Casades i enganxades al GN

Comença una nova vida..

EntradaAutor: ninou » ds. des. 20, 2008 11:23 pm

meritxell! uale, que guai aquesta promesa!!!!!! ojalààà ens toqui un pessic de la grossa!!!!!!!!!!!!!!

nosaltres AVUI hem posat les cosetes de Nadal a casa!!! que macooooo!!!!!
Quins records de NY, tot el que tenim per guarnir ho vam comprar allà!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Meritxell » dg. des. 21, 2008 7:40 am

ejejeje no estaria malament, oi?

Però ahir ens van dir que hi havia moolts vols cancel·lats pel mal temps. No sé pas com ho tindràn per tornar la Miriam i l'Àlex!!!!

No t'ho perdis, però jo no he posat res de nadal a casa. Si no fos perquè em van regalar la planta de nadal.....

Com m'agradaria veure el què vau comprar a NYC....

Per cert, saps que hem comprat un nou quadre de NYC???? jajajaja Quan el tingui (perquè al ser un regal el tenen els sogres a casa seva) li faré una foto perquè el veieu.

Bé, m'en torno al llitet. Eren les 7 del matí que m'he despertat i ja que anava al wc doncs he aprofitat per esmorzar i mirar el correu, jejeje. Però perquè llevar-se tant d'hora??? Apa, cap al llitet! jijijiji

Petonets!!!!
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: ninou » dg. des. 21, 2008 7:35 pm

ooooh, m'ha sigut impossible entrar a mirar la webcam a les 16h........ hem anat a dinar fora..... tu els has vist, Meritxell?

ei, quan vulguis, vine a casa i veuràs el piset decorat amb les cosetes de NY! i com és que vosaltres no el decoreu? no us agrada? la veritat és que és un enrenou! nosaltres el vam decorar tard perquè sinó et canses de taaant de Nadal, i quan has de netejar el pis és un pal tenir l'arbre i totes les cosetes del pessebre i tot pel mig...però bé..tot sigui per mantenir viu l'esperit de Nadal!

ei, ja tinc ganes de veure aquest quadre de NY!!!! demà arriben els "tortolitos", oi? jajaja

Imatge
ninou

EntradaAutor: Meritxell » dg. des. 21, 2008 8:26 pm

Eeeeee, doncs sí, si els he vist!!!! Ara, si puc, us penjo una foto.

Home, no sé pas si tornaràn demà perquè hi ha més de 600 vols cancel·lats pel mal temps. La Miriam m'ha enviat un missatge dient que no saben res del vol. Ai ai aaaaaiiiiiiiiii......

M'agrada la decoració de nadal, Eva, però no vull comprar res més perquè no tinc lloc per desar-ho. El pis s'em fa petit. I també em molesta a l'hora de netejar. Més coses per a decantar!!!!

A veure si puc posar-vos les fotos...
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dg. des. 21, 2008 8:33 pm

A veure si els veieu bé....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dl. des. 22, 2008 10:21 am

jejejeeeee que abrigadets que van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que guai!

Ostres, doncs mira, si s'han de quedar un dia més a NYC, ja veus tu....quin sacrifici!!!!! jejeje, però suposo que els hi trobaran una solució!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Meritxell » dl. des. 22, 2008 3:38 pm

A veure si donen senyals de vida....

No sé pas si encara estàn a NYC o ja són a casa.... Però crec que l'Àlex havia de començar a treballar avui... jajajaj
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dl. des. 22, 2008 8:20 pm

holaaaaaa noietes!!!!!!!!!!!

ja som per aquí de nou!! el vol perfecte, només una hora de retard, però per la resta cap problema!!!

El viatge ha estat genial, inoblidable!!! I ara, si em permeteu me'n vaig a dormir d'aquí res perquè estic morta!!!!

Demà us ho explico tot amb detalls i fotos!!! Petonets guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Txell, l'Alex també tenia festa avui jejeje comencem demà tots dos, tot i que jo ja he passat una estona per la ludo.

xx:-D
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: Meritxell » dl. des. 22, 2008 10:08 pm

Hombreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ja han arribaaaaaaaaaaaat!!!! jejeje

Ah, guai! Doncs si heu tingut festa avui de conya per posar-vos a l'hora! jejeje

Apa, que tingueu bons somnis....zzzzzzzzz
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dt. des. 23, 2008 1:10 pm

BENVINGUTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! com ha anat? va, explica'ns moltes i moltes coses!!!!
neujor:-)

Aix, porto des d'ahir liada amb el ditxós concurs de trasllat....hem de fer sol·licitud d'escoles per veure on hem d'anar a treballar l'any que ve! Finalment aquest matí ja he enviat telemàticament la sol·licitud i "la suerte está echada" !!! total, ens enviaran on vulguin! però bueno..... i darrera d'això, encara no he comprat cap regal, tenim la nevera buida, roba per planxar, etc....A veure si aquesta tarda ens posem les piles!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Meritxell » dt. des. 23, 2008 1:17 pm

Uf, Eva, m'he estressat només llegir tot el què tens pendent de fer!!! jajajaja

Miriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, volem que ens expliquis coses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No serà que estàs al teu post???? Vaig a mirar....
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dt. des. 23, 2008 5:08 pm

hola guapis!!! encara no he escrit res, estic a la feina, i avui amb el cagatió i donant tot als nens vaig de cul, demà que ja no treballo ja em posaré al dia, que avui no tinc ni temps!!!

Petonets guapes!!!!!
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dt. des. 23, 2008 8:05 pm

Bueno, bueno, ja veig que t'has de posar al dia perquè el teu ticker posa que en 6 dies marxes a NY. Un altre cop?????????????????? jajajajajaj

Jo demà tinc feineta. Demà passat tinc convidats a casa així que vull netejar alguna part de la casa que em queda, comprar alguna cosa que em falta i netejar la cuberteria que fa 1 any que no surt de la capsa! jajajaja
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dc. des. 24, 2008 8:02 pm

noies, ara sí que sí:

BBBnadal:-)

Desitjo que passeu unes molt bones festes, acompanyades dels vostres maridets (que es noti que és el fòrum de núvies!), i amics i família. Que vagi bé el papa noël i/o el caga tió!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Un petonàs a totes!!!!

Artemis, pot ser que aquest matí t'hagi vist per la Ronda (a l'alçada del carrer Torrijos aprox) ? Jo pujava caminant per girar cap al Pinmat i moooolt amunt hi havia una noia que m'ha fet pensar: podria ser l'artemis perfectament.., però no li he vist la cara. Només un anorac llarg de color marró, una melena rossa i llisa, i pantalons amb botes....no he pogut veure si eres tu, sinó, t'hauria cridat!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Meritxell » dj. des. 25, 2008 9:57 am

Bé, jo també entrava per desitjar-vos un MOLT BBBnadal:-) i que el passeu amb la gent que estimeu.

Salut per a tothom!!!!
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dj. des. 25, 2008 10:49 pm

Miriam, moltes gràcies pel missatge, ja li he passat nota al Joanet.

Un petonàs!
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dv. des. 26, 2008 10:58 am

ninou ha escrit:noies, ara sí que sí:

BBBnadal:-)

Desitjo que passeu unes molt bones festes, acompanyades dels vostres maridets (que es noti que és el fòrum de núvies!), i amics i família. Que vagi bé el papa noël i/o el caga tió!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Un petonàs a totes!!!!

Artemis, pot ser que aquest matí t'hagi vist per la Ronda (a l'alçada del carrer Torrijos aprox) ? Jo pujava caminant per girar cap al Pinmat i moooolt amunt hi havia una noia que m'ha fet pensar: podria ser l'artemis perfectament.., però no li he vist la cara. Només un anorac llarg de color marró, una melena rossa i llisa, i pantalons amb botes....no he pogut veure si eres tu, sinó, t'hauria cridat!

Bones festes nenes!!!!! Com van aquests dies??? jo estic aprofitant per dormir moooolt, que em feia falta!!! I no parem de menjar, aixxxx, es el que toca,no?? jejeje

Ninou, si que era jo!!!! Devia ser quan pujava de la pelu, eren sobre les 10 i pico em sembla. Ai, m'hagués agradat veure, tinc moltes ganes de xerrar amb vosaltres.

Txell, espero que hagueu passat un aniversari xulo amb en joan, que li heu regalat?

Alicia, guapi, gràcies pel missatget!! Espero que estiguis passant unes festes molt especials. Muakl!!

Per cert, JA TENIM L'ALBUM I EL VÍDEO!!!!!!!!!!! Així que ja sabeu, quan trobem el dia per quedar totes, veniu a casa a veure el vídeo i l'album!!!!!!!

Petonets per totes!!!!

wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dv. des. 26, 2008 11:33 am

Que ja tens l'àlbum i el video del casament????????????? Mira que em presento a casa teva, eh???? jajajaja
Eva! Ja pots treure un racó per a nosaltres!!!!! jejejeje

Nosaltres també, el que toca, menjar força. Ahir van venir a casa la família del Joan. I bé. Quan vam acabar, vaig pujar a casa dels meus pares, com cada any, que tot i que el dia de nadal no el puc passar amb ells, sempre m'agrada veure'ls a tots.
Al Joan, tant la seva família com la meva, li han donat diners. Com que ara s'ha aficionat al golf, doncs que es compri ell els pals que vulgui. Ho té tot i és que fins i tot jo, no li he regalat res. Una pena .... o no!

I avui, un altre cop cap allà. Els plans eren anar a Camprodon però la cosa s'ha espatllat i anirem a casa dels meus pares. Amb les sobres d'ahir segur que menjarem! jejee

Estic intentant reduïr una foto que tinc del quadre de NYC però no hi ha manera, noies. Fa estona que m'hi barallo!
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dv. des. 26, 2008 12:11 pm

hola!!!!! ostres, el servidor del facebook s'ha penjat o algo i no puc entrar-hi..... T'he deixat penjada, artemis!!!!!

eeeeeeeeeeeeeiiiiii, així que ja teniu àlbum i vídeo?????????? que guai!!!!!!!!!!!!!!!!!! tinc moltes ganes de veure'l! demà a primera hora de la tarda com us aniria?
xxo.0.o en Raimon té partit a les 15:00h (ja són ganes), o sigui que dinarem aviat i a partir de les 15:00 o 16:00h podríem veure'ns!!!!!!!! aleeeeeeeeeeeeeeeeeeee, la míriam tindrà l'album, video del casament, i del viatge de NYC i de la lluna de mel per ensenyar-nos, la meritxell tindrà el viatge de l'estiu per ensenyar-nos, i JO REEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!! :-(

Meritxell, felicitats al Joan (dedueixo pel que heu escrit que va ser el seu cumple..)
Vaaaaa, ensenya'ns la foto del quadre!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dv. des. 26, 2008 12:15 pm

ara ja he pogut entrar al facebook!

Imatge
ninou