carlina ha escrit:hola miriameta.
Quans dies sense passar per aquí. Contan's!
Holaaa, la veritat es que si, a veure si aquesta setmana puc respondre a tots, que encara tinc coses pendents.
Que tal va tot?
Autor: miriameta » dg. gen. 11, 2009 10:00 pm
carlina ha escrit:hola miriameta.
Quans dies sense passar per aquí. Contan's!

Autor: miriameta » dg. gen. 11, 2009 10:01 pm
arbecub ha escrit:algu sap alguna cosa de la silviangel????

Autor: miriameta » dg. gen. 11, 2009 10:05 pm

Autor: ona09 » dg. gen. 11, 2009 10:29 pm

Autor: miriameta » dg. gen. 11, 2009 10:31 pm

Autor: ona09 » dg. gen. 11, 2009 11:43 pm

Autor: aresia » dl. gen. 12, 2009 2:23 pm
si que es normal si.ona09 ha escrit:Una pregunta: quan envies un missatge privat i després veus que el tens a la Bandeja de salida, suposo que vol dir que no s'ha enviat?? és normal que passi això? és que jo n'he enviat un ja fa hores, i encara està a Bandeja salida.
merci!
Autor: Evie » dl. gen. 12, 2009 2:42 pm
Autor: aresia » dl. gen. 12, 2009 2:44 pm
eis wapi!!!com va???Evie ha escrit:bon diaa!!
em sembla que quan estan a bandeja de sortida es que encara no els han llegit i una vegada el llegeix la persona a qui li envies passa automaticament a elements enviats, diria que es aixi....jejejejje
Autor: Evie » dl. gen. 12, 2009 2:46 pm
Autor: arbecub » dl. gen. 12, 2009 2:47 pm

Autor: Evie » dl. gen. 12, 2009 2:49 pm
Autor: aresia » dl. gen. 12, 2009 2:50 pm
be apunt de marxar a currar!!!que avui amb akesta boira em fa mandra....arbecub wapi que tal???nenes a la tarde torno que si no fare tard...muakis per totes!!!Evie ha escrit:Eis!!!! doncs bee!!! jejeje per aqui una estonetaaa! disfrutant del dia de festa jijijij
i tu com ho portes!!!
Avui son 8 mesos justosss!!! jijijij dema ja tindre un comptador de 7!!! quina ilu!!!
Autor: arbecub » dl. gen. 12, 2009 2:55 pm
Evie ha escrit:Eis!!!! doncs bee!!! jejeje per aqui una estonetaaa! disfrutant del dia de festa jijijij
i tu com ho portes!!!
Avui son 8 mesos justosss!!! jijijij dema ja tindre un comptador de 7!!! quina ilu!!!

Autor: Evie » dl. gen. 12, 2009 3:14 pm
Autor: aresia » dl. gen. 12, 2009 7:38 pm
okis wapiiiii!!!!acabo d'arribar tik baldada!!!!eis nenes com porteu el tema viatge???naltres estem indecisos...s'accepten suggeriments...Evie ha escrit:Aix aresiaa!!! ja arribo tard!! ves a compte amb la boira! a la nit parlem!
Arbecub!!! gràcies bunica!!
Ara anire a mirar-la! jo tinc una ja que em va regalar ma germana, va ser el primer regal q em van fer per la boda jijij.
Autor: aresia » dl. gen. 12, 2009 7:39 pm
eis wapi,dema tidras un set ehhh!!!!Evie ha escrit:Aix aresiaa!!! ja arribo tard!! ves a compte amb la boira! a la nit parlem!
Ara anire a mirar-la! jo tinc una ja que em va regalar ma germana, va ser el primer regal q em van fer per la boda jijij.
Autor: ona09 » dl. gen. 12, 2009 7:59 pm

Autor: Evie » dl. gen. 12, 2009 9:47 pm
aresia ha escrit:okis wapiiiii!!!!acabo d'arribar tik baldada!!!!eis nenes com porteu el tema viatge???naltres estem indecisos...s'accepten suggeriments...Evie ha escrit:Aix aresiaa!!! ja arribo tard!! ves a compte amb la boira! a la nit parlem!
Autor: Evie » dl. gen. 12, 2009 9:47 pm
aresia ha escrit:eis wapi,dema tidras un set ehhh!!!!Evie ha escrit:Aix aresiaa!!! ja arribo tard!! ves a compte amb la boira! a la nit parlem!