jo también us desitjo
a veure si s'apunten!!!!! com + serem+riurem

Autor: ehidalgol » dc. des. 10, 2008 1:46 pm

Autor: FERZAY » dc. des. 10, 2008 2:58 pm
Autor: ehidalgol » dc. des. 10, 2008 3:25 pm

Autor: soniah86 » dc. des. 10, 2008 9:43 pm
jope quina rabia bueno tinc 7 mesos per resoldreho.
Autor: ((!*Miriam!*)) » dc. des. 10, 2008 10:46 pm
soniah86 ha escrit:ay nenes al igual que ahir a aquestes hores donava bots de salts per haver trobat els bebes shrek ara estic super depre perque els tenen agotats i no tenen manera de aconseguir més![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jope quina rabia bueno tinc 7 mesos per resoldreho.
dema vaig a fiqueres a mirar sabates i dilluns a girona per acabar de decidirme ja us pasare fotos si veig algu.
ferzay perfecte ara mateix t' apunto a la llista![]()
![]()
![]()

Autor: ehidalgol » dc. des. 10, 2008 11:15 pm
pero ja tens rao, tens temps encara....
Autor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 11, 2008 1:34 pm

Autor: soniah86 » dj. des. 11, 2008 5:50 pm
Autor: soniah86 » dj. des. 11, 2008 6:41 pm
Autor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 11, 2008 7:09 pm

Autor: ehidalgol » dj. des. 11, 2008 7:11 pm
soniah86 ha escrit:hola noies ja estic aqui avui m' he agafat festa, tens rao miriam no he trobat res a figueres i m' he anat cap a girona, he trobat unes sabates a pronovias que serveixen tant per nuvia com per posartels pel carrer amb uns texans ara si valen 196€ el que pasa es que ara estic pensant que si qualsevol sabata de nuvia tranquilament em costa 120€ i nomes me la puc posar aquell dia, mira aquestes valen més pero les puc aprofitar. l' unic que em fa dusbtar es que jo preferia comprar alguna cosa que pogues ajustar per darrera perque sempre em passa quan ja fa que tinc unes sabates 2-3 mesos se m' escapen i la plantilla aquella que es posa al darrera no em fa res.
per cert noies he tornat amb una idea de les sabates pero aixi en material amb lo que si he tornat ha sigut amb el meu conjunt de lenceria ja el tinc!!!!!!!!!!! ara he aprofitat que no esta en carlos per rentarlos i ara s'esta secant despres ja posare fotito he agafat sustenidor amb tanga amb lliguero i la tipica mitja de novia.
el que pasa es que jo per el casament lo més segur com que portare sabata oberta em posi mitjes de dits oberts i el que fare despres quan estiguem a l' habitacio anire al lavabo i em cambiare les mitjes perque no creieu que es veura lletja la sabata que es vegi la mitja?
gracies noies per lo dels ninos he estat tambe tot el dia buscant i no els trobo a veure si tinc sort i si no tindre que pensar en per exemple donar peluches de mikie i minie per tenir relacio amb el pastis i ultim viaje solters i personalitzar el llibre de firmes i posarhi a la portada la foto de la invitacio shrek, a veure si hi ha sort
Autor: ehidalgol » dj. des. 11, 2008 7:14 pm
((!*Miriam!*)) ha escrit:Sónia reina, el conjunt de roba interior és precios!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tema mitges, jo duia sandàlies i en duia de mitges...en vaig agafar d'aquestes sense costures i la veritat que no feia lleig ni res, es que no es veia!!!
Tot depen del color de la mitja... Ara el que sí que et puc afirmar, que la meva amiga les duia, es que aquestes que van sense dits...son horroroses..pensa els dits del peu seràn de color carn i la resta de la cama marfil...aixxx, no sé...
Us informo que al Calzedonia en venen unes per 8 o 9 hores din-8 ( si no recordo malament...és la més fineta) de color marfil! Casi totes les gironines 2008 les vàrem comprar allà... maques i económiques!!! I per llo que duren...podeu comprar-ne unes de recambi, però vamos...que no val la pena! A més el bordadet que porten és maco!
Autor: soniah86 » dj. des. 11, 2008 7:15 pm
Autor: ehidalgol » dj. des. 11, 2008 7:17 pm
soniah86 ha escrit:bueno noies lo prometido es deuda us penjo fotos de mi conjuntito sexy'ss, per cert el poso només un dia no vagi ser que entrin cotilles del meu casament, més ben dit no vagi ser que cotillegi en carlos

Autor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 11, 2008 7:17 pm
ehidalgol ha escrit:((!*Miriam!*)) ha escrit:Sónia reina, el conjunt de roba interior és precios!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tema mitges, jo duia sandàlies i en duia de mitges...en vaig agafar d'aquestes sense costures i la veritat que no feia lleig ni res, es que no es veia!!!
Tot depen del color de la mitja... Ara el que sí que et puc afirmar, que la meva amiga les duia, es que aquestes que van sense dits...son horroroses..pensa els dits del peu seràn de color carn i la resta de la cama marfil...aixxx, no sé...
Us informo que al Calzedonia en venen unes per 8 o 9 hores din-8 ( si no recordo malament...és la més fineta) de color marfil! Casi totes les gironines 2008 les vàrem comprar allà... maques i económiques!!! I per llo que duren...podeu comprar-ne unes de recambi, però vamos...que no val la pena! A més el bordadet que porten és maco!
Hola Miriam, k tal???
una coseta, totes les nuvies portes mitges??? encara k et casis a ple juliol???? (es nota k soc novatilla eh...)
Es normal dona!!!

Autor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 11, 2008 7:20 pm
ehidalgol ha escrit:Ah!!!! tan sexys k anirem pero..... diuen k la nit de noces
tens tota la raó!!!

Autor: soniah86 » dj. des. 11, 2008 7:30 pm
Autor: ehidalgol » dj. des. 11, 2008 7:37 pm

Autor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 11, 2008 8:29 pm