CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: MOT » dv. gen. 09, 2009 9:07 pm

nena nena nena, que te queda UNA SEMANA!!!!! En 7 días pasarás tu último día de soltera!!!!!!

Ya está todo??? lo tenéis todo listo??? cuenta, cuenta, en qué estás pensando ahora mismo????
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ARARE » dv. gen. 09, 2009 9:21 pm

Com diu la Labanda, lo del meu tastet va ser churro total. Jo encara no he decidit a quina hora hem caso i vaig trucar a l'Ariana per parlar-ne, justament l'endemà anavem a començar a trucar a la gent i m'ho va comentar, així que vaig poder triar la primera.

A la S&X també la van trucar, es casa al juliol.

Majestic, tu a quina hora et cases? És que encara dubto, em caso el 26 de setembre i no se que fer.. potser em caso a les 16:00h... no se....

Jo també penso el mateix de lo dels cotxes... La veritat és que a mi m'encantaria anar amb el meu Polo jajaj però al meu germà li fa gràcia portar-me amb el seu (és un golf antic, descapotable) i a mi me la repanpinfla, com si he d'anar en taxi!!! Trobo que amb totes les despeses que hi han.. no seré jo qui sumi al excel de la boda el lloguer d'un cotxe!!!! Evidentment respecto les altres opinions, tinc una amiga que es va casar i li van regalar el lloguer d¡un Hammer per aquell dia i va ser espectacular!

Els menús de les noies van estar bé eh!! Jo ja faré fotos el divendres que be i el dissabte les penjo perque les veieu. Així del segon tast que és? Si no estàs segur pots tornar a anar? (pagant, suposo no???)
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: JB » dv. gen. 09, 2009 10:00 pm

PAGANDO sant Pere canta!!!

MOT.....
Despedida, fue ayer. Muy normalita...

Nos fuimos a cenary en mi sitio me encontre un ramo de 5 rosas blancas.
Y justo antes del postre salen los camareros con una cesta enorme y me la plantan ahi mismo. Tranquilas que como siempre pondre fotos, jijiji.

lo primero que me hacen es darle a la manivela de la caja de musica y la cancion que sonaba era la marcha nupcial!!!!! MAdre que nervios...

Todos y cada uno de los detalles que habia dentro tenia su nota correspondiente.

Hay dos botellas de benjaminde cava.
Dos bolsitas de organza con chueches para chantagear a jordi y que se marche a dormir a casa de alguien.
Unos pastelitos para enpezar l noche.
Dos tabletas de chocolate buenisimo.
Una caja llena de aramoas para ambientar la habitacion.
Unas medias de esas con puntilals negras
y un conjunto de ropa interior negro!!!!!!

Bueno una felicitacion de todas y una receta para ser feliz!!!!

Despues nos fuimos abailar un poco a un lcal de salsa y nos tubimos que ir enseguida porque me dolia el estomago un huevo!!!

Pero mi amiga se lo ha currado!!!!! Es un sol!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB
:: núvia de bronze

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: Majestic » dv. gen. 09, 2009 11:22 pm

Arare...., nosotros decidimos casarnos a las 17-18h, esa era la primera idea.

Lo que pasa es que pensamos que mi familia vienen mucha de Huesca, y a esa hora significaba que se iban con el bus a las 3 de la mañana, y llegaban allí a las 6h.., nos pareció un poco fuerte para la gente mayor.
Y también que tenemos muchos amigos con niños pequeñitos.

asíq ue , valorándolo, hemos decidido hacerla a las 13h, le hemos visto más ventajas, además a nuestras madres les gusta más de día que de tarde, el fotógrafo nos dijo que el pensaba que mejor de dia para las fotos y la luz, etc...

Resumiendo..., que al final nos hemos decidido por las 13h.

Y,como dice Labanda, y prefiero hacer el tast un poc más adelante..., pero me molesta que no envíen a todo el mundo los nuevos menús.

Bueno, cualquier cosa...
Muakis
Majestic
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ARARE » ds. gen. 10, 2009 11:03 am

Majestic, imáginate lo que aluciné cuando, una vez yo ya había escogido los platos del tastet (Según menu 2008) me entero que ya hay un menú 2009 y que hay cambios significativos!!!

Llamé a Cal Ble y lo dije, y se hicieron los tontos.. ah? no tienes el menú???

Yo también creo que lo de la luz natural para las fotos es muy importante porque si algo tiene Ca n'alzina son esas maravillosas vistas no?
Imatge
ARARE

EntradaAutor: MOT » ds. gen. 10, 2009 12:30 pm

JB!!!! Qué noche, y cómo se lo curró tu amiga... me encantan las rosas blancas, son mis favoritas (lo he descubierto después de la boda), y la caja de música... qué detallazo... y todos los elementos que había dentro... mmmmm, que bonito!!!!

Ah, y si la cesta la montó tu amiga, ¡menudo arte!!!! parece que lo bueno se pega!!! jejejeje

Pel que fa a l'hora, jo volia al matí, però al final, en fer-ho en ple Juny, el primer dia d'estiu, finalment em van convèncer perquè ho fessim de tarda, vam triar les 5.30 però finalment va acabar essent a les 7, tot i així, val a dir que vam tenir llum fins el moment d'entrar al saló, va estar molt i molt bé. No cal dir, que no és el mateix al juny que al setembre...
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ARARE » ds. gen. 10, 2009 3:35 pm

Mot, va ser a les 7 per lo del bus?

Jo no se, també estic mirant viatges i el circuit de Canadà que ens agrada te sortides els diumenges, si al final triem aquest suposo que farem el casament al migdia perque si l'endemà hem de sortir pitant cap a l'aeroport.. millor acabar bé la nit!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: MOT » ds. gen. 10, 2009 3:40 pm

Sí Arare, sí... per culpa de l'autocaret dels nassets...

Ostres que bé, nosaltres vam decidir el viatge un mes i mig abans d'anar-hi, crec, i llavors ja no estàvem a temps de canviar res, tampoc va caldre, vam sortir el dimarts següent, crec.

I Canadà pinta moooolt bé!!! sí sí!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: JB » ds. gen. 10, 2009 9:02 pm

MOT antes me has preguntado que ahora que estaba pensando ahora mismo????

Pues va aser que no os lo puedo contar hasta el mismo viernes!!!jajajjaja

www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: Majestic » dg. gen. 11, 2009 4:07 pm

Aquí estudiando los menús.... dudas existenciales:

No se si poner el aperitivo 1 + carrito helados que me encanta. O el aperitivo 2.

Si poner de primero un plato de entrante o de pescado. Es que en Huesca la costumbre es primero pesacado y luego carne. Bueno, allí es un aperitivo sencillito.., un entrante, pescado y carne.

Tendré que hacer combinacones y que me hagan presupuestos, pq según que elijas te cuesta un riñón y parte del otro.

Así que en eso estamos....
Buen fin de finde!!!
Majestic

EntradaAutor: Majestic » dg. gen. 11, 2009 4:09 pm

Se me lian las palabras....., es que lo reyes magos (pero los que vienen andando), me han traido un portatil nuevo, y las teclas son tan suaves que se me lian sólas....y escriben lo que quieren!!! ;-PP
Majestic

EntradaAutor: ANEROLA » dg. gen. 11, 2009 7:15 pm

Hola noies,
ja vec que els Reis s'han portat molt bé. Peazo cotxe per la Lídia, per cert i el vostre Megane?? que era molt xulo també... i portàtils per més d'una, jolín quins reis noies.
Jo penso com vosaltres, val més la pena gastar-se la pasta que val un lloguer d'un supercotxe per la boda en el viatge per exemple, almenys per mi.
JB que maco el ram i les cosetes que et va posar a la cistella estàn molt currades, xapó per la teva amiga. Eii ja això que dius que no ens pots dir fins el divendres?? Els nervis com van?
No sé qui demanava lo dels menús, nosaltres vam fer el Chop suey de verdures amb pop a la planxa i el confit d'anec, boníssim tot!! El gelat de poma àcida amb crema de maduixots i la pinya colada, i com no de pastís el coulant. Nosaltres vam haver de fer un segon tast que com bé ha dit la JB pagant, van ser 20€ cadascú i només era per fer tast de segons plats.
I per lo que deieu de la data del tast, a nosaltres ens vam trucar l'any passat sobre aquestes dates, i vam fer el tast el primer divendres de febrer, i ens vam casar el 26 de juliol per les que no ho sapigueu.
Labanda jo vull xafardejar els menús...que tinc curiositat!! :-)ok:
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ru » dg. gen. 11, 2009 8:49 pm

HOLEEEEESSSSS!!!!

BON ANY, BONS REIS, BON TOOOOOT!!!!!

Estic mooolt a la parra, ho sé!!!! I ara a sobre amb el vici del facebook, no dono pa má!!!

Primer de tot: Labanda! MOTHER OF THE BEAUTIFUL LOVE???? jajajjajjaja!!! feia temps que no em descollonava tant!!! kin riure per GOD!!!! Eix! has de passar aquests menús eh?!? COTICOTI!!!!

Mot, a veure si us ho arreglen bé tot lo del video...

Lids!!! Com que ja saps el vestit i no ens ho dius???!!!! K vols pinyus o què????!!!! :t:t:

Anna! K tal la vida de mama???? Molt estrés o què? I el Jordi què tal??? (ja veieu que avui torno a estar com en los viejos tiempos cotilliles!!!!)

JB!!!! Com van aquests nervis???? Kina xulada de manualitats!!! Ets un crack noia!!!!

CAGUMLAMAREDESANTCRISTIAMEN!!!! Diu que hi ha crisi la Labanda!!!! Vaya peazucochexavalaaaaaaaaaaaaa!!!!! És com el "meu" de núvia!!!! I també vermell, jejejje!!!!

Anerola, t'entenc amb lo de que toqui la loteria tan a prop teu i tu res de res!!! A mi ja m'ha passat dos anys, la grossa a 2 amics meus!!! Kin trauma!!!! :--(

Arare, no et faci mania les galtes, a mi també em passava fins que un dia vaig provar les de vedella (sense saber-ho!) i mmmmm.... boníssimes!!!! :-)ok:

Tema reis: calerons!!!! I bastants!!!! BIENLIIIISSSS!!!!! Que fan molta falta!!!!!

Bueno, veig que de viatgets també teniu planassuuuussss!!!! k guapus!!!

Aix!!!! Jo vull tornar-hi!!!! Li he demanat uns 100 vegades el divorci al Manel per tornar-nos a casar després, però el molt jeta no me'l concedeix!!!! grrrrr!!!! : sgra : .... :-))

Apa xiquetes!!!! Molts pitonets!!!
Imatge
ru
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: MOT » dg. gen. 11, 2009 9:42 pm

jejjee, nosaltres també hem fet aquesta conya més d'una vegada, però no ens decidim a fer el pas de divorciar-nos, jejeje, és que em temo que si ens tornessim a casar no seria igual... jajajaja

A dos amics teus? la grossa??? quina ràbia!!!!! i què, com viuen ara????

JB, què gaire nerviosa???

Anna, què com ho porteu? bé això de tenir a la Júlia sempre a sobre??? :P

Bé, guapes, doncs dir-vos que jo no podré ser el dia 17 a Ca n'Alzina, ja que fa mesos que vam quedar amb les amigues per anar de finde i justament marxem el 16 i no tornem fins al 18 a la tarda, quan me'n vaig adonar em va fer motla ràbia i vaig probar de canviar-ho, però les meves amigues se'm van llençar al coll i em va ser impossible de canviar, així que feu moltíssssimes fotos, que vull viure-hi com si fos allà, eh?!

JB, que ya te queda menos de una semana!!!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ARARE » dg. gen. 11, 2009 10:13 pm

Jo el dissabte posaré les fotillos del meu tastet!! A veure que us sembla!!!

Per cert, estic intentant fent dieta i no hi ha manera... algu te una dieta milagro??? Vull perdre uns 4 kilillos!!!!! Les que us heu casat, vau perdre per això dels nervis del casament???? A mi em fa l'efecte que m'engreixaré dels nervis!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: flor17 » dg. gen. 11, 2009 10:17 pm

Hola a totes!

M'ha agradat molt veure aquest post sobre can Alzina i pel que semble s'en parla molt bé! Em quedo més tranquil.la. Nosaltres varem anar ahir a visitar-lo i ens va agradar molt i molt, és maquissim! peró el que no vaig entendre es que no ens donéssin el menú del 2009, algú el té?
I els preus, com és que no dónen els preus del plats? com podem fer el menú sense saber preu? Així nosaltres segur que triem el mes car!

Demà trucarem per agafar la data, que si tot va bé i no ens l'ha agafat ningú serà el 30 d'agost.
flor17

Entrades: 32
Membre des de: dg. gen. 11, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: LABANDA » dg. gen. 11, 2009 10:38 pm

nenes, aquí o no hi ha moviment o de cop estem a la onda!!! així m'agrada i que no decaigui siiusplauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

RU, POBRE DE TU QUE NO ET PASSIS MÉS SOVINT!
MArta, que vagi molt bé el finde, prometem PRE CRONICA genial de la Bea!!!

BEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA UNA SEMANITAAAAAAAAAAAAAAAAA, MENOS MENOS QUE DIGO YO!! que chulo todo lo que cuentas de la despedida, un 10 por tu amiga!!!! todo muy cuidado y sin guarradas....jejejeje y nena, esos dolores de barrigaa.....

SON NORMALES............. QUE TE CASAS PERO YAAAAAAAAAAAAAA!!!

Lorena, el Megane, doncs ens el quedem... necessitem 2 cotxes nosaltres always! només hem venut el meu.... el 206 ! pobret....

ARARE!!!!!!!!!! quina enveja, ja el tast que be!!!!! fes fotos a TOTTTTTTTTTTTTT!!!!! TOT!!!!!!! i sobre la dieta.... doncs jo igual que tu... vull perdre uns 4kilets... i saps que m'acabo de menjar??? un coulant,... per favor.... soc lo pitjor!! pero bueno, ens posarema rotllo al gimnàs una miqueta.... i farem més amanidetes....

i BENVINGUDA FLOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SI AGAFES EL 30 D'AGOST, SERÁS AGOSTERA COM JOOOOOOOOOOOOO!!!YUHUUUU, encara hi ha dies lliures auqest any????? cuenta cuenta!!!!!!!!!
i aquí interrogatori... d'on sou, com us dieu, quants anys teniu, cermònia civil, esglèsia....tens vestit??? jijijijij

i no et preocupis per l'elecció perquè tot SORTIRÀ GENIAL!!!!!!!! aps i pels menús no pateixis, potser quan hi vas anar no el stenien encara...els acaben de treure aquesta setmana passada...

petons wapes....
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: flor17 » dg. gen. 11, 2009 11:06 pm

Hola Labanda

Nosaltres som de Tàrrega i de dies, doncs en quedaven ben pocs:
02 de maig
30 d'agost
13 de Setembre
21 de Setembre
12 d'Octubre
28 de Novembre
i potser algún més.
El Lluís ens va dir que si escolliem l'agost i tastet el tindriem ara a principis de febrer.
Hi ha algú que tingui els preus i els plats del 2009? M'els podrieu pasar?
bertasellesmas@yahoo.es

Gracies
flor17

Entrades: 32
Membre des de: dg. gen. 11, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: LABANDA » dg. gen. 11, 2009 11:12 pm

Majestic ha escrit:Aquí estudiando los menús.... dudas existenciales:

No se si poner el aperitivo 1 + carrito helados que me encanta. O el aperitivo 2.

Si poner de primero un plato de entrante o de pescado. Es que en Huesca la costumbre es primero pesacado y luego carne. Bueno, allí es un aperitivo sencillito.., un entrante, pescado y carne.

Tendré que hacer combinacones y que me hagan presupuestos, pq según que elijas te cuesta un riñón y parte del otro.

Así que en eso estamos....
Buen fin de finde!!!

ays que se me pasó contestarte....

yo la verdad, no nos los hemos mirado mucho...esto del carrito de helado lo encuentro raro... no sé, nunca lo he visto o no me he fijado.... apetece un helado d aperitivo???

nosotros tenemos claro que pondremos un
pescado de primero
y una carne de segundo

es sagrao, por eso que no nos complicaremos mucho...a ver si me llaman para el tast!!!
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dg. gen. 11, 2009 11:14 pm

flor17 ha escrit:Hola Labanda

Nosaltres som de Tàrrega i de dies, doncs en quedaven ben pocs:
02 de maig
30 d'agost
13 de Setembre
21 de Setembre
12 d'Octubre
28 de Novembre
i potser algún més.
El Lluís ens va dir que si escolliem l'agost i tastet el tindriem ara a principis de febrer.
Hi ha algú que tingui els preus i els plats del 2009? M'els podrieu pasar?
bertasellesmas@yahoo.es

Gracies

caria, a mi em van dir que el setembre estava ple-... que passa que s'han anulat casaments?????

gràcies wapa!!!

ja tens vestit???
LABANDA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants