NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 10, 2008 2:43 pm

Doncs bé miriameta, el pont va anar molt bé, el vam passar a Roses i a BCN. Ostres no m'havia donat compte que han canviat els emoticons i neva a la pàgina web. Noies ja arriba el Nadal i aviat el 2009... i ja quedarà menys eh!!!! Sobretot a tú miriameta, que serà el teu any, i a nosaltres ens quedarà un any i... poc!!!! Wuapes... xxo.0.o ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 10, 2008 2:44 pm

Pacresol ha escrit:hola buenos dias a todas!!!! como se nota el ambiente navideño ya por aqui, caen copitos de nieve y los emoticonos han cambiado jejejeje
bueno me alegro miriameta que te vaya a mejor. Bueno pues na a pasar otro dia mas de la semana neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Ya queda menos para navidad, i la verdad tanto los niños como yo ya tenemos ganas de tener vacaciones... todos stamos insoportables!!! wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dc. des. 10, 2008 3:56 pm

uys a todo estooooooooooooooo!!! que hoy hacemos ya cinco añitos de pareja formal y oficial!!!! xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) ::love:: ::love:: ::love::
la verdad es que me hace mucha ilu, pero tampoco espero ningun regalito, porque estamos liados en el piso y ya es bastante ... ¿no creeis??? la verdad que la epoca materialista ya me ha pasado a la historia!!!!

BBBnadal:-) BBBnadal:-) BBBnadal:-)
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dc. des. 10, 2008 7:38 pm

hola princeses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
que tal to??? jo vaig bastant estressada aquests dies per aixo no he donat senyals de vida.....ja us contare
MIRIAMETA que tal la ma?? i els examens??? i el finde am el nene?? :-)ok:
LLUNETAAAA que way!!! segur que dissabte veu disfrutar un munt!!!!!! te volia enviar un mens.pero vaig pensar que millor que ho disfruteu en parella no??jejeje ja me contaras
ISEEE com ha anat el finde...conta contaaaaaa
GEMMA, NUVIA com us a anat a vosaltres???
PACRESOL ja he vist que currant...pero millor, que no falti, no?? :-)ok:

JA HA ARRIBAT EL TIO A L'ESCOLA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xx;-.) xx;-.) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) i aixo significa que el nadal ja esta aki mateix!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que way, els nens i nenes ha FLIPAT moltissim!!!! xx0.0x>
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dc. des. 10, 2008 7:39 pm

Pacresol ha escrit:uys a todo estooooooooooooooo!!! que hoy hacemos ya cinco añitos de pareja formal y oficial!!!! xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) ::love:: ::love:: ::love::
la verdad es que me hace mucha ilu, pero tampoco espero ningun regalito, porque estamos liados en el piso y ya es bastante ... ¿no creeis??? la verdad que la epoca materialista ya me ha pasado a la historia!!!!

ENHORABUENA POR EL ANIVERSARIO!!!!!!!!!
aunque sea epoca de "crisis" una cenita romantika si no????? los dos solitos y con un poco de cava!!!! :-))
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 10, 2008 8:11 pm

Pacresol ha escrit:uys a todo estooooooooooooooo!!! que hoy hacemos ya cinco añitos de pareja formal y oficial!!!! xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) ::love:: ::love:: ::love::

Parcesol... felicidades!!! La verdad és que 5 años és mucho eh... yo los hago el año que viene así que aún me kda... jejejee ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dc. des. 10, 2008 8:13 pm

cuca lleida ha escrit:hola princeses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
que tal to??? jo vaig bastant estressada aquests dies per aixo no he donat senyals de vida.....ja us contare
LLUNETAAAA que way!!! segur que dissabte veu disfrutar un munt!!!!!! te volia enviar un mens.pero vaig pensar que millor que ho disfruteu en parella no??jejeje ja me contaras

JA HA ARRIBAT EL TIO A L'ESCOLA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xx;-.) xx;-.) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) i aixo significa que el nadal ja esta aki mateix!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que way, els nens i nenes ha FLIPAT moltissim!!!! xx0.0x>

la ma esta recuperantse molt be xx;-.)
els examens... un 7,34 i un 7 peladet...
i el finde ha estat be gràcies al meu nene, que faria jo sense ell. I aquest finde que be treballo de mati un altre cop...
I a la nit fan madrid-barça i maburrire com una ostra... perque tothom el voldra veure menos jo i mamare.. que hi farem.. a mi me fique nerviosa veurehu...

caga tióoo monedes i bitllets, per la miri totes totes !!!! jeje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. des. 10, 2008 8:15 pm

lluneta29 ha escrit:Doncs bé miriameta, el pont va anar molt bé, el vam passar a Roses i a BCN. Ostres no m'havia donat compte que han canviat els emoticons i neva a la pàgina web. Noies ja arriba el Nadal i aviat el 2009... i ja quedarà menys eh!!!! Sobretot a tú miriameta, que serà el teu any, i a nosaltres ens quedarà un any i... poc!!!! Wuapes... xxo.0.o ::love::

Ja en tinc ganes ja...

menalegro molt que tu passesis tan be. Una mica d´alegria ja ta anat be ja.

Jo avui he retrobat una vella enemiga... la migranya...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 10, 2008 8:15 pm

Eii wuapi!!!! Què tal??? jo tinc molta feina akbo d'arribar a casa tia, una reunió que ha durat des de les 16.30 fins les 19 i pico... no s'acabava mai!!! Buff stik super cansada i enfredada he passat molt fred!!!! Què guai lo del tio!!!! M;'encanta que els nens caguin el tió pq de passada el puc cagar jo! :-)ok: ostres el Nadal esta ben bé aquí però vaya aq nadal no tinc la s ensació que sigui molt bo la veritat... en fi... podries haver enviat el sms la ise ho va fer i no va passar res, stavem a casa la cosina del Jordi ens vem kdar a dormir allí i el diumenge vem anar a roses al dinar que va durar des de les 2h fins les 7h de la tarda vam akbar rebentats i borratxets también... jejeje però tot molt bo i molt bé tot, emotiu.
Dilluns vem anar a besalú amb sa cosina i el novio i a banyoles i también molt xul.lo tot plegat. La veritat és que la part de Girona és la que més m'agrada de totes les províncies i la Costa Brava ufff ... m'encanta!!! Bé, jasta. Aquí el meu finde i tu cuca? Què has fet?? xx:-D
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 10, 2008 8:18 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Doncs bé miriameta, el pont va anar molt bé, el vam passar a Roses i a BCN. Ostres no m'havia donat compte que han canviat els emoticons i neva a la pàgina web. Noies ja arriba el Nadal i aviat el 2009... i ja quedarà menys eh!!!! Sobretot a tú miriameta, que serà el teu any, i a nosaltres ens quedarà un any i... poc!!!! Wuapes... xxo.0.o ::love::

Ja en tinc ganes ja...

Mira't la migranya en un neuròleg que a mi em va anar de conya i ja no n'he tingut més. Vaig passar un any amb migranyes cada setmana i algunes setmanes dues vegades i vaig anar al metge i amb la medicació que em va donar se m'ha passat de ple i ja no n'he tingut més. I ho passava molt i molt malament, que havia de deixar la feina i tot i anar-me'n a dormir directament. Un dia fins i tot em van haver de posar un voltarén del mal que em feia... així k ves al metge!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 10, 2008 8:19 pm

miriameta ha escrit:

la ma esta recuperantse molt be xx;-.)
els examens... un 7,34 i un 7 peladet...
i el finde ha estat be gràcies al meu nene, que faria jo sense ell. I aquest finde que be treballo de mati un altre cop...
I a la nit fan madrid-barça i maburrire com una ostra... perque tothom el voldra veure menos jo i mamare.. que hi farem.. a mi me fique nerviosa veurehu...

caga tióoo monedes i bitllets, per la miri totes totes !!!! jeje

Si si si ... Barça - Madrid!!!!!!! :-)ok: :-)ok: Fem una porra noies!!! Necessito alegries que no ho passo molt bé la veritat. Quan no penso en res, stik bé a la que hi penso, ploro així que no penso. :-)ok: :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. des. 10, 2008 8:23 pm

Uola guapis!!!! xx;-.) xx;-.) xx;-.)

Ja tenim el Nadal al foro!!!! ::bna// ::bna//

Doncs el meu cap de setmana...de p*** mare!!!! jejeje hem desconectat un munt i això sempre va bé! :-)ok: :-)ok:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: cuca lleida » dc. des. 10, 2008 8:24 pm

eiii pensava que no hi havia ningu!!!!! neu:-) neu:-) neu:-) neu:-) neu:-)
Pos el meu finde no ha sigut res de l'altre mon, me vaig kedar sense ordena pq el ratoli no anava i el teclat tampoc....i tot, per culpa de la Cleo (la conilleta toy de casa) va mossegar el cable i pam!! sense ratoli!
pero per lo demss be, ens vem kedar a ksa i el diumenge al cine. Dilluns el nino a treballar i jo a ksa a netejar..jejeje
AHHHH no us he contat!! me comprat un vestidet per Nadal!!!!!!!!!!!!!
::love:: ::love:: ::love:: ::love:: el nino mel va comprar, jejejejeje
I akest ha sigut el meu finde, i ara dues setmanes estressants i ja tenim el nadal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TRONC DE NADAL, CAGA TORRONS, PIXA VI BLANC...NO CAGUIS ARENGADES QUE SON SALADES CAGA TORRONETS QUE SON DOLCETS!!!!!!!!!!!!!!!! tot el dia cantant...jejejejeje la tinc al cap ficada!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dc. des. 10, 2008 8:24 pm

Pacresol, moltes felicitats per aquets 5 anyets! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ara a celebrar-ho d'una manera ben romantica i barata! jejeje
ise

EntradaAutor: ise » dc. des. 10, 2008 8:25 pm

Cuca, una foto del vestit!!!! jejeje
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dc. des. 10, 2008 8:26 pm

ise ha escrit:Uola guapis!!!! xx;-.) xx;-.) xx;-.)

Ja tenim el Nadal al foro!!!! ::bna// ::bna//

Doncs el meu cap de setmana...de p*** mare!!!! jejeje hem desconectat un munt i això sempre va bé! :-)ok: :-)ok:

k way!!!!!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D ARA VE NADAL MATAREM EL GALL.........jejejejejeje
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dc. des. 10, 2008 8:27 pm

Miriameta, anima't preciosa!!! xxo.0.o xxo.0.o que d'aquí no res ja estarem al teu any!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 10, 2008 8:27 pm

Iseeeeeee wuapiiiiiiiiiii!! Carinyet!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: Cuca... el nadal ja és aquí, i no tinc ganes que arribi, bno si, per tenir festa si i per res més... quin nadal m'espera!!! O m'animeu vosaltres, i jo semblaré una ànima en pena eh!!! Amb lo que normalment m'agradava el nadal... Avui ha marxat ja el Jordi kp a Lleida i ara trobo la caseta sola... quina pena!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dc. des. 10, 2008 8:28 pm

ise ha escrit:Cuca, una foto del vestit!!!! jejeje

es que no tinc cap ...encara que sigui ja fare una del vestit nomes! es que no tinc ganes de vestirme
vaig a veure si ho puc fer ara i aixi em dieu el que
::love:: ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. des. 10, 2008 8:28 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:

Ja en tinc ganes ja...

Mira't la migranya en un neuròleg que a mi em va anar de conya i ja no n'he tingut més. Vaig passar un any amb migranyes cada setmana i algunes setmanes dues vegades i vaig anar al metge i amb la medicació que em va donar se m'ha passat de ple i ja no n'he tingut més. I ho passava molt i molt malament, que havia de deixar la feina i tot i anar-me'n a dormir directament. Un dia fins i tot em van haver de posar un voltarén del mal que em feia... així k ves al metge!!!!

buf... odio els metges...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta