Autor: nuvia2010 » dt. des. 16, 2008 9:24 pm

Autor: miriameta » dt. des. 16, 2008 9:33 pm

Autor: Pacresol » dt. des. 16, 2008 11:29 pm

Autor: lluneta29 » dc. des. 17, 2008 3:14 pm

Autor: ise » dc. des. 17, 2008 3:40 pm
tinc unes ganes de provar-me'ls!!! 
Autor: lluneta29 » dc. des. 17, 2008 3:50 pm
ise ha escrit:hola wapi!!!![]()
![]()
si...millor no dir res...![]()
![]()
tia estic aborridaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! sabeu que estava fent ara??? mirant i remirant vestits de nuvia!!!! jejeje![]()
![]()
![]()
tinc unes ganes de provar-me'ls!!!
![]()
![]()
![]()

Autor: ise » dc. des. 17, 2008 3:56 pm

Autor: lluneta29 » dc. des. 17, 2008 4:00 pm
ise ha escrit:jejeje ja pots tremolar!!!!!
per cert, tens amigues solteres????

Autor: ise » dc. des. 17, 2008 4:04 pm

Autor: lluneta29 » dc. des. 17, 2008 4:04 pm

Autor: lluneta29 » dc. des. 17, 2008 4:06 pm
ise ha escrit:pq tinc uns amics que l'altre dia m'ho van preguntar!!! jejeje![]()

Autor: ise » dc. des. 17, 2008 4:10 pm
jejeje molt bé wapi! i quan els vas demanar????

Autor: ise » dc. des. 17, 2008 4:10 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:pq tinc uns amics que l'altre dia m'ho van preguntar!!! jejeje![]()
jajajajaja pos si n'hi han dues que estàn solteretes i surten amb nosaltres cada dissabte i les altres no les veig tant, però a una si que li faria falta una parella!!! jajajajaja

Autor: lluneta29 » dc. des. 17, 2008 4:14 pm
ise ha escrit:que és això de no avisar!!!![]()
![]()
Mira ja tens una coseta menys en que pensar!![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dc. des. 17, 2008 4:15 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:pq tinc uns amics que l'altre dia m'ho van preguntar!!! jejeje![]()
jajajajaja pos si n'hi han dues que estàn solteretes i surten amb nosaltres cada dissabte i les altres no les veig tant, però a una si que li faria falta una parella!!! jajajajaja
hem de fer un soparet o algo! jejeje

Autor: ise » dc. des. 17, 2008 4:17 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:que és això de no avisar!!!![]()
![]()
Mira ja tens una coseta menys en que pensar!![]()
![]()
No sé fa uns dies, a la revista d'una amiga de ma mare i vaig pensar en dir-ho aquí però com que ho vaig fer en dissabte, i no escric normalment al foro se'm va passar i ara m'ha vingut al cap al mirar un anunci d'aquesta pàgina... res, que em torno vella... Perdó!Es que em feia gràcia, i mira... per 3,5e me'ls vaig comprar.

Autor: ise » dc. des. 17, 2008 4:18 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:pq tinc uns amics que l'altre dia m'ho van preguntar!!! jejeje![]()
jajajaja vale!!! Per mi, vale!!!! A veure com ho podriem fer...![]()

Autor: lluneta29 » dc. des. 17, 2008 4:21 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:pq tinc uns amics que l'altre dia m'ho van preguntar!!! jejeje![]()
jajajaja vale!!! Per mi, vale!!!! A veure com ho podriem fer...![]()
per les festes o despres de festes???? jejeje

Autor: ise » dc. des. 17, 2008 4:24 pm

Autor: lluneta29 » dc. des. 17, 2008 4:28 pm
ise ha escrit:jejeje perfecte!!! un si que el tinc al facebook pero l'altre no! jeje peeeeeero em sembla que hi ha alguna foto seva!!! jejeje