ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Més o menys us he contestat a totes, no???? jejeje
Nenes, que tinc ganes de tornar a quedar amb vosaltres....
Nenes!!! Ja sóc aki!!! Ise quines ganes que tinc de tornar-te a veure!!! Si, tens raó, m'he deixat l'assecador que segons el de la botiga no està espatllat s'apaga quan s'acalenta massa, però jo no el trobava calent, no sé... ho tornaré a intentar!!! I el vostre que encara no sé què és... quan quedem? jejejeje... ara m'he de ficar a estudiar en serio, i volia imprimir els apunts i va i no funciona la impressora... quina me... i estudiar de l'ordinador em despista bastant... Avui vaig de rebaixes a buscar-me un bolset a veure si trobo algo... ja te contaré... a veure si et puc trucar avui i no passa res!!! Sort que tinc el Jordi per aki a dalt pq està tot nevat!!! Què us sembla si kdem algún moment aq finde?? TOTES??
vols que t'ho imprimeixi jo??? o ho vols per ja????
moltes moltes gràcies però ho volia per a ja pq tinc una hora lliure ara i dsps... potser vaig a la sala de profes... sabeu què? Que m'encanta la meva feina saps? Ara anava pels passadissos i tots els nens em saludaven "hola mercè!" i se'm queia la baba pq les altres profes em deien ostres a nosaltres no ens saluden així eh! jajajjaa m'ha fet gràcia!!! Es dur però de vegades recompensa... al menys han tornat una mika més calmats al menys els de 4rt es veu que els pares els han castigat i clar han d'esforçar-se més.

y como estoy a gusto pues me quedo!!