ara vacances no??? weeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

Autor: nur_jor » dt. des. 16, 2008 8:14 pm

Autor: nur_jor » dt. des. 16, 2008 8:24 pm
aliaga79 ha escrit:_eLi_ ha escrit:aliaga i vestit que tens mirat o reservat??? xplica xplica!!!
ja comprat, bé reservat, a rosa clará...
per mi, els millors

Autor: nur_jor » dt. des. 16, 2008 8:27 pm

Autor: Arian1682 » dc. des. 17, 2008 2:51 pm

Autor: Nata|ia » dj. des. 18, 2008 4:03 pm
Autor: nur_jor » dj. des. 18, 2008 7:59 pm

Autor: Arian1682 » dj. des. 18, 2008 10:03 pm
jo no re....a pencar...pencar i pencar....buenu almenys que el dia 24 i el 31 fem de 8 a 3....però ja veus el dia de cap d´ any aixecar-me super aviat!!!nenis faré la siesta que sino no aguantare que una ja no té 18 anys....hhehehehehhe

Autor: Arian1682 » dj. des. 18, 2008 10:04 pm

Autor: nur_jor » dj. des. 18, 2008 10:20 pm
Arian1682 ha escrit:Wapiiissss!!!bufff quina enveja em doneu totes amb les vacancessss!!!!![]()
jo no re....a pencar...pencar i pencar....buenu almenys que el dia 24 i el 31 fem de 8 a 3....però ja veus el dia de cap d´ any aixecar-me super aviat!!!nenis faré la siesta que sino no aguantare que una ja no té 18 anys....hhehehehehhe
per cert, que feu per cap d´ any???? jo al final...com tampok hi ha moltes opcions...nem al pavelló de Reus...i valtros?????
petons wapiisss!!!

Autor: nur_jor » dj. des. 18, 2008 10:23 pm
Arian1682 ha escrit:per cert....em queda menys d´ una setrmana per donar la noticia a la family nenissss!!!!tik nerviosa eh!!!!

Autor: torsaeann » dv. des. 19, 2008 8:13 am

Autor: aliaga79 » dv. des. 19, 2008 10:46 am
torsaeann ha escrit:Nenes¡¡¡¡
Ara no se que fer....si pre-boda o després....
Bueno, com que aquest dimecres vaig a veure el fotògraf si l'agafo o miro més, ja li preguntaré que entre al preu i tot plegat....
Un petonet nenes¡¡¡¡
Les que teniu que estudiar amb calma ehhh¡¡¡¡¡¡
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: aliaga79 » dv. des. 19, 2008 10:50 am
_eLi_ ha escrit:aliaga79 ha escrit:_eLi_ ha escrit:aliaga i vestit que tens mirat o reservat??? xplica xplica!!!
ja comprat, bé reservat, a rosa clará...
per mi, els millors
De rosa clará!!! me encantan!!! Y no podemos ver alguna foto?? que vestido es?? yo kiero verte!!!...jejeje...
Aliaga!!! Ah! por cierto!! MUCHAS FELICIDADES!!!! HOY ES TU CUMPLE!!! QUE DISFRUTES DE TU DIA Y SEAS MUY FELIZ!! MUAKS!!![]()
![]()
![]()

Autor: aliaga79 » dv. des. 19, 2008 10:50 am
_eLi_ ha escrit:Amunt a totes les estudiants!!!!!!!!! aupa!! aupa!!
Ja veureu kins peazo examens que fareu brodats!!! Un 10!! jejeje anims wapis que ja acabeu
Ahir vaig donar la ultima classe, avui tinc festa i dema tinc claustre final i au!! vacances fins al 8 de gener! que bien, que bien!! hoy comemos con isabel!!! aaaaauuuuuuuuuu..........jejejej...no hem fem cas!
Ptons wapes![]()

Autor: aliaga79 » dv. des. 19, 2008 10:51 am
Nata|ia ha escrit:Nenessss ja estic de vacances!!!! weno m falta acabar un parell de treballets pero res ja quasi estan... weno estic de vacances de la uni del despatx no!! i el meu jefe encara vol q vagi el dia de Nadal i Sant Esteve a acabar un projecte... ho porta clar!

Autor: aliaga79 » dv. des. 19, 2008 10:52 am
Arian1682 ha escrit:Wapiiissss!!!bufff quina enveja em doneu totes amb les vacancessss!!!!![]()
per cert, que feu per cap d´ any???? jo al final...com tampok hi ha moltes opcions...nem al pavelló de Reus...i valtros?????
petons wapiisss!!!

Autor: aliaga79 » dv. des. 19, 2008 10:53 am
Arian1682 ha escrit:per cert....em queda menys d´ una setrmana per donar la noticia a la family nenissss!!!!tik nerviosa eh!!!!

Autor: aliaga79 » dv. des. 19, 2008 10:55 am
torsaeann ha escrit:Bones nenes¡¡¡¡
Jo començo les vacances avui¡¡¡¡¡¡¡ quines ganes...
També vull deixar lliga't el tema del fotògraf aquest nadal perque si no no pot ser.....
El dimecres vaig anar a veure Division rm i em van agradar.
Ahhhhhhh¡¡¡ i també tinc clar que faré post-boda¡¡¡¡¡¡¡així puc tornar a lluir el que serà el meu vestit¡¡¡¡¡¡¡
Aliaga felicitats encara que siguin atrassades¡¡¡¡¡
El meu queda poc....és el dia de Nadal¡¡¡¡¡¡¡¡
Adrian, no et posis nerviosa per la notícia...tot sortirà bé¡¡¡¡
Bueno boniques molts petonets¡¡¡¡
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: torsaeann » dv. des. 19, 2008 6:47 pm
aliaga79 ha escrit:torsaeann ha escrit:Bones nenes¡¡¡¡
Jo començo les vacances avui¡¡¡¡¡¡¡ quines ganes...
També vull deixar lliga't el tema del fotògraf aquest nadal perque si no no pot ser.....
El dimecres vaig anar a veure Division rm i em van agradar.
Ahhhhhhh¡¡¡ i també tinc clar que faré post-boda¡¡¡¡¡¡¡així puc tornar a lluir el que serà el meu vestit¡¡¡¡¡¡¡
Aliaga felicitats encara que siguin atrassades¡¡¡¡¡
El meu queda poc....és el dia de Nadal¡¡¡¡¡¡¡¡
Adrian, no et posis nerviosa per la notícia...tot sortirà bé¡¡¡¡
Bueno boniques molts petonets¡¡¡¡
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
torsaeann gràcies per la felicitació!
al final us heu decidit per divisionrm? crec que és una molt bona elecció, segur! ja som tres foreres tarragonines amb division rm: arian, tu i jo! ole...!!!!
ja tens el vestit decidit, xati?