bueno, ahora tengo un pelíin mas de tiempo q ayer aunque tendria q estar sacando los numeros de la declaracion... en fin....
cosas de ayer que pongo hoy..... jejejeje.....
TRINI: encara no m'he començat el llibre pq en tinc 2 a davant (ho sento) però me'l llegiré segurrr porque mme pirra la lectura!!! i potser entenc cosetes... la meva cosina té la seva parella que es afganès i es una relació dificil d'entendre...
TATA: por los madriles a ver a la yaya no??
SITA: segur que el 2009 serà millor... a mi m'ha passat algo semblant a tu, els nadals han sigut tristos (em sembla q es la paraula q millor defineix la situació), les relacions amb la familia del paco son fatals i ni per nadal s'arreglen les coses al contrari... a part cada 2x3 estem anant a l'hospital pq ingressen el seu avi, i lo pitjor per mi es que els meus pares estan en una situacio personal complicada i la que està al mig es la meva germana petita... nosé ha sigut un nadal trist i gris perooo ja ha passat i ara a mirar endavant i a esperar que hi hagi canvis. Molts anims wapa!! volca't amb els embarassos q teniu a la family!!! aixo si que es una molt bona noticia!! i amb els estudis!! jeje!!
SELECTY: i esas fotos?? jejeje!! veo que no pares xiqueta! ara cap a londres!! tendriamos que hacer un cambio de pasaporte pq el mio da pena de lo poco q viajo...

me alegro de que tu yaya este mejor!
NIKKA: es lo que toca: la casa llena de juguetes!! jejeje!! la niña esta wapisima! y tu con el pelo con color (almenos en la foto lo parece) tambien!!! igual que Unai!! son maquisims aquesta parelleta!!!!
si, me fui a barcelona, el 25 y 26 despues a tarragona, volvimos a betera-city y ahora por reyes otra vez a barna... ha sido un ajetreo...yo necesitaba mi rutina diaria... jejeje!
TXELL: tu com jo: amunt i avall per les familys aixo de viure lluny de casa...
i les altres: ARI, EVI, MADONNA, MªJOSE( ja deus tenir panxeta no??!), TINITA...????!!!!! petunets!!
y mis reyes.... flojillos... jajja!! en mi casa se celebra mas el caga-tió i l'arbre de nadal q reis... pero bueno, tinc tovalloles de bany noves, una funda nordica, una funda pel sofa amb 5 coixins a joc tot de la mallorquina(me encaaanta la botiga i l'arbre de nadal ho sabia!!), 1 xandal, un pijama, una pulsereta pandora amb 3 boletes (ahora a rellenarla!! jajaja), un joc erotic (ma germana...) marcs de fotos, espelmes suuper graaans, i un neceser repletet de maquillatge... no me quejo... vaig demanar una cosa i encara no l'he tingut pq el caga-tió "m'ha dit" que es qüestió de temps i paciència (...) ah! i un bolso de mua-mua xulisim!
vaya parrafades escric de cop!!
P&S (esa crisis...eh! nikka... jajajja!!)