Autor: Eliti » dt. gen. 13, 2009 9:14 am

Autor: oshia » dt. gen. 13, 2009 9:23 am

Autor: Eliti » dt. gen. 13, 2009 9:27 am

Autor: oshia » dt. gen. 13, 2009 11:26 am

Autor: lluneta29 » dt. gen. 13, 2009 6:19 pm

Autor: cuca lleida » dt. gen. 13, 2009 9:01 pm

Autor: Dsire » dt. gen. 13, 2009 9:49 pm

Autor: Eliti » dc. gen. 14, 2009 10:25 am

Autor: xurdit » dc. gen. 14, 2009 10:31 am

Autor: Eliti » dc. gen. 14, 2009 10:46 am

Autor: xurdit » dc. gen. 14, 2009 10:51 am

Autor: annaiesteve » dc. gen. 14, 2009 1:36 pm
lluneta29 ha escrit:Hola sóc nova en aquest foro, de fet m'acabo de registrar. Estava esperant amb candeletes que fiquessiu el foro del 2010 i pensava quan el fiquin em registro![]()
En fi, jo em caso el 29 del maig de 2010 si tot va bé. Encara queda molt però penso que amb una tancada d'ulls ja hi serem.
Bé, espero compartir amb vosaltres experiències, nervis, etc...
Petons

Autor: annaiesteve » dc. gen. 14, 2009 1:39 pm
esteryalberto ha escrit:HOLA!!!
POR FIN EL 8 DE MAYO DE 2010 SE CUPLE NUESRO SUEÑO, DESPUES DE 10 AÑOS DE NOVIOS, EMPEZAMOS CON 15...¡¡¡¡¡¡¡YA TOCA!!!!!!
QUE GUAY, AHORA A IR PREPARANDO COSITAS...

Autor: annaiesteve » dc. gen. 14, 2009 1:40 pm
piolin ha escrit:hola lluneta
el restaurant es molt guapo y si a mes es nou millor encara casi lestrenaras que guay

Autor: Dsire » dc. gen. 14, 2009 4:06 pm
Eliti ha escrit:Joooooooooo, os casáis después que yo, y ya teneis restaurante y fotografo!!! y yo no tengo nada de nada! me estresoooooooo
Que tal lo llevais? aunque por lo que veo, bastante mejor que yo!

Autor: lluneta29 » dc. gen. 14, 2009 4:26 pm
annaiesteve ha escrit:lluneta29 ha escrit:Hola sóc nova en aquest foro, de fet m'acabo de registrar. Estava esperant amb candeletes que fiquessiu el foro del 2010 i pensava quan el fiquin em registro![]()
En fi, jo em caso el 29 del maig de 2010 si tot va bé. Encara queda molt però penso que amb una tancada d'ulls ja hi serem.
Bé, espero compartir amb vosaltres experiències, nervis, etc...
Petons
lluneta, bona tarda
q vindras al dinar del dia 7 ??? t' esperem!

Autor: cuca lleida » dc. gen. 14, 2009 5:49 pm

Autor: lluneta29 » dc. gen. 14, 2009 7:42 pm
xurdit ha escrit:Hola!!!
Nosaltres ens casem aquest pròxim maig i hem començat a repartir les invitacions per aquestes passades festes de Nadal (i encara no hem acabat!!). Potser si que és una mica aviat, però és quan veus a molta part de família i pots agilitzar una mica, a part que què millor que aquestes dates tan especials?
Sobre què seguir, doncs, podeu informar-vos del tema dels papers si us caseu pel civil, doncs hi ha ajuntaments/registres que tenen llistes molt plenes (depen d'on viviu, clar!).
Els vestits, els avanços surten si no m'equivoco a finals de maig o ppis de juny, i les col·leccions senceres fins al setembre no acaben de sortir.
També podeu pensar en els detallets que voleu donar per si els heu de personalitzar o fer a mà, algunes entregues, anar apuntant musiques,...
Començar a pensar en el viatge (si voleu creuer, crec que sobre el juny ja surten els primers per l'any següent!),...
Espero haver-vos ajudat una miqueta!

Autor: xurdit » dc. gen. 14, 2009 9:53 pm
cuca lleida ha escrit:xurdit moltes gracies per la info i enhorabona pel teu gran dia!!!!
segur que tot sortira fenomenal! has de contarnos que tal ta anat,ok??
que wayy!!!! i pensar que d'aki a un anyet estarem igual!!!jejejeje quins nervis!
jo crec que si puc tambe donarem les invitacions per nadals...i sabeu que : a ki li agradi be i a ki no li agradi TAMBE, jeje![]()

Autor: xurdit » dc. gen. 14, 2009 9:58 pm
lluneta29 ha escrit:xurdit ha escrit:Hola!!!
Nosaltres ens casem aquest pròxim maig i hem començat a repartir les invitacions per aquestes passades festes de Nadal (i encara no hem acabat!!). Potser si que és una mica aviat, però és quan veus a molta part de família i pots agilitzar una mica, a part que què millor que aquestes dates tan especials?
Sobre què seguir, doncs, podeu informar-vos del tema dels papers si us caseu pel civil, doncs hi ha ajuntaments/registres que tenen llistes molt plenes (depen d'on viviu, clar!).
Els vestits, els avanços surten si no m'equivoco a finals de maig o ppis de juny, i les col·leccions senceres fins al setembre no acaben de sortir.
També podeu pensar en els detallets que voleu donar per si els heu de personalitzar o fer a mà, algunes entregues, anar apuntant musiques,...
Començar a pensar en el viatge (si voleu creuer, crec que sobre el juny ja surten els primers per l'any següent!),...
Espero haver-vos ajudat una miqueta!
Hola wuapa fa dies que no xarrem maiera, al principi encara ens dèiem algo però ara he desconnectat un munt de tots els foros, només escric al de lleida pq no tinc més temps, però et queda moooolt poc!!!!!!!!! Quina emoció? com van els nervis?? Escolta llavors si heu donat les invitacions aq nadal, quan les vau encarregar i les veu mirar? ES que no sé quan anar-hi que no sigui massa aviat. I la pre-boda quan es fa? Buff que això ja s'apropa... el vestit quan te'l vas mirar? Jo havia pensat al setembre però no sé si anar-hi abans pq em moro de ganessssss o què fer... perdona les moltes preguntes que t'he fet eh... es q ara si que ja vaig perduda!!!