MAIG 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Eliti » dt. gen. 13, 2009 9:14 am

De momento todo bien, pero estoy super estresada, no tengo nada mirado, no se por donde empezar...! esto es un lio!!
Tu como lo llevas?
Eliti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 11827
Membre des de: dv. des. 05, 2008 4:54 pm
Ubicació: Cornellà

EntradaAutor: oshia » dt. gen. 13, 2009 9:23 am

Pues yo no se por donde seguir jajaja porque lo basico ya lo tenemos restaurante, catering y fotografo, pero ya no se por donde seguir jajaja tengo tantas cosas pensadas que no se...
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: Eliti » dt. gen. 13, 2009 9:27 am

jejeje, esto es de locos! es un nunca acabar...
Tu cuando te casas? y donde?
Eliti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: oshia » dt. gen. 13, 2009 11:26 am

Me caso el 22 de mayo de 2010 en la garriga de castelladral!!!.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: lluneta29 » dt. gen. 13, 2009 6:19 pm

Jo stik igual que tu oshia... ja no sé per on seguir... tinc restaurant i fotògraf... ara a finals d'aquest mes anirem a mirar l'esglèsia i després què? Quan s'ha de mirar el vestit? Al setembre o abans? I les invitacions, jo les voldria donar per nadal és massa aviat?? Jo em caso el dia 29 de maig de L'ANY QUE VE!!!! Aix, em començo a estressar i tinc les opos pel mig... quina me...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dt. gen. 13, 2009 9:01 pm

eiii wapes jo tambe soc de maig del 2010!!! del mateix dia que la lluneta!! som compis de dia i de ciutat

Jo les invitacions tambe volia donarles per nadal de l'any que ve......me fa ilu, son unes festes magiques i mira ....encara que sigui amb massa antelacio...no se que passara al final! :star::
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: Dsire » dt. gen. 13, 2009 9:49 pm

Yo no creo que sea muy pronto, a nosotros ya nos han dado la invitacion para una boda que tenemos en junio. Es una buena epoca para aprovechar y no tener que ir casa por casa, jeje
Imatge
Dsire
:: núvia de bronze

Entrades: 1768
Membre des de: dc. oct. 15, 2008 10:53 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Eliti » dc. gen. 14, 2009 10:25 am

Joooooooooo, os casáis después que yo, y ya teneis restaurante y fotografo!!! y yo no tengo nada de nada! me estresoooooooo
Que tal lo llevais? aunque por lo que veo, bastante mejor que yo!
Eliti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » dc. gen. 14, 2009 10:31 am

Hola!!!

Nosaltres ens casem aquest pròxim maig i hem començat a repartir les invitacions per aquestes passades festes de Nadal (i encara no hem acabat!!). Potser si que és una mica aviat, però és quan veus a molta part de família i pots agilitzar una mica, a part que què millor que aquestes dates tan especials?

Sobre què seguir, doncs, podeu informar-vos del tema dels papers si us caseu pel civil, doncs hi ha ajuntaments/registres que tenen llistes molt plenes (depen d'on viviu, clar!).
Els vestits, els avanços surten si no m'equivoco a finals de maig o ppis de juny, i les col·leccions senceres fins al setembre no acaben de sortir.
També podeu pensar en els detallets que voleu donar per si els heu de personalitzar o fer a mà, algunes entregues, anar apuntant musiques,...
Començar a pensar en el viatge (si voleu creuer, crec que sobre el juny ja surten els primers per l'any següent!),...

Espero haver-vos ajudat una miqueta!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Eliti » dc. gen. 14, 2009 10:46 am

Ostres!! jo veien tantes coses per fer, encara em bloquejo mes!!
Eliti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » dc. gen. 14, 2009 10:51 am

Jo la setmana passada em vaig fer una llista del què ens faltava per fer i ja em va venir mal!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Re: MAIG 2010

EntradaAutor: annaiesteve » dc. gen. 14, 2009 1:36 pm

lluneta29 ha escrit:Hola sóc nova en aquest foro, de fet m'acabo de registrar. Estava esperant amb candeletes que fiquessiu el foro del 2010 i pensava quan el fiquin em registro *.-o-o.*
En fi, jo em caso el 29 del maig de 2010 si tot va bé. Encara queda molt però penso que amb una tancada d'ulls ja hi serem.
Bé, espero compartir amb vosaltres experiències, nervis, etc...
Petons

lluneta, bona tarda

q vindras al dinar del dia 7 ??? t' esperem!
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: annaiesteve » dc. gen. 14, 2009 1:39 pm

esteryalberto ha escrit:HOLA!!!

POR FIN EL 8 DE MAYO DE 2010 SE CUPLE NUESRO SUEÑO, DESPUES DE 10 AÑOS DE NOVIOS, EMPEZAMOS CON 15...¡¡¡¡¡¡¡YA TOCA!!!!!!
QUE GUAY, AHORA A IR PREPARANDO COSITAS... (+:-)

hola esther,

q vendras a la comida del dia 7 ????
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

annaiesteve

EntradaAutor: annaiesteve » dc. gen. 14, 2009 1:40 pm

piolin ha escrit:hola lluneta
el restaurant es molt guapo y si a mes es nou millor encara casi lestrenaras que guay

hola guapi, q vindras al dinar del dia 7 ???

annaiesteve

EntradaAutor: Dsire » dc. gen. 14, 2009 4:06 pm

Eliti ha escrit:Joooooooooo, os casáis después que yo, y ya teneis restaurante y fotografo!!! y yo no tengo nada de nada! me estresoooooooo
Que tal lo llevais? aunque por lo que veo, bastante mejor que yo!

Guapi, no te estreses!!! que vas con tiempo, yo di la paga y señal hace una semana, y todavia no tenemos fotografo. Tu no te preocupes ni te agobies que tienes tiempo
Imatge
Dsire

Entrades: 1768
Membre des de: dc. oct. 15, 2008 10:53 am
Ubicació: Sabadell

Re: MAIG 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 14, 2009 4:26 pm

annaiesteve ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Hola sóc nova en aquest foro, de fet m'acabo de registrar. Estava esperant amb candeletes que fiquessiu el foro del 2010 i pensava quan el fiquin em registro *.-o-o.*
En fi, jo em caso el 29 del maig de 2010 si tot va bé. Encara queda molt però penso que amb una tancada d'ulls ja hi serem.
Bé, espero compartir amb vosaltres experiències, nervis, etc...
Petons

lluneta, bona tarda

q vindras al dinar del dia 7 ??? t' esperem!

Eiiii wuapi!!!! Pos no ho sé a veure si alguna lleidatana s'anima i anem en massa... us dic algo!!! Jo en tinc ganes però ja vurem...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dc. gen. 14, 2009 5:49 pm

xurdit moltes gracies per la info i enhorabona pel teu gran dia!!!!
segur que tot sortira fenomenal! has de contarnos que tal ta anat,ok??
que wayy!!!! i pensar que d'aki a un anyet estarem igual!!!jejejeje quins nervis!
jo crec que si puc tambe donarem les invitacions per nadals...i sabeu que : a ki li agradi be i a ki no li agradi TAMBE, jeje :-)ok: :-)ok:
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. gen. 14, 2009 7:42 pm

xurdit ha escrit:Hola!!!

Nosaltres ens casem aquest pròxim maig i hem començat a repartir les invitacions per aquestes passades festes de Nadal (i encara no hem acabat!!). Potser si que és una mica aviat, però és quan veus a molta part de família i pots agilitzar una mica, a part que què millor que aquestes dates tan especials?

Sobre què seguir, doncs, podeu informar-vos del tema dels papers si us caseu pel civil, doncs hi ha ajuntaments/registres que tenen llistes molt plenes (depen d'on viviu, clar!).
Els vestits, els avanços surten si no m'equivoco a finals de maig o ppis de juny, i les col·leccions senceres fins al setembre no acaben de sortir.
També podeu pensar en els detallets que voleu donar per si els heu de personalitzar o fer a mà, algunes entregues, anar apuntant musiques,...
Començar a pensar en el viatge (si voleu creuer, crec que sobre el juny ja surten els primers per l'any següent!),...

Hola wuapa fa dies que no xarrem maiera, al principi encara ens dèiem algo però ara he desconnectat un munt de tots els foros, només escric al de lleida pq no tinc més temps, però et queda moooolt poc!!!!!!!!! Quina emoció? com van els nervis?? Escolta llavors si heu donat les invitacions aq nadal, quan les vau encarregar i les veu mirar? ES que no sé quan anar-hi que no sigui massa aviat. I la pre-boda quan es fa? Buff que això ja s'apropa... el vestit quan te'l vas mirar? Jo havia pensat al setembre però no sé si anar-hi abans pq em moro de ganessssss o què fer... perdona les moltes preguntes que t'he fet eh... es q ara si que ja vaig perduda!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: xurdit » dc. gen. 14, 2009 9:53 pm

cuca lleida ha escrit:xurdit moltes gracies per la info i enhorabona pel teu gran dia!!!!
segur que tot sortira fenomenal! has de contarnos que tal ta anat,ok??
que wayy!!!! i pensar que d'aki a un anyet estarem igual!!!jejejeje quins nervis!
jo crec que si puc tambe donarem les invitacions per nadals...i sabeu que : a ki li agradi be i a ki no li agradi TAMBE, jeje :-)ok: :-)ok:

Moltes gràcies cuca!
La veritat és que ara els nervis ja comencen a ser presents, pq tothom et va demanant per la boda... jajajaja però disfrutan-tho molt tot!
I tant que sii!
Estem a punt de començar les cròniques del 2009!!! I allà anirem exposant totes el què hem sentit i viscut en els nostres grans dies!!! Jo m'he emocionat llegint cròniques del 2006, 2007 i 2008... La veritat és que vius els dies de les altres noies com si fóssin una mica teus també!
A part, que van de conya per treure idees, cançons,...

Les invitacions jo crec que casant-nos al maig, aprofitar les festes de nadal és perfecte :-)ok: :-)ok:
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » dc. gen. 14, 2009 9:58 pm

lluneta29 ha escrit:
xurdit ha escrit:Hola!!!

Hola wuapa fa dies que no xarrem maiera, al principi encara ens dèiem algo però ara he desconnectat un munt de tots els foros, només escric al de lleida pq no tinc més temps, però et queda moooolt poc!!!!!!!!! Quina emoció? com van els nervis?? Escolta llavors si heu donat les invitacions aq nadal, quan les vau encarregar i les veu mirar? ES que no sé quan anar-hi que no sigui massa aviat. I la pre-boda quan es fa? Buff que això ja s'apropa... el vestit quan te'l vas mirar? Jo havia pensat al setembre però no sé si anar-hi abans pq em moro de ganessssss o què fer... perdona les moltes preguntes que t'he fet eh... es q ara si que ja vaig perduda!!!

Lluneta! Aixxx és veritat, eh? Abans parlavem més!! Peròoo no et preocupisss, a mesura que vagis poden, cap aquí!!
Doncs els nervis bée... cada dia més, és el que deia abans, ara tothom et va demanant coses del casament, la gent el veu aprop, cada cop vas tancant més temes... AAAAAAAAAAAAAAAAAAaaiii que em caso d'aquí 4 mesets!!
Tema invitacions: és que a nosaltres ens les ha fet una amiga! Vamos: personalitzades 100% Teniem clar que hi voliem posar fotos, així que a finals de setembre vam anar una tarda a Sitges a fer-nos fotos (que també ens les va fer ella mateixa) i en unes setmanes ens va donar 5 propostes d'invitacions, vam triar una, la vam modificar una miqueta i a principis de desembre ja les teniem a casa!!!
El vestit, vaig ser de les últimes al foro de mirarmel, però no vaig començar també fins a mitjans de setembre! i vaig tardar dos mesos en decidir i fer-me amb el meu vestit!

Per qualsevol cosa més, ja saps! Aquí estic!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants