Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: S&M2009 » dv. des. 12, 2008 4:51 pm

BONA TARDA A TOTES!!!

NyiNyi molt bon gust!!! a mi aquest disenyador m´agrda moltíssim!!!
El que de preu que??? jo no vaig arribar a provar-me cap....
Ja veuràs quina ilu que fa el primer que et proves!!! es una sensació ... és veu una tan maca xxkiss:: jajajaaj

Soniah86 aquestes sabates que m´has dit són de Pronovias de Girona???
Es que si les tenen a la botiga de Girona demà m´arribo!!!

Bé noies vaig a fer veure que treballo una estona ... jajajaj
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: soniah86 » dv. des. 12, 2008 5:34 pm

S&M2009 ha escrit:BONA TARDA A TOTES!!!

NyiNyi molt bon gust!!! a mi aquest disenyador m´agrda moltíssim!!!
El que de preu que??? jo no vaig arribar a provar-me cap....
Ja veuràs quina ilu que fa el primer que et proves!!! es una sensació ... és veu una tan maca xxkiss:: jajajaaj

Soniah86 aquestes sabates que m´has dit són de Pronovias de Girona???
Es que si les tenen a la botiga de Girona demà m´arribo!!!

Bé noies vaig a fer veure que treballo una estona ... jajajaj

hola S&M si estaven a girona ara bé t' explico el problema si es que no et quedes el vestit amb ells i es que nomes tene un 37 que jo que faig un 38 m' anava bé, ara bé si no tenen la teva talla a no ser que tinguis el vestit amb ells no te la poden demanar per la cualcosa t' has de dedicar a contactar amb les botigues pronovias a veure quina té la teva talla
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: S&M2009 » dv. des. 12, 2008 5:41 pm

Molte gràcies Soniah86!!!

Demà les miraré i si ´m´agraden molt començaré a buscar per tot arreu... Jo normalment tinc un 38 però em trobo vegades que amb un 37 ja en faig :-)
Es que l´estil "peep toe" m´agrada moltíssim!!! i jo no tinc problema per portar taló, estic acustumada...
A Malgrat vaig trobar unes de molt maques, que si no trobo res més me les quedaré.

Ja t´explicaré que he fet ....
Imatge
S&M2009

Restaurant La Plaça de Madremanya

EntradaAutor: Vane i Carles » dv. des. 12, 2008 5:47 pm

Bona tarda,

fa temps que no escrivia perquè la idea del casament se'ns va marxar una mica del cap però a l'haver anat al Tot Nuvis de Girona ens ha tornat a venir el "gusanillo".

Us volia preguntar si teniu referències d'algun casament als Jardins de l'Empordà i, si heu fet algun menú amb el restaurant La Plaça de Madremanya.

Moltes gràcies,
Vane i Carles
Vane i Carles

Entrades: 11
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 2:50 pm

EntradaAutor: soniah86 » dv. des. 12, 2008 5:54 pm

S&M2009 segur que t' aniran bé tens el mateix peu que jo i si estas acostumada a tacons no et preocupis perque no té un tacó molt llarg es semblant als que jo porto el dia a dia, pero encara que estic acostumada als tacons reconeixo que les que em quedo em fan una mica de respecte 11 cm només a mi se m'ocureix, demà ens expliques que has fet-

hola vane i carlos benvinguda espero que ens veiem més pel foro, ara que t'has animat sento no poder ajudarte esque no he estat a cap dels llocs que em demanes, per cert ja que estas animada t' informo que el 16 de gener anem a sopar totes a girona si t'animas avisan's per apuntarte

nyinyi simplement un dia vaig posar pura lopez i em va surtir aquesta web vaig mirar a ciao opinion i la gent la deixava bé i si puc tornarles si no em van bé i demanar un altre numero sense cap cost doncs abans d' anar a BCN a patejar tot fent-ho amb temps prefereixo ferho aixi ja que aquesta marca es complicada de trobar la coleccio de nuvia

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dv. des. 12, 2008 6:13 pm

Nyi nyi jo també m´ho he pensat de portar unes altres sabates per la "festa", però no se ... ho agafo unes de casa (que no se com quedarà o comprar unes altres .... ) al Tocador de la Nuvia venien unes de "esparto" ( no se com és diu) amb una bona alçada per que la núvia anés més còmode i no es trepitges el vestit, però ... prou feina tinc per trobar unes com per haver de buscar 2!!! jajajaj

Soiniah86 tú ánim!!! Que són 11 cm.... jajajaj!!!! A mi les meves amigues quan em veuen amb aquests taló em dien que estic boja ... i jo els hi contesto "antes muerta que sencilla!!!" .... jajajaaj.

Benvinguda Vane i Carlos!!! Jo tampoc tinc idea d´aquests restaurants, ho sento . Però amb la colla que sóm aquí segur que trobaràs a algú que et pugui explicar una miqueta.
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: ehidalgol » ds. des. 13, 2008 9:51 am

soniah86 ha escrit:jo perque sempre vaig amb taco el que pasa clarament el talo amb el que vaig no te res a veure amb aquest ara a esperar que em vagin bé de talla, nyinyi ja veuras que bé t'ho pases provant-te vestits ara si ves amb la idea una mica clara perque si no t' agafara un cacao mental de tants vestits que veuras.

per cert ehidalgo com esta el teu nebodet fa temps que no ens expliques res d' ell.

miriam com va l' embaràs et dona gaire guerra?

noies ja estem a nadal

Hola maques,
es veritat, amb la gosseta vaig a tope i no us he explicat res d'en Pol.
Ja us vaig dir k va neixer amb 1 mes d'antelació, pero al final no volia sortir!!!! cesarea i tot va anar be....
esta makissimmmmmmmmmmmm, el k passa es k stava emprenyada pq nomes el veia dormint, sempre xx:-(
pero dimecres al arribar del gym... em truca la Yolanda i em diu k t esta ben despert, i ja em veieu corrents cap a veure'l (vivim al mateix carrer)
Estava genial, amb els ulls oberts ::love::

us poso una foto del 1r dia, ara j ha cambiat
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: soniah86 » ds. des. 13, 2008 10:22 am

ayyyy quina cucada es precios ups esther que ens despertaras l' instint maternal!!!!!!!! es maquisim, aixo sí semana a semana va cambiant jo tinc la neboda de en Carlos que ja té 18 mesos la veig cada dia i es una pasada com vas veient els canvis que va fent i son bueno son per menjarse'ls ara estem encara al pis d' en Carlos quan ens casem anirem a viure ja a la casa i clar ella viua sobre nostre i cada dia la veig, nomes de entrar a la porta ja crida ben fort TATA!!!!!!!!! i jo li contesto SELENA!!!!! es el nostre saludo cridant, fa dos semanes vaig estar un dia afonica completament i ell m' anava mirant i anant cridant TATA,TATA!!!! i jo no li podia contestar i m' anava mirant com dient que li pasa a la tata??

jejeje quin rollo t'he fotut pero es que n' estic molt del meu bitxo, tinc tambe la meva neboda de 6 anys i el meu nebot de 10 mesos pero els veig menys viuen a suiza :-(

nena ara a disfrutarlo que no te'n dones compte que ja ha crescut.

noies ara en general poso hora per el sopar que us sembla:

16 DE GENER A LES 21h

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ehidalgol » ds. des. 13, 2008 10:33 am

Bon dia Sonia,
per mi b l'hora del sopar!!!!
Em sembla k el rellotge biologic t'esta fent tic-tac-tic-tac.... no????

Tu rai, k ets joveneta, t'ho has plantejat??? :-/

Nena estic fent angles i uffffffffff, kin pal, qualsevol excusa es bona per despistarme xxo.0.o
despres anirem al vete i vull anar a mirar sabatetes......
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: eva gi » ds. des. 13, 2008 10:56 am

bon dia noies

què tal tot bé?

el nen precios ehidalgol, jo tambe tinc un nebot, ahir va fer un any i està maquíssim. Ara cada dia fan coses noves, la setmana passada va començar a cominar tot sol, quin perill!!!!
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: soniah86 » ds. des. 13, 2008 11:02 am

bueno estem igual avui al despatx no tinc gaire feina no hi ha ni una anima al carrer i estic aprofitant per fer els deures d' alemany i el mateix qualsevol excusa es bona.

la veritat es que des de que tenim la selena amb nosaltres ja mai més n' hem parlat tenim un bebe a casa nomes el rato que volem jeje.

en principi nosaltres tenim pensat esperar un any despres del casament per començar a buscar jo mira tinc 22 anys pero ell poder té més ganes ja que té 33, pero en aixo sempre m' ha respectat fins que no estigui preparada res de res.

el que pasa jo fa cosa de un any i mig vaig tenir una mala experiencia i es que el ginecoleg em va dir que tenia en una trompa un quiste, que me l' havien d'extirpar i que tindria problemes a l' hora de tenir nens em van tenir aixi pensant aixo 2 mesos els pitjors de la meva vida plorant casi cada dia i a sobre era quan la meva cunyada estava embarasada i allò vulguis o no feia més present el problema total que pasen dos mesos entro a quirofan em fan la laparoscopia surto i al despertarme em deixen anar que felicitats que tot va ser un error que estic perfectament que al obrir van veure que estava perfecte i que el quiste era benigne aixo si de 5 cm de diametre el tenia a la paret abdominal i no pas a la trompa, que tenia l' aparell reproductor perfectement. en aquell moment em vaig posar contenta perque despres de 2 mesos pensant que tindira problemes em diuen que esta tot be pero ara que hi penso vulguis o no aquell tema m' ha deixat tocada, el temps pensant en el problema, el quirofan i tot en general. ara cada vegada que vaig al ginecoleg la nit abans no puc dormir del panic que tinc de que em diguin que puc tenir un problema i per aixo es que poder em plantejo intentarho quan portem un any casadets perque tinc por de esperarme i despres tenir problemes.

ja se que pensareu que no haig de pensar aixi pero quan pases per aixo tela... ja ha pasat un any i mig i encara no ho he superat es més fins i tot vaig pensar que poder era mentira que m' ho deien per animarme i vaig anar a dos ginecolegs més a que em confirmesin que estava bé.

pero ja es pasat ara estic bé al febrer tinc la meva visita anual i espero que tot estigui bé com sempre, ara aixo es pasat i en el que penso es en preparar el meu casament i anar amoblant la casa al nostre gust i ja esta.

noia anim amb l' angles, per cert acaben de trucar els de les paneres, les portaran el dimarts ay quina ilu la meva segona panera BBBnadal:-)

ah per cert ja tinc decidit el vel, ahir vaig parlar amb la dona de la botiga i li vaig ensenyar el vel que volia

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ehidalgol » ds. des. 13, 2008 11:15 am

Hola Eva, si aixo de tenir nebots es genial ::bna//
ja k els tens l'estona k vols, jajajajaajjaaj

Sonia wapi, kin greu k hagis patit lo del kiste d'akesta manera.
T'envio molt petonets i ja veuras com n tindras cap problema.
La foto es la viva imatge d k tot surt bé, la mare d'en Pol tambe li van fer una laparosopia, pq tenia kiste i también (ara no em surt el nom) un problema a les parets dels ovaris, i a girona li van dir k hauria de fer in vitro, pero van anar a bcn i amb inseminacio artificial a la primera, mira... en Pol!!!

neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: soniah86 » ds. des. 13, 2008 11:34 am

no mira la sort es que per tenir nens no tindre problemes perque al final va ser tot un error pero quin error! i aixo en clinica privada que es ben bé... pero bueno ara respecte el tema estic tranquila perque estic bé nomes hi pendo quan haig d' anar al gine que vaig cagada de portarme un susto

per cert ara m' entero de que tens un gosset no ho sabia?

us poso foto d' una nuvia que va amb el vel que portare, pero no hi posare tocado ja que al portar el cabell semirecollit i amb ondes (si m' aguantan...) ja es veura ple poder compro un tocat per posarme'l despres de treure el vel

us penjo les arracades i el broche que ja m' he comprat estic esperant ara que m' arribin jeje, ara nomes em queda batallar amb la pulsera que estic indecisa totalment
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
soniah86

EntradaAutor: jomi » ds. des. 13, 2008 1:02 pm

Deunidó, Sonia tot el que has passat amb lo jove que ets! Però si ja està soluconat ,no t'hi capfiquis, que ja està passat.Però clar, suposo que és normal que quant has d'anar al ginecòleg ets posis nerviosa. Es molt maco el vel i el broche(em penso que el vas posar algún cop, no?) i les arrecades m'encanten!
Nyinyi! Guapissims els vestits !! El primer, el que té un llaç verd i l'ultim, m'encanten!
Jo me n'he comprat unes de sabates per elball o per quant els peus em diguin prou. Són d'espart i el taló es de la mida de les sabates, no són molt maques però no es veuran! jaja em van costar 15 € per això me les vaig comprar, dilluns si puc us poso fotos. La noia de la botiga dels vestits em va dir que teniem d'agafar unes que el taló fos més o menys de la mida de les sabates per no arrossegar el vestit i que no tel trepitgin i les d'espart són comodes. De totes maneres també portaré unes de baixes per si em veig mlt apurada, ja que no vull patir dolor de peus.
Miriam!!!! Com et trobes? No et millora l'esquena? Ja saps si és nen o nena?
Imatge
jomi
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: Sima » dg. des. 14, 2008 2:44 pm

Hola de nou noies!!!

perdoneu per haber desaparegut, pero va morir la meva avia i la veritat no tenia ganes de res..... però m'haig de tornar a posar les piles

Ja tinc la roba interior i les sabates!!!!

Ara poc a poc anire llegint tot el que heu anat dient, que es molt!!!!!

Em feu un resum?? jajajja
Imatge
Sima
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:03 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: soniah86 » dg. des. 14, 2008 3:35 pm

hola sima, em sap greu lo de la teva avia espero que poc a poc ja te trobis millor aqui lo que tenim de nou es que estem organitzant un sopar sera el 16 de gener a les 21h per coneixen's i intentar anar despres a veure a la novia el dia del casament. per cert jo tamb e ja tinc les sabates i la roba interior les sabates surten més amunt i la roba interior si vols te la envio per privi.

posa fotitos del que t'has comprat xx:-D xx:-D

BBBnadal:-) BBBnadal:-)

Imatge
soniah86

EntradaAutor: Sima » dg. des. 14, 2008 5:02 pm

a vale!!! si, em faria ilusió!!!

si vols jo también li faig foto i te la envio per privi!!
Imatge
Sima

Entrades: 73
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:03 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: eva gi » dg. des. 14, 2008 6:14 pm

bones noies

Sima, em sap molt greu això de la teva àvia, ànims i recupera't

un peto wapa
Imatge
Imatge
eva gi

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: ehidalgol » dg. des. 14, 2008 8:30 pm

Sima, reina, sento lo de la teva avia i espero k t'animis amb el pas dels dies :-()-)

Jo también vull veure lo k tens comprat, em pases privi?????

Jo de tot aixo encara res, nomes el vestit!!!!

Anims wapa i ens veiem per aki :-)ok:
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: eva gi » dl. des. 15, 2008 8:30 am

bon dia noies,

ja tornem a ser dilluns, ja s'acosta Nadal

com ha anat el cap de setmana noies??
Imatge