Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: flit » dl. des. 15, 2008 11:29 am

Jo aquest cap de setmana l he passar amb la grip, Nyinyi quins vestits tan macos, ja t’en has provat algun???
Ehidalgo que maco en pol, cuan son petits son una monada, jo al maig haig de tenir un nebodet tinc unes ganes, ja en tinc 2 però ja son grans un te 15 i l’altre 9. sonia si que tens coses ja, m’he adonat que jo no tinc res que m’he de posar les piles. Ara per Nadal que tinc vacances aprofitaré, quin taco tan al que portaràs jo em pos un taló així i no soc capaç ni de sortir del cotxe, segur que em caic de morros,
sima em sap greu l'ho de la teva avia, Jo la setmana passada també vaig enterrar ell meu avi a poc a poc es supera. ja tinc el ::fiestuqui::
Imatge
flit
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: S&M2009 » dl. des. 15, 2008 5:08 pm

Hola noies!!!

Veig que áquí tan animades com sempre!!! ::bna// ::bna// ::bna//

Soniah86 !!! Dissabte vaig anar a Pronovias a mirar-me les sabates, i són precioses!!! i el número es el meu!!! Però de moment no me´ls he agafat a veure si trobo alguna cosa més econòmica ...
Tu no et vas trobar que el peu dret quedava una mica més ample que l´esquerre .... com sempre deixen provar el mateix peu el vaig notar una mica més suelto, i això em va fer pensar-mo. Però és la idea que porto, si no veig res a BCN el proper cap de setmana me quedo aquestes.

Una abraçada a totes!!!
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: ehidalgol » dl. des. 15, 2008 6:16 pm

Bona tarda reines!!!!!!!!!!!!
Gracies Flit, en Pol esta makisim ,ja k la foto es del 1r dia, ja us la actualitzare.... :-)ok:

S&M, vas a Bcn a per les sabates??? on aniras????
pq jo he trobat unes monissimes de la marca Doriani i m'han dit k per alla stan.... ja ens explicaras!!!!! ::-)

Nyinyi, sort k us a anat bé a Granada, encara k sigui amb pluja xxo.0.o

Eva, si k tens raó , una setmaneta i BBBnadal:-)
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: soniah86 » dl. des. 15, 2008 7:05 pm

bon dia noies avui no m'he pogut contactar fins ara he anat a fer les compres de nadal tinc la targeta treient fum fum fum ay quin perill que soc quan vaig a comprar S&M si te soc sincera només em vaig provar un peu no em vaig provar l'atre si que es veritat que per ser 37 jo notava que s' emescapava una mica. a veure em sembla que dema m'ariben les sabates quins nervis espero que em vagin bé!!!

nyinyi gràcies també em sap greu lo teui t' entenc perfectament encara que no ttinguis res greu el simple fet d' haver tingut un susto ja et marca de mala manera. pero hem de superarho i ser fortes toquem fusta que només es quedi en els nervis que pasem i res més jo ara al febrer tinc que anar i ja me veig que em posare un altre cop intranquila.

noies jo el cap de semana treballant he tingut festa ahir per la tarda i avui a veure quan repasi l' agenda per 2009 amb la meva jefa ja li dIRE PER AGAFAR FESTA ELS dies que he vist que hi ha casaments aixi ja hoo sé segur

bueno demà a treballar pero amb ilusio en teoria m'ariben les sabates ah i tambe arriben les paneres quina iluu!!!
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: S&M2009 » dt. des. 16, 2008 11:46 am

Hola guapes!!!

Ehidalgol vull anar a Pilar Burgos ... no sé m´han dit que aquí puc trobar alguna cosa.
Si en sabeu d´alguna més dieu- m´ho si us plau!!!
Ehidalgol tu estas per agafar càmares???
Soniah86 doncs jo vaig tenir la mateixa sensació al provar-me les sabates, més ample de lo normal per ser un 37 .... si es que sóc més difícil .... jajajaj
Que guay Soniah86 ja tens moltísimes coses, eh??? hi avui les sabates!!! ja ens explicaras com et van!!!
Miriam on vas agafar el llibre de firmes??? m´ho vaig apuntar hi ara no ho trobo ...

Noies aixó del foro és un VICI ... jajajaj, tot el dia aquí enganxada!!!
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dt. des. 16, 2008 12:05 pm

S&M a veure em sembla que m'arriben aquesta tarda jo trucant a UPS que si no troben la direccio que em truquin pero que no se'n tornin amb les sabates jeje esque es una mica de lio la direccio i a vegades retornen els paquets bueno els mato ja els hi he dit :-) :-)

referent al llibre de firmes et paso una web que fins i tot pots personalitzar el llibre de firmes www.mibodaeninternet.com jo l' agafare allà posare la foto de la invitacio en l'album i agafare una parella de bolis novios pollo ja els veuras a la web son super graciosos

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » dt. des. 16, 2008 12:40 pm

bon dia noies, ja tinc una altra cosa menys acaba de venir la cartera i ja m'ha arribat el certificat de l'estat civil i el de naixament apala la semana que vé a entrar papers a l'ajuntament, ens van dir 4 mesos abans pero ja els entrem ara i aixi ja ens olvidem que bien neu:-D neu:-D neu:-D

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » dt. des. 16, 2008 3:01 pm

noies m'acaben d'arribar les sabates me van perfectes amb sense mitjes em van algu justes pero no allo exagerat i amb mitjes em van perfectes quina ilusio i que ben presentades esque mai havia comprat unes sabates tan cares i la presentacio la veritat esque sorpren amb la gomaespuma la sabata dintre de les bossetes la bossa per guardarles i la veritat per lo altes que son son molt comodes!!!!!!!!!!!!! ay que bé avui nomesque m'ariben coses les sabates, els certificats ara falta mi panera jejeje, estava obrint la capsa y em sebla que li feia més ilusio a la meva nebodeta que a mi anava fent uns crits!!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dt. des. 16, 2008 4:47 pm

Bona tarda!!!

Soniah que guay!!! menos mal que et van bé!!! una cosa més que tens!!

Jo del certificat no he mirat res de res .... el mosen em va dir que al gener ja quedariem per explicar-me el tema papers. El 2 de gener el truco i li pregunto un parell de coses!!!

Noies aquesta tarda sense falta he de fer l´escrit que posaré a la invitació ... i el meu xicot no m´ha ajudat en rés .... Tenim hora a les 19h amb el fotògraf per donar-li l´escrit i encara no se ben bé el que posaré .... aaaiiiiixxxxx :--( quin lio!!!

Bé noies vaig a pensar una mica...

Si teniu alguna idea no dubte en dir-me alguna cosa!!!
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dt. des. 16, 2008 5:17 pm

Hola S&M2009 jo tinc els dos textos que estava mirant a casa i ara estic a la feina i no te'ls puc pasar el que si et deixo uns links per tal de que agafis idees:

http://www.regalosdibenedetto.com/textosboda.php

http://blog.webboda.es/textos-y-frases- ... n-de-boda/

http://www.mibodaeninternet.com/catalog ... modelo.php

http://www.luzsanchez.com/ModelosTextos.doc

Imatge
soniah86

Data de casament

EntradaAutor: Vane i Carles » dt. des. 16, 2008 5:26 pm

Ei NyiNyi no havia vist la teva pregunta. Ens volem casar l'11 de setembre del 2009 però no volem anticipar-nos molt, fer coses molt aviat, perquè es farà moooolt llarg.

Tot i així, encara estem mirant llocs, preus,... perquè els pressupostos pugen moltíssim i, ara tot just fa un any que estem visquent junt i amb una gran hipoteca per pagar cada mes.
Vane i Carles
Vane i Carles

Entrades: 11
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 2:50 pm

EntradaAutor: ehidalgol » dt. des. 16, 2008 5:34 pm

Hola noies!!!!!!!!!!!
Nens ultimament a la feina no em puc conectar ufffffffffffffff kin stres k porto al cim, encara no hem acabat l'any i ja m'estan presssionant pq si el dia 5 de gener haig de tenir facturació, k si el tancament.....
VULL CAMBIAR DE FEINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sonia, k be k tinguis les sabates ja!!!!!!!! k guay k es internet oi???? i la paperassa com abans l'enllesteixis millor :--(

Nosaltres començarem les papers passades les festes xx;-.)

S&M encara estem estancades a la comanda de cameras, sort k no tinc pressa.... :-/

Nyinyi, amb aquest temps i m'he passat tot el mati fent encarrecs per girona :--( pero he aprofitat per mirar sabatetes jajajajajj

Miriam reina, ja saps k portes???? estem intrigades!!!! vas millor??

Vane, no et pensis k et queda gaire eh?????
ja teniu pensat algun restaurant?? aki som molt cotilles neujor:-)
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. des. 16, 2008 6:46 pm

Bona tarda noies!!!

Ostres ara fa molts de dies que no entro però es que ne'n supego una derrera l'altre...ara a part del pinçament a l'esquena estic amb febre!! Però bé, sembla que la cosa millora...

Ahir vaig anar al gine i PORTO UNA NENAAAA!!! LA IRINA!!! Estic tant i tant contenta!!!! neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

Em sap greu però no em puc posar al dia... veig que aneu abançant cosetes eh!!

Sobre el llibre de firmes jo el vaig agafar a la web que hi ha més amunt www.mibodaeninternet.com la noia que ho fa és diu ELENA i és super maca!!!

Bé reines, me'n torno al llit...demà entro a llegirvos!! A veure si em feu un mini resum de les novetats! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: soniah86 » dt. des. 16, 2008 6:50 pm

¡¡¡¡FELICITATS GUAPA!!!!
m' alegro molt per tu amb lo que m' agraden a mi les nenes cuidate moltisim que has de estar forta per l'irene :-) :-) :-) :-) :-)

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ehidalgol » dt. des. 16, 2008 8:34 pm

MOLTES FELICITATS MIRIAM!!!!!!!!!!!!!!

M'ENCANTA EL NOM ::love:: ::love::
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: ehidalgol » dt. des. 16, 2008 8:44 pm

BONA NIT NENES!!!!!!!!!!!!!!!
us presento les meves sabates ::love:: ::love:: ::love::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: soniah86 » dt. des. 16, 2008 9:14 pm

Hola Esther que guapes aquestes tambe les vaig provar i eren molt comodes son les Doriani no? poc a poc ja anem tenint sabates, noies haig de enviarli el text al fotograf em podeu donar la vostra opinio sobre el següent text:

Sonia i Carlos

pot existirun dia millor que l' 11...
pot existir un mes més ideal que el juliol...
pot haver un moment més important que el dia del teu casament?
poden existir persones més especials que vosaltres per compartir-ho?

us esperem en la ceremonia que celebrarem en el palau lo miraodr a les 17,00h, i on després disfrutarem tots junts de sopar i ball.

Confirmeu-nos que vindreu, ¡¡¡us hi esperem!!!

la trobeu molt rollo????? haig de enviar el text demà

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ehidalgol » dt. des. 16, 2008 9:19 pm

Hola Sonia, si son las doriani!!!!
a mi m'agrada el text ::bna// ::bna// ::bna//

Per cert, he estat buscant-he als comptes enrera i no et veig!!!
k no tens compte enrera??? pq sino t la obriré..... :-)ok:
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: soniah86 » dt. des. 16, 2008 9:22 pm

que és el compte enrere???? on esta????

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ehidalgol » dt. des. 16, 2008 9:28 pm

El compte enrera es un subforum on hi ha el post de cada nuvia que li ha d'obrir una altra amb ki hagi estat parlant, i alla vas explicant el teu dia a dia.......

Vaig a obrir-to i et poso l'enllaç :-)ok:
Imatge
ehidalgol

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants