Casades i enganxades al GN

Comença una nova vida..

EntradaAutor: Meritxell » ds. des. 27, 2008 1:58 pm

Mmmm una pregunta.... com que jo sóc molt dolenta pels carrers... he buscat a internet i no hi ha carrer però sí passatge. És aquest?
Meritxell
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: ninou » ds. des. 27, 2008 2:09 pm

uis, havia posat un enllaç al callejero, però ja l'he tret perquè és una info massa confidencial.....meritxell, t'ho passo per privi!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: ninou » ds. des. 27, 2008 2:12 pm

així què??? agafem els nostres àlbum i videos també??? del casament i del viatge?? tindrem molta feina,no?
però també em fa gràcia veure l'àlbum de la meritxell!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: artemis » ds. des. 27, 2008 2:19 pm

Hola nines!!!!

Txell, saps quin és el carrer del Pinmat?? Doncs és aquell mateix, travesses la ronda direcció al pla d'en Boet i allà és, venint del Pinmat a mà dreta.

Porteu si voleu només els àlbums de casament i vídeos que ja en tindrem per estona només amb això!! jejeje

PEtonets!!!!!
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: ninou » ds. des. 27, 2008 3:50 pm

bueno, doncs ja agafaré l'àlbum del casament i el video també (però que si no tenim temps de veure-ho no passa res! el primer de tot és veure el teu, artemis! i si el meu o el de la txell no hi ha temps, doncs un altre dia!

va, segueix netejant, que volem veure el pis impecableee!!!! jajaja és broma! apa que si veiessis com està el meu! xx;-.)

Imatge
ninou

EntradaAutor: Meritxell » ds. des. 27, 2008 9:11 pm

Com sempre, un plaer noies.

I Miriam, teniu un pis molt maco i un gust exquisit! felicitats!
Meritxell

EntradaAutor: artemis » ds. des. 27, 2008 9:41 pm

Hola!! Gràcies pels piropos Txell!!!Me n'alegro que t'agradés el pis!!! Nosaltres hi estem encantats la veritat, però falta penjar els quadrets jejejeje

PEtonets guapa!! M'ho he passat molt bé amb les dues!!!
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: ninou » ds. des. 27, 2008 10:28 pm

Hola!!!! estic a casa la meva germana, i al final ens hi quedem a dormir també!! jeje

li he explicat a en Raimon i a la meva germana el pis tan maco que he vist avui!!!!!

m'ho he passat molt bé, noies!m'ha passat el temps volant! neujor:-)
Bona nit guapis! Demà tenim un altre dinar familiar!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Meritxell » dg. des. 28, 2008 9:10 am

Bon dia noies!

ja veig que el temps no vol fer cap tregua.... quin rotllo!

Eva, mmmmm però no s'han acabat els dinars familiars??? jajaja

Bé, a veure si sortim avui o ens quedem a casa....
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dg. des. 28, 2008 10:18 am

Bon dia!!! doncs no, Meritxell, això és un no parar! un dinar i/o sopar darrere un altre!

per cert, Meritxell.....ara fliparàs: ahir ens vam quedar a dormir a casa la meva germana i resulta que a l'habitació on vam dormir nosaltres hi havia un llibre de Santa Anna al prestatge, i quan ens vam posar al llit, amb en Raimon vam estar mirant fotos de les classes......i me'n vaig enrecordar que em vas dir que en Joan havia anat a Santa Anna. Li vaig preguntar a en Raimon, però es clar no sabia el cognom del teu marit....Total, que vam dir: mirem quins Joans hi ha del meu curs, i resulta que a la meva classe hi havia un Joan, però vaig dir-li a en Raimon: no pot ser que sigui aquest de la meva classe! l'hauria reconegut a l'àlbum del casament que he vist avui!!! Total que aquest matí, em matava la curiositat i he entrat al Facebook per mirar si entre els teus amics hi havia en Joan de la meva classe......... I he flipat quan he vist que en Joan Camp de la meva classe és el TEU MARIT!!!!! que fort, no el vaig reconèixer gens!!! També he de dir que està molt canviat! I el més divertit de tot, és que a la foto de la classe que vaig veure ahir (fèiem 5è de Primària) ens vam asseure al costat!!!!!!!!jajajajajaja quines casualitats més divertides té la vida!

Imatge
ninou

EntradaAutor: artemis » dg. des. 28, 2008 12:54 pm

bon diaaaa!!!!! Avui si que he dormit com un liró!!!! jejeje M'he aixecat fa just mitja horeta!!!!

Quines casualitats lo de Santa Anna ehh!!! Si es que el món és un mocador petit petit !!!

Nosaltres avui anem a dinar a casa els meus pares i al vespre tenim soparet amb uns amics per felicitar-nos el Nadal. Ja dic jo, això és un no parar!!!!!

Però ja ens agrada jejejeje

PEtonets cuques!
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dg. des. 28, 2008 8:03 pm

ninou ha escrit:Bon dia!!! doncs no, Meritxell, això és un no parar! un dinar i/o sopar darrere un altre!

per cert, Meritxell.....ara fliparàs: ahir ens vam quedar a dormir a casa la meva germana i resulta que a l'habitació on vam dormir nosaltres hi havia un llibre de Santa Anna al prestatge, i quan ens vam posar al llit, amb en Raimon vam estar mirant fotos de les classes......i me'n vaig enrecordar que em vas dir que en Joan havia anat a Santa Anna. Li vaig preguntar a en Raimon, però es clar no sabia el cognom del teu marit....Total, que vam dir: mirem quins Joans hi ha del meu curs, i resulta que a la meva classe hi havia un Joan, però vaig dir-li a en Raimon: no pot ser que sigui aquest de la meva classe! l'hauria reconegut a l'àlbum del casament que he vist avui!!! Total que aquest matí, em matava la curiositat i he entrat al Facebook per mirar si entre els teus amics hi havia en Joan de la meva classe......... I he flipat quan he vist que en Joan Camp de la meva classe és el TEU MARIT!!!!! que fort, no el vaig reconèixer gens!!! També he de dir que està molt canviat! I el més divertit de tot, és que a la foto de la classe que vaig veure ahir (fèiem 5è de Primària) ens vam asseure al costat!!!!!!!!jajajajajaja quines casualitats més divertides té la vida!

jajajajajajajja Ai, Eva, com he rigut!!!!

Després de llegir-ho jo li he passat l'ordinador al Joan perquè ho veiés ell. I em diu que a més a més estava fent el tonto en aquella foto!!! jajaja
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dg. des. 28, 2008 8:06 pm

artemis ha escrit:bon diaaaa!!!!! Avui si que he dormit com un liró!!!! jejeje M'he aixecat fa just mitja horeta!!!!

Quines casualitats lo de Santa Anna ehh!!! Si es que el món és un mocador petit petit !!!

Nosaltres avui anem a dinar a casa els meus pares i al vespre tenim soparet amb uns amics per felicitar-nos el Nadal. Ja dic jo, això és un no parar!!!!!

Però ja ens agrada jejejeje

PEtonets cuques!

Nosaltres amb això de la pluja i el fred portem uns dies sense sortir de casa. Quin rotllo!
Vaja, avui només hem sortit per dinar a casa dels avis del Joan però de seguida cap a casa.
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dg. des. 28, 2008 8:15 pm

doncs sí, txell, jo he al·lucinat aquest matí quan estava lligant caps! i el teu marit se'n recorda de mi? li has ensenyat alguna foto?
jo li deia a en Raimon: "és que no pot ser que sigui en Joan Camp, perquè l'hauria reconegut per molt canviat que estigui!" ostres, és que vam anar bastants anys junts a classe com per no reconèixe'l!!!! jajajaaa quin riure! has vist la foto del llibre aquest que et dic que fèiem 5è? (jo també estic bastant canviada!)

va, que us poso un regalet:

http://youtube.com/watch?v=c6MRYLWJb1o

Imatge
ninou

EntradaAutor: Meritxell » dg. des. 28, 2008 8:26 pm

Ell ja fa dies que va veure la teva foto en el meu facebook i de seguida et va conéixer.

No, no he vist aquesta foto de la que parleu.

Vaig a veure el vídeo que ens has posat.

Per cert, Miriam, li vaig preguntar al Joan si coneixia la cantant de la cançó que no sabem com es diu i .... res. Llàstima! jaja
Ei, però em va recomanar que mireu a qualsevol cd de recopilatoris. Jo entrava a una botiga de música i ho mirava. jajajaa
Meritxell

EntradaAutor: Meritxell » dg. des. 28, 2008 8:27 pm

jajajjaa ja veig que s'ha trobat la cantant!!!!
Meritxell

EntradaAutor: ninou » dg. des. 28, 2008 8:37 pm

Meritxell ha escrit:Ell ja fa dies que va veure la teva foto en el meu facebook i de seguida et va conéixer.

aaaahhhh si??? i per què no ho vas dir ahir quan vam parlar de santa anna i de l'any que va néixer i tot??? i jo trencant-me les banyes!!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Meritxell » dg. des. 28, 2008 11:10 pm

ninou ha escrit:
Meritxell ha escrit:Ell ja fa dies que va veure la teva foto en el meu facebook i de seguida et va conéixer.

aaaahhhh si??? i per què no ho vas dir ahir quan vam parlar de santa anna i de l'any que va néixer i tot??? i jo trencant-me les banyes!!!!!

Perquè no hi vaig pensar. jejeje
Meritxell

EntradaAutor: artemis » dg. des. 28, 2008 11:47 pm

eii guapis!!!!! Ja torno a ser a casa, mare meva, jo crec que descanso més si marxo a treballar que no pas de vacances!!!

Eva, moltíssimes gràcies per la cançó!!! que guai, ara ja sé qui és!!!

Txell, gràcies a tu també per interessar-te en buscar-la. Sou uns soletes!!

Les meves mosqueteres!!!!!!!!!!!

xx:-D xx:-D xx:-D
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Meritxell » dl. des. 29, 2008 9:23 am

Bon dia noies!

Com es presenta el dilluns?

Quan m'he llevat no plovia i pensava que ja era hora de fer tregua però.... no ha trigat gaire.
Meritxell

AnteriorSegüent

Torna a: Vida de parella

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants