CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: LABANDA » dt. gen. 06, 2009 11:01 pm

BEA, no dejas de sorprender-nos!!!

que mañaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

solo 10 dias mañana!!!!!!!! ahora si que esto está que huele a boda!!!!

Marta, que bé els Reis... una torradora.... sempre fa falta...! a nosaltres una funda nordica que això si que ens convenia.... i

UN COCHE NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!! això si que ha estat un regalàs!!!! (propi clar...)jejejeejej

petons!

algú m'ha demanat menús oi?? demà els passo ok???

nenes, que trio pel tast???????????????????????????????

les veteranes, voleu veure els nous menús???? i aconsellar???
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: MOT » dt. gen. 06, 2009 11:55 pm

Nena!!! però no ens deixis així!!!! quin cotxe és? en tens cap foto???? cullons quin regalàs!!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ANEROLA » dc. gen. 07, 2009 7:26 pm

Mare meva Bea lo de les teves mans l'has d'aprofitar, quina traça i quina imaginació!!
Pues sí noies, lo més frustant de que no et toqui la loteria és que toqui al teu poble i a tu no et toqui res de res, ni la devolució, que hi farem... Però ja vec que aquí la gent no té crisi, ehh Labanda, joer la tia cotxe nou!! i quin cotxe és? a mi m'han regalat una bàscula de cuina entre altres cosetes, la necessitava per poder fer de cuinetes que m'encanta!!
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: LABANDA » dc. gen. 07, 2009 10:12 pm

jejejejeje, que no tenim crisi???? i tant!! però oportunitats no es poden desestimar... i el banc per molt que diguin ja els deixa ja els calers....

és coche familiar.... això vol dir... FAMILY al canto...jejejejejejejee, es conya!!!

és de segona mà, d'un company de feina del Sergi, un Audi A4 avant
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
LABANDA

EntradaAutor: MOT » dc. gen. 07, 2009 11:00 pm

carai, carai... doncs ja tindreu cotxe per "estrenar" el dia de la boda, no? el duràs tu o el durà ell? a quin dels dos durà el cotxe a l'altar??? jejje
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ARARE » dj. gen. 08, 2009 8:44 pm

Culleres amb el cotxe!!!!!!!!!!!!!!!!! És maquíssim i el color.. m'encanta!!!

A mi els reis m'han portat molts regals, entre d'altres un peazo microones super xulo, una torradora krups (q la canviaré pq en tinc una altra...) i tota l'equipació pel padel (pala, bossa, bambes.) ahhh i un monedero pijo, un bolso, pijames...

Labanda!!!!!!!!!!!!!! JO JA HE TRIAT EL TASTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Quan hi vas tu? Quins nervis!!! Només pq ho sàpigues els plats : rostit de vedella i melós d'iberics son GALTES de ambdòs animalots (vedella i porc) jrrrrrrrrrrrr la veritat és que m'he quedat morta quan ho he sapigut.. em fan una mica de yuyu les Galtes!!!!!!!!!!!!!!!!

Bea, que pasada tia!!!!!! Yo a ver si me animo y hago algo que no tengo ni las invitaciones ni nada!!! (aunque hasta el septiembre... todavía falta...)
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: MOT » dj. gen. 08, 2009 9:03 pm

Arare, vols dir que faràs ambdós plats, un de primer i l'altre de segon? o que són dos possibles segons? no ho he acabat d'entendre... :-/
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dj. gen. 08, 2009 9:05 pm

A mi els reis, avui, m'han dut un Portàtil nou!!! el vaig comprar per Internet el dia de Nadal i avui l'he rebut a casa (el model que jo vaig triar no en quedaven, i m'han ofert, pel mateix preu, un altre de millor). Ara, el problema, serà buidar el de la feina, amb tot el que hi tinc!!! però bé, aquell no és lloc perquè hi sigui... no.

Bé, us deixo que seguiré coneixent com funciona això, que diuen que el Vista és complicat de nassos, però jo no hi trobo diferències amb el XP!!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ARARE » dj. gen. 08, 2009 9:31 pm

Jejej Mot, potser no m'he explicat amb els plats.. No els agafaré tots dos, ni de conya.. NO AGAFARÉ CAP dels dos!!! jajajaj..

Resulta que entre els plats que hi han als menús establerts hi han dos segons (del menú 1 i 2) que tenen aquests noms: rostit de vedella i melós de porc. Jo quan ho vaig llegir vaig pensar que podía estar bé posar algun d'aquests plats com a segon (pq eren menús econòmics) però ara he descobert que tots dos plats son GALTES i clar, els he tingut que descartar perque no m'agraden gens.

