Autor: carlina » dg. gen. 11, 2009 12:52 pm

Autor: ona09 » dg. gen. 11, 2009 1:56 pm

Autor: aresia » dg. gen. 11, 2009 2:01 pm
,benvinguda ona09,i felicitats per la boda maka!!!ona09 ha escrit:Hola noies!!
Entro només un momentet per saludar-vos. M'acabo de registrar al foro perquè fa poquets dies que hem decidit que ens casem aquest 2009!!! mare meva, quina feinada que ens espera! estic super emocionada!!
Ara tot just estem mirant restaurants, i anem a toc de pito perquè tot està bastant ple...
Bueno, ja aniré escrivint, segur que m'aniran sorgint mil dubtes!! i trobo que aquest foro és genial per ajudar-nos les unes a les altres!
Una abraçada i felicitats a totes!!

Autor: arbecub » dg. gen. 11, 2009 2:33 pm

Autor: arbecub » dg. gen. 11, 2009 2:44 pm

Autor: miriameta » dg. gen. 11, 2009 3:51 pm

Autor: arbecub » dg. gen. 11, 2009 3:56 pm
miriameta ha escrit:Hola wapes, com va tot per aqui!!!
ona09 benvinguda al nostre foro!!!! i felicitats per la boda!!!
Nenes.. quin desconecting que porto....

Autor: carlina » dg. gen. 11, 2009 4:13 pm

Autor: montse_petita » dg. gen. 11, 2009 5:06 pm
Autor: aresia » dg. gen. 11, 2009 5:10 pm
,quin dia et cases montse???i tu ona???montse_petita ha escrit:Moltes Felicitats Ona09!!!
Nosaltres vam decidir aquest Nadal que ens casàvem al 2009, em vaig apuntar a aquest foro, i he trobat un munt de gent genial, ja ho veuràs!
Petonets.
Autor: ona09 » dg. gen. 11, 2009 6:02 pm

Autor: arbecub » dg. gen. 11, 2009 8:21 pm
ona09 ha escrit:Hola!! Ostres quina benvinguda! gràcies a totes... :)
Encara no sé quin dia em caso, perquè tot dependrà del restaurant que triem. Estamos en ello i déu n'hi dó quina feinada! tots els restaurants tenen avantatges i inconvenients i és una gran decisió! porto uns nervis... però al mateix temps és molt divertit anar-se imaginant el gran dia.
Vosaltres que també sou del 2009 ja ho deieu tenir tot ben avançat! hi ha molta feina o què?? per cert, el tema vestit... amb quant temps d'antelació s'ha de triar?
Gràcies guapes!

Autor: aresia » dg. gen. 11, 2009 8:59 pm
doncs aixo depen...al maig juny surten als avances de temporada cap a l'octubre surten les coleccion noves..pero la arbecub te rao amb sis mesos abans n hi ha prou,lo primerrissim que has de fer es triar restaurant i a partir d'aki anar fent...ona09 ha escrit:Hola!! Ostres quina benvinguda! gràcies a totes... :)
Encara no sé quin dia em caso, perquè tot dependrà del restaurant que triem. Estamos en ello i déu n'hi dó quina feinada! tots els restaurants tenen avantatges i inconvenients i és una gran decisió! porto uns nervis... però al mateix temps és molt divertit anar-se imaginant el gran dia.
Vosaltres que també sou del 2009 ja ho deieu tenir tot ben avançat! hi ha molta feina o què?? per cert, el tema vestit... amb quant temps d'antelació s'ha de triar?
Gràcies guapes!
Autor: Evie » dg. gen. 11, 2009 9:38 pm
Autor: miriameta » dg. gen. 11, 2009 9:57 pm
arbecub ha escrit:miriameta ha escrit:Hola wapes, com va tot per aqui!!!
ona09 benvinguda al nostre foro!!!! i felicitats per la boda!!!
Nenes.. quin desconecting que porto....
Ei miriameta!!!!
com q portes desconecting????
aixo n pot ser e????