Autor: NIKITA8 » dl. gen. 05, 2009 9:38 pm

Autor: Papallona* » dt. gen. 06, 2009 11:52 am
Nata|ia ha escrit:Nenis q ja queda menys per la quedada!! ijiji i tmb queda menys per la fira de tarragona nireu?? jo a finals d'aquesta setmana nirem a veure un parell d'esglesies, una a sitges i l'altre a vilafranca... per veure quan obren llistes... i nose q mes podem fer per anar preparant algu!! ahhh i he preguntat el preu del ram q m'agrada... 45e!! esta molt b! clar... q tmb es molt senzillet xD

Autor: Papallona* » dt. gen. 06, 2009 11:53 am
Nata|ia ha escrit:Per cert nenes, com va aixo del compte enrere... comencem a descriure'ns naltros la historia nostra i eso? jaja no tinc ni idea q fareu??

Autor: Papallona* » dt. gen. 06, 2009 11:56 am
torsaeann ha escrit:Nenes¡¡¡¡¡
Perdoneu per no escriure avanç però he estat super liada...
He mira't fotògrafs, divison rm, composite i luz de flash...i segurament em decideixi per luz de flash ja que son molt econòmics i l'album està molt bé.... sobre el composit m'agrada't molt però trobo que és més un book de models que no el dia de la boda...ja que els que he vist son totes fotos d'estudi i no hi han fotos del dia de l'enllaç.....no se....PORTO UN EMBOLIC.....
Eiiiii¡¡¡¡¡¡¡¡ just avui em queda un any i 5 mesos¡¡¡¡¡¡¡
He llegit que hi han invitacions que porten arròs dintre? a on les heu trobat?
Molts petonets guapas¡¡¡¡
MUA
Ahhhhh... espero que us portin moltes coses els reis.....
Adrian..... felicitats per el tema de l'anell, el meu futur maridet me la va regalar la nit de cap d'any de l'any passat....va ser molt bonic....
Papallona.....la meva sortida molt bé¡¡¡¡espero que la teva igual no?

Autor: Papallona* » dt. gen. 06, 2009 11:58 am
NIKITA8 ha escrit:Hola PAPALLONA, Yo soy de Tarragona. Al final ni L'ENCANTERI ni el CASTELL DE ROURELL me quedo con el NAUTICO DE SALOU. Fuimos a verlo el domingo y nos encanto. El fotografo también lo tengo reservado será el COMPOSITE. Ya queda menos. Un beso.

Autor: torsaeann » dt. gen. 06, 2009 6:53 pm

Autor: Nata|ia » dt. gen. 06, 2009 8:05 pm
Autor: Nata|ia » dt. gen. 06, 2009 8:08 pm
a veure quan duro fent "esport" jiji (no es lo meu..)
Autor: NIKITA8 » dt. gen. 06, 2009 9:39 pm
torsaeann ha escrit:Hola noies¡¡¡
Papallona dons oks, si trobes el tema de l'arros ja m'ho penjes¡¡¡
Sobre el tema del fotògraf estic amb dubte encara no se que faré.... però el composite vaig anar fa dos dies i l'album és una passada però vaig veure que hi ha molta més foto d'estudi que no del dia de la boda que per el meu gust és el que vull que surti més ja que per mi és un record molt bonic no?
Natalia, ja saps el ram? i ja tens el vestit? suposo que el ram ha d'anar concorde amb el vestit o no te res a veure? quins nervis.....jajajajaja
Nikita, felicitats per el tema de la boda¡¡¡¡ quan et cases? pot ser que et casis el mateix dia que jo?
Adrian com va tot?
Buenas torsaeann
Me caso el 5 de junio del 2010!! un beso.![]()
Un petonet nenes¡¡¡¡¡
![]()
![]()
![]()
Autor: NIKITA8 » dt. gen. 06, 2009 9:41 pm
Papallona* ha escrit:NIKITA8 ha escrit:Hola PAPALLONA, Yo soy de Tarragona. Al final ni L'ENCANTERI ni el CASTELL DE ROURELL me quedo con el NAUTICO DE SALOU. Fuimos a verlo el domingo y nos encanto. El fotografo también lo tengo reservado será el COMPOSITE. Ya queda menos. Un beso.
eii superbona elecció el nautic.. el meu restaurant tmbé es d'ells.. bueno ho porten els mateixos.. i es menja divinamenteeeeeeeeeeeeeeeeee
i faras boda civil?????
mmm composite.. eh!!!! a mi también. m'agraden... pero al final vaig agafar Alcolor pq feien un album + gran jejej i m'agrada lo gran. jajajjaj
cuenta cuenta....
Donde te casas tu?? yo la boda sera civil y en el mismo NAUTICO también. Me han dicho que te la montan muy bien y queda muy bonito.
Muuua!!!
besis
Autor: nur_jor » dt. gen. 06, 2009 10:26 pm
Papallona* ha escrit:Nata|ia ha escrit:Nenis q ja queda menys per la quedada!! ijiji i tmb queda menys per la fira de tarragona nireu?? jo a finals d'aquesta setmana nirem a veure un parell d'esglesies, una a sitges i l'altre a vilafranca... per veure quan obren llistes... i nose q mes podem fer per anar preparant algu!! ahhh i he preguntat el preu del ram q m'agrada... 45e!! esta molt b! clar... q tmb es molt senzillet xD
Jo si que vull anar al firaaaaaaaaaaaaaaaaaa
haig d'anar a l'orangerie a recollir les entrades!!!!
eiiiiii kin rammmmmmmmmmm...
i en quin color has pensat???

Autor: nur_jor » dt. gen. 06, 2009 10:40 pm
Nata|ia ha escrit:jaja si tingues el tipassu de l'ariadne artiles i la seva altura.... grrr!! pero aquest vestit mel provo segur... com sembli un "botijo" m deprimire i tot xD... ah per cert, dema començo de veritat gimnas!!! he deixat passar nadal, reis, etc etc pero apartir de dema m cuido..pq en 7-8 mesos anem al ataque de vestits i hem d'estar hiper estupendes![]()

Autor: nur_jor » dt. gen. 06, 2009 10:51 pm
Arian1682 ha escrit:WAPISSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!
aix nenis quins Nadals més intensos!!!!!!!!!! pues vam donar la notícia a les dues familis i super bé nenis!!!!lo que tothom es pensava que era pel 2009 jejejjejeje...que més voldria jejjejeje però lo més bo és que el dia de nochebuena em va regalar l´ anell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nenis pensava que mai arribaria aquest moment!!!!!!!! no m´ ho esperava per a res!!!!! ja us posaré alguna fotillu!!!!
molts petons a totes wapissimes!!!!!SMUAK SMUAK!!!![]()

Autor: nur_jor » dt. gen. 06, 2009 11:05 pm
torsaeann ha escrit:Nenes¡¡¡¡¡
Perdoneu per no escriure avanç però he estat super liada...
He mira't fotògrafs, divison rm, composite i luz de flash...i segurament em decideixi per luz de flash ja que son molt econòmics i l'album està molt bé.... sobre el composit m'agrada't molt però trobo que és més un book de models que no el dia de la boda...ja que els que he vist son totes fotos d'estudi i no hi han fotos del dia de l'enllaç.....no se....PORTO UN EMBOLIC.....

Autor: nuriarrush » dc. gen. 07, 2009 9:38 am
Autor: Papallona* » dc. gen. 07, 2009 10:22 am
Nata|ia ha escrit:jaja si tingues el tipassu de l'ariadne artiles i la seva altura.... grrr!! pero aquest vestit mel provo segur... com sembli un "botijo" m deprimire i tot xD... ah per cert, dema començo de veritat gimnas!!! he deixat passar nadal, reis, etc etc pero apartir de dema m cuido..pq en 7-8 mesos anem al ataque de vestits i hem d'estar hiper estupendes![]()

Autor: Papallona* » dc. gen. 07, 2009 10:36 am
torsaeann ha escrit:Hola noies¡¡¡
Papallona dons oks, si trobes el tema de l'arros ja m'ho penjes¡¡¡
Sobre el tema del fotògraf estic amb dubte encara no se que faré.... però el composite vaig anar fa dos dies i l'album és una passada però vaig veure que hi ha molta més foto d'estudi que no del dia de la boda que per el meu gust és el que vull que surti més ja que per mi és un record molt bonic no?
Natalia, ja saps el ram? i ja tens el vestit? suposo que el ram ha d'anar concorde amb el vestit o no te res a veure? quins nervis.....jajajajaja
Nikita, felicitats per el tema de la boda¡¡¡¡ quan et cases? pot ser que et casis el mateix dia que jo?
Adrian com va tot?
Un petonet nenes¡¡¡¡¡
![]()
![]()
![]()

Autor: Papallona* » dc. gen. 07, 2009 10:41 am

Autor: Papallona* » dc. gen. 07, 2009 10:49 am
espluguina ha escrit:Papallona* ha escrit:Nata|ia ha escrit:Nenis q ja queda menys per la quedada!! ijiji i tmb queda menys per la fira de tarragona nireu?? jo a finals d'aquesta setmana nirem a veure un parell d'esglesies, una a sitges i l'altre a vilafranca... per veure quan obren llistes... i nose q mes podem fer per anar preparant algu!! ahhh i he preguntat el preu del ram q m'agrada... 45e!! esta molt b! clar... q tmb es molt senzillet xD
Jo si que vull anar al firaaaaaaaaaaaaaaaaaa
haig d'anar a l'orangerie a recollir les entrades!!!!
eiiiiii kin rammmmmmmmmmm...
i en quin color has pensat???
jo tambe aniré a la fira!!
papallona? el teu restaurant et dona entrades?? a mi tambe m'agradaria fer-me amb unes entradetes, només s'aconsegueixen via restaurant? en saps algo?

Autor: Papallona* » dc. gen. 07, 2009 10:55 am
nuriarrush ha escrit:Hola atotes,
Aquest cap d'any vam decidir casarnos. Em faria il.lusió que fos aquest any, pero ja veig que haura de ser al 2010 ja que molts retaurants estan agafats.
Nosaltres pensavam en aquests restaurants, a veure que us semblen:
- castell de tamarit: pero creiem que el preu se'ns disparà massa.
- El Dorado: de moment, es el que te mes punts.
- Casablanca: Ho hem de mirar, no sabem preus tampoc,pero ens n'han parlat molt be.
- El Castell de vilafortuny: Sabeu preus d'aquest?Tinc la sensacio que ha de ser molt car. Sabeu si te vistes al mar?
Al ferber ens hi ficarem en serio que tots 2 tenim vacances,pero de moment vaig mirar el forum per agafar idees. Veig que vosaltres ja ho portu tot per la ma.
Fins aviat!