Ho he dit perque la Labanda ho tingui present, que no trii aquests plats pel tastet (com possibles segons) sense saber que darrera d'aquests noms s'amaguen unes GALTES... és que em fan molt fàstig a mi..... (potser a la labanda li agraden eh!!!).

Jo he triat:

De primers:
- Coca de llom de tonyina amb vinagreta de mostassa (és el 1er del menú 2)
- Amanida de rap a l'all cremat (és el 1er del Menú 4).
- LLenguado farcit de trinxat de la Cerdanya (és del llistat de varis que hi ha al final).

De segons:
- Filet de bou a la llosa. (volia de vedella però ens han dit que és caríssim)
- Anec mut amb ànec i peres.
- Versió del fricandó.

Dels pre-postres i postres he demanat per provar, però tinc clar que serà Dràcula i Coulant!!!!

Vosaltres, les veteranes, quins menus vau fer???? I tu Bea, cual harás?
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: LABANDA » dv. gen. 09, 2009 1:24 pm

jo al tast??

potser que em truquin primer.... no sé que esperen... les ca n'alzineres 2009 que llegiu i no escribiu... us han trucat ja??? va..... digue alguna cosa please...

gràcies pels consells Arare, ho tindrem en compte... a mi no m'agraden les galtes.... vaya tela , els noms enganyosos...jejejeje

jo recordo que algunes van posar:

AMANIDA DE FORMATGE DE CABRA
LA RU va posar SUPREMA D'ORADA AL FORN (A MI EM VA ENCANTAR)LA MARIAN NO SÉ SI ELS RAVIOLIS DE CEPS?? o algú ho va posar
el CHOP SUEY la ANEROLA

i segons,

confit d'ànec
i la Ru, FLIET DE BOU
la Mot, cèrvol a la llosa oi?
LORENA el teu segon no el recordo...
LABANDA

EntradaAutor: MOT » dv. gen. 09, 2009 3:27 pm

Carai, carai, aquesta Labanda, quina memòria que té!!!!

Jo, de primer: amanida tèbia de formatge de cabra (duia fruita també)
de segon, com bé has dit, cérvol a la llosa (boníssim i impactant!)
de prepostres: gelat de poma àcida amb gerds i també el sorbet de llimona amb llima i cruixent de plàtan.
De postres: coulant amb vainilla!!!

TOT VA SER UN ÈXIT ROTUND!!!!

Labanda, tranquil.la, ja saps que amb els que passen del mes de Juny-Juliol, triguen més a fer el tast i pensa que nosaltres, a un mes de la boda, encara estàvem triant el segon plat (fent el segon tast de 2ns)!!! O sigui que no hi ha pressa per fer el tast ja!!! i recordeu, hi ha dos (o més) cuiners diferents, així que un dia us podeu trobar que un plat té una estètica, i un altre dia en té una altra (recordeu les fotos que vam fer les del 2008 als plats que vam tastar).
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Majestic » dv. gen. 09, 2009 4:01 pm

Holaaa!!

Labanda (por cierto, tocaya), me he dado por aludida con lo de leer y no escribir , lo siento, es una posición cómoda ;-P

Porfi, me podeis enviar los menus nuevos..., a mi no me han enviado nada???

Y mucho menos me han llamado para el tast!!!!

Es más.., no me han llamado para nada, sólo para darme el número de cuenta para la paga y señal hace mil años.

Luego le envié mil mails a la Ariana para preguntarle cosas y me contestó que ya me lo miraría.., nada más.

Yo lo único que sé es lo que os leo a vosotras

Arare..., tu y yo hicimos la reserva a la vez.., y ya te han llamado para el tast????? qué suerte....

Enviarme los menús nuevos, porfa!!!! Y entonces opinaré de lo que puedo pedir de platos.

Un besazo!!!

Por cierto, Labanda..., peassssoooo Audi!!!! :-D
Majestic
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: LABANDA » dv. gen. 09, 2009 6:29 pm

hola Majestic!!jejejee que buena la repsuesta... tranquila, era un llamamiento de socorro!!!jejejeje a ver si os animais más a escribir que así nos lo pasamos mejor!!! que el año pasado elm post ca n'alzina era los de más arriba, que el 2009 no decaiga!!

jjeeje por cierto, te llamas LIDIA?? que guay!!!!

te passo los menús, dame una direccion hotmail o algo así... Arare tubo surte porque llamó para preguntar algo i le dieron hora para el tast... pero la verdad, es lo que dice Marta...no tengo prisa la verdad... es temprano.. luego ni me acordaré...

