NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 10, 2008 8:57 pm

cuca lleida ha escrit:ahh jo si que vull lo del nadal
es mes mas llegit lo pensament!!! pq volia demanarvos si tenieu frases boniques per posar a les postals... neujor:-)

Són xorrades de nadal i altres però ja que les tinc us les envio... a partir d'ara us enviaré cosetes jejeje us ompliré el correu!!! jejeje
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dc. des. 10, 2008 8:58 pm

pos si vols te expllico on es i aixi el vas a buscar tel proves i si t'agraga pos pa la super nenaaaaaaaaaa
jejejejeje tu dic en serio esta super be de preu i keda molt be,mira que jo de pitrera no tinc gaire....pos akest keda way!!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dc. des. 10, 2008 9:00 pm

lluneta29 ha escrit:
es mes mas llegit lo pensament!!! pq volia demanarvos si tenieu frases boniques per posar a les postals... neujor:-)

Són xorrades de nadal i altres però ja que les tinc us les envio... a partir d'ara us enviaré cosetes jejeje us ompliré el correu!!! jejeje

ok a mi ja me esta be pq ningu me envia res de res....si vols pots fer servir el correu del feisbuc
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 10, 2008 9:02 pm

cuca lleida ha escrit:pos si vols te expllico on es i aixi el vas a buscar tel proves i si t'agraga pos pa la super nenaaaaaaaaaa
jejejejeje tu dic en serio esta super be de preu i keda molt be,mira que jo de pitrera no tinc gaire....pos akest keda way!!

dona no em compraré el mateix que tú... a m´s tmpoc niré a cap lloc per cap d'any.. que per cert si vols pots venir a casa amb nosaltres, només cantarem al singstar i jasta aq any ens kdem a casa... xx;-.)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 10, 2008 9:03 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

ok a mi ja me esta be pq ningu me envia res de res....si vols pots fer servir el correu del feisbuc

Però hi ha conta de correu tipo xxx@hotmail.com??? Es que ho envio des del hotmail i llavors es per incloure't a la llista...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dc. des. 10, 2008 9:05 pm

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:pos si vols te expllico on es i aixi el vas a buscar tel proves i si t'agraga pos pa la super nenaaaaaaaaaa

dona no em compraré el mateix que tú... a m´s tmpoc niré a cap lloc per cap d'any.. que per cert si vols pots venir a casa amb nosaltres, només cantarem al singstar i jasta aq any ens kdem a casa... xx;-.)

no me importa si te compres el mateix...trankila no ma fet mai res que les amigues es compressin el mateix...jo no el vull per cap d'any...no anire enlloc ...mel posare per nadal i per sant esteve....
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 10, 2008 9:12 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

no me importa si te compres el mateix...trankila no ma fet mai res que les amigues es compressin el mateix...jo no el vull per cap d'any...no anire enlloc ...mel posare per nadal i per sant esteve....

K guapa staras... neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dc. des. 10, 2008 9:15 pm

moltes asies bonika
pero segur que totes estareu molt wapes tambe!!!!
princesa ho sento per haig de marxar....dema cuan acabi de la pelu si puc me conectare una mikesta mes ,ok?? Molts muakis...... neukiss-) neukiss-) ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 10, 2008 9:18 pm

cuca lleida ha escrit:moltes asies bonika
pero segur que totes estareu molt wapes tambe!!!!
princesa ho sento per haig de marxar....dema cuan acabi de la pelu si puc me conectare una mikesta mes ,ok?? Molts muakis...... neukiss-) neukiss-) ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

vaig a la dutxa... neu:-) neu:-) neu:-) nanit!!!! besitos...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. des. 10, 2008 9:24 pm

GUAPISISISISISISISISIMES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Com esteu???? Vaig a veure que heu dit i em fico al dia!!!! xx;-.)
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. des. 10, 2008 9:29 pm

Soc un desastre amb aixo dels emails privats... ho sento cuca preciosa!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. des. 10, 2008 9:31 pm

I a la lluneta también!!! Mil perdons!!! Que torpe....
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 10, 2008 10:56 pm

nuvia2010 ha escrit:I a la lluneta también!!! Mil perdons!!! Que torpe....

No passa res!!!! A vegades passa... no te'n adones i tens missatges privats!! Quina casualitat lo del teu novio eh... ara hi pensava... demà li diré a la maite!!! Quines casualitats més grans!!! jajajajaja :-)// :-)//
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. des. 11, 2008 7:59 am

Bon dia noies!!! xx;-.) xx;-.)

Cuca, és xulissim aquest vestit!!!! Estaràs guapíssima!!!! =0-0-) =0-0-)

Lluneta, vols que quedem per anar a veure si trobem un vestit així de xul·lo????

Miri, preciosa, com et trobes avui???

Nenes, ahir vaig tenir un follon a la feina...van haver de venir els mossos i tot!!!! Vam despedir a un noi per incompareixença al treball i ell no estava d'acord... total que no hi havia manera de fer-lo marxar i al final vaig haver de trucar als mossos pq el fessin marxar... jejeje
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dj. des. 11, 2008 11:28 am

ise ha escrit:Bon dia noies!!! xx;-.) xx;-.)

Cuca, és xulissim aquest vestit!!!! Estaràs guapíssima!!!! =0-0-) =0-0-)

Lluneta, vols que quedem per anar a veure si trobem un vestit així de xul·lo????

Miri, preciosa, com et trobes avui???

Nenes, ahir vaig tenir un follon a la feina...van haver de venir els mossos i tot!!!! Vam despedir a un noi per incompareixença al treball i ell no estava d'acord... total que no hi havia manera de fer-lo marxar i al final vaig haver de trucar als mossos pq el fessin marxar... jejeje

Ostres tia!!! Què fort no?? Al menys no us va agredir no? A sobre que no ve al treball a sobre es vol quedar... és que hi ha gent per tot!!! Buff...
Si, si, voto per quedar per comprar... no sé quan ara que tindré vacances quedem, quedem i quedem!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. des. 11, 2008 2:25 pm

uola boniques!!!!

amb aquest noi ja fa dies que estem en negociacions i com que no escolta i enten el que li dona la gana...suposo que ara ens ficarà una denuncia i cap a judici...la veritat a mi no em feia cap por però no volia marxar i la manera...trucar als mossos.

Per cert lluneta, avui he entrat en una botiga d'aquí a Molle i tenien un vestit de l'estil del de la Cuca. he pensat en tu! jejeje si vols quedem a Molle i també podem mirar les arrecades de la neneta, pq en aquella joieria fan un 50% de descompte! :-) :-)
ise

EntradaAutor: Pacresol » dj. des. 11, 2008 4:19 pm

buenas gracias chicasssssssssssssss sois las mejoressssssssssssss!!!!
Bueno lo de la cenita baratita ya la hicimos en el piso el domingo pasado jejeje pero ya nose si haremos algo mas , anoche nos fuimos a cenar pero con un grupo de gente jeje y poco mas.
Ostras, estaba hoy dando una vuelta por el lidl, y bueno me hicieron gracia unos libros de recetas y sabeis, como eran baratitos (4 euros) y me los iba a comprar uno es de tapas y pinchos y otro es de recetas faciles y rapidas de preparar, asi que compre esos dos libros y lo envolvere de regalito para navidad y le hare un detallito pa navidad a mi chico jejeje, total los iba a comprar igual, de esta forma me hacen doble utilidad jejeje wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Ostras como se nota que estais todas activas porque... estaba esto medio muerto y en un dia habeis escrito dos hojas niñas estais super activasssssssssssss!!!!
muy guapo el vestidito cuca, me gusta pero yo no soy de escote que no tengo pa enseñar, solo tengo mucho culo pa que me agarren bien jejeje...
mi e-mail es pacresol@yahoo.es, enviar chorradas que me encantan!!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: Ali2010 » dj. des. 11, 2008 5:48 pm

Hola noies!que tal???

Nosaltres hem estat parlant aquests dies i segurament si que serà la boda al 2010!! Ojala!!! en tinc unes ganetes!!

Referent als restaurants...alguna podria passar-me pressupostos?? Els de margalef i nastasi no fa falta perquè ja hi hem anat, però si en teniu d'alguns altres...m'aniria molt be!!

Gràcies!!!!
Ali2010

Entrades: 5
Membre des de: dj. des. 04, 2008 1:04 pm

EntradaAutor: ise » dj. des. 11, 2008 8:12 pm

Hola boniques!!! xx;-.) xx;-.)

Ali t'he passat el que tenia, els altres pressupostos els vaig tirar... :o-o: :o-o: :o-o:

Nenes, el tiramisú està boníssim!!! jejeje El dia que quedem a casa d'algú, ja en prepararé, ok???
ise

EntradaAutor: Pacresol » dj. des. 11, 2008 8:16 pm

bienvenida ali2010
Pacresol

Entrades: 2466