Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: flit » dc. gen. 07, 2009 12:39 pm

hola noies com han anat les festes? aquí a vidreres està tot nevat neu:-) avui comen a treballar desprs de 13 dies quina mandra.....
Imatge
flit
:: núvia experimentada

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: soniah86 » dc. gen. 07, 2009 4:20 pm

he estat mirant lo del puzzle m' agrada molt la idea pero trobo que son moltes peces saps si n'hi han de 12 peces o aixi? perque la idea del puzzle es la que més m' agrada pero clar 40 peces no se jo... :-/ no son gaires??
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: escarlet » dc. gen. 07, 2009 6:14 pm

Bona tarda foreres,

Sóc nova en aquest foro, el dia 31 de desembre vam decidir amb el meu xicot casar-nos i bé ara ens entren tots els dubtes amb la quantitat de preparatius que s'han de fer.

Per començar no sabem quin restaurant escollir, ens agradaria el Mas Solà o bé el jardi de calders. Però no sabem sobre quins preus es mouen.

No sé si alguna de vosaltres amb podria ajudar o si més no explicar-me que tal són?

El cert és que tinc un munt de preguntes però ara sóc a la feina i no puc entretenir-me així que ja anirè entrant a veure si amb la vostra ajuda trec l'aigua clara.

De totes maneres aquest foro és genial, per les novatilles ens ajuda molt.

Gràcie per tot.
escarlet

Entrades: 43
Membre des de: ds. set. 06, 2008 4:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: soniah86 » dc. gen. 07, 2009 6:27 pm

HOLA ESCARLET BENVINGUDA AL FORO!!! FELICITATS PEL TEU CASAMENT LA VERITAT JO D' AQUESTS LLOCS NO TINC INFORMACIO PERO SEGUR QUE ALGUNA DE LES QUE HI SOM ET PODRA AJUDAR :-)ok:

PER CERT QUAN ET CASES??

Imatge
soniah86

EntradaAutor: eva gi » dc. gen. 07, 2009 7:21 pm

bones noies, què tal les festes?? ja s'han acabat

Escarlet benvinguda, quan et cases?
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: escarlet » dc. gen. 07, 2009 7:57 pm

Bona nit, encara no tenim data tot just acabem de pendre la desició.
El que passa és que abans d'anar als restaurants volia una mica d'informació per tal de fer-me una ideia del que hem trobaré. I així anar més preparada, inclus si resulta que ens agrada molt un restaurant però ja hem dieu que és molt car no perdem el temps i busquem per un altre lloc.

Data a escollir ens mouriem a setembre d'aquest any(esclar si trobem algun restaurnat) o bé maig o juny de 2010.
escarlet

Entrades: 43
Membre des de: ds. set. 06, 2008 4:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: jomi » dc. gen. 07, 2009 9:10 pm

Hola escarlet!!!
Jo em caso a Mas Solà i esticmolt contenta, bé , què t'haig de dir! Els preus ronden dels 80 i pico fins als 130 em sembla, ara no tinc els preus aqui davant, però si vols saber alguna cosa, ja saps i amb l'altre restaurant jo no et puc ajudar.
Imatge
jomi
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: flit » dj. gen. 08, 2009 12:16 pm

Benvinguda escarlet, jo només he anat a un casament al jardí de Calders i molt be el que passa es que no se preus, amb sembla que algú d’aquí es casava als jardins, però no m’en recordo qui. El que pots fer es trucar als restaurants, i tranquil•la que encara tens temps,
Imatge
flit

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: S&M2009 » dj. gen. 08, 2009 1:30 pm

Bon dia a totes!!!

Benvinguda Escarlet!!! de Mas Solà segur que tothom et parla molt bé, jo he estat a un casament i la veritat que està super bé! jo em caso a Sta. Coloma de Farners però al Lotus Blau, l´altre que dius no en se res.

Noies ja he vist que vosaltres també esteu amb "operación bikini" però al gener .... jajajaj, jo m´he engreixat uns 2 kilos xx:-( , això és un rollo a la que deixas el gym i la dieta vinga cul i panxa .... jajajaj.

Noies ojalà pugui anar al sopar!!! estaria super bé coincidir totes!!!

Anireu totes les Gironines que parlem per aquí habitualment?
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

Re: llista quedada gironines gener

EntradaAutor: soniah86 » dj. gen. 08, 2009 4:46 pm

soniah86 ha escrit:hola noies obro una llista per tal de poder apuntar-nos totes les gironines que anirem al sopar del 16 de gener del 2009 "el nostre any ja" per tal de poder coneixens i clarament xerrar, xerrar i xerrar

les que estem confirmades de moment som:

SONIAH86
NYINYI
EVA GI
EHIDALGOL
FLIT
S&M2009
JOMI
FERZAY

La shiruby té el cumpleanys del seu nen fará un anyet que maco poder compartir el dia del casament amb el teu fill. si no pots venir tranquila ja t' enviarem fotitos del sopar i ja ens coneixerem al casament

i a les gironines que falten a apuntar-se que el sopar promet molt.

HOLA AQUI US PASO LA LLISTA QUE TENIA DE LES QUE EM VAN CONFIRMAR SOPAR. HE PENSAT QUE PODER AQUESTA NIT OBRO UN POST AMB ELS DIES QUE ES CASEN LES GIRONINES PERQUE M' HE MORT PER TROBAR LA LLISTA NO HI HA BUSCADOR NO??
MIRIAM AL SER DEL CLUB TAMBE PODRIES VENIR, NO SE COM ESTARAS AMB L' EMBARAS...

QUEDADA 16 GENER 2009 A LES 21h

PER CERT HI HA UNA IMPRENTA A PALAFRUGELL QUE EM FA PUZZLE DE 12 PECES PER EL TEMA DEL PADRI US POSO LA FOTO:
1.-TROBEU QUE ESTA BEN CENTRADA
2.- JO HE TINGUT QUE TREURE LO DELS ULLS VERMELLS PERO UN ULL HE VIST QUE NO S' HA TRET DEL TOT ES NOTA MOLT.
3.- ARA US RIUREU PERO SOC MOLT PRESUMIDA I PER AIXO HE COMENÇAT AMB EL DENTIFRIC REMBRANT SE'M VEUEN LES DENTS GROGUES?
4.- US AGRADA

HO POSAREM DINS UNA CAPSA AMB UN PERGAMI AMB UN PETIT ESCRIT ON LI EXPLIQUE PERQUE L' HEM TRIAT A ELL
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » dj. gen. 08, 2009 4:54 pm

PER CERT PADRÍ VA AMB ACCENT TANCAT A LA I NO?

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dj. gen. 08, 2009 5:12 pm

Sonia ets un pur nervi!!!!! Desprens un BON ROTLLO!!!! jajajaja

Si padrí va amb accent.

Segur que alucinarà el padrí quan vegi el muntatge que has fet, t´ho estas currant nena :-)ok:

I les dents se te veuen molt bé!!! no pateixis tant per tot que ens donarà un atac al cor abans del casament... jajajaj.

Avui ja he fet la comanda de les càmares de cartró per posar a les taules... i també aniré aquesta tarda al fotograf per veure com estan les invitacions.

Noies jo més d´una vegada em pregunto on "culleres" m´he ficat amb el casament .... amb lo tranquileta que estava jo amb el meu piset montat i sense mals de cap.... xx:-D jajajaj
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: S&M2009 » dj. gen. 08, 2009 5:16 pm

Nyinyi si anem al sopar una amanideta i prou, eh!!! jajajaj
Que des`près el vestit no entra!!! jajajaj

Jo començaré la dieta el dilluns ( com sempre .... jajjja) xq avui ja tinc un sopar, i després amb el cap de setmana no faig res.

Ànim a totes les que em de començar la OPERACIÓN BIKINI EN ENERO!!!!
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dj. gen. 08, 2009 5:41 pm

HOLA S&M2009 JO SIMPLEMENT AMB ELS NERVIS QUE PASSO JA ESTIC APRIMANTME VA I EM DEIXA ANAR LA MEVA SOGRA AQUEST MIGDIA JA M' HO HA DIT UNS 3 COPS
" NENA COMETELO TODO QUE SE TE VA A CAER EL VESTIDO DE NOVIA" SE'M QUEDA UNA CARA CADA VEGADA QUE M' HO DEIXA ANAR I EN CARLOS QUE LI COMENÇA A SEGUIR EL ROLLO DONCS NI TE CUENTO.

AY NOIA JA HO SE QUE NO PARO ES QUE SOC PUR NERVI ESTIC HISTERICA VULL ESTAR PERFECTE QUE TOT SIGUI PERFECTE I QUE TOT VAGI PERFECTAMENT Y HAIG DE CONTROLAR TOTS ELS DETALLS PERQUE SI NO NO EM SENTO SEGURA

DONCS MIRARE AQUESTA NIT AMB EN CARLOS LA FOTO I DEMA JA L' HI PORTAREM A L' IMPRENTA EN 2 DIES HO TENEN PER LO CUAL LA SEMANA QUE VE ACCIO.

EM FA MÉ VERGOÑA JEJE ESQUE A VEURE L' HA TRIAT EN CARLOS JA QUE EL PADRI HA SIGUT EL QUE L' HA FICAT EN EL TEMA DEL LLANÇAMENT SEMPRE HA ESTAT A SOBRE D' ELL I BUENO DES DE PETIT QUE EL CUIDA EN L' AMBIT D' AQUEST ESPORT I L' ANIMA A SEGUIR HIO TE MOLT BONA RELACIO I LA VERITAT ENCARA QUE A VEGADES L' ESFORÇA MOLT LI TE MOLTA ESTIMA PERO ARA VE EL SHOW ADIVINEU QUI ÉS PER PART MEVA, ÉS MI JEFE!!!!!!!!!!!!!!!!! I CLAR JO PENSO SEMBLA QUE LI FAGI LA PILOTA, NO?? :-) :-)

Imatge
soniah86

Mas Solà-Jardi de Calders

EntradaAutor: solterra » dv. gen. 09, 2009 8:43 am

Hola Scarlet,
primer de tot FELICITATS.

Jo si vols tinc preus dels menus del Mas Solà
i també del jardi de Calders,doncs nosaltres ens casem allà el 4 de juliol.
El que dependrà del catering que escullis ( nosaltres tenim el Ginjoler), del qual també tinc preus.

Jo el que vaig fer va ser sense avisar, anar a veure aquests dos restaurants i també el Mas Marti i el mas Ferrer, per fer una primera vista i impressio.
Vaig descartar el Mas sola ( perque no té tantes vistes exteriors) i despres el Mas Marti i el mas ferrer que son impressionants ( perque ens quedaven massa lluny).
Pel que fa al Jardi de Calders ens vam decidir per la proximitat ( ens casem a Girona) i per les vistes exteriors.

Si necessites alguna cosa....demana-ho!!!
solterra
:: núvia rookie

Entrades: 78
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 11:28 am

invitacions

EntradaAutor: solterra » dv. gen. 09, 2009 8:45 am

Bones noies....despres d'aquests dies de festes...comencem a posar fil a l'agulla.
Ens ha trucat el DJ per començar a parlar de tota l'organització de la música.
Estem acabant de mirar també l'empresa que ens farà el video
i començant ja a mirar les invitacions...

Per cert, com teniu les invitacions? a on les feu??

gràcies!!
solterra

invitacions

EntradaAutor: solterra » dv. gen. 09, 2009 9:55 am

bon idea!!

nosaltres anem molt peixos en 2 temes: invitacions i viatge
solterra

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. gen. 09, 2009 10:25 am

Bon dia noies!!!

Solterra i Scarlet, benvingudes!!! Jo sóc la Míriam, la núvia del 2008, la que no es cansa de tot aixó...

Bé, veig que poc a poqueta aneu abançant coses eh???
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: soniah86 » dv. gen. 09, 2009 11:52 am

bon dia gironines!!!

ay irene yo esque soc aixo de maniatica y al final hem agafat la foto de la fira dels nuvis, aquesta nit us ho penjo tot.

Miriam que tal com va l' embaras el divendres ja saps on estarem si vols pots pasarte ja ho saps :-)ok:

hola solterra benvinguda amb tu no havia coincidit encara, felicitats pel casament

avui porto un dia loco pero intentare anar conectant-me.

per cert algu sap alu de la ehidalgo????? fa dies que no la veig avui quan he obert el meu email tenia 22 misatges el seu deu fer por ja :-)

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dv. gen. 09, 2009 12:23 pm

Hola noies! Bon dia!

Es veritat Ehidalgol fa dies que no la veiem ... que raro ...

Vinga noies que ja es divendres!!! ::bna// ::bna// ::bna//
Imatge
S&M2009

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant