafeu a conjunt amb el vestit, dic pq el meu no es blanc i suposo k hauria de mirar una mateixa tonalitat no????

Miriam reina, com et trobes????
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 11, 2008 1:34 pm

BOn dia noies!!

La meva esquena va millorant! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ehidalgol, crec que les sabates han de lligar més o menys amb el vestit, més que res perquè sinó ressaltaria massa no?? Encara que pensa que igualment no es veuen... neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Sonia que tal anat per Figueres???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: soniah86 » dj. des. 11, 2008 5:50 pm

hola noies ja estic aqui avui m' he agafat festa, tens rao miriam no he trobat res a figueres i m' he anat cap a girona, he trobat unes sabates a pronovias que serveixen tant per nuvia com per posartels pel carrer amb uns texans ara si valen 196€ el que pasa es que ara estic pensant que si qualsevol sabata de nuvia tranquilament em costa 120€ i nomes me la puc posar aquell dia, mira aquestes valen més pero les puc aprofitar. l' unic que em fa dusbtar es que jo preferia comprar alguna cosa que pogues ajustar per darrera perque sempre em passa quan ja fa que tinc unes sabates 2-3 mesos se m' escapen i la plantilla aquella que es posa al darrera no em fa res.

per cert noies he tornat amb una idea de les sabates pero aixi en material amb lo que si he tornat ha sigut amb el meu conjunt de lenceria ja el tinc!!!!!!!!!!! ara he aprofitat que no esta en carlos per rentarlos i ara s'esta secant despres ja posare fotito he agafat sustenidor amb tanga amb lliguero i la tipica mitja de novia.

el que pasa es que jo per el casament lo més segur com que portare sabata oberta em posi mitjes de dits oberts i el que fare despres quan estiguem a l' habitacio anire al lavabo i em cambiare les mitjes perque no creieu que es veura lletja la sabata que es vegi la mitja?

gracies noies per lo dels ninos he estat tambe tot el dia buscant i no els trobo a veure si tinc sort i si no tindre que pensar en per exemple donar peluches de mikie i minie per tenir relacio amb el pastis i ultim viaje solters i personalitzar el llibre de firmes i posarhi a la portada la foto de la invitacio shrek, a veure si hi ha sort
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » dj. des. 11, 2008 6:41 pm

bueno noies lo prometido es deuda us penjo fotos de mi conjuntito sexy'ss, per cert el poso només un dia no vagi ser que entrin cotilles del meu casament, més ben dit no vagi ser que cotillegi en carlos

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 11, 2008 7:09 pm

Sónia reina, el conjunt de roba interior és precios!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Tema mitges, jo duia sandàlies i en duia de mitges...en vaig agafar d'aquestes sense costures i la veritat que no feia lleig ni res, es que no es veia!!!
Tot depen del color de la mitja... Ara el que sí que et puc afirmar, que la meva amiga les duia, es que aquestes que van sense dits...son horroroses..pensa els dits del peu seràn de color carn i la resta de la cama marfil...aixxx, no sé...

Us informo que al Calzedonia en venen unes per 8 o 9 hores din-8 ( si no recordo malament...és la més fineta) de color marfil! Casi totes les gironines 2008 les vàrem comprar allà... maques i económiques!!! I per llo que duren...podeu comprar-ne unes de recambi, però vamos...que no val la pena! A més el bordadet que porten és maco!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ehidalgol » dj. des. 11, 2008 7:11 pm

soniah86 ha escrit:hola noies ja estic aqui avui m' he agafat festa, tens rao miriam no he trobat res a figueres i m' he anat cap a girona, he trobat unes sabates a pronovias que serveixen tant per nuvia com per posartels pel carrer amb uns texans ara si valen 196€ el que pasa es que ara estic pensant que si qualsevol sabata de nuvia tranquilament em costa 120€ i nomes me la puc posar aquell dia, mira aquestes valen més pero les puc aprofitar. l' unic que em fa dusbtar es que jo preferia comprar alguna cosa que pogues ajustar per darrera perque sempre em passa quan ja fa que tinc unes sabates 2-3 mesos se m' escapen i la plantilla aquella que es posa al darrera no em fa res.

per cert noies he tornat amb una idea de les sabates pero aixi en material amb lo que si he tornat ha sigut amb el meu conjunt de lenceria ja el tinc!!!!!!!!!!! ara he aprofitat que no esta en carlos per rentarlos i ara s'esta secant despres ja posare fotito he agafat sustenidor amb tanga amb lliguero i la tipica mitja de novia.

el que pasa es que jo per el casament lo més segur com que portare sabata oberta em posi mitjes de dits oberts i el que fare despres quan estiguem a l' habitacio anire al lavabo i em cambiare les mitjes perque no creieu que es veura lletja la sabata que es vegi la mitja?

gracies noies per lo dels ninos he estat tambe tot el dia buscant i no els trobo a veure si tinc sort i si no tindre que pensar en per exemple donar peluches de mikie i minie per tenir relacio amb el pastis i ultim viaje solters i personalitzar el llibre de firmes i posarhi a la portada la foto de la invitacio shrek, a veure si hi ha sort

Nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
son GUAPISSIMSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Llastima k tinguin tan de taló..... k jo ja soc prou alta!!!!!
m'encanten i son monissims, on has anat a mirar sabates????
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: ehidalgol » dj. des. 11, 2008 7:14 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:Sónia reina, el conjunt de roba interior és precios!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Tema mitges, jo duia sandàlies i en duia de mitges...en vaig agafar d'aquestes sense costures i la veritat que no feia lleig ni res, es que no es veia!!!
Tot depen del color de la mitja... Ara el que sí que et puc afirmar, que la meva amiga les duia, es que aquestes que van sense dits...son horroroses..pensa els dits del peu seràn de color carn i la resta de la cama marfil...aixxx, no sé...

Us informo que al Calzedonia en venen unes per 8 o 9 hores din-8 ( si no recordo malament...és la més fineta) de color marfil! Casi totes les gironines 2008 les vàrem comprar allà... maques i económiques!!! I per llo que duren...podeu comprar-ne unes de recambi, però vamos...que no val la pena! A més el bordadet que porten és maco!

Hola Miriam, k tal???
una coseta, totes les nuvies portes mitges??? encara k et casis a ple juliol???? (es nota k soc novatilla eh...)
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: soniah86 » dj. des. 11, 2008 7:15 pm

les de dits descoberts que he agafat son de color pell, el que pasa es que he estat mirant les mitjes i he vist que no tenen costura, llavors ja me aniran bé, no se ho mirare una vegada tingui les sabates

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ehidalgol » dj. des. 11, 2008 7:17 pm

soniah86 ha escrit:bueno noies lo prometido es deuda us penjo fotos de mi conjuntito sexy'ss, per cert el poso només un dia no vagi ser que entrin cotilles del meu casament, més ben dit no vagi ser que cotillegi en carlos

Aixi ens agrada, k posis fotos!!!!
el teu conjunt es ben sexy xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
vas com una moto buscant les teves cosetes ;-)://
jo no veig mai el dia de posar-m'hi :hmm::

Ah!!!! tan sexys k anirem pero..... diuen k la nit de noces :star::
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 11, 2008 7:17 pm

ehidalgol ha escrit:
((!*Miriam!*)) ha escrit:Sónia reina, el conjunt de roba interior és precios!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Hola Miriam, k tal???
una coseta, totes les nuvies portes mitges??? encara k et casis a ple juliol???? (es nota k soc novatilla eh...)

xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D Es normal dona!!!

Doncs mira, en principi sí...més que res per com queda estèticamen...però pensa que ja són primetes...i que sí, fa mooolta calor, però es que encara que no en portéssis tindries calor igualment per el vestit i si a més tens que notar constanment el roze del cancan a la pell...aiiixxxx.... xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD
Pensa que queda molt mono la mitja aquesta a mitja cama agafada amb el lliguero!!! I si per el que sigui et fan fotos amb la lliga, o de les sabates, doncs queda molt més bonic! :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 11, 2008 7:20 pm

ehidalgol ha escrit:Ah!!!! tan sexys k anirem pero..... diuen k la nit de noces :star::

xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD xx:-DD tens tota la raó!!! xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D xx:-D

Nosaltres ho vàrem fer per compromis, perquè clar, aquella habitació, el dia en si..però vamos, va ser un pim-pam, perquè estavem cansadíssims i amb una piripi a sobre! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: soniah86 » dj. des. 11, 2008 7:30 pm

si noia diuen que a més de nit de boda es mati de bodas, unes sabates que m'agraden molt son aquestes i queden be amb les mitjes el que pasa es que ja no les puc aprofitar despres
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ehidalgol » dj. des. 11, 2008 7:37 pm

Doncs Sonia, mira les k tinc jo vistes.... akestes son d la Pura Lopez
::love:: ::love:: ::love::
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 11, 2008 8:29 pm

Sonia, les que acaves de penjar són molt xules, però potser m'agraden més les primeres, les d'abans!

Ehidalgol, les segones..ufff, son expectaculars, jo si no hagués estat perquè son mooolt altes, haurina agafat aquestes!

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants