CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: flor17 » dg. gen. 11, 2009 11:27 pm

Uff! uff"

noooooooooo! de fet varem decidir de casar-nos el dia abans de nadal, per tant, ha set tot pim pam!
A més no m'agraden!
JO VULL ANAR AMB PANTALONS!

Fa uns anys vaig veure a pronovias un conjunt que portava pantalons i una tunica amb una mica de cua, m'en vaig enamorar i ara no trobo res que si assembli i no me n'agrada cap.
Al meu home li agraden els d'aquesta casa:
http://www.mmguer.com/ini.php?pag=ini&lleng=cat

Els trucaré aquesta semana per anar-hi dissabte, de fet a mi encara són els unics que mira.... algun d'ells encara m'el possaria!
Peró no tinc ni idea de preus!
Quina es la mitjana per un vestit?
flor17

Entrades: 32
Membre des de: dg. gen. 11, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: LABANDA » dg. gen. 11, 2009 11:35 pm

nenaaa!!! són super originals!!! mai havia vist una cosa així!!!!! pintats a mà, tota una obra d'art!!!

doncs molt bé que vulguis casar-te amb pantalons! cadascú com se senti més cómoda,i tant!!!!!! i amb personalitat! :-)ok:

i enhorabona per la recent decisió de casar-vos!!! seguim en contacte per aquí!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: flor17 » dg. gen. 11, 2009 11:40 pm

Ja aniré informant de les novetats.

I si algú té el menú del 2009 please paseu-me'l que el meu home está dels nervis!

Bona nit!
flor17

EntradaAutor: MOT » dl. gen. 12, 2009 9:32 am

Ei Flor, benvinguda!!!!

Carai, doncs fa pocs dies que us vau decidir per casar-vos i ara, pam, ja teniu pràcticament el lloc!!!

No és d'estranyar que ara hi hagi hagut algunes anul.lacions, hi ha persones que realment no poden casar-se per un motiu o un altre i fins a última hora, no desisteixen...

Els vestits que proposes, ja els havia vist, són molt originals, sí, n'hi ha de molt xul.los, i això de casar-se amb pantalons, jo también ho havia pensat, per comoditat, sobretot, però mira, finalment, vaig acabar anant amb vestit... clar, que la meva aventureta per trobar el vestit ideal... va ser llarga i dura... però bé, no sol passar això.

Ah, i el que comentes dels preus dels plats, aquí és normal, no sabràs quins preus hi ha fins que no facis propostes de menús, el truc és anar demanant combinacions per tal de veure quina et surt més a compte. I sempre et pots deixar guiar per l'Ariana, que és qui porta als nuvis una vegada s'han decidit per Ca n'Alzina.

Bé, doncs, mantingue'ns informades de tot, eh?! ;)
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

També a Ca N'Alzina

EntradaAutor: mferrer » dl. gen. 12, 2009 11:17 am

Hola, hola.

Fa alguns dies que us llegeixo i m'interesso per les novetats!!
Nosaltres ens casem a Ca N'Alzina el 27 de Setembre, i també ho vam decidir i concretar aquest Nadal.
Del tema menús, només tenim els del 2008, i la veritat és que anem confeccionant idees a partir d'aquests. Ara veig, que algunes de vosaltres ja teniu els menus del 2009; que me'ls podríeu fer arribar? i que en sabeu preus? Gràcies, i felicitats a la nuvia (no en recordo el nom) que es casa el proper cap de setmana.
mferrer
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: LABANDA » dl. gen. 12, 2009 11:32 am

hola mferrer BENVINGUDA!!!

VEIG QUE HAURE D'ACTUALITZAR LA LLISTA DE LA PRIMERA PAGINA!!!

i la núvia del dissabte es la BEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

NIÑA COMO VAS???
LABANDA

EntradaAutor: mferrer » dl. gen. 12, 2009 11:40 am

Gràcies per la benvinguda!!! ja veig que sou ràpides en contestar, jo de fet sóc a la feina però puc anar fent ulladetes al fòrum.
A per cert em dic Maira.

Doncs, això, felicitats BEA

Us faig arribar el mail per si podeu enviar-me els menús d'aquest any.

maira.ferrer@escolapia.cat

Merci
mferrer

EntradaAutor: LABANDA » dl. gen. 12, 2009 11:46 am

ok, ESCOLA PIA????

ets mestra???

mira el mail!
LABANDA

EntradaAutor: dido » dl. gen. 12, 2009 11:48 am

Ei maques,

He estat molt desconnectada per les festes i una mica estressada aprofitant que baixàvem a Barcelona per enllestir temes del casament... déu meu... ja el tenim aquí...

Espero escriure més a partir d'ara.

Labanda, al final ja t'has decidit pel vestit?

JB, cómo van los nervios??? Espero que todo te vaya muy bien, estoy impaciente por ver las fotos!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: mferrer » dl. gen. 12, 2009 11:54 am

Ep!!! quina rapidesa!! gràcies

No sóc mestre, bé, sóc pedagoga i treballo a l'Escola Pia, a l'àrea de pedagogia i formació en el lleure.

Em penso que en algun mail de llegit que tu ets mestre, oi?
mferrer

EntradaAutor: MOT » dl. gen. 12, 2009 12:33 pm

Hola Maira!!!! Benvinguda!!!!

Jo també sóc pedagoga!!!! però treballo en una empresa dissenyant cursos on-line, fent-los a mida per les empreses i tutoritzant-lo quan convé. Si mai necessiteu quelcom on-line, ja saps!! ;) jejeje :-)

I d'on ets? ja tens el vestit triat, tu? Cerimònia civil o religiosa? és que som una mica cotilles... ja ho anireu veient... jejeje

Jo em vaig casar al Juny a Ca n'Alzina, podeu trobar la meva crònica a Cròniques 2008 (mot i paco 21-06-2008), ja veureu com serà "estupenduuuu".
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: mferrer » dl. gen. 12, 2009 1:11 pm

Uf!!! quantes coses que voleu saber!!! je, je,...

Anem a pams.
-El vestit no l'he triat, n'he vist, però no l'he triat i fins allà a l'Abril o Maig no començaré a posar-m'hi en serio.
- Cerimònia religiosa a l'església de Rubió; ens casa un escolapi i serà una cerimònia força diferent a les clàssiques. (És que els escolapis són molt moderns)

El cert és que ja vaig "xafardejar" la teva crònica; quina sort que us anés tot tant bé.
mferrer

EntradaAutor: MOT » dl. gen. 12, 2009 1:59 pm

Doncs sí, allà a Ca n'Alzina, quan va bé, va moooolt bé. Cap queixa per part de ningú i tothom entussiasmat amb la masia, les vistes i l'atenció del personal, a més de molt sorpresos amb l'aperitiu i el menú de la boda (amb el coulant tothom encara babeja, jejeje).
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: LABANDA » dl. gen. 12, 2009 2:30 pm

eis que guay una del mateix ram!!!

Dido, rebenvinguda!!! i sí, per fi! puc dir q tinc vestit!!!! i tu que tal??
LABANDA

EntradaAutor: JB » dl. gen. 12, 2009 2:38 pm

Madre mia cuanto movimiento ultimamente!!!!!

NERVIOS.... que es eso :-/ :-/

la verdad es que el sabado si que lo estaba, pero el domingo y hoy no.

Ayer por la tarde despues que a juanra lo dejaran entero en casa, vino el profe de baile a ver comolo llevamos. jajaj y la verdad es que si sae a la primera de coña!!

Hoy he tenido mi prueba depeinado!!! si si como lo oiissss hoy porque ha sido una historia muy larga.. En fin que al final ya la tengo y em ha encantado.

www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: flor17 » dl. gen. 12, 2009 2:49 pm

Hola a totes,

Gracies per la rebuda i moltes moltes gracies Labanda pel menú, és un descans veure el canvi de menús perque dels que em varen donar no ens n'agradava cap i aquest el menú 1 encara em convens, com a mínim, a mi.

Avui ja he trucat al Lluis per confirmar el dia que será, com ja havia dit, el 30 d'agost, m'ha dit que aquesta tarda em trucarà la Yolanda per fer la paga i senyal.

N'he parlat amb els de la feina i hi ha dues persones que han anat a casaments a ca n'alzina i diuen totes que els hi ha agradat tant, bé bon senyal! nosaltres no n'haviem ni sentit a parlar, a més, el meu sogre hi ha d'anar al març a un casament, demanaré que m'en faci mil fotos i prengui nota de tot!
flor17

EntradaAutor: mferrer » dl. gen. 12, 2009 3:26 pm

Nosaltres ja hem fet la paga i senyal, i ens varen dir que ens trucarien pels volts del febrer per fer el tastet; imagino però que serà més tard.

Per cert!! algú de vosaltres, o bé de les experimentades que ja s'han casat, sap si és possible demanar els preus d'algun plat abans de confeccionar els menús del tastet??? és per guanyar feina i temps, doncs si sabem els preus abans, ja podem anar al tastet amb aquells plats que econòmicament i per gust ens vagin bé.

Tot plegat em sembla un xic complicat, ja que si posessin els preus de cada plat, evitarien que els féssim tantes preguntes.
mferrer

EntradaAutor: flor17 » dl. gen. 12, 2009 3:46 pm

Hola mferrer, jo penso igual que tu i ara acabo de parlar amb ells precisament d'aquest tema i res que ho he de parlar amb l'ariana que ella ens orientarà! No hi ha manera.

Ja es definitiu ja he fet la paga i senyal! :-)ok:
flor17

EntradaAutor: dido » dl. gen. 12, 2009 4:14 pm

Ui, això de saber els preus dels plats és impossible!!! Realment no entenc perquè no ho fan, perquè em sembla que tothom els deu dir el mateix...
Nosaltres no ho hem arribat mai a aconseguir...
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: dido » dl. gen. 12, 2009 4:16 pm

JB, me dejas más tranquila con lo de tu prueba del peinado. Yo me la tendré que hacer unas 2 o 3 semanas antes de la boda, y aún no he elegido peluquería y mucho menos peinado, jejejeje... He tanteado algunas por Igualada y supongo que pronto reservaré el día
Imatge
[/url]
dido

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants