Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: soniah86 » dc. des. 17, 2008 7:58 pm

hola noies ja m'han donat la panera que gran!!!!!!!!!!!! quina ilusio jejeje La meva ultima panera de soltera
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: ehidalgol » dc. des. 17, 2008 9:46 pm

Sonia
xx:-( xx:-( xx:-( xx:-( xx:-(
kina envejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. des. 17, 2008 11:31 pm

S&M2009 ha escrit:Hola guapísimes!!! Bona tarda!!!

Ja he vist el meu compte enrere!!! M´ha fet molta ilusió!!!

Gràcies NyiNyi!!!

Noies a veure que us sembla l´escrit aquest per la invitació (per fer-vos una idea posem una foto en blanc i negre i tots agafadets i mirant al mar...)

Tras 8 años juntos, esto no podia continuar de otra manera ...
Nos casamos!
Y deseamos compartir con vosotros nuestra alegría en un día tan especial.
Os esperamos el 30 de Mayo a las 13.00 h en la Iglesia de Malgrat de Mar. A continuación lo celebraremos en el Lotus Blau de Santa Coloma de Farners.

Sergio y Mª Carmen

Que us sembla???

Vaig més perduda .... jajajaja

El texte és molt maco!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Branaghblood » dj. des. 18, 2008 2:10 am

Hola también soc gironina de salt ;) em caso a bonmati al jarde de calders alguna o fa alla? em podeu dir com es posa el compte enrera tan chulo q teniu totes? gracies podeu veure la nostra foto a la fira de tot nuvis de girona al post de fotos la segona parella ;) soc silvia i ell es david fa 14 añets q estem junts aixi q ja tocaba i el gran dia sera el 6 de juny ;) petonets i gracies pel foroooo!!!!

.:::love...·
Branaghblood

Entrades: 19
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 2:10 am

EntradaAutor: ehidalgol » dj. des. 18, 2008 9:38 am

Branaghblood ha escrit:Hola también soc gironina de salt ;) em caso a bonmati al jarde de calders alguna o fa alla? em podeu dir com es posa el compte enrera tan chulo q teniu totes? gracies podeu veure la nostra foto a la fira de tot nuvis de girona al post de fotos la segona parella ;) soc silvia i ell es david fa 14 añets q estem junts aixi q ja tocaba i el gran dia sera el 6 de juny ;) petonets i gracies pel foroooo!!!!

.:::love...·

Benvinguda Branaghblood!!!! ;-)://

si cliques aki trobaras el teu compte enrera per posar-nos al dia del vostre casament!!!!!
http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?p=2163824#2163824

I per tenir akests comptes, has de mirar a Bodas 2009 i nous avatars i posar-ho al teu perfil. Si tens cap problema preguntan's :-)ok:
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: soniah86 » dj. des. 18, 2008 9:55 am

hola bon dia girnonines!!!!!!!!!!!!!!!!!!! com se us presenta el dia???

branaghblood benvinguda ja veuras que t' agradara aixo jo nomes et dic que mai he sigut de chatejar ni de foros pero aui m' he enganxat i tenim molt bon ambient totes, per cert et cases el dia del meu cumple, ja te pasare a saludar!!! neu:-D neu:-D
per cert el dia 16 de gener les gironines anirem a sopar per coneixe'ns a les 21h t' apuntes? tambe estem apuntant les nuvies que es casen per anar a veureles el dia que es casen les foreres si em dius el lloc i si es civil o esglesia t' apunto

esther que es aixo de que s' ha de posar perfil a avatar??? no m' he enterat??? :-/ :-/

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 18, 2008 10:49 am

Bon dia noies!!

He penjat fotos noves a la crònica de la peke...

viewtopic.php?p=2163964#2163964

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: soniah86 » dj. des. 18, 2008 11:09 am

ja l' he vista quina ilusio felicitats miriam de veritat que m' alegro molt a mi veure aquestes coses em fan venir unes ganes que maco que deuen ser aquests moment cuantes emocions m' encanta el nom i la habitació bueno la habitacio es monisima

:gati: :gati: :gati: :gati: ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
soniah86

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. des. 18, 2008 11:16 am

soniah86 ha escrit:ja l' he vista quina ilusio felicitats miriam de veritat que m' alegro molt a mi veure aquestes coses em fan venir unes ganes que maco que deuen ser aquests moment cuantes emocions m' encanta el nom i la habitació bueno la habitacio es monisima

:gati: :gati: :gati: :gati: ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moltíssimes gràcies reina! neu:-D neu:-D neu:-D

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: FERZAY » dj. des. 18, 2008 3:13 pm

noiessssss com portem aixo del sopar???? i la jomi? que fa molts dies que no se res d´ella
Imatge
FERZAY
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2581
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 1:39 pm

EntradaAutor: ehidalgol » dj. des. 18, 2008 5:25 pm

Hola nenes!!!! k tal????
MIRIAM, es veu superbe l'Irina wikiwiki::-) i l'habitacio no m'estranya k sigui amor a primera vista ::love:: kina monada :-)ok:

El sopar endavant :-)[]/ , akesta tarda estava pensant on anar :hmm::

Si comencen per dir si voleu algo casolà, algo baratet, nose hi ha mil llocs a Girona :-/ si voleu entrepa, o pizza,......

Ande andara la Jomi :star::
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: soniah86 » dj. des. 18, 2008 5:45 pm

hola esther no sé que hi hagi una mica de tot, jo no tinc manies pero poder algun lloc que hi hagi una mica de tot perque agradi a totes. per cert que era allo que comentaves del avatar que s' havia d' afegir el compte enrrere?

per cert noies aixo del compte enrrere em fa molta ilusio es com un diari on expliques els teus ultims mesos de solteria, sabeu si es pot imprimir? tinc un archivador amb fotos de tot el que he comprat on m' agradaria afegirhi el compte enrrere i més endavant la cronica

Imatge
soniah86

EntradaAutor: EDAE » dj. des. 18, 2008 5:58 pm

Hola Gironines!!!

Primer de tot felicitar-vos pel futur (ja no tant futur, el 2009 ja és aquí!!!) casament!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Jo vaig ser núvia gironina, però del 2006. Ara feia bastant que no entrava per qüestions de feina. Però necessito ajuda:

Uns amics meus es volen casar el 2010, i al Tot nuvis els va agradar mol el MAS BATLLE, el problema és que no coneixen a ningú que s'hi hagi casat ni que hi hagi anat a cap casament, i clar, els hi fa una mica de por. En sabeu alguna cosa????? :-/ :hmm:: :-/ :hmm::
Vaig obrir un post fa un parell de dies al 2008, però de moment no ha contestat ningú! :-( :-(

Gràcies per avançat!!!! :-))
EDAE l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 18, 2008 6:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
EDAE

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: ehidalgol » dj. des. 18, 2008 6:02 pm

Hola Sonia, l'avatar es per si no tens pagina web i et poses el compte enrera de dibuixos k surt aki sota, no del post del teu compte enrera!!!!

suposo k si k es deu poder imprimir, i sino li podries preguntar a en Toni com poder guardar-to no????

jo amb el menjar n tinc cap problema tampoc, mentre no sigui un japones, xino o per l'estil :-)ok:
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: ehidalgol » dj. des. 18, 2008 6:08 pm

EDAE ha escrit:Hola Gironines!!!

Primer de tot felicitar-vos pel futur (ja no tant futur, el 2009 ja és aquí!!!) casament!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Jo vaig ser núvia gironina, però del 2006. Ara feia bastant que no entrava per qüestions de feina. Però necessito ajuda:

Uns amics meus es volen casar el 2010, i al Tot nuvis els va agradar mol el MAS BATLLE, el problema és que no coneixen a ningú que s'hi hagi casat ni que hi hagi anat a cap casament, i clar, els hi fa una mica de por. En sabeu alguna cosa????? :-/ :hmm:: :-/ :hmm::
Vaig obrir un post fa un parell de dies al 2008, però de moment no ha contestat ningú! :-( :-(

Gràcies per avançat!!!! :-))

Hola Edae,
em sap greu no poderte ajudar, pero com k aki som unes quantes a veure si entre nosaltres hi ha alguna. :-/
Imatge
ehidalgol

EntradaAutor: soniah86 » dj. des. 18, 2008 6:21 pm

ho sento jo tampoc en sé res

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dj. des. 18, 2008 6:23 pm

Hola noies!!!

Miriam una pasada la eco!!! la Irina es veu de meravella!!!
Ahhh!!! i l´habitació moníssima!!!

Edae benvinguda!!!
Ho sento però jo tampoc conec a ningú que es casi aquí ..

Soniah quina sort que tens panera!!! jo aquest any ni sopar d´empresa i la panera .... es de riure neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Amb el rollo de la crisi els jefes se n´aprofiten. Als treballadors a retallar-lis de tot, però ells no se estan de res, quina cara.

Ehidalgol, sembla que s´ha animat el tema de les camares, no?
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: soniah86 » dj. des. 18, 2008 6:45 pm

si la veritat es que alguns tenen molta cara, a la feina ens han respectat bastant amb aixo de la crisis i mira que es una imobiliaria que som el sector que més hem rebut :--(

Imatge
soniah86

EntradaAutor: eva gi » dj. des. 18, 2008 10:14 pm

bones noies,

avui gairebé no m'he pogut connectar, però veig que no heu perdut el temps, ja m'he posat al dia

demà tenim dinar de Nadal a l'empresa, o sigui que tampoc em podré connectar molta estona
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: ehidalgol » dj. des. 18, 2008 11:30 pm

soniah86 ha escrit:si la veritat es que alguns tenen molta cara, a la feina ens han respectat bastant amb aixo de la crisis i mira que es una imobiliaria que som el sector que més hem rebut :--(

Nosaltres también hem rebut molt!!!!!!
Imatge
ehidalgol

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants