Autor: nuvia2010 » dv. des. 12, 2008 10:34 pm

Autor: cuca lleida » dv. des. 12, 2008 10:35 pm

Autor: lluneta29 » dv. des. 12, 2008 10:37 pm
nuvia2010 ha escrit:Nanit Floweretes!!! Que descanseu quan ho estigueu fent!!! Fins dema!!!
Ja us dire que ha passat emb els de movistar!!! jejejejejeje
![snowboard !! :-)[]/](./images/smilies/snowboard.gif)

Autor: nur_jor » ds. des. 13, 2008 12:35 pm
ise ha escrit:Ara m'he mirat els de aire collection i els hem d'anar a veure![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
n'hi ha que són molt guapos!!!
He vist que a Lleida hi ha una botiga que en tenen![]()
![]()
és la Bori x Aiguabella c/ cavallers, núm. 1

Autor: gemma84 » ds. des. 13, 2008 1:03 pm

Autor: nuvia2010 » dg. des. 14, 2008 10:58 am

Autor: ise » dg. des. 14, 2008 11:00 am

Autor: ise » dg. des. 14, 2008 11:01 am

Autor: ise » dg. des. 14, 2008 11:04 am

Autor: miriameta » dg. des. 14, 2008 4:36 pm
gemma84 ha escrit:Holaaaaaaaaaaa wapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aquests dies son fatals!!! no tinc temps de res, pero a partir de la setmana que ve, ja podre conectar-me mes sovint!!! vaig super liada amb els albums, informes, cançons de nadal....però bueno, queden 5 dies i ja esta!!!
Ja he vist que vau quedar a Molle, Miriameta, ja he vist que m'has dit que vas enviar-me un sms, hi debia haver algun problema al movil, no el vaig rebre!!!! quina ràbia!!!!!
S'ha decidit algo del sopar de Nadal??? com us va a totes??? jo tal i com us he dit no tinc novetats! tot segueix igual però amb una mica més de feina!
Ahir vaig tenir que marxar del cole a les 12:00, em trobava fatal! però avui ja estic molt millor.
Tinc moltes ganes de veure'us!!!!
PETONETS A TOTESSSSSSSSSS!!!!!!!!
quina rabia!! Ja ens va semblar estrany que no contestesis, la propera te n´enviare fins que algun arribi.. o trucare directament i aixi me n´asegurare.

Autor: miriameta » dg. des. 14, 2008 4:41 pm

Autor: lluneta29 » dg. des. 14, 2008 9:34 pm
miriameta ha escrit:Tinc una bona noticia, almenys per mi es un notición...
Ja hem donat la paga i senyal al fotògraf!!! i hem arreglat les cosetes que hi teniem pendents!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Vam aprofitar ahir per la tarde!!
Ara ja es oficial que tenim fotògraf DIGIART!!!!!
Li vam proposar que en comptes de les invitacions de boda (que entraven a l´oferta...) si ens podria revelar les camares d´un sol us de les taules... i la resposta!!! SI i n´afegira les mes chules a l´album!!
I com voliem pre boda i post boda, en comptes de fer pre boda amb video nomes farem les fotos i el video el canviem pel post boda!!! que us semble???

Autor: miriameta » dg. des. 14, 2008 10:02 pm

Autor: ise » dl. des. 15, 2008 8:14 am
que guai!!!!!
No saps com vaig arribar a patir el dissabte... i porto un blau al braç que no en tinc ni idea de com me l'he fet... ves a saber... que el vau poder mirar bé el partit????

Autor: ise » dl. des. 15, 2008 8:19 am
espluguina ha escrit:ise ha escrit:Ara m'he mirat els de aire collection i els hem d'anar a veure![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
n'hi ha que són molt guapos!!!
He vist que a Lleida hi ha una botiga que en tenen![]()
![]()
és la Bori x Aiguabella c/ cavallers, núm. 1
Hola núvies de lleida!
Encara em queda per mirar-me el vestit, però cada dos per tres entro a la web de Aire de Rosa Clarà... m'encanten!!
A Tarragona no hi ha cap botiga d'Aire, però he vist que a Lleida hi ha una botiga multimarca... La botiga que comenta la ise, la de Bori X Aiguabella.
És cert això!?
El meu poble està a mig camí entre Lleida i Tarragona, i si a Lleida en tenen d'Aire... no dubtaria en pujar a mirar-me'ls!!!

Autor: nur_jor » dl. des. 15, 2008 10:38 am

Autor: ise » dl. des. 15, 2008 11:30 am

Autor: Pacresol » dl. des. 15, 2008 12:32 pm

Autor: nur_jor » dl. des. 15, 2008 6:18 pm

Autor: lluneta29 » dl. des. 15, 2008 6:52 pm