Hola wapes m´enalegro que aneu treient el cap per aqui
Muacs!!!
Autor: miriameta » dg. gen. 11, 2009 3:48 pm

Autor: nuvia2010 » dg. gen. 11, 2009 4:20 pm

Autor: miriameta » dg. gen. 11, 2009 4:28 pm
nuvia2010 ha escrit:I en lloc de preguntar-te que tens, ara ja them de preguntar, et falta alguna cosa???

Autor: nuvia2010 » dg. gen. 11, 2009 4:31 pm

Autor: miriameta » dg. gen. 11, 2009 4:39 pm

Autor: nuvia2010 » dg. gen. 11, 2009 4:48 pm

Autor: miriameta » dg. gen. 11, 2009 4:57 pm

Autor: cuca lleida » dg. gen. 11, 2009 5:04 pm

Autor: carlina » dg. gen. 11, 2009 5:09 pm

Autor: cuca lleida » dg. gen. 11, 2009 5:30 pm

Autor: ise » dg. gen. 11, 2009 5:35 pm

Autor: lluneta29 » dg. gen. 11, 2009 10:08 pm
ise ha escrit:Wole guapes!!!![]()
![]()
Jo també tinc ganes de veure-us, tinc ganes de parlar amb vosaltres!!!!

Autor: lluneta29 » dg. gen. 11, 2009 10:10 pm
cuca lleida ha escrit:eii princeses a veure si kedem un dia,ok??? pero totes,eh?????? Nuvia akesta as de venir![]()
u sento pero tinc un munt de planxa.......uffff aixi que me voy al atakeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
ja direu algo de lo de kedar, jo el finde que ve tampoc puc, vaig a bcn a veure els papis.....pero podriem kedar un divendres no???
miriameta porta les sabates i tú cuca, l'anell eh!!! Els vull veure!!!!
Autor: miriameta » dg. gen. 11, 2009 10:11 pm
cuca lleida ha escrit:eiii nenetes quina ilu tot plegat....l'any que ve!!!!!!!
MIRIAMETAAAAAAAAA a tu te kede no res, si necesssites algo ja saps que pots contar am naltres!!!!
eiii nuvia, quant de temps....jo cada vegada que miro fotos de boda tambe me emociono molt, pq imagino el nostre dia....i jo crec que tambe plorare moltissim!!!! haurem de dir que ens posin makillatge resistent a la plorera!!!!!!!!!!!!!!jejejejejeje![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dg. gen. 11, 2009 10:12 pm
MIRIAMETAAAAAAAAA a tu te kede no res, si necesssites algo ja saps que pots contar am naltres!!!!
eiii nuvia, quant de temps....jo cada vegada que miro fotos de boda tambe me emociono molt, pq imagino el nostre dia....i jo crec que tambe plorare moltissim!!!! haurem de dir que ens posin makillatge resistent a la plorera!!!!!!!!!!!!!!jejejejejeje![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dg. gen. 11, 2009 10:12 pm
miriameta ha escrit:cuca lleida ha escrit:eiii nenetes quina ilu tot plegat....l'any que ve!!!!!!!
![]()
Hola wapiiiisssima!!!
gràcies per l´oferiment![]()
![]()
![]()
muacssssssssss et veiem poquet per aqui!!

Autor: lluneta29 » dg. gen. 11, 2009 10:15 pm
![]()

Autor: miriameta » dg. gen. 11, 2009 10:16 pm

Autor: lluneta29 » dg. gen. 11, 2009 10:18 pm
miriameta ha escrit:Lluneta wapaaa!!!!
com estas??? espero que be!!!![]()
Quan us digui la sorpresa me tirareu de tot a sobre, no es gran cosa, a mi me fa ilusió pero a vosaltres potser no us fa res.. No se. jeje
A vere quan me decideixo i tinc temps lliure.
Com pot ser que es vulgui quedar i no se pugui... Jo tinc moltes ganes!!!
Com vols que porti les sabates jajajajaja :p

Autor: miriameta » dg. gen. 11, 2009 10:19 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:cuca lleida ha escrit:eiii nenetes quina ilu tot plegat....l'any que ve!!!!!!!
![]()
Hola wapiiiisssima!!!
gràcies per l´oferiment![]()
![]()
![]()
muacssssssssss et veiem poquet per aqui!!
Carinyet meu com et va?????