Autor: torsaeann » ds. gen. 10, 2009 2:45 pm

Autor: estherijavi » dg. gen. 11, 2009 10:09 pm
Autor: Arian1682 » dg. gen. 11, 2009 11:53 pm

Autor: Arian1682 » dg. gen. 11, 2009 11:55 pm
nuriarrush ha escrit:Hola,
perdoneu la mevafalta de memoria,qui de vosaltres es casa al casablanca? I al Dorado? estic entre aquests dos...

Autor: Arian1682 » dg. gen. 11, 2009 11:56 pm
torsaeann ha escrit:Bones¡¡¡¡
Que tal Natalia¡¡¡¡
Dons jo t'explico.....
El vestit que em va agradar el vaig veure a la fira a una botiga de Reus, jo vaig anar-hi el dia 23 de desembre per primera vegada a probar-me vestits de nuvia i amb concret el que jo volia ja que em va agradar molt, el vestit em va agradar i la mami em va dir que, mires i si no m'agradaba res mes ja decidiria però que avanç de cadar-me aquell que mires que el nostre dia solsament serà una vegada a la vida i tenia que mirar diferenst models.
Aquestes vacances de Nadal he mira't i he emproba't però aquell és el que més m'agrada.
Llavors, amb aquesta cadena que tu dius el vaig veure també i he volgut anar per comparar preus i per aprofitar de emprobar una altre vegada sense tenir que anar a la mateixa botiga de Reus. La veritat es que jo també he llegit no gaires bons comentaris.... i jo com experiència et puc dir que tenen moltes ganes de vendre i et diuen que si t'agrada que ràpid reservis que la tela s'acabarà etc...etc.... no se nose.....
El que jo faria és anar per mirar el que tu t'agrada i despres et poses a la pàgina de Pepe Botella i mires diferentes botigues on venen els vestits i pots comparar preus i mirar altres models.
Bueno nena...espero que et sigui útil tot això i no siguis tonta i si t'agrada't un vestit ves i mira....
Mua¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Anna

Autor: Arian1682 » dg. gen. 11, 2009 11:59 pm
torsaeann ha escrit:nuriarrush ha escrit:Hola,
Estic buscant una dissenyadora o dissenyador que em faci el vestit de núvia.
El vull d'una manera molt concreta, com a molt vaporos,romàntic però senzill.
Crec que només m'ho podrà encertar algú que hi entengui i tingui experiencia en núvies.
Coneixeu a algu per TRG o la provincia?
Ja veieu, encara no tenim res de la boda i ja penso en el meu vestit de novia...de fet, abans de que m'ho proposes, ja me l'imaginava com seria...molt romantic i vaporos...
Thanks!
Hola guapa¡¡¡
Et puc ajudar ja que justament vaig anar de rebaixes el dia 7 a Reus, vaig passar per un carrero que pusaba a l'aparador d'una botiga que era una modista que feia els vestits.
Aquest carrer està, el carrer del zara, et queda el zara a la borera dreta i tu baixes el carrer i quan et trobis viatges iberia que fa cantonada, és aquest carrero que entra a mà dreta, segueixes el carreró i vas miran i ja la veuràs també a mà dreta.
Quin rotllo no..... jajajajajajajaj
Espero que et sigui d'ajuda¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡

Autor: Arian1682 » dl. gen. 12, 2009 12:00 am
_eLi_ ha escrit:Hola wapis!!
Ya estoy aki!!! con las vacaciones he estado desconectadisima del foro, con tantas cosas por hacer, no he tenido tiempo.
Me tengo que poner al dia de todo, este finde me pondré en serio.
Queria saludaros y felitaros el año nuevo 2009!! Os deseo mucha felicidad para este nuevo año que hemos entrado.
Tenemos mucha faena este año muchas cositas que preparar y comentar!! jejeje, este será nuestro año!!! disfrutaremos muchisimo de los preparativos, nos lo pasaremos genial!! ya vereis.
Bsitos para todas, nos vemos por aki y en la cuenta atrás!!! (me encanta!!)jjejej
AH! Ya tengo las entradas para la feria!! jejeje que ganas, y luego nos veremos también en la kedada!, uf! cuantas cosas!! que bien!! que bien!!

Autor: torsaeann » dl. gen. 12, 2009 8:20 am
estherijavi ha escrit:no lo donguis tantes voltes torsaeann si tagrada akell,doncs ya esta!!!!!!!!!!tranki k no coincidirem!!!!jejejjee

Autor: torsaeann » dl. gen. 12, 2009 8:23 am
Arian1682 ha escrit:torsaeann ha escrit:Bones¡¡¡¡
Que tal Natalia¡¡¡¡
Dons jo t'explico.....
El vestit que em va agradar el vaig veure a la fira a una botiga de Reus, jo vaig anar-hi el dia 23 de desembre per primera vegada a probar-me vestits de nuvia i amb concret el que jo volia ja que em va agradar molt, el vestit em va agradar i la mami em va dir que, mires i si no m'agradaba res mes ja decidiria però que avanç de cadar-me aquell que mires que el nostre dia solsament serà una vegada a la vida i tenia que mirar diferenst models.
Aquestes vacances de Nadal he mira't i he emproba't però aquell és el que més m'agrada.
Llavors, amb aquesta cadena que tu dius el vaig veure també i he volgut anar per comparar preus i per aprofitar de emprobar una altre vegada sense tenir que anar a la mateixa botiga de Reus. La veritat es que jo també he llegit no gaires bons comentaris.... i jo com experiència et puc dir que tenen moltes ganes de vendre i et diuen que si t'agrada que ràpid reservis que la tela s'acabarà etc...etc.... no se nose.....
El que jo faria és anar per mirar el que tu t'agrada i despres et poses a la pàgina de Pepe Botella i mires diferentes botigues on venen els vestits i pots comparar preus i mirar altres models.
Bueno nena...espero que et sigui útil tot això i no siguis tonta i si t'agrada't un vestit ves i mira....
Mua¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Anna
Torsi wapi de quina cadena de botigues parles??? tik una mika perduda![]()

Autor: Nata|ia » dl. gen. 12, 2009 3:19 pm
Autor: ELENA_I_OSCAR » dl. gen. 12, 2009 5:04 pm

Autor: Esther&Edu » dl. gen. 12, 2009 7:53 pm

Autor: NIKITA8 » dl. gen. 12, 2009 8:02 pm
Esther&Edu ha escrit:Hola noies,
Sóc Tarragonina i també em caso al 2010, tenim pensat pel 22/5/2010 però encara no hem anat a l'esglèsia, i al restaruant, la veritat que anem una mica perduts.
No hem mirat cap restaurant pero ens feia gràcia el Mas Sedó, algú hem pot informar una mica de que tal està i si em poguessiu parlar d'altres restaurant que també estiguin bé pel que fa preu-qualitat us ho agrairia molt.
Fins aviat!!!!
Autor: Esther&Edu » dl. gen. 12, 2009 9:03 pm

Autor: martolis » dl. gen. 12, 2009 11:24 pm
Autor: martolis » dl. gen. 12, 2009 11:33 pm
nuriarrush ha escrit:Hola,
Estic buscant una dissenyadora o dissenyador que em faci el vestit de núvia.
El vull d'una manera molt concreta, com a molt vaporos,romàntic però senzill.
Crec que només m'ho podrà encertar algú que hi entengui i tingui experiencia en núvies.
Coneixeu a algu per TRG o la provincia?
Ja veieu, encara no tenim res de la boda i ja penso en el meu vestit de novia...de fet, abans de que m'ho proposes, ja me l'imaginava com seria...molt romantic i vaporos...
Thanks!
Autor: torsaeann » dt. gen. 13, 2009 8:20 am
martolis ha escrit:Hola guapes i futures casades!!!!
Sento no haver-me conectat abans, però us explico... casar-se és una passada!!!!!!!!!! Un dia súper divertit, vaig disfrutar com un mico i a sobre súper tranquil·la!!!! Vaig gaudir de tot el dia!!!
Tot i que la setmana anterior a la boda ho hagués engegat tot a cagar (nervis d'última hora, un nuvi-marit que no feia res, stress....), ¡¡no me arrepiento de nada!!
Per a les que us caseu a Clos Barenys, tothom va quedar encantat amb el lloc, i el menjar boníssim!!! Tot i que sempre la visió dels "organitzadors" (nuvis i papis) és diferent dels convidats. Hi ha petites cosetes que es poden millorar (com sempre), però en general va ser fantàstic.
Ja tenim també les fotos de la boda, fantàstiques!!! El tracte amb el fotògraf i el noi del vídeo va ser excel·lent, i les fotos ens encanten!! Realment és el que volíem, fotos súper naturals, no poses artificials...
I el viatge..... el millor de casar-se!!! 3 setmanetes els dos sols, fabulós!!!
Això és un breu resum, si voleu més info... aquí estic!! Potser trigo a contestar, però ho faré!!!
Hola Martolis¡¡¡¡¡
Me'n alegro que siguis un dia fantàstic¡¡¡¡
Sobre el tema del fotògraf, quins vas agafar?
I el viatge, amb quan de tems es pot mirar i reservar?
Un petó i gràcies¡¡¡
Anna
Petonets a les que estàveu a l'estiu per aquí i... enhorabona a les noves núvies!!!

Autor: aliaga79 » dt. gen. 13, 2009 2:13 pm

Autor: torsaeann » dt. gen. 13, 2009 5:43 pm
aliaga79 ha escrit:TARRAGONINES GUAPES...!!
PER FI HA ARRIBAT EL 2009...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AIXÒ VOL DIR QUE JA PODEU DIR, OFICIALMENT, QUE L'ANY VINENT US CASEU...
QUINA EMOCIÓ...
JA VEUREU QUE US PASSARÀ VOLANT...
ESPERO PODER COMPARTIR AMB VOSALTRES AQUEST ANY QUE PER MI SERÀ TAN ESPECIAL: EM CASOOOOO!!!!

Autor: Esther&Edu » dt. gen. 13, 2009 6:52 pm