gracia spor lo del coche... un riñón me cuesta... no sé si el otro aguantará hasta la boda (el riñíon digo...)jjjejeje
Marta, doncs no hem parlat de quin será el que porti la núvia a l'altar... suposo que si no llogo un cotxe, que ho dubto perque son caríssim jo aniré amb el cotxe del meu fermà... igualet al que va arribar el Paco a la cerimònia... hi cabré???

em deixo algo??

sIIIIIIIIIIIIIII, QUE TOTES LES APUNTADES A LA LLISTA INCIAL PARLEU!!!JEJEJEJEJE es que tinc un lio de no saber quie es casa abans o despre´s que jo....

petons!
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dv. gen. 09, 2009 6:31 pm

majestic que no estas en la lista inicial... se me pasó apuntar!!! sorry

cuando te casas????
LABANDA

EntradaAutor: MOT » dv. gen. 09, 2009 7:30 pm

Eoooo doncs el cert, Labanda és que sou un munt les del 2009!!!! vaja, vaja...

Ah, el cotxe que va dur al Paco a l'altar (com aquell qui diu) és molt xul.lo i descapotable, a ple agost, tia, quedaria de muuuuerte!!! aniràs més fresqueta, això segur i és moolt elegant. Jo trobo que amb els cotxes que tenim avui dia, llogar-ne un per què et dugui a l'altar, és prescindible, ja que, veient les vegades que surt el meu cotxe a làlbum i al vídeo (o el cotxe que va dur al Paco) la veritat és que són diners que (sota el meu punt de vista i amb tots els respectes) es poden estalviar o emprar en altres "capritxets". :P Ja dic, és la meva opinió i s'accepten punts de vista contraris...
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Majestic » dv. gen. 09, 2009 7:31 pm

No pasa nada..., el 12 de Septiembre!!

Mi dirección es:
lidia.sa@telefonica.net

Prometo que a partir de ahora escribiré más a menudo!!! :-P

Es que no tengo ninguna novedad, lo tengo todo un poco parado: tengo el resturante, el fotógrafo y nada más...

Ahora a finales de mes iré a mirar los vestidos, a ver si logro bajar el máximo de kilillos, me quedan 3 de 8 para mi objetivo, y espero bajarlos en éstos dias, antes de ir a mirar.
Majestic

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: LABANDA » dv. gen. 09, 2009 7:32 pm

comparto opinion!!!jejejeje

pero realment hi ha cotxes preciosos!!!
pero vamos, si el meu germà ja té aquest que es descapota...ja farà servei... pateixo per si no hi quepo a darrera...ains!!
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dv. gen. 09, 2009 7:39 pm

Majestic ha escrit:No pasa nada..., el 12 de Septiembre!!

Mi dirección es:
lidia.sa@telefonica.net

Prometo que a partir de ahora escribiré más a menudo!!! :-P

Es que no tengo ninguna novedad, lo tengo todo un poco parado: tengo el resturante, el fotógrafo y nada más...

Ahora a finales de mes iré a mirar los vestidos, a ver si logro bajar el máximo de kilillos, me quedan 3 de 8 para mi objetivo, y espero bajarlos en éstos dias, antes de ir a mirar.

escribimos a la vez...jejejee

ok te los paso

yo también a dieta..... pero bueno, poc a poc!!!!
así que tu vienes detrás de mi .... ahora te apuntaré en la lista...

y que lo prometido se cumpla!!!jejejejeeje

y si aquí compartimos de todo... ya lo ves... hasta lo mas minimo, pronto tendremos la boda de Bea para comentar!!!!ains!!! el sabado que viene yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
LABANDA

EntradaAutor: JB » dv. gen. 09, 2009 8:36 pm

BUENOS DIAS POR LA TARDE!!!!!!

Esto ya esta aqui.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jajajaja pobre Juanra lo tengo vestido duchadito y bien puesto y no sabe que no se va a ir esta tarde o lo que queda de ella!!!jajajaj

Los amigos vendran a las 6 de la mañana a buscarlo, esta que se muerde las uñas neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) !!!!!
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: MOT » dv. gen. 09, 2009 9:06 pm

Pobre Juanra... está esperando pa naaaa
pobret...

Y eso? dónde van a ir mañana a las 6????? y cómo vais a sufrir esta noche... que si ahora no vienen a buscarme, que si habrán pensado en no cenar y solo ir de fiesta... que no vienen, que son las 12 y me he rallao... y mañana.... diósssss pobre, qué cabreo pillará!!!!

Oye, y tu despe???? cuándo??? dónde???? con quién????? qué se sabe de ella???? cuenta, cuenta
Imatge Imatge
MOT

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants