NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. des. 16, 2008 9:24 pm

Buffff.... quin pal lo de les teves companyes, pero tu has de tenir la consciencia ben tranquila, les que han fet malament han sigut elles... no tens res que amagar!!! Quants anys tenen les compis???
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dt. des. 16, 2008 9:33 pm

Hola wapa, com va tot? xxkiss::

entre 19 i 20
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: Pacresol » dt. des. 16, 2008 11:29 pm

hola buenas!!!
miri, yo creo que tendrias que ir a clase con la cabeza bien alta, porque al fin y al cabo se lo han buscado ellas y si te empiezas a esconder de ellas y todo eso te amenazaran mas y ellas se haran mas fuertes cuando vean que tu uyes y no lo tienen que ver eso, tu lo que digan pasa de ellas completamente, nose sera dificil lo entiendo pero yo creo eso que es mejor de ir y no desaparecer una semana despues de tirar la bomba...
Venga animos y llunetaaaaaaaa!!!! estudia ya de una vez que no estas ni en un sitio ni en otro, y al final las cosas acabaran mal!!!!
Buenas noches a todas!!!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 17, 2008 3:14 pm

Hola wuapis!!! Com va tot? com va miriameta?? Tú amb el cap ben alt que no has fet pas res mal fet!!! Però si t'interessa quan hi ha mal rotllo entre dos alumnes o més a classe es nota molt, ho portem a mediació nosaltres si la cosa es fa greu però no sé ben bé com funciona!! Ànims i no t'amaguis que acabaràn amb tu i no ho has de permetre. T'estàn fent bullying i si molt t'emprenyen, vas a la profe i li comentes o al cap d'estudis, ells poden fer molt per tu t'ho dic jo que hi sóc a dins d'aquest món.
Ise... què hi ets? Tmpoc tinc paraules... Què m'entens aquest cop?
Cuca, on t'has ficat ara? Deus star ocupada amb el Nadal i els nens oi? Això de cagar el tió i així...
La gemma deu estar igual... jo demà em kda de classe dura i divendres festa de Nadal, l'insti ens paga l'esmorzar a tots els profes. I demà puja el Jordi, però tinc sopar de cole i no tinc ganes d'anar!!!!!
Estudiar... ahir ja vaig estudiar 2 hores per començar no està malament però he de fer més, el tema era un rotllo i l'he canviat jajajaja un consell d'una profe de l'insti. En fi, no us foto més el rotllo, estik esperant que es faci la pizza... xx;-.) xx;-.) xx;-.)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dc. des. 17, 2008 3:40 pm

hola wapi!!! xxkiss:: xxkiss::

si...millor no dir res... :star:: :star::

tia estic aborridaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! sabeu que estava fent ara??? mirant i remirant vestits de nuvia!!!! jejeje :-)) :-)) :-)) :-)) tinc unes ganes de provar-me'ls!!! :-) :-) :-) :-)
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 17, 2008 3:50 pm

ise ha escrit:hola wapi!!! xxkiss:: xxkiss::

si...millor no dir res... :star:: :star::

tia estic aborridaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! sabeu que estava fent ara??? mirant i remirant vestits de nuvia!!!! jejeje :-)) :-)) :-)) :-)) tinc unes ganes de provar-me'ls!!! :-) :-) :-) :-)

Ostres jo también en tinc ganes... però l'any q ve ja arriba axi k kda poquet x nar a ls botigues.......... no me'n fai a la idea encara!!!!!!!! Les meves amigues ja ho saben gairebé totes i ja estàn fent plans... Ai mare meva quina por!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. des. 17, 2008 3:56 pm

jejeje ja pots tremolar!!!!!

per cert, tens amigues solteres????
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 17, 2008 4:00 pm

ise ha escrit:jejeje ja pots tremolar!!!!!

per cert, tens amigues solteres????

Si, tres o quatre pq? xx;-.) xx;-.)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. des. 17, 2008 4:04 pm

pq tinc uns amics que l'altre dia m'ho van preguntar!!! jejeje xx;-.) xx;-.)
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 17, 2008 4:04 pm

Ah per cert!!! No us ho havia dit, no hi vaig pensar!!! Ja vaig comprar els bolis pollo de nuvi i núvia a 3,5e cadascún els vaig trobar bé de preu i els vaig comprar, no em vai poder estar!!! jajajaja ara falta que me'ls enviin i a veure com són!!!! Quina gràcia!!!! :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 17, 2008 4:06 pm

ise ha escrit:pq tinc uns amics que l'altre dia m'ho van preguntar!!! jejeje xx;-.) xx;-.)

jajajajaja pos si n'hi han dues que estàn solteretes i surten amb nosaltres cada dissabte i les altres no les veig tant, però a una si que li faria falta una parella!!! jajajajaja
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. des. 17, 2008 4:10 pm

que és això de no avisar!!! : sgra : : sgra : : sgra : jejeje molt bé wapi! i quan els vas demanar????

Mira ja tens una coseta menys en que pensar! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » dc. des. 17, 2008 4:10 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:pq tinc uns amics que l'altre dia m'ho van preguntar!!! jejeje xx;-.) xx;-.)

jajajajaja pos si n'hi han dues que estàn solteretes i surten amb nosaltres cada dissabte i les altres no les veig tant, però a una si que li faria falta una parella!!! jajajajaja

hem de fer un soparet o algo! jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 17, 2008 4:14 pm

ise ha escrit:que és això de no avisar!!! : sgra : : sgra : : sgra : jejeje molt bé wapi! i quan els vas demanar????

No sé fa uns dies, a la revista d'una amiga de ma mare i vaig pensar en dir-ho aquí però com que ho vaig fer en dissabte, i no escric normalment al foro se'm va passar i ara m'ha vingut al cap al mirar un anunci d'aquesta pàgina... res, que em torno vella... Perdó! :-)ok: Es que em feia gràcia, i mira... per 3,5e me'ls vaig comprar.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 17, 2008 4:15 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

jajajaja vale!!! Per mi, vale!!!! A veure com ho podriem fer... :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. des. 17, 2008 4:17 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:que és això de no avisar!!! : sgra : : sgra : : sgra : jejeje molt bé wapi! i quan els vas demanar????

No sé fa uns dies, a la revista d'una amiga de ma mare i vaig pensar en dir-ho aquí però com que ho vaig fer en dissabte, i no escric normalment al foro se'm va passar i ara m'ha vingut al cap al mirar un anunci d'aquesta pàgina... res, que em torno vella... Perdó! :-)ok: Es que em feia gràcia, i mira... per 3,5e me'ls vaig comprar.

No passa res amor!!!! ben fet que vas fer de comprar-los!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » dc. des. 17, 2008 4:18 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

per les festes o despres de festes???? jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 17, 2008 4:21 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

per les festes o despres de festes???? jejeje

millor dsps de festes!!! K ara starem molt ocupats entre dinars familiars i altres compromisos!!! Serà díficil juntar-los a tots!!! Son majos al menys? Km son? Els tens al facebook?
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. des. 17, 2008 4:24 pm

jejeje perfecte!!! un si que el tinc al facebook pero l'altre no! jeje peeeeeero em sembla que hi ha alguna foto seva!!! jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. des. 17, 2008 4:28 pm

ise ha escrit:jejeje perfecte!!! un si que el tinc al facebook pero l'altre no! jeje peeeeeero em sembla que hi ha alguna foto seva!!! jejeje

ÉS pq com que sé els seus gustos pos eso... te diria si hi ha possibilitats o no... :-)ok: :-)ok:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants