NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. des. 12, 2008 10:34 pm

Nanit Floweretes!!! Que descanseu quan ho estigueu fent!!! Fins dema!!!

Ja us dire que ha passat emb els de movistar!!! jejejejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dv. des. 12, 2008 10:35 pm

princeses jo tambe haig de marxar....que sino no arribare a buscar al nino....
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dv. des. 12, 2008 10:37 pm

nuvia2010 ha escrit:Nanit Floweretes!!! Que descanseu quan ho estigueu fent!!! Fins dema!!!

Ja us dire que ha passat emb els de movistar!!! jejejejejeje

que passeu un bon finde a totes!!! Marxo a veure si estudio un rato... deuuuuuu!!! :-)[]/ :-)[]/ :-)[]/ :-)[]/
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. des. 13, 2008 12:35 pm

ise ha escrit:Ara m'he mirat els de aire collection i els hem d'anar a veure *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* n'hi ha que són molt guapos!!!

He vist que a Lleida hi ha una botiga que en tenen >.-<: >.-<: >.-<: és la Bori x Aiguabella c/ cavallers, núm. 1

Hola núvies de lleida!
Encara em queda per mirar-me el vestit, però cada dos per tres entro a la web de Aire de Rosa Clarà... m'encanten!!
A Tarragona no hi ha cap botiga d'Aire, però he vist que a Lleida hi ha una botiga multimarca... La botiga que comenta la ise, la de Bori X Aiguabella.
És cert això!?
El meu poble està a mig camí entre Lleida i Tarragona, i si a Lleida en tenen d'Aire... no dubtaria en pujar a mirar-me'ls!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: gemma84 » ds. des. 13, 2008 1:03 pm

Holaaaaaaaaaaa wapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aquests dies son fatals!!! no tinc temps de res, pero a partir de la setmana que ve, ja podre conectar-me mes sovint!!! vaig super liada amb els albums, informes, cançons de nadal....però bueno, queden 5 dies i ja esta!!!

Ja he vist que vau quedar a Molle, Miriameta, ja he vist que m'has dit que vas enviar-me un sms, hi debia haver algun problema al movil, no el vaig rebre!!!! quina ràbia!!!!!
S'ha decidit algo del sopar de Nadal??? com us va a totes??? jo tal i com us he dit no tinc novetats! tot segueix igual però amb una mica més de feina!
Ahir vaig tenir que marxar del cole a les 12:00, em trobava fatal! però avui ja estic molt millor.

Tinc moltes ganes de veure'us!!!!

PETONETS A TOTESSSSSSSSSS!!!!!!!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. des. 14, 2008 10:58 am

Me'n vaig a l'Eucaristia de Nadal del cole!!! A veure si em deixen entrar o em veten lentrada per pecadora xDDDDD

Un besito nenes i visca el Barça!!!! (Al final vaig veure el partit)
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: ise » dg. des. 14, 2008 11:00 am

hola gemmeta!!!

va que et queden 5 dies i ja tindràs vacances!!!

encara no hem decidit cap dia pel sopar... a veure si podem trobar un dia que a totes ens vagi bé!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dg. des. 14, 2008 11:01 am

hola gemmeta!!!

va que et queden 5 dies i ja tindràs vacances!!!

encara no hem decidit cap dia pel sopar... a veure si podem trobar un dia que a totes ens vagi bé!!!
ise

EntradaAutor: ise » dg. des. 14, 2008 11:04 am

Ei nuvia!!!! vols dir que no et deixaran entrar??? jejeje

com va anar amb telefonica?????
ise

EntradaAutor: miriameta » dg. des. 14, 2008 4:36 pm

gemma84 ha escrit:Holaaaaaaaaaaa wapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aquests dies son fatals!!! no tinc temps de res, pero a partir de la setmana que ve, ja podre conectar-me mes sovint!!! vaig super liada amb els albums, informes, cançons de nadal....però bueno, queden 5 dies i ja esta!!!

Ja he vist que vau quedar a Molle, Miriameta, ja he vist que m'has dit que vas enviar-me un sms, hi debia haver algun problema al movil, no el vaig rebre!!!! quina ràbia!!!!!
S'ha decidit algo del sopar de Nadal??? com us va a totes??? jo tal i com us he dit no tinc novetats! tot segueix igual però amb una mica més de feina!
Ahir vaig tenir que marxar del cole a les 12:00, em trobava fatal! però avui ja estic molt millor.

Tinc moltes ganes de veure'us!!!!

PETONETS A TOTESSSSSSSSSS!!!!!!!!

No pot ser!!!
No vas rebre el misatge ::brr:: quina rabia!! Ja ens va semblar estrany que no contestesis, la propera te n´enviare fins que algun arribi.. o trucare directament i aixi me n´asegurare.

Jo vui fer sopar pero es dificil coincidir totes en un dia...

Ja et trobes be del tot?

Cuidat!! i conectat mes jeje que te trobem a faltar.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dg. des. 14, 2008 4:41 pm

Tinc una bona noticia, almenys per mi es un notición...

Ja hem donat la paga i senyal al fotògraf!!! i hem arreglat les cosetes que hi teniem pendents!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: Vam aprofitar ahir per la tarde!!

Ara ja es oficial que tenim fotògraf DIGIART!!!!!

Li vam proposar que en comptes de les invitacions de boda (que entraven a l´oferta...) si ens podria revelar les camares d´un sol us de les taules... i la resposta!!! SI i n´afegira les mes chules a l´album!!

I com voliem pre boda i post boda, en comptes de fer pre boda amb video nomes farem les fotos i el video el canviem pel post boda!!! que us semble???
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dg. des. 14, 2008 9:34 pm

miriameta ha escrit:Tinc una bona noticia, almenys per mi es un notición...

Ja hem donat la paga i senyal al fotògraf!!! i hem arreglat les cosetes que hi teniem pendents!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: Vam aprofitar ahir per la tarde!!

Ara ja es oficial que tenim fotògraf DIGIART!!!!!

Li vam proposar que en comptes de les invitacions de boda (que entraven a l´oferta...) si ens podria revelar les camares d´un sol us de les taules... i la resposta!!! SI i n´afegira les mes chules a l´album!!

I com voliem pre boda i post boda, en comptes de fer pre boda amb video nomes farem les fotos i el video el canviem pel post boda!!! que us semble???

Miriameta moltíssimes felicitats!! Em smbla tot plegat una idea fantàstica, a mi no se'm hagués ocorregut mai!!! Això dels canvis i tal... molt i molt bé!!! Ja es van arreglant més cosetes i aviat entrarem al teu any, molta sort!!! Això és una bona notícia i tot veus es va arreglant de mica en mica...

Gemmeta... ànims que kda una setmana i vacances!! A veure si un dia ens podem trobar totes i xarrar una mika o què?? Jo también he estat molt enfeinada aquests dies, entre avaluacions, reunions, exàmens... buff cada dia se'm feien les tantes, ara que he acabat, començo per fi a estudiar x anar bé 2 temes cada dia! Gemma per cert, m'han dit que l'any que ve no hi ha opos de les vostres... em sap molt greu. Encara que de les meves com si no n'hi hagués, només hi ha 200 places així que la cosa està xunga... però ho haurem d'intentar no?

Ise... et volia trucar avui quan marxés el Jordi a treballar per xarrar però xan! No tinc bateria al mòvil i el carregador està a lleida a l'altre cotxe, per tant no puc carregar el mòvil només em puc comunicar x aki!!!Demà en quan pugui et truco wuapi... No puc trucar a ningú...

Cuca... com ha anat el finde?? Espero que bé i que el teu nino li hagi agradat el teu canvi de look. Nenes que el Nadal ja està aquí!!!

Nuvia.. explica'ns lo de movistar i la missa si t'han deixat entrar al final... jajaja i pica-pica què tal??

X cert nenes la meva agenda per nadal comença a estar plena eh... bufff ja em començo a estressar sola... Però vull kdar amb vosaltres un dia així que anem espavilant a trobar-nos totes que és Nadal i hem de celebrar-ho encara que no estigui massa bé d'ànims, els he de treure d'on sigui... wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dg. des. 14, 2008 10:02 pm

Hola lluneta wapa!! que tal el teu finde?

Gràcies wapa, es un tema mes que ja tenim lligat.

A mi m´está entrant una son.. això d´aixecarse aviat no es per mi.. però prefereixo treballar de mati... no hi ha qui m´entengui a mi..

Fa una estoneta se n´ha anat el meu bichito...i aquesta setmana no igual de curta que l´altra i tardare mes en veurel perque divendres te sopar i jo a casa aburrintme com una ostra... Perque al meu treball no fan sopar d´empresa aquest any... crisi..

I les de clase volen fer un sopar amb profes aquest divendres... i les profes s´han donat compte que alguna cosa va malament.. m´han fet varies preguntes..
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dl. des. 15, 2008 8:14 am

Bon dia boniques!!! xx;-.) xx;-.)

Miri, molt bé nena!!! :-)ok: :-)ok: ja teniu una cosa lligada i relligada!!!! i aquests canvis que heu fet al fotograf són genials!!!! Que d'aquí no res ja entrem al teu any!!!!!! neu:-D neu:-D neu:-D que guai!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Lluneta, ja m'extranava que no diguessis res...quan vaig anar a dormir, em vaig mirar el movil per veure si estava engegat o no ::bna// ::bna// No saps com vaig arribar a patir el dissabte... i porto un blau al braç que no en tinc ni idea de com me l'he fet... ves a saber... que el vau poder mirar bé el partit????

Nuvia, cuca, com ha anat el cap de setmana????
ise

EntradaAutor: ise » dl. des. 15, 2008 8:19 am

espluguina ha escrit:
ise ha escrit:Ara m'he mirat els de aire collection i els hem d'anar a veure *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* n'hi ha que són molt guapos!!!

He vist que a Lleida hi ha una botiga que en tenen >.-<: >.-<: >.-<: és la Bori x Aiguabella c/ cavallers, núm. 1

Hola núvies de lleida!
Encara em queda per mirar-me el vestit, però cada dos per tres entro a la web de Aire de Rosa Clarà... m'encanten!!
A Tarragona no hi ha cap botiga d'Aire, però he vist que a Lleida hi ha una botiga multimarca... La botiga que comenta la ise, la de Bori X Aiguabella.
És cert això!?
El meu poble està a mig camí entre Lleida i Tarragona, i si a Lleida en tenen d'Aire... no dubtaria en pujar a mirar-me'ls!!!

Hola guapa!!!

Espero que quan haguem de mirar els nostres vestits encara funcioni igual i també tinguin aquesta marca.

Vull començar a mirar vestits : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
ise

EntradaAutor: nur_jor » dl. des. 15, 2008 10:38 am

bon dia noies!
jo us asseguro q els d'aire seran els primers que em miraré!! però encara queda molt... se'm farà eterna l'espera! jejeje...

BBBnadal:-)
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: ise » dl. des. 15, 2008 11:30 am

Mira Espluguina, això va per tu!!! xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::

preus d'aire

DADO 1310 €
DAIANA 1320 €
DAISY 1310 €
DALAI 1430 €
DALILA 1510 €
DALMA 1380 €
DAMAS 1590 €
DAMSEL 1780 €
DANA 1460 €
DANCE 1590 €
DANÉS 1510 €
DANIA 1310 €
DANILO 1540 €
DANTES 1340 €
DANZAR 1890 €
DARA 1540 €
DAREL 1780
DARÍO 1540 €
DAVID 1760 €
DÉBORA 1840 €
DÉDALO 2080 €
DELICIA 1350 €
DELIRIO 1840 €
DELMA 1890 €
DENIS 1620 €
DESAFÍO 1380 €
DESDÉN 1670 €
DESIGUAL 1540 €
DESLIZ 1780 €
DESVELO 1480 €
DIADEMA 1300 €
DIAVOLO 1510 €
DIDAC 1430 €
DIDIER 1510 €
DILSON 1670 €
DINAMARCA 1510 €
DINAMICO 1350 €
DINO 1700 €
DION 1540 €
DIPLOMA 1620 €
DISCRETO 1460 €
DISPAR 1590 €
DISTINTO 1380 €
DIVERSO 1300 €
DIVO 1320 €
DOGMA 1460 €
DOLET 1460 €
DORINE 1320 €
DOUGLAS 1890 €
DOVER 1760 €
DREAM 2130 €
DRESDE 1460 €
DROP 1480 €
DUBLIN 1480 €
DUNCAN 1320 €
DUDOSA 1300 €
DULZOR 1240 €
DULZURA 1380 €
DüSSELDORF 1270 €

i la web http://www.dressbori.com
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 15, 2008 2:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: Pacresol » dl. des. 15, 2008 12:32 pm

hola chicas!!!
ise yo estoy en una administracion local en servicios, y mira es lo que hay de momento no respiran y no dicen nada. La cosa se ha quedado parada.............. hasta cuando les pete
Bueno por lo demas miri me alegro que ya lo tengas zanjado lo del fotografo!!!
Nosotros de momento pudimos este find zanjar tema comedor sin sofa ni mesa de centro, pero zanjado.
Ya que el find he estado cuidando a mi chico porque se puso a 39 de fiebre jueves noche y viernes por la mañana y por la tarde ya no fue a currar y como yo tenia fiesta pues fui a estar con el, y ayer ya parecia recuperarse un poquillo, por lo menos fiebre no tiene algo es algo
Y joer anda que no habeis escrito y to eso....
Bueno hasta luego
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. des. 15, 2008 6:18 pm

ei ise!!!!!! moltes gracies!!!!! :-()-)

m'he guardat el llistat i la web ja la tinc als meus favoritos! jejeje!!

a més a més de la col·lecció d'aire també tenen la two i la de san patrick! quina passada de botiga! ais... kines ganes de provar-me'ls ja tots!

un petó guapa!

wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: lluneta29 » dl. des. 15, 2008 6:52 pm

Ei Nenes... no poden passar més coses avui! Ise necessito el teu telèfon per poder-te trucar pq m'he deixat el mòvil a casa de lleida i ara vaig amb el del Jordi que avui m'ha acompanyat a la Seu pq ha nevat i tenia por a conduir!!! :--( :--( No tinc el telèfon de ningú així que res... fins dijous no tindré el meu mòvil... quina merda!!!
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants