NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 07, 2009 11:41 pm

Ei neni... marxo a mumir... dmà és un dia dur i moooolt dur a veure com estàn els nens demà... quina por!!! Ja us contaré... somia amb els angelets miriameta... tú ets un d'ells!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. gen. 07, 2009 11:42 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:no es res dona, ja saps que el que faci falta!!

Jo m´apunto a veure la teva caseta jejeje vas dir que pizza no? jejej

T´han regalat un munt de coses eh!!!

A mi un peluix d´un reno wapisim amb la seva manteta. Una tabla de planxar, la planxa, un libre, un joc de veles i incens, un gerro, un set de cuina de drap, manopla.., un marc multifoto, roba, calerons i l´entrada al meu any!!

Eii titi a tu también t'han regalat un munt de coses eh!!! Quina sort i la més preciada, entrar al teu any!!! Quina emoció... !! Si si, faré pizzes segurament i una amanida... A veure si podem kdar un dia... también podem veure una peli dsps de sopar o alguna cosa així...

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. gen. 07, 2009 11:46 pm

lluneta29 ha escrit:Ei neni... marxo a mumir... dmà és un dia dur i moooolt dur a veure com estàn els nens demà... quina por!!! Ja us contaré... somia amb els angelets miriameta... tú ets un d'ells!!! :-)ok:

wapaaaaaaaaaaa!!!!

bona nit i dema sort!!! ja veuras com tot va be!!! petonets wapisima!!! xxkiss:: xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dj. gen. 08, 2009 8:03 am

Bon dia boniques meves!!!!

Que és això de xarrar tant ahir???? Ara miraré de contestar-vos a totes :-)ok: :-)ok:

Ah! per cert, sabeu que us vaig dir que aquest cap de setmana marxava...doncs no...els bancs l'hi han fotut una jugarreta a mon pare i aquest cap de setmana no podem anar-hi. Pero l'altre, el 17-18, si que anem al balneari!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: O sigui que per ara tinc tots els cap de setmana lliures menys el pròxim!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dj. gen. 08, 2009 8:05 am

cuca lleida ha escrit:eiiii princeses!!!!!!!!!!!!
L'ANY QUE VE ENS CASEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
que tal aixo de tornar a treballar....va que es una semaneta curta i de seguida es passa!!
TINC NOTICIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.)
JA TINC L'ANELL DESITJAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna// ::bna//
JA us l'ensenyare quan fem una quedada, que per cert a de ser de aki a poket,eh??

NENA MOLTISSIMES FELICITATS!!!!! El volem veure, eh!!! i ens has d'explicar com va ser!!!! que emocionant!!! m'he n'alegro moltíssim per tu preciosa!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: ise » dj. gen. 08, 2009 8:07 am

Pacresol ha escrit:ostras cuca que bien!!!!
Bueno ise, es un colega de los de antes que ahora casi apenas queda con el... en fin que la relacion es superficial, y a mi me lo presento en la fira de nuvis, y entonces fue cuando lo dijo... asi que nose que pasara... con mi chico casi se puede decir que hay algunas llamadas telefonicas y poco mas... quedar pa tomar algo y hablar y demas... de eso na de na, por eso pues es que no me hace ilu de ir, a mi chico si por que como ya dije es el primer amigo suyo o conocido de su edad que se casa, y por eso...
nose que haremos como tenga que elegir... espero que no llegue a ese extremo y me lo pueda apañar para tener fiesta e ir a las dos bodas pero... como tenga que elegir mal lo tengo....
Bueno sigo aceptando opiniones

Si t'ho pots montar jo aniria a les dos i si has de triar...doncs a la que és família!!!!
ise

EntradaAutor: ise » dj. gen. 08, 2009 8:09 am

miriameta ha escrit:Nenas!!!! Com us va tot per aqui?

Ja tornem a la rutina.. s´ha acabat el nadal :( es decepcionant...

Cucaaaaaaaa!!! me n´alegro moltissssim!!!! ens l´has d´ensenyar chiqueta!!! que contenta deus estar!!

Us anava a donar jo una noticia pero ja us la donare dema jeje avui li cedeixo el torn a la nostra cuca!!

A mi el nadal m´ha agradat molt. Llàstima que hagi acabat..

Besitos wapisimes!! xxkiss::

Guapíssima!!!!

Ens has d'ensenyar les sabatetes, eh!!!! Que guai!!! Ademés et queda no res!!! que fort!!!
ise

EntradaAutor: ise » dj. gen. 08, 2009 8:13 am

lluneta29 ha escrit:Ei neneta!!! Perdona... no he pogut connectar-me abans ni trucar-te pq he portat un dia amunt i avall preparant coses per marxar kp a la Seu i ara ja hi sóc amb el Jordi!!! Si tu estàs així tornant a la feina, jo que porto quasi tres setmanes de vacances ni te digo... com estik!! He fet un desconnecte total... que avui no sabia ni quins deures havia manat!!! jajajaja :-)

Preciosa!!!! Jo ahir també et volia trucar i vaig tenir el teu telefon marcat dos o tres vegades però cada vegada que anava a trucar, venia algú o passava alguna cosa... :--( :--(

Has desconectat totalment, eh!!! jejeje ja està bé dona...jo el dimarts a la nit també m'estava fent un resum mental amb tot el que havia de fer a la feina i de quina manera havia quedat amb cada client!!! jejeje Uff! és que jo no havia fet mai tants dies de vacances seguits!!!!
ise

EntradaAutor: ise » dj. gen. 08, 2009 8:15 am

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Nenas!!!! Com us va tot per aqui?

Ja tornem a la rutina.. s´ha acabat el nadal :( es decepcionant...

Cucaaaaaaaa!!! me n´alegro moltissssim!!!! ens l´has d´ensenyar chiqueta!!! que contenta deus estar!!

Us anava a donar jo una noticia pero ja us la donare dema jeje avui li cedeixo el torn a la nostra cuca!!

A mi el nadal m´ha agradat molt. Llàstima que hagi acabat..

Besitos wapisimes!! xxkiss::

Pensava que seria pitjor el Nadal... dintre de tot no ha stat malament a veure si el proper és millor... i aquest any que entrem sigui PERFECTE!!! podrem preparar cosetes, donar les invitacions a finals d'any, la pre-boda, el vestit al setembre... noies això ja està aquí!!!! A finals d'aquest mes anirem ja a l'esglèsia a concretar el dia i per cert, el nostre lloc ja té nom eh ise: LA BOSCANA... un bon nom!!!!

Si!!!!! El nostre lloc ja té nom!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: ise » dj. gen. 08, 2009 8:16 am

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:besitos wapisssima!!!

lo de la festa de pijama fet!!! de morro res!!

Primer has d´ensenyar el teu anellet boniquet i despres jo les sabatetes precioses!!!

Jo m'apunto!!! :-)ok: quan la fem? I un soparet a casa meva ok? I d'aquest mes no passa!!!!!!!! éS una ordre jijijijiji ::love:: ::love::

Si senyoreta, a les seves ordres!!!! jejejeje
ise

EntradaAutor: ise » dj. gen. 08, 2009 8:17 am

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:besitos wapisssima!!!

lo de la festa de pijama fet!!! de morro res!!

Primer has d´ensenyar el teu anellet boniquet i despres jo les sabatetes precioses!!!

Nena què bé!!!! Això de les sabates!!! Com són?? Quina emoció!! Ja et va kdant menys i cada cop tens més coses!!! Quina sort!!! Jo les vull veure!!!! Tinc ganes de veure'us!!! Quan kdem?? Voleu venir un dia a casa meva?? I fem un soparet?? Vaaa noies animeu-vos que us necessito!!!!! Aquesta era la notícia de després de reis?? És que em tens súper intrigada... :-)ok:

Quan la cuca fiqui la fotico del seu anellet jo ficare la de les meves sabatetes jejeje intriga!!

No ere aquesta les sabates han vingut de surprise jejeje

A vere si us la dic un dia d´aquets eh chiquetes!!

Muacs wapa!! xxkiss::

Ens tens amb l'intriga des de fa molts dies.... :o-o: :o-o: :o-o: una pista????? jejejje
ise

EntradaAutor: ise » dj. gen. 08, 2009 8:19 am

lluneta29 ha escrit:Xcert, de reis i pare noel mhan portat un barnús del kukuxumuxu xul.líssim, dinerets, unes arracades de la tous amb el osito, un secador i un grabador de dvd per la tele!!!! Ah! i un osito de pelux que em vaig trobar a la barana de les escales que me l'havia deixat el rei mag Jordi la nit de reis jejejeje i un pijama de la kittie... no està malament eh! Ah també les amigues em van regalar un guant de massatge que és una vaqueta (no crec q sigui una indirecta jijiji) i una flor artificial de decoració, ja saben que viva no me la poden regalar que la mato... jajajaja!!! :-)ok:

Nena, que t'has deixat un regal!!!! Encara que no funcioni! jejeje i un altre que encara heu d'obrir!!!!
ise

EntradaAutor: ise » dj. gen. 08, 2009 8:22 am

lluneta29 ha escrit:Eiiiiiiiiii ise !! Què no m'havia adonat que et kda menys d'un any i mig Quina emoció!!!! Perdó pel meu despiste és que am les festes pel mig no m'he connectat massa... nena això ja està eh!!! Aquest any passarà super ràpid pq al setembre anirem a provar-nos vestits i serà emocionant!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: no ens ho creurem... jo conto que ploraré i tot!!!!

Si...ja va quedant menys!!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: no saps, bueno si que ho saps! jejeje, les ganes que tinc d'anar a mirar vestidets d'una vegada!!!!

Miri, tu el vas decidir massa ràpid!!!! jejeje Però estas tant guapa amb el teu vestit! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
ise

EntradaAutor: ise » dj. gen. 08, 2009 8:27 am

Més o menys us he contestat a totes, no???? jejeje

Nenes, que tinc ganes de tornar a quedar amb vosaltres....
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. gen. 08, 2009 11:28 am

ise ha escrit:Més o menys us he contestat a totes, no???? jejeje

Nenes!!! Ja sóc aki!!! Ise quines ganes que tinc de tornar-te a veure!!! Si, tens raó, m'he deixat l'assecador que segons el de la botiga no està espatllat s'apaga quan s'acalenta massa, però jo no el trobava calent, no sé... ho tornaré a intentar!!! I el vostre que encara no sé què és... quan quedem? jejejeje... ara m'he de ficar a estudiar en serio, i volia imprimir els apunts i va i no funciona la impressora... quina me... i estudiar de l'ordinador em despista bastant... Avui vaig de rebaixes a buscar-me un bolset a veure si trobo algo... ja te contaré... a veure si et puc trucar avui i no passa res!!! Sort que tinc el Jordi per aki a dalt pq està tot nevat!!! Què us sembla si kdem algún moment aq finde?? TOTES?? ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. gen. 08, 2009 11:29 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Eiiiiiiiiii ise !! Què no m'havia adonat que et kda menys d'un any i mig Quina emoció!!!! Perdó pel meu despiste és que am les festes pel mig no m'he connectat massa... nena això ja està eh!!! Aquest any passarà super ràpid pq al setembre anirem a provar-nos vestits i serà emocionant!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: no ens ho creurem... jo conto que ploraré i tot!!!!

Si...ja va quedant menys!!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: no saps, bueno si que ho saps! jejeje, les ganes que tinc d'anar a mirar vestidets d'una vegada!!!!

Miri, tu el vas decidir massa ràpid!!!! jejeje Però estas tant guapa amb el teu vestit! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Jo opino el mateix... està molt guapa... però jo crec que tardaré molt més en decidir el vestit encara q si fos de la col.lecció del 2009 crec que ja tindria el MEU VESTIT triat... faltarà veure la del 2010!!! A veure com és... per cert ties, m'han dit que segurament ja em KEDO TOT EL CURS!!!! Avui m'ho ha dit una altra profe... què bé!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. gen. 08, 2009 11:31 am

ise ha escrit:Bon dia boniques meves!!!!

Que és això de xarrar tant ahir???? Ara miraré de contestar-vos a totes :-)ok: :-)ok:

Ah! per cert, sabeu que us vaig dir que aquest cap de setmana marxava...doncs no...els bancs l'hi han fotut una jugarreta a mon pare i aquest cap de setmana no podem anar-hi. Pero l'altre, el 17-18, si que anem al balneari!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: O sigui que per ara tinc tots els cap de setmana lliures menys el pròxim!!!

Així podem kdar???!!!!!!!! biennn!!!! Jo también vull venir al balneari joooooooooooooooooooooooo quina sort que tens!!!!!! :-) :-) :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. gen. 08, 2009 11:37 am

lluneta29 ha escrit:

Nenes!!! Ja sóc aki!!! Ise quines ganes que tinc de tornar-te a veure!!! Si, tens raó, m'he deixat l'assecador que segons el de la botiga no està espatllat s'apaga quan s'acalenta massa, però jo no el trobava calent, no sé... ho tornaré a intentar!!! I el vostre que encara no sé què és... quan quedem? jejejeje... ara m'he de ficar a estudiar en serio, i volia imprimir els apunts i va i no funciona la impressora... quina me... i estudiar de l'ordinador em despista bastant... Avui vaig de rebaixes a buscar-me un bolset a veure si trobo algo... ja te contaré... a veure si et puc trucar avui i no passa res!!! Sort que tinc el Jordi per aki a dalt pq està tot nevat!!! Què us sembla si kdem algún moment aq finde?? TOTES?? ::love::

Tiaaaaaaaaaaaaaaaaaa, que t'anyoroooooooo!!!! per mi podem quedar quan vulguis! ja ho saps! jejeje COM US VA PER QUEDAR UN DIA D'AQUESTS????

Així si que funciona l'assecador??? jejeje

A les rebaixes no gastis molt, eh!!!! i deixa coses pels altres! jejeje
ise

EntradaAutor: ise » dj. gen. 08, 2009 11:38 am

lluneta29 ha escrit:

vols que t'ho imprimeixi jo??? o ho vols per ja????
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. gen. 08, 2009 11:43 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Tiaaaaaaaaaaaaaaaaaa, que t'anyoroooooooo!!!! per mi podem quedar quan vulguis! ja ho saps! jejeje COM US VA PER QUEDAR UN DIA D'AQUESTS????

Així si que funciona l'assecador??? jejeje

A les rebaixes no gastis molt, eh!!!! i deixa coses pels altres! jejeje

Diuen que si que funciona però no sé... ja ho tornaré a provar diu que parar-se es bo pq així s'arrefreda però no sé... Ara stik al departament amb hora lliure i volia estudiar un rato però si no s'imprimeix díficilment estudiaré i a la tarda no sé com m'ho faré... potser vai a casa mon cunyat no sé... a casa tmpoc tinc tinta d'impressora s'ha akbat sóc més gafe!!! A mi bé, no massa estona això si pq m'he mentalitzat que he d'estudiar molt pq diuen que aq any només treuen places i l'any que ve s'ha akbat però bno... Dissabte tarda o diumenge?? què tal? Ja te contaré serà pujar i tornar a baixar ràpid ràpid!!!
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant