DOCENTES Y OTRAS PERTURBADAS MENTALES...

un any fantàstic.

EntradaAutor: Papita » dt. des. 02, 2008 1:17 pm

Doncs ja sabem: qui tingui informació que a comparteixi!! jejej
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: Paqui77 » dt. des. 02, 2008 8:26 pm

Jo no he pogut anar avui a la reunió que hi havia de CCOO a Barcelona, però unes companyes meves si que hi han anat i demà m'informaran. Ja us diré alguna cosa.
Imatge
Paqui77

Entrades: 5206
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 8:47 pm
Ubicació: El Prat de Llobregat

EntradaAutor: Alezeia » dc. des. 03, 2008 3:26 pm

OK!!! :-)ok:
Imatge

Imatge
Alezeia
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2028
Membre des de: ds. maig 03, 2008 12:19 am

EntradaAutor: Hansen » dc. des. 03, 2008 4:58 pm

Jo vaig dimarts pròxim a una xerrada al centre de recursos de l'Anoia. Ja us informaré!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Paqui77 » dj. des. 04, 2008 7:42 pm

Aquesta és la informació que jo tinc:

Procediment telemàtic del CT:
La participació es fa omplint un formulari web (a través del portalEPOCA) La sol·licitud telemàtica genera tres documents en format pdf, que haurem d’imprimir:
un de sol·licitud de participació en les convocatòries del concurs de trasllat dels cossos docents (necessari per si hem de fer canvis o anul·lar les peticions dins dels plaços de peticions)
un document de presentació de mèrits i d’al·legació als mèrits dels apartats a valorar per l’Administració,
i un tercer document de presentació de mèrits i d’al·legació alsmèrits dels apartats a valorar per la comissió avaluadora.
Si hem de presentar al·legacions o documentació, presentar el document generat on consta el que heu al·legat al formulari web.Si no hem presentat al·legacions, no caldrà presentar cap document als SSTT. Tot i així, fer les còpies del PDF Ja sabeu que estem demanant que es pugui obrir ABANS el formulari (no per participar, que no es podria...)

********************* Terminis de presentació de sol·licituds i presentar al·legacions, fercanvis en la sol·licitud... Publicació al DOGC: 12 de desembre de 2008 Cos de mestres: des del 15 de desembre fins el 3 de gener de 2009 (15dies hàbils...) Secundària i altres cossos: des del 15 de desembre fins el 3 de generde 2009 (15 dies hàbils...) Sí: en plenes vacances de nadal!!! Llegiu el comunicat que hem realitzat demanant al Departament... http://conc.ccoo.cat/ensenyament/public ... ats_08.pdf

********************** ÀMBIT TERRITORIAL on poden adjudicar-te una plaça d’ofici? A 3 comarques de Catalunya. Hem de posar les 3 comarques en l’ordrede preferència... Però abans fins a 300 centres, localitats... Recordem: NOMÉS et donaran d’ofici a una de les 3 comarques, si ésque hi ha de vacant..!!En el CT no t’enviaran a una comarca/localitat que no has demanat...

*************************** Places que podré demanar? PENDENT PUBLICACIó AL DOGC, però ahir ens hovan confirmar a la reunió que vam tenir amb el Departament....!!! Funcionaris que han superat les oposicions els anys 2007 i 2008- Els funcionaris del cos de mestres que han superat les oposicionsdurant els anys 2007 i 2008 obtindran la seva destinació definitiva enl'especialitat en la que van participar i superar el corresponentprocés selectiu.- Els funcionaris del cos de mestres que van superar les oposicionsdurant els anys anteriors al 2007 participaran en les mateixescondicions que fins ara. ( Pendent de publicar al DOGC!!! )

************************** Els opositors del 2007 i anteriors (funcionaris de carrera) Opositors 2007 i 2008 (cos de mestres): participen per l'especialitatque han aprovat les opos... Anteriors al 2007 (cos de mestres): com sempre s’ha demanat(especialitat i habilitació 2007 i anteriors: Participen segons el barem (barems de cos de mestresi de secundària és diferent!!)

IDEES CLARES...: CONCEPTES A TENIR EN COMPTE en el barem opositors 2007 i anteriors!!!:
a) Formació: compta TOTA la realitzada fins el darrer dia de lapresentació de sol·licituds. Cal indicar-la en l’aplicatiu i entregarla documentació als SSTT corresponents. Per tant, compta TOTA, i elscursos poden ser de 10 hores o més ( a les opos era diferent!!)
b) Càrrecs: compten NOMÉS els realitzats des de que ets funcionari decarrera i es tanquen a la data límit de presentació de sol·licitudsper a tots els participants
c) Antiguitat: compte NOMÉS des de que ets funcionari de carrera!!! - Els mèrits en referència a l’antiguitat...a) es tanquen el darrer dia de la presentació de sol·licituds en elcas del cos de mestresb) es tanquen a 31 d’agost de 2009 en el cas del cossos de secundària

******************** Quina documentació han de presentar els funcionaris en pràctiquesd’enguany?: CAP!! Donat que participen amb zero punts, en cap cas hauran de presentar cap tipus de documentació.Però convé imprimir-se els fulls que es generen per a qualsevolposterior reclamació o modificació de les peticions…(dins del periodede peticions) Els opositors del 2008 i els que tenen les pràctiques pendents del2007 (funcionaris en pràctiques durant aquest curs) NO tenen quepresentar cap documentació. Concursen amb ZERO punts, amb l’ordre del’oposició Cos de mestres: participen per la seva especialitat (a confirmar el12/12/08)

********************* Em poden adjudicar d’ofici un CAEP, o un lloc de treball itinerant enuna ZER…? En cap cas no s'adjudicarà d'ofici una destinació a llocs de treballde caràcter itinerant, de centres d'educació especial, d'atencióeducativa preferent ni de centres o aules de formació de personesadultes. NO ES DONEN SI NO ES DEMANEN…!!! Les destinacions de Formació de Persones Adultes, CAEP i professoratitinerant de les ZER s'han de demanar expressament amb el codi de laZER o del centre i NO estan incloses en les peticions genèriques. D’ofici no et donaran una plaça definitiva…que comporti itinerància (ZER)ni les de centres específics d'educació especial,ni de centres d'atenció educativa preferentni de centres o aules de formació de persones adultes,Totes aquestes només seran adjudicades quan els participants lesdemanin expressament

******************* Per cert: Ja sabeu que la paga extra del desembre puja? Acord de CCOO: El complement específic de la paga extra de desembrepuja al 80% 1. CCOO acorda els increments salarials pel 2008 del personalfuncionari i interí de la Generalitat: l’acord garanteix un incrementindividual mínim del 4,5%, en còmput anual pel 2008. (+)2. S'incrementa el complement específic de la paga extra dedesembre al 80% (+) Més info: http://conc.ccoo.cat/ensenyament/public ... evisat.pdf

**************** SEGUIREM INFORMANT (i ajudant, i negociant per a millorar elsprocediments i el salari i les condicions de treball...)!!!: MAIDESINFORMANT!!! FEC CCOO
Imatge
Paqui77

EntradaAutor: Papita » dj. des. 04, 2008 8:05 pm

Moltes gràcies!!!!!!!!

o sigui que els que vem aprovar al 2007 sí que podem presentar els mèrits de cursets i coordinacions!!! què bé!!!
Imatge

Papita

EntradaAutor: Paqui77 » dv. des. 05, 2008 9:34 pm

Avui m'han enviat aquest pdf amb més informació i força complert:
http://www.sindicat.net/w/docs/eina410.pdf
Imatge
Paqui77

EntradaAutor: bufiya » dg. des. 07, 2008 1:28 pm

moltes gracies noies per compartir la informació...mama quina por em fa...
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: ninou » dg. des. 07, 2008 6:51 pm

va, a veure si obtenim destinació definitiva pel curs 2009-10!!!!!!!!!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Alezeia » dl. des. 08, 2008 11:18 pm

Paqui!!! Moltísimes gràcies!!!
Imatge

Imatge
Alezeia

EntradaAutor: Papita » ds. des. 13, 2008 7:28 pm

nenes!! que el dilluns ja podem començar a esciure 300 coles!! jajaja

ens tornarem lelesssssssssssssssssssssssss xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.)
Imatge

Papita

EntradaAutor: Hansen » ds. des. 13, 2008 9:21 pm

Aiiiiiii quina por!!!!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: MAY_23 » dg. des. 14, 2008 2:06 am

uf uf uf però si es que per posar 300 doncs no poso res i que m'enviin on vulguin tu!! (total, serà el que faran jeje) i així m'estalvien maldecaps!!

aixxx i a sobre hem d posar 3 comarques, no??? quina por....

tant de bo pugui quedar-me on estic!!

i les places ofertades también surten? es a dir hi ha una llista amb les places que es poden demanar a cada cole? quina por em fa això.....

el patir no s'acaba mai!! quan no és pels interinatges es per las opos i quan les tens això... aiiiiii
Imatge
Imatge
MAY_23
:: núvia de platí

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: Papita » dg. des. 14, 2008 1:10 pm

Hellooooooooo!!!!

no sé si al final sortien la llista de les vacants... però lo dels 300 coles és com a molt. Si vols pots posar menys!!!

quin estrés... mare meva...............
Imatge

Papita

EntradaAutor: Papita » dg. des. 14, 2008 1:11 pm

UNA PREGUNTA.
LA COORDINACIÓ NO S'HA D'ENTREGAR COM A ALEGACIÓ, OI? vull dir que ja sortirà en el nostre expedient.. algú ho sap????????
Imatge

Papita

EntradaAutor: MAY_23 » dg. des. 14, 2008 1:14 pm

ni idea wapi pq jo no puc presentar mèrits, tinc 0 punts jeje o sigui que tinc davant als 1000 d'infantil que van aprobar l'any passat i aquest any dels 2000 vaig quedar el puesto 1027 o por ahi o sigui que tinc 2000 persones per davant!
Imatge
Imatge
MAY_23

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: Papita » dg. des. 14, 2008 1:15 pm

bueno wapa, tu tranquil·la que hi ha moltíssima gent així!!!!!!!!!!
Imatge

Papita

EntradaAutor: Alezeia » dl. des. 15, 2008 12:05 am

May, jo estic igual que tu!!! Quina por!!!
Imatge

Imatge
Alezeia

EntradaAutor: ninou » dt. des. 23, 2008 1:16 pm

Hola noies! ja he fet el concurs de trasllats!!!!!!!!!!! "la suerte está echada"!! ai mare, a saber on ens enviaran! buf!

He aprovat aquest any de PAN (anglès a Primària), i no sé com puc saber la gent que tinc per davant del 2007. Tinc per davant a 200 persones d'aquest any 2008, però no sé quants van aprovar al 2007, ni si els de 2006 van tenir destinació definitiva...Sabeu si puc trobar-ho per internet?

que chungo......diuen que hi ha moltes places d'anglès, però falta que estiguin per la zona on vull treballar jo!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Alezeia » dt. des. 23, 2008 2:32 pm

Ninou!! Les d'infatil crec qu ho tenim pitjor!!! Jo tinc moooolt gent al davant!!! Aquest migdia faré la solicitud: QUINA POR!!!! :star::
Imatge

Imatge
Alezeia